Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ eline ik vind het zo sneu voor je.
    hoop dat het snel beter gaat.
    dikke knuffel voor jullie

2. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @All, bedankt voor jullie lieve reacties! Ik voel me geen zeur meer..:p
    Ik heb weer zo'n neiging om nu al te gaan testen!! Ik heb een beetje het gevoel dat het raak is. Of is het toch de enorme hoop die ik heb?!
    Ik heb met vlagen last van m'n onderrug, steekjes en hele lichte 'krampjes' onderin, trekkend gevoel vanuit m'n liezen. Tja, wat moet je daar nou van denken. Komt het jullie bekend voor?? hoop, hoop, hoop:D;)

@Eline, meid wat heb ik met je te doen!! als eerste een dikke digitale knuf voor jou! Zoals iedereen ook al zegt, ga naar een kinderarts!! Heb je perse een verwijzing van de huisarts nodig? Misschien kun je zo zo ook wel bellen! Ik zou er zeker achteraan gaan, want dit is ook niet goed voor de algehele sfeer in huis! Sterkte ermee!

@Chantal, woehoe bijna verlof! Dat lijkt me zo'n heerlijk moment! Lekker rustig de laatste dingen op orde brengen! Geniet ervan!

@Jeanetjeh, ik vergat je steeds te vragen hoe je dat deed(doet) op je werk met die misselijkheid?? Lijkt me heel vervelend! Ik werk 40 uur dus ik moet er niet aan denken om de hele tijd misselijk achter m'n bureau te zitten..
    Hoe voel je je nu trouwens, misselijkheid helemaal weg??

@Wen75, ben nog steeds aan het wachten op buikfoto...:p:D

@Wenenr, als ik het zo lees maakt het eigenlijk weinig uit wat je doet... je hebt bij beide kans om je baan weer te verliezen?! Dus ik zou die kans aangrijpen! Lekker dicht bij huis! Waar is het, als ik vragen mag? En de kinderwens zou ik niet uitstellen hoor!
    Succes met de beslissing!!

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, ik werk maar 24 uur en dan nog een aantal dagen in het dierenasiel maar dat heb ik even op een laag pitje gezet vanwege de misselijkheid/moeheid maar mijn vaste werk ging gewoon door het was niet echt fijn en makkelijk maar spuugde dan tussendoor gewoon haha. Stond soms echt te kokhalzen aan het bed:x maar had de laatste 2 weken vakantie en die waren het ergst van allemaal en ben toen heel erg verwend door mijn vriend:D en opeens sinds gisteren voel ik me zo'n stuk beter ben bijna niet meer misselijk en vandaag moest ik weer werken en ging prima:) Ik ga heel hard voor je duimen hoop zo dat je gevoel juist is ik had ook ongi krampen en trekkend gevoel vanuit mijn liezen dus hoop het zo voor je!!

Liefs

4. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

eline wat vervelend het lijkt mij ook verstandig om de kleine even een half dagje weg te brengen zodat jij even kan rusten want dit is niet goed en de huisarts stuurt je niet zo maar door gewoon kim meenemen en op de tafel zetten en zeggen dat je niet eerder weggaat dan dat je een verwijzing hebt en anders doe ik het voor je;):$

banne heerlijk naar italie mag ik mee8)

zijn er hier trouwens nog dames die graag lezen?
    zoek nog boeken van loes den hollander iemand die ze heeft en er niks meer mee doet????

groetjes san

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Eline jeetje dit is echt vervelend allemaal, deze tijd zou mooi moeten zijn. Zo kan je er niet van genieten, ik zou ook een kinderarts raadplegen.

Wenr ik zou die baan ook pakken als ik jou was, je hebt nooit zekerheid maar als je het niet doet krijg je cker spijt

6. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Banne:
    Ik snap het heel goed hoor. En het is juist heerlijk om soms even lekker te zeuren. By the way….wat jij doet is niet echt zeuren hoor! Je mag hier alles kwijt…ook de minder leuke dingen! Ik duim weer gewoon met je mee! Ik zou nog wel even wachten met testen.

@Wen&R:
    Tja, een moeilijke keuze. Ik zou mijn kinderwens er niet voor aan de kant schuiven. Dat is iets wat je al heel lang wilt en het gaat bij jullie nu eenmaal niet zo makkelijk als bij een ander. Als het mogelijk is om afspraken in het ziekenhuis na werktijd te doen, is het allemaal niet zo’n probleem. Succes met het maken van een keuze.

@Eline:
    Ik zou gauw een afspraak maken bij een kinderarts. Van dit alles raak je ook gefrustreerd en oververmoeid. Dat is niks om je voor te schamen. Tuurlijk zet het dan ook je relatie onder druk. Daar kom je straks weer sterker uit! Sterkte meid..

@San:
    Helaas, ik kan je niet aan die boeken helpen. Misschien een 2dehandsje bij bol.com of marktplaats?

