Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia de meiden doen het goed, waren vanmorgen weer aangekomen en ze drinken al meer dan de helft van de voeding zelf. Mogen niet klagen maar ze moeten nog wel wat meer aankomen.

Kwebbel die raambaby's krijg je met roze en blauwe ballon, alleen zou je twee stickers moeten bestellen als je het geslacht niet weet.

Meiden ben al het vocht kwijt, wat heerlijk om weer botten in mijn voeten te zien.

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Eline ik hoop ook dat de andere voeding beter werkt

3. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jane:
    Wat een mooie foto’s! Leuk dat de cliniclowns ook even bij jullie meiden langskomen. De versiering is ook leuk.

@wen:
    Fijn dat alles goed is met de kleine. Dan is het idd 3 kwartier genieten! Leuk dat jullie kleine al lekker aan het bewegen was! Ik vond na de echo onze baby ook de allerleukste!!!

@Chantal:
    Dat plassen en niet meer in slaap kunnen komen is echt heel herkenbaar voor mij. Ik slaap al een ruim een week slecht. Ik ben dan tussen 3 en 5 uur s’ nacht klaarwakker. Het lukt me niet om de slaap te vatten. Mijn rug is dan heel pijnlijk omdat ik te lang lig. Ik ben vanmorgen om 9 uur nog maar even gaan liggen (Tja, dat kan als je verlof hebt) en heb tot 11 uur als een blok geslapen. Ach, het is net of moeder natuur me vast laat oefenen voor straks als de kleine er is! : )

@Missyf:
    Eerst is Alicia aan de beurt en volgens mij staan er nog meer voor mij in de rij. Maar het schiet wel op, daar heb je gelijk in!

@Mereli:
    Dat van 6 mnd wist ik niet. Hopelijk ben je gauw weer zwanger en heb je een echte plakbaby.

4. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje)
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje)
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje)
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010
    Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen)
    missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 ( Jongen)
    Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011
    Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011
    Kirin - 31 augustus - ronde 3- 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg
    Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150 mg
    Pluisje1985 - 8 aug - ronde 2 - 1e kindje Clomid 50 mg
    Banne77 - 22 augustus - ronde 9 - 1e kindje
    Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje
    san84 - 7 juli - ronde 6 - 1e kindje

Geboren:
    eline1984 - 21 juli - Kim - 3190 gram en 50 cm
    Chivay - 29 juli - Oona Marthe - 3394 cm en .. cm
    Jane1983 - 3 augustus - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Eline1984 - Chivay
    Wen1975 - Jeanetjuh
    Chantal1234 - Kwebbelsnoes
    Alicia - Banne77
    Banne77 - San84
    Jane1983 - Lovely me

Weer even het lijstje opgezocht. Ik hoop dat ik de goede te pakken heb! Voor Mamanouk schiet het ook al aardig op. Ik ben benieuwd hoe het met haar gaat...

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Kwebbel. Dat si ook wat dat je na een behandeling nog slechter uit de voeten kan dan ervoor. Is dat normaal? Ik hoop dat het snel beter gaat en je wat meer kan genieten.

@Chivay. balen van de buikpijn. Mag je wel alles met dat liteken of moet je nog voorzichtig zijn?
    Hopelijk gaan de krampen bij Oona ook snel over.

@Eline. Op zich is het niet zo erg om na de 40 weken te lopen, maar ben nu gewoon heel nieuwgierig en kan niet meer wachten om ons kindje vast te houden. Gelukkig doet het kindje het nog goed dus dat scheelt. Wel is het kindje wat rustiger dan normaal. Gister pas 's avonds gevoeld. Afgesproken dat wanneer ik het kindje voor 16 uur niet gevoeld heb, ik dan bel naar de vk.
    Nu maar weer afwachten.

6. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Heel veel gepraat in die paar dagen tijd hier! Wel even bij gelezen, maar kan niet alles onthouden hoor!
    Gisteravond een heeel mooie kermisavond gehad, en als het weer mee zit, ga we zo weer verder:p.

Ben nog steeds niet ongesteld. Heb wel een rare onrustige buik, maar ja kan ook door de biertjes komen;). Misschien dat ik deze week nog wel een keer test maar dan echt met ochtendurine.
    Want volgens me moeder kon het vroeger alleen maar met ochtendurine. Ga er wel van uit dat ie gewoon negatief is hoor.
    Moet wel zeggen dat ik af en toe van die steken heb in me (.)(.), maar ja ik wacht wel weer af.

liefs van pluisje

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    pfff... nieuwe pogin vanmorgen en heel verhaal getypt hier liep mijn laptop vast en kreeg toen visite dus nu doe ik het weer opnieuw.

