Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Alicia ik heb het gezien bij vrienden. Die wilden ook niet dat iedereen de baby vasthield. Ze hoefden niets te zeggen. Ze lieten de mensen gewoon even naar de baby kijken en als jij de baby al vast heb zeg je gewoon niet dat ze de baby wel vast mogen houden. Er zal bijna geen mens zijn die daar dan uit zichzelf naar gaat vragen:)

2. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ banne wat balen echt klote voor je.
    en ik speel ook zoekspellen op zylom staan er ook genoeg.

@ alicia nog niet:$ hoop dat je morgen gestript kunt worden.

@ san alsnog je boeken gevonden gelukkig.

@ sammie gefeliciteerd met jullie nieuwe woning.

@ jane zou fijn zijn voor jullie als de meisjes snel mee naar huis mogen.

@ wenrich hoop zo dat jullie donderdag goed nieuws krijgen *duim duim*

@ merreli al twee duidelijke streepjes ontdekt?

@ ego we zijn langzaam aan de babykamer bezig:D

3. Banne, wat sneu!! Ik vind het echt zo jammer voor jullie dat het weer niet gelukt is deze ronde. Denk je er ondertussen al een beetje over om eens naar een arts te gaan ofzo?

Sammie, gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe huis! Over een half jaar overdracht, dat gaat supersnel natuurlijk met de komst van zo'n kleintje ertussendoor.
    Dus nu vlot jullie huidige stekkie te koop zetten? Dan zit je natuurlijk wel met kijkers terwijl je hoogzwanger bent of net die kleine hebt... maarja.

Over het van hand tot hand gaan van een baby tijdens de kraamvisite: Wij hebben toen Jelle eigenlijk wel door iedereen vast laten houden, maar ik zou het er zelf compleet van af laten hangen hoe je kindje is.
    Oona werd duidelijk onrustig bij veel visite las ik, daar merkten wij bij Jelle niets van, dus dan geef je je baby ook rustiger aan anderen. Qua hechting/binding heeft hem dat echt niet uitgemaakt hoor, en juist daardoor misschien is hij ook heel gemakkelijk met andere/nieuwe mensen, niet al te verlegen. Maar dat zal ook gewoon in het karakter zitten.
    Ik denk inderdaad dat het initiatief om de baby bij andere mensen op schoot te geven toch bij jou zal liggen. Er zullen weinig mensen zijn die uit zichzelf gaan vragen of ze hem/haar mogen vasthouden. En als ze dat wel doen dan zeg je toch gewoon eerlijk dat je dat liever (nog) niet al te veel doet, alleen bij naaste familie. Is toch hun probleem als ze dan 'boos worden'?

Ik heb vanmorgen eens lekker uitgeslapen. Vannacht veel wakker geweest door slapende/tintelende armen, en gewoon niet lekker liggen (last van heup/bekken, alsof m'n matras te hard was ofzo).
    Vanochtend om half 9 kwam Jelle onze slaapkamer op, en toen is Sander er met hem uit gegaan. Dus ik heb gewoon heel fout tot half 1 nog op bed gelegen. Daarna ontbeten met afbakbroodjes, yum.

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

We zijn gaan wandelen,2 uurtjes)en ze sliep half uurtje denk in de wagen vanmorgen
    Net 4e fles gehad voor vandaag, en daarvoor in bad gedaan, ligt nu in de reiswieg. Hoop dat ze in slaap valt

xxx

5. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Eline...
    En en slaapt ze?

@ Sammie...
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Hopelijk wordt jullie huidige snel verkocht! Lijkt me erg spannend zo het huis van je dromen vinden!

@ Alicia...
    Herken je gevoel helemaal... Ik heb het dus ook niet gedaan...
    Als ze sliep lieten we haar gewoon in bed liggen.. en anders hielt een van ons 2 haar vast bij de visite..

Gelukkig valt het me reuze mee hoeveel mensen er om vragen of zelf haar pakken... We kunnen het aardig zelf regelen/sturen...
    We geven haar bv tegen de tijd dat ze honger krijgt even aan iemand ;) Dan moet ze snel weer terug voor het flesje...
    Of soms gewoon niet... afhankelijk van de visite en hoe Oona in haar velletje zit..

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Chantal vriendlief neemt vrij zodra ze mee naar huis mogen

Banne ach meid, ik had er ook zo'n goed gevoel over dit keer. Snap heel goed dat het frusterend is. Dikke knuffel

Sammie proficiat met jullie nieuwe woning

Alicia ben nu wel erg benieuwd naar jullie spruit.......oh wachten duurt lang

Eline slaapt kim?

