Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @Eline, ik vind het echt vervelend voor je dat Kim niet lekker in haar vel zit en het ging zo goed de laatste paar dagen. Hopelijk helpt een echte inbaker doek. Het zo niet fijn voor jullie, maar het lijkt me ook niet fijn om je meisje zo te zien huilen en niet weten wat er aan de hand is.

@Alicia, die kleine van jouw laat wel op zich wachten, hij/zij vind het nog fijn daar warm in je buik.

@Jeanetjuh, 12 weken, de eerste mijlpaal is bereikt. Hoe voel je je?

@Wen hoe is de echo verlopen?

@all, verder weet ik niet meer wat iedereen getypt heeft. Gisteren weer een heel licht streepje maar vandaag weer geen streepje. Ga denk ook beginnen met tempen om het allemaal nog beter in kaart te brengen. Heb onlangs gelezen dat het beter is om binnen 6 maanden na een miskraam zwanger te worden om de kans op een volgende miskraam te verkleinen. Hoe langer het duurt hoe groter de kans op weer een miskraam. Dus nog een rede om snel zwanger te raken.

2. Nee, zelfs erg belabberd geslapen... :(
    Vanavond nog een poging dan maar, misschien van tevoren even lekker onder de douche.

Alicia, dat wordt wel een spannend VK-bezoekje morgen!
    Ik mag morgen ook weer, maar bij mij wordt het gewoon een standaard controletje waarschijnlijk.

Haha, ik zie het zo voor me :p

Sammie, lekker, het begin van je verlof. Ik moest ook even goed kijken naar de foto, maar zie het nu wel.

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hallo allemaal,

Zojuist teruggekomen van de echo. Het belangrijkste: de kleine uk is helemaal gezond en alles zit erop en eraan. :) De echo duurde bij elkaar bijna 3 kwartier, we hadden geluk dat er iemand bij was die het nog moest leren. Dus extra lang van de kleine kunnen genieten. Hij was lekker eigenwijs, eerst de hele tijd met handje voor het gezicht en toen ze een foto wilde maken, ging hij op zijn buik liggen. :D Van alles geprobeerd, maar hij weigerde weer op zijn rug te gaan liggen. Eindelijk ook een heel beweeglijk kindje gezien, I'm in love. :p Ow ja, en het is nog steeds overduidelijk een jongetje. :D Wij zijn in ieder geval helemaal blij en opgelucht.

@Mereli Toen ik weer zwanger was, zei mijn hoofd dat 3 maanden na vmk netjes was, precies de tijd wat je lichaam ongeveer nodig heeft om te herstellen. Ik hoop dat je snel weer zwanger wordt. Van dat binnen 6 maanden had ik nog nooit van gehoord.

@Jeanetjuh Gefeliciteerd met de magische grens: 12 weken.

@Sammie Is je verlof nu officieel begonnen? Geniet ervan!

Fijne avond allemaal!

Liefs
    Wendy

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia je houd het spannend zeg

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wat fijn zeg!

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Vandaag waren de clinic clows bij onze tweeling

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Nog een foto van de versiering thuis buiten

8. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Wendy wat fijn dat alles goed was:)

Jane leuke foto's.

9. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jane Whaha wat leuk die foto met de Cliniclowns. :D Mooie versiering trouwens van het huis.

10. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He girls.

@jane wat leuk die clowns bij jullie meisjes!Ook leuk om ze later te laten zien!
    Wat een gave versiering op t raam!!!waar heb je die vandaan???zo iets zou bij ons ook wel gaaf zijn namelijk;)

@wen gefeliciteerd met je goede echo!!!

@wenr nog minder dan 10 dagen voor de uitslag!!eindelijk duidelijkheid!!!

@alaicia succes morgen bij de vk!Hoop dat je ukkie snel komt!

@eveline Balen dat je sxlecht geslapen hebt na t vele fietsen, misschien toch beetje teveel geweest...hoop dat je beetje kan uitrusten!

@merelli hoop dat je snel duidelijke eisprong hebt!en snel 2 roze strepen natuurlijk!

@sammie lekker dat je met verlof kan!
    Ik moet nog 2,5 week dan heb ik lekker vakantie!