@ Wen, Gefeliciteerd met jullie goede echo. En wat fijn dat jullie zolang mochten genieten. Ook erg fijn dat het echt een Jongen is :D

@ Jane, Mooie foto's weer en leuk die cliniclowns:) fijn dat ze goed groeien en al de helft van de voeding zelf drinken. Ben je nog steeds aan het kolven? Hou je het nog een beetje vol zo? Ook erg fijn dat je al het vocht kwijt bent.

@ Wenrich, hoe gaat het met jou nog kruisjes aan het zetten?

@ Banne, dank je wel is zeker een mijlpaal:)

@ Alicia, jammer dat ze niet kon strippen wie weet gebeurt het vandaag of morgen wel gewoon van zelf. Succes nog even met de laatste loodjes!!

@ Eline, ik hoop echt voor jou en Kim dat het beter gaat met deze voeding.

@ Kwebbel, wat vervelend voor je meid hopelijk trekt de pijn snel weg en zou ze maar niet meer teveel aan je laten zitten.

Hier heb ik vandaag echt een heerlijk dagje werd vanmorgen niet misselijk wakker:$ wist niet wat me overkwam :D dus heb lekker wat gegeten en ook dat bleef binnen. Toen wat dingen in huis gedaan en kreeg toen visite vriendin met man en kids met de box maxi cosi en allemaal kleertjes/ dekentjes/ slaapzakken enz. Helemaal geweldig zelfs het boxkleed van Jollein :)
    Bekijk bijlage 94812

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @jeanetjuh, Ik ben inderdaad nogsteeds kruisjes.. nog maar 8 dagen....

9. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey jeanetjuh, wij hebben hetzelfde boxkleed. Lekker vrolijk!

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chantal balen van slecht slapen

Kwebbel naar pijn in je bekken, knuffel

Chivay jij en oona buikpijn, hopenlijk zakt het snel

Jane wat fijn dat je het vocht kwijt bent, en de meiden goed drinken, super

11. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @alicia, wat jammer dat ze nog niks konden doen! Kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt nu! Hopelijk komt hij/zij snel uit zichzelf!

@Jeanetjeh, gaaf boxkleed! Lekker vrolijk! En wat heerlijk voor je dat je zonde misselijkheid wakker bent geworden!:D Hopelijk zet dit nu door en kun je lekker gaan genieten, ook van eten!:p

@Kwebbel, wat vervelend zeg dat het erger is geworden! Hopelijk heeft je joggingpak-dagje iets geholpen!

@All, ik begin toch weer dingen te voelen... Vind dat zo vervelend omdat het toch hoop geeft maar het zegt niks! Dan liever niks voelen... Nog even geduld hebben helaas. Ik wil ook niet eerder gaan testen, op z'n vroegst maandag of dinsdag als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jeanetjuh nog steeds aan het kolven, heb voor de nacht niet voldoende. Voor 1 kindje heb ik ruim voldoende maar voor 2 niet met de nacht erbij. Dus overdag krijgen ze bv en in de nacht prematuurvoeding.

Zal blij zijn als ze thuis zijn....

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jeanetjuh Mooi boxkleed, lekker vrolijk.

@Chivay Allebei in de lappenmand, ik hoop dat jullie je snel weer beter voelen.

@Eline Ik hoop dat de nieuwe voeding snel werkt, zielig dat ze zo'n last van haar darmpjes heeft.

@Banne Ik hoop echt dat het jullie lucky maand is! Mijn duimen draaien weer voor je. *duim duim*

@Pluisje Nog steeds niet ongi... mmm misschien idd wel een idee om nog eens te testen met ochtendurine. Ook al zou hij niet positief zijn, ben je toch uit de onzekerheid.

@Kwebbel Vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt na je bezoekje aan de podotherapeut. Lekker rustig aan.

@Alicia Hoe is het nu?

@san Hoe is het met jou? Bevalt je werk nog steeds? Bijna shoppen voor je trouwjurk, leuk hoor.

@ego Vandaag bij de vk geweest, alles was goed. Wel weer veel in gewicht toegenomen, wrs hou ik toch veel vocht vast. We houden het in de gaten. Verder moet ik een suikermeting doen tussen we 24 en 28, dus daar maken we dan maar even een afspraak voor.

Fijne avond allemaal!

14. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

wendy gaat goed hoor met me en werk bevalt prima hoef nog niet zo heel veel te werken dus dat scheelt weer.
    jurk uitzoeken heb er zin in hi hi.

meiden lees wel met jullie mee hoor iedere dag maar hou me een beetje op afstand .

groetjes san

15. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ jane geweldige foto met de clini clowns:D.