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, meid wat balen voor je dacht echt dat het deze ronde raak was bij je:x

@ Alicia, het kan snel gaan straks hoor meid mijn nichtje is ook gestript en werd net gebeld dat ze bevallen is van een dochter:D ze was ook een week over tijd.

@ Baby van hand tot hand het is maar net hoe je dat zelf wil en wat voor baby je hebt idd ik heb er zelf geen problemen mee van mij mag iedereen ons kleintje straks vasthouden weet ook dat heel veel mensen uit onze familie en vrienden kring dat erg leuk vinden. Maar het is maar net hoe je jezelf daar bij voelt maar denk niet dat het voor het kind kwaad kan.

Liefs

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Sammie, gefeliciteerd :D:D

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    slaapt nog nie, 2 keer 5 min en dan weer huilend wakker, pfff

10. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Eline ik zou met Kim naar de huisarts gaan en hem de hele situatie uitleggen.

Sammy gefeliciteerd met de aankoop van jullie huis! Super leuk vooruitzicht.

Alicia veel succes morgen bij de vk. Hopelijk word je gestript en wekt het de weeen op:D

Jane wel fijn dat je vriend dan straks ook nog een tijdje thuis is.

11. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Wou even zeggen, banne weet hoe je je voel! Een zware terleurstelling voor jullie! Jullie zitten alweer in ronde 10, wij helaas nog maar in ronde 3. Sterkte veel liefs van pluisje

12. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, een spannende periode. We hebben idd een starterswoning dus in dat opzicht kijken we er positief tegenaan. Ik verwacht niet dat er snel kijkers komen, maar dat kan natuurlijk wel. Ach, hoogzwanger of met een kleine uk kijkers krijgen, dat moeten we maar op de koop toe nemen. Als ze maar niet komen als ik lig te baren..:p
    Mijn ouders wonen dichtbij dus kunnen we altijd even een uurtje daarheen gaan.

@Eveline:
    Lekker toch, tot half 1 bljven liggen? Nu heb je een goed excuus;) Profiteer ervan zou ik zeggen!

@Alicia:
    Succes morgen!

@kraamvisitie:
    Tja iedereen is daar anders in. Ik heb geen idee hoe ik er straks over denk als de kleine er eenmaal is. Nu denk ik, zolang de kleine er geen last van heeft mogen best veel mensen hem/haar even vasthouden. Maar ik zou het net als Chivay doen, net voor de fles of verschonen zodat je een reden hebt om m weer over te pakken en ze dus geen uur met de kleine op de arm zitten. Bij mensen die iets verder weg staan zou ik de kleine gewoon in het bedje laten liggen en even om het hoekje kijken. Ik denk dat er ook niet veel mensen zijn die de kleine zelf op pakken zonder het te vragen. Ik wacht zelf ook altijd af tot de vader of moeder het aanbieden.....dan zeg ik natuurlijk geen nee!;)

13. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

sammie gefeliciteerd met jullie droomwoning .

eline wat vervelend dat ze zo van slag is misschien een tip om het eens op te nemen met je foto toestel zodat je het kan laten zien aan de huis-kinderarts daar kunnen ze vaak heel veel mee.

welterusten
    groetjes san

14. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey dames,

bedankt voor de lieve reacties!
    Ik had zelf ook heel erg het idee dat het raak was deze ronde.. Maar helaas. Het rotgevoel is nu wel weer wat weg hoor. Al is dat elke keer wel weer iets erger.

We gaan nog niet naar een arts of iets dergelijks. Op dit moment voelt dat nog veel te vroeg. We zijn nog niet eens een jaar bezig, dat duurt nog 3 maanden! Daarbij zie ik daar ook heel erg tegenop hoor! Ik stel dat liever nog even uit. :)
    We hebben er vanmiddag uitgebreid over gesproken en we hebben besloten dat als het dit jaar niet lukt dan gaan we begin volgend jaar een arts raadplegen.

Ik heb weer goede hoop voor de volgende ronde! Die is namelijk midden in onze vakantie...:D

@Alicia, veel succes morgen bij de VK!! Ik hoop dat het in gang gezet kan worden en dat je gewoon thuis kunt bevallen! De duimen draaien voor je morgen!

@Sammie, gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Kom maar op met de spam, Foto!:D

@Eline, hopelijk slaapt ze vannacht wel wat meer door. Sterkte ermee in ieder geval!

Morgen weer werken helaas..
    Maar nog 5 dagen en dan heb ik eindelijk vakantie!! Wat ben ik daar aan toe zeg!

Slaap lekker!!