@jeanetjuh Fijn 12 weken!!!!leuk dat jullie al namen hjebben!hier s manlief bezig met lijstje,maar staan er aantal op die ik toch echt niks vind...gelukkig vond hij er 1 van mijn lijstje ook leuk, dus ben benieuwd of ie nog meer verzint!

Iedereen fijne avond!

x miek

11. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Wen, wat fijn weer een goeie echo! En nog steeds een jongetje gelukkig!:D

@Jeanetjeh, JEEEEEEEEEEJJJJ 12 weken! Is toch weer een mijlpaal!

@Mereli, ik hoop voor je dat je toch snel ene positieve test hebt hoor! Dit is niks als je nog steeds zo in onzekerheid zit. En dan lees je ook nog dat soort dingen! Ik zou daar toch niet teveel aan proberen te denken. Het komt vast goed!

@Jane, wat een leuke foto's!

@Alicia, succes bij de vk morgen. Ik ben erg benieuwd wat ze zegt..;)

@All, hier vandaag de juiste camera in het nederlands!:D Nu eerst gebruiksaanwijzing doorworstelen... niks aan! Maar het is een gave camera! Nog 14 dagen en dan gaan we ook eindelijk op vakantie, kan ik 'm eens goed testen!

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Miekje ik heb heb ze bij partygoods.nl gekocht, als je googled op 3D raambaby vind je meer bedrijven maar bij partygoods waren ze toen het goedkoopst en omdat ik er twee wilde heb ik ze een leuk prijsje laten maken. Stickers hebi ik bij onlinesticker.nl gemaakt.

Alicia succes vandaag bij de vlos, ben benieuwd

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

wen super je goede echo

Alicia succes bij de verlos, ben benieuwd of ze je gaat strippen

Banne fijn dat je nu een goede camera hebt

Kim was gisteren weer de hele dag bezig, ik heb de ogen uit mijn kop gejankt.
    Ik ga zo naar de huisarts, anders moet ie me maar doorverwijzen naar een kinderarts.
    xxxx

14. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Eline groot gelijk dat je naar de huisarts gaat. Hopelijk kan hij je verder helpen. Lijkt me erg vermoeiend en frustrerend op deze manier. Als je zwanger bent is dit niet echt het idee wat je in je hoofd hebt als je kindje er eenmaal is. Dat besef ik me nu maar al te goed.

@ iedereen. Moeten jullie zelf voor de versiering zorgen? Bij ons doen de buren dat. Dat is hier gebruikelijk dat zij je huis versieren met een ooievaar enz.

Alicia succes vandaag bij de verloskundige!

Hier gaat het slapen steeds minder. Gebruik nu ook geen oordoppen meer ivm de oorontsteking. Helaas snurkt mijn man nog wel;) + ik moet er wel tig keer uit om te plassen en soms dan ben ik in eens klaar wakker. Maar goed nog even 8 weken uitzingen:D

15. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #4675 Alicia78, 17 aug 2010
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
    @Wen75. Gefeliciteerd met jullie goede echo. Een hele opluchting he en daarna kun je ook echt genieten van de echo. Leuk dat het inderdaad een jongetje is. Geniet er lekker van.

@Jane, Wat leuk dat de clinic clowns ook bij jullie tweeling is geweest. Leuke foto ook. En leuk versiert bij jullie thuis. Ik hoop dat ze snel mee mogen naar huis.
    Hoe gaat het nu met ze? Groeien ze goed?

@Chantal . Ik zie het nu op de echo. Ik vind het bij 3D altijd moeilijk te zien,ze liggen dan altijd zo in elkaar en die kleur maakt het ook verwarrend. Wel heel leuk om te zien.

@Mereli. Ik wist dat niet dat je binnen6 maanden zwanger worden minder kans hebt op een miskraam. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent. Is je lichaam weer een beetje in het oude ritme?
    Onze kleine zit inderdad nog lekker warm. KAn hem/haar geen ongelijk geven met dit vieze weer';)

@Eline. Heb je goed dat je naar de huisarts gaat. Ik hoop dat die wat kan doen. Heb je nog wat aan de tips van hier gehad?