Het zwangerschapszwemmen was gisteren weer begonnen. Heerlijk! Het is toch lekker om een beetje in beweging te zijn ; )
    Vandaag een beetje gepoetst, ben de keukenkastjes uit aan t soppen. Mijn vriendin vroeg al of ik nesteldrang had, haha. Nou, ik wil het gewoon netjes hebben als hier straks een wildvreemde in mijn kasten aan t kijken is! Ik doe elke ochtend een beetje want anders kan ik s’middags niet meer overeind komen van de rugpijn.

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Eline He getver, ik vind het echt heel vervelend voor je dat het nog steeds niet goed gaat. Net als andere dames hiervoor al hebben gezegd: Nu een afspraak met de kinderarts gaan maken, zo kunnen jullie echt niet door blijven tobben.

@san Sorry ik kan je niet aan deze boeken helpen, heb er geen een van haar. Maar lees wel graag en veel. ;)

@Jeanetjuh Heb je je pleegkatjes eigenlijk nog? Hoe gaat het met ze?

@missy Jij mag zeker ook al bijna voor je 20 weken echo?

@buikfoto Sorry dames, deze moet ik jullie nog even verschuldigd blijven. Heb al de hele dag knallende hoofdpijn, dus vandaag eventjes niet.

Wij gaan trouwens dit weekend lekker 2 dagen er tussen uit. We gaan een dagje naar mijn vader die op een camping in Limburg staat. Nu hebben we er lekker een nachtje aan vast geplakt, zodat we niet op 1 dag zoveel hoeven te rijden. :)

Fijne avond allemaal.

8. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @San, ik lees heel graag! Maar helaas kan ik je niet aan die boeken helpen..
    Ik lees graag: De boeken van Robin Hobb (geweldige schrijfster), nu ben ik een boek aan het lezen van Karin Slaughter, En voor op vakantie heb ik chicklit(2 boeken in 1)! Heerlijk om weg te lezen! haha

@Wen, lekker joh een weekendje weg! Als het goed is wordt het weer ook beter! Heel veel plezier alvast!

@Jeanetjeh, Fijn dat je zo'n lieve vriend hebt!:D Het is toch echt een magische grens hè, 12 weken! ik heb nooit krampen als ik ongi moet worden. Heel vroeger had ik tijdens de ongi altijd last van mijn rug. Dan wist ik soms niet eens hoe ik moest zitten. Dat heb ik nu ook een beetje in een hele lichte vorm. Tijdens de pil trouwens nooit gehad.;) Dat jij ook dat trekkende gevoel had dat geeft me wel weer hoop.
    We zullen zien over een paar dagen!

9. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @jeanetjuh, fijn dat je wat beter voelt en niet meer misselijk, dat lijkt me echt vreselijk.

@banne, zoals de meeste al hebben gezegd zeur je niet, je bent hier natuurlijk ook om je hart te luchten en wij luisteren met een digitaal oor of bieden een digitale schouder :). Ik ga hard duimen voor een positieve test. Hopelijk zijn deze lange dagen snel voorbij en kan je testen.

@Alicia, nog niets:(, ik was een paar dagen niet geweest hier en had gehoopt dat er al wat was gebeurd maar helaas. Ik hoop dat het snel doorzet.

@Eline, ik heb echt met je te doen. Ik hoop dat je snel hulp vind zodat het beter gaat met Kim.

@wen1975, lekker er even tussen uit, geniet er van.

10. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

banne welke ben je aan het lezen van karin slaughter ik heb net de verbouwing uit was geweldig hi hi

ik ben ook z'n lees verslaafde hi hi maar vind loes den hollander zo goed heb nu al 2 oude boeken via marktplaats gekocht die zijn heel moeilijk verkrijgbaar .
    dacht als iemand ze heeft en er niks meer mee doet dat ik ze kon overkomen vind haar zo goed dat ik alle boeken wil hebben .

sorry dames beetje off topic dus wie me kan helpen graag.
    groetjes san

11. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeanetjuh jou helemaal vergeten te feliciteren met de magische grens

groetjes san

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

De voeding heeft even zijn tijd nodig, volgende week laten we ons doorverwijzen naar kinderarts als het zo blijft

Vannacht sliep ze wel opzich, vanmorgen alleen maar weer gekrijs, zelfs op schoot.
    Gisteren avond was ook slopend, ze kan ook niet zelf in slaap vallen, je moet er soms uur naast zitten
    Ik trek het echt niet meer, sta op het punt haar een paar dagen aan mijn moeder mee te geven. Voel me diep ongelukkig, kan dit niet meer, ben echt helemaal kapot

Sorry voor mijn ego bericht

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @San. Ik lees ook veel en ben lid van de bibliotheek. Kost iets van 37 euro per jaar en voor daat bedrag kun je zlef geen boeken kopen. Misschien een idee.