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @banne, je moet inderdaad pas naar een arts gaan als je daaraan toe bent! Ik zelf merkte dat ik snel een diagnose wilde hebben voor mezelf. Dit is bij iedereen anders.

Ik vond de zaadtest ook doodeng en mijn ergste nachtmerrie is uitgekomen. gister heb ik een gedichtje op youtube door mijn vriend laten lezen ( was door iemand gemaakt die hetzelfde heeft al wij) en halverwege het filmpje vielen we elkaar huilend in de armen. :(
    Nog 4 dagen en dan heb ik de uitslag maar ik begin zo moe te worden, het heeft zoveel energie van mij geeist... ik sta ook zo vaak beroerd op..

16. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Goedenmorgen allemaal,

Gisteren zijn wij weer terug gekomen van een lekker maar erg warm weekendje Limburg. Gisteren na thuiskomst alleen maar met de beentjes omhoog gelegen, want had aardige olifantenpootjes door de warmte. Deze week nog werken en dan lekker 2 weken vakantie, onze laatste vakantie met zijn 2-en. We gaan niet weg, maar de kinderkamer klaarmaken. Daar heb ik best zin in.

@Banne Balen dat je weer ongi bent geworden, had het zo gehoopt voor je. Ronde 10 moet toch wel een keer geluk gaan brengen?

@Alicia Nog steeds niets? Ik had nog wel zo gehoopt om na mijn weekendje weg te lezen dat je bevallen was. S6 straks bij de vk, ben benieuwd wat ze zegt.

@Sammie Gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe woning.

@Eline Hoe is het vannacht met Kim gegaan?

@Chivay S6 vandaag met je 1e dag alleen met Oona, komt vast en zeker goed. ;)

@Jane Spannend, misschien komen je meiden deze week wel thuis. Neemt je vriend trouwens gelijk vakantie op dan?

@Jeanetjuh Hoe gaat het met jou? Staat jullie trouwdatum eigenlijk al vast?

@Chantal Nog maar eventjes en lekker verlof!

@Mamanouk en Kirin Hoe gaat het met jullie?

@Wendy Ik hoop dat jullie na de uitslag een beetje rust krijgen, voordat je het weet zijn die 4 dagen om. Ik duim voor een goede uitslag!

Fijne dag allemaal!

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wen75 op vriendlief z'n werk weten ze dat zodra de tweeling thuiskomt hij vrij neemt. Hij heeft nog zoveel vrije dagen.... En die hulp kan ik in het begin wel gebruiken.

18. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    @Wendy kan niet wachten totdat mijn verlof ingaat. Eerst zag ik er nog wel tegenop omdat ik al langer thuis zit, maar nu ik steeds slechter slaap en de buik steeds dikker word ben ik er wel blij van:D

19. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    wen1975 en de rest

het gaat momenteel niet zo met me, kijk af en toe ff via de foon op hyves en zit niet veel achter de pc, kan het gewoon weg niet opbrengen, omdat ik me zo rot voel...
    heel veel last overal..
    rug, hele dikke voeten, mijn rechter lies doet zeer.... loop 2 tot 3 keer in de week naar de gyn.... dan nog dat vitamine B12 tekort gehad....2 keer in de week voor naar de huisarts...
    vandaag moet ik weer op controle.... was er vrijdag en toen bleek te kleine ff helemaal gedraaid te zijn.... dus met koppie boven en kontje beneden naast het bekken...
    dit is vorige week woensdag gebeurt want toen voelde ik heeeel veel in mijn buik... en dit heb ik nog niet weer gevoeld... dus ik denk dat ze nog hetzelfde ligt.
    woensdag heeft de gyn ook gekeken naar de BMM, maar deze lag nog veel te hoog, dus evt vliezen strippen zat er niet in...
    maar ja de kleine is daarna gedraaid dus maakt ook niet uit.
    mocht het nu beginnen of vliezen breken moet ik een ambu bellen en word het een KS.
    of ze moet gedraaid zijn zonder dat ik het weet....maar ze is zo rustig dat ik me soms wel eens zorgen maak.

nou meiden, sorry dat ik niks schrijf... maar denk wel aan jullie...

alicia, succes vandaag...!!

eline, denk aan je hoor, niks aan dat kim zo onrustig is.

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, ik zou echt terug naar de huisarts gaan en echt aan geven dat je het zo niet meer volhoudt.

@ Mamaanouk, wat vervelend allemaal hopelijk komt de kleine snel of halen ze haar gewoon met een ks. Sterkte!!

@ Alicia, hoe is het met jou? Hoelaat moet je naar de vk? Of ben je aan het bevallen:)

Deel Deze Pagina