@ jeanetjuh leuke boxkleed echt vrolijk.

@ wen gefeliciteerd met je goeie echo enne kwa gewicht ik kom ook veelste veel aan nu ongeveer al 14 kilo:$ houd af en toe veel vocht vast en heb veel vruchtwater.

@ alicia hoop dat het vanzelf op gang komt.

@ banne hoop dat je maandag posi test.

@ all een dikke knuffel van mij

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Jeanetjuh... Wat lekker niet misselijk wakker! & super leuk boxkleed!

@ Banne... Oh bijna weer testtijd.. spannend zo na die rare laatste ronde... Hoop het zo voor jullie!

@ Eline.. Nieuwe voeding al gekocht? Ben erg benieuwd.. Wij zijn van gewoon op hypoallergeen overgestapt en toen begon Oona heeeel erg veel windjes te laten (alsof ze eierpunch kreeg ipv hypovoeding) ;) Hopelijk doet de verandering van voeding dat niet bij Kim, dan mag je wel een wasknijper zoeken ;)

Hier zijn de krampjes van Oona weer gezakt.. vandaag heeft ze een knuffeldag.. Alleen bij ons liggen is goed.. anders is het zeuren/huilen... Teminste, even fingers crossed, ze ligt nu lekker te slapen in haar ledikantje ipv op mijn arm ;)

@ Alicia.. Het litteken is goed aan het genezen.. korstjes zijn er bijna af nu... Ik moet minimaal 6 weken kalm aan doen.. mag eigelijk alleen Oona tillen, niet bukken enzo.... Waar de buikpijn nu precies vandaan komt weet ik niet.. Darmen die weer hun plekje zoeken? Litteken die trekt? hechtingen die oplossen binnenin? Geen idee..
    Slik maar sinds gisteren weer braaf wat paracetamol.. was bijna afgebouwd...

17. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Chivay, spannend is het zeker weer!
    Inderdaad maar weer braaf de paracetamol nemen... buikpijn is ook niks! Hoe gaat het met borstvoeding geven, nog steeds ochtend en avond?

@San, jammer dat je je een beetje afwezig houdt... Maar ik begrijp het wel hoor! Je hebt nu 2 wachtrondes toch? En je hebt nu hele andere, leuke, dingen aan je hoofd zoals een bruiloft plannen.;)

@Eline, en heb je de nieuwe voeding al geprobeerd?

@Missyf, zo 14 kilo al, dat is al aardig wat! Ach ja, het is voor een goed doel hè!:D

@Wen, bedankt voor het duimen! Hopelijk helpt het...

@jane, kan me voorstellen dat je ze graag thuis hebt! Hopelijk mogen ze eerder naar huis dan 7 september! Als ik zo lees hoe ze het doen denk ik het eigenlijk wel!

@Ego, Ik ben nog 1 van de weinigen hier met een regelmatige cyclus die nog steeds niet zwanger is...
    Ik voel me soms ook vervelend dat ik niet echt mee kan kletsen.. Maar ja, daar doe je niks aan. Vind het nog steeds heel leuk hier hoor, maar soms is het lastig als je de enige bent in een bepaalde situatie. Iedereen leeft wel mee en dat is ook hartstikke fijn maar het is dan wel jammer dat er niet meerdere zijn in dezelfde fase... Ik begin nu een beetje te merken dat we wat verder uit elkaar komen te staan.
    Hopelijk kan ik (en de rest van de niet-zwangeren in deze club) snel ook op roze dat ik ook over kwaaltjes en babyspullen mee kan praten...
    Sorry voor dit egoverhaal meiden, ik voelde me ineens weer een beetje vervelend.. :)

18. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, ik kan je heel goed begrijpen meid ik had dat ook een tijdje want ook mijn cyclus was redelijk normaal en waarom blijft een zw-schap dan uit he. Gun het jou ook zo. We gaan allemaal gewoon heel erg hard voor je duimen deze ronde. Een dikke knuffel van mij.

@ Wen, vervelend dat je zoveel aankomt. Waar blijven je buikfoto's?? :D

@ Jane, kan me voorstellen dat je ze lekker mee naar huis wil nemen dan hebben jullie zelf ook meer rust. Doet je vriend nu de avonden in het z'huis?

@ Chivay, ja was echt heerlijk.

@ Sammie, ja vind hem ook geweldig wilde eigenlijk die met blauw maar vind deze ook prima.

19. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @jeanetjeh, bedankt voor je lieve reactie! Ik voel me zo'n zeur als weer zo'n verhaal neerzet...:)

20. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    banne77 dat mag hier hoor daar zijn we voor .
    x

Deel Deze Pagina