@Banne. Ik herken die symptomen ook alleen die steken in de liezen niet,maar weet dat andere hier daar wel last van hadden. Ik hoop het zo voor jullie. Ik duim weer mee.

@Eline. Wel heel erg balen dat het zo gata bij jullie. Je ou juist van deze tijd moeten genieten. Wat ik heel raar vind is dat je laattst zei dat ze twee goede dagen achter elkaar had. Als ze echt iets mankeert of pijn heeft lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze twee goede dagen heeft. Misschien zit er wel een kern van waarheid in het verhaal van je man. Jij slaapt slecht en bent gespannnen en een kindpikt dat op van haar moeder. Misschien kun je een opa,oma of vriendin vragen om een dagje op te passen. Jij bent er dan lekker even uit en kunt de baterij were opladen en dan kun je eens kijken hoe Kim reageert met een ander 'vers' persoon bij zich. Ik wil daarmee niet zeggen dat je iets verkeerd doet, maar ik vind het raar dat ze het laatst zo goed deed terwijl jij denkt dat er iets verkeerd is.

Hier nog steeds niks,maar dat zullen jullie al wel begrepen hebben ;)

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Eline is misschien wel een goed idee van Alicia om ff de batterij weer op te laden en kijken hoe Kim daarop reageerd. Hier ga jij echt aan onderdoor en dat mag niet gebeuren.

Alicia je houd het idd spannend

15. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jane. Tja,wat zal ik zeggen. Heb al meerdere keren at ik denk het gaat beginnen,vooral 's nachts, maar het houd ook elke keer weer op. Maandag weer naar de vk. Ze doen dan weer een inwendig onderzoek om te kijken of er al wat gebeurt. Als dat zo is,proberen ze ook te strippen, dus we wachten daar maar weer op, al hopen we dat het kindje er voor die tijd is.
    Hoe gaat het bij jullie?
    Lukt het jou nog een beetje met het dagschema en het kolven. En zijn de meisjes weer aangekomen?

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hoi meiden

Nou mijn moeder was hier om kwart voor 11, ging lopen met wandelwagen, en sliep ze wel mooi tot kwart voor 2 pff haha.
    Bij mij slaapt ze nooit in wagen.
    Mijn moeder is net weg met haar. Wel beetje gemengde gevoelens, maar denk dat het beter is.
    Iig blijft ze tot morgen, en misschien nog een nachtje.
    Wel raar de zorg uit handen te geven, maar moet echt ff aan mezelf denken, en aan Kim.

Alicia spannend zeg, hoop dat de kleine zich snel aandiend.
    Ik vind het ook raar dat het een paar dagen wel ging.
    Misschien last van darmen, en slaapt daardoor niet, en raakt dan oververmoeid, en over haar toeren

xxx

17. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Eline Groot gelijk, hoe moeilijk ook, dat je Kim even aan je moeder hebt meegegeven. Kom maar even lekker tot rust, wie weet gaat het daarna ook wel beter als ze weer thuis is.

@san Misschien eens bij Bol.com kijken voor deze boeken? Ze verkopen nl zowel nieuwe als 2e hands boeken.

@Alicia Wrs zet het een dezer dagen wel door, zeker als je al een paar nachten het idee hebt. Spannend hoor...

Wat is het eindelijk weer een lekker weertje he? Na al die regen, is de zon wel weer eens een keer leuk om te zien. :D

Fijne dag allemaal!

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Eline groot gelijk hoor, ook ff aan jezelf denken en wie weet gaat het straks stukken beter als jij goed uitgerust bent

Alicia de meisjes doen het goed, Elize woog vanmorgen 2010 gram en Naomi 1886. Elize was veel aangekomen Naomi maar een paar gram maat dat kan morgen weer andersom zijn. De warmtebedjes zijn we aan het minderen daarna gaan ze in de wieg en als ze zichzelf 24 uur warm kunnen houden mogen ze naar huis. Ik denk zelf volgende week ergens.

Hoop voor jullie dat de kleine snel komt, ben echt zelf ook heel benieuwd ;)

19. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jane wat fijn dat het zo goed gaat met de meiden:D Hopelijk mogen ze volgende week naar huis.

Eline goed van je dat je Kim even aan je moeder hebt meegegeven. Zo kun jij mooi weer opladen.

Alicia spannend hoor. Elke dag kijk ik even of er alweer nieuws is:) Ben benieuwd wat het zal worden een jongen of een meisje.

Hier is de misselijkheid volgens mij weer begonnen. Gisteren overgegeven en vandaag alweer:( Hoop dat het niet doorzat zoals het begin van de zwangerschap, want dan kan ik de lol op.

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @eline, goed sow meissie! Dat is echt het beste, hielp mijn zus ook enorm, ze kon even iets voor zichzelf doen....

@alicia, nogsteeds niks gebeurd bij jou? ( sorry als ik het gemist heb!)

Deel Deze Pagina