@versiering. Hier is het geen vast gegeven wie er een bord in de tuin zet,in ieder geval niet de kersverse ouders zelf. Vaak zijn het ouders of vrienden, maar ook buren als je daar goed contact mee hebt. Soms staan er dus ook meerdere borden.

We zijn net weer terug van de vk. We hadden vorige keer afgesproken dat ze een inwendig onderzoek zou doen en evt zou strippen. Na inwendige onderzoek bleek dat de baarmoedermond nog niet verweekt was en nog dicht zat. Wel was er wat ontsluiting maar dat schijnt gewoon te zijn gezien hoe ver ik ben. Ze kon dus niet strippen. Nu moeten we maandag weer terug komen en proberen ze dan te strippen. Het zou nu nog kunnen dat het gewroet van haar de boel in werking zet,maar dat moeten we afwachten of dat het spontaan begint.
    Ondertussen heb ik nu dus wel weer voorweeen of misschien dat het echte gaan worden,maar we zullen het weer af moeten wachten.
    Ga nu ff liggen, vanacht toch erg onrustig geslapen,want was wel gespannen voor vandaag.

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia, vervelend zeg dat je niet gestript bent! Ik hoop voor je dat de "voor" weeën nu doorzetten meid!! Ben erg benieuwt naar jullie kindje!

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @wendy, wat fijn dat je echo goed was!!

@jane wat leuk die cliniclowns en wat leuk die poppen tegen het raam!!!! :)

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    eline: wat een ellende meid, hopelijk kan de huisarts wat voor jullie betekenen!!!!

alicia: wat balen zeg dat je baarmoeder nog steeds niet verweekt is. Hopelijk heeft het gewroet van de vk toch wat in werking gezet.

chantal: fijn he die gebroken nachten? ik moet ook om de haverklap naar de wc, probeer zoveel mogelijk te gaan plassen met het licht uit, zodat ik niet gelijk klaarwakker ben. Gelukkig hebben we ook een wc boven dus ik hoef maar een klein stukje.

jane: super die versiering, als ik dat zie vind ik het wel jammer dat we het geslacht niet weten, dan kun je vooraf al bestellen.
    leuk dat de cliniclowns bij de meiden zijn geweest, ze beseffen er nog niks van, maar toch leuk dat ze het doen!

ik was gisteren bij de podotherapeut en die had me een partij aan mn bekken staan sjorren. Verrek nu van de pijn, terwijl het net een paar dagen goed ging. Kan geen stap zetten en zak steeds door mn benen. Gelukkig hoef ik vandaag helemaal niks, dus heb het me lekker makkelijk gemaakt met een joggingbroek.

19. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Alicia jammer dat je niet gestript kon worden zeg. Tis echt erg na die 40 weken vond ik

Net bij de ha geweest, ze heeft last van haar darmen. Boel is helemaal opgeblazen, daar moet ze erge last van hebben.
    Zit heel veel lucht in
    Moet nu over naar voeding voor darmkrampen. Ben benieuwd

xxx

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Alicia... Oh nog potdicht de boel?? Hopelijk kan je de volgende keer wel gestript worden... of nog beter, start het vanzelf!

@ Eline... Hopelijk werkt de andere voeding! iig fijn dat je weer iets hebt om te proberen..

@ Jane.. Ziet er superuit die versiering.. en wat leuk die foto's van de cliniclowns!

@ Kwebbel.. ah jakkes dat klinkt niet fijn die pijn.. Doe rustig aan..

@ Banne.. :) haha succesmet de gebruiksaanwijzing.. ben benieuwd naar de eerste resultaten ;)

@ Wen.. Joehoee nog steeds een jochie :) en fijn een goede echo..

@ Wen&R.. Hoe is het nu bij jullie? 26ste komt nu wel echt dichterbij... ben zo benieuwd..

Hier gaaaaap..
    Vandaag wat meer buikpijn... zenuwen ofzo rond t litteken die wat meer registeren? Geen idee.... & Oona ook wat meer krampjes.. dus vandaag 'gezellig' met z'n 2 buikpijn...
    Naja.. komt wel weer goed ;)

Deel Deze Pagina