Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @Banne, ik vind het erg voor je dat het deze keer weer niet is gelukt. Ik had het zo gehoopt voor je. Ik kan me heel goed voorstellen dat de teleurstelling steeds groter wordt. De volgende keer ga ik nog harder voor je duimen.

@Mamanouk, vervelend allemaal voor je. Hopelijk draait de kleine nog.

@Jane, wel fijn dat je man in het begin vrij neemt om je met de kinderen te helpen.

@Wendyenrichard, nog 4 dagen wachten, wat duurt het lang zeg dat wachten op de uitslag. Hopelijk hebben jullie een goede uitslag.

@sammie, gefeliciteerd met jullie droomhuis en hopelijk wordt jullie huis ook snel verkocht.

@Wen leuk de kinderkamer klaarmaken. plaats je een foto als het af is.

@all, gisteren waren we een hele dag zoet met de opnames van babyboom. Het was heel leuk om dat eens mee te maken. Mijn houd niet zo van camera's dus die maakte er een sport van om de camera te ontlopen. Het was wel heel veel wachten en heel vermoeiend, maar om 18:00 was het allemaal klaar en kregen we nog een tas mee naar huis en voor de niet zwangeren zaten er ovu testen in en dat kwam goed uit want mijn testen zijn op. Het is alleen van een ander merk dus ik ga er nu nog niet mee testen, maar wacht tot de volgende ronde. Het was allemaal best confronterend al die zwangeren, heb me af en toe best verdrietig gevoeld. Maar ik gun het natuurlijk iedereen. En er zijn ook mensen die het nog veel moeilijker hebben dan ik, die met ivf enzo bezig zijn.
    Mijn man vindt dat ik naar de huisarts moet, maar ik denk dat het nog te vroeg is aangezien ik nog maar 1 menstruatie heb gehad na de miskraam. Ik denk dat ik 2 of misschien 3 rondes bij ga houden en als ik dan nog niet zwanger ben dat ik dan naar de huisarts ga.

2. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Ook hier weer rustig opgestaan. Het word dus toch wachten wat de vk gaat zeggen. Eind van de middag moeten we pas,dus we moeten nog even geduld hebben. Hoop dat er gestript kan worden. Het is raar de dagen zo beginnen. Elke dag denk je;kan de laatste met z'n tweeen zijn, maar ondertussen zijn we al 9 verder. Gelukkig voel ik me goed,dus dat scheelt.

@Wen75. Welkom thuis. Wel heel apart he zo'n laatste weekendje weg met z'n tweeen. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat we volgende keer met z'n drieen op vakantie gaan.

@Banne. Op vakantie je eisprong is inderdaad niet verkeerd. Veel kinderen worden op een vakantie verwekt. Ik hoop die van jullie ook. Ik snap ook dat je er tegenop ziet om hukp te zoeken. Ik zou dat ook nu nog niet doen. Ik dacht ook dat je een jaar eerst zelf moet proberen. Lijkt me ook best zwaar voor de vrouw. zij moet toch veel onderzoeken ondergaan dan,daar moet je je wel even op voorbereiden.

@Wendyenr. Spannend voor jullie. Lijkt me erg slopend de laatste tijd voor jullie. Hoop dat jullie goed nieuws krijgen. Heel veel sterkte de komende dagen met wachten. Ik denk aan jullie.

@Mamanouk. Wat vervelend allemaal bij jou. Je hoeft gelukkig niet meer zo lang. Misschien dat ze je nu wel eerder helpen. Heb je wel wat hulp thuis? Sterket met de laatste loodjes.

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    goede morgen dames,

alicia: jullie hebben wel een eigenwijs kind zeg, nu al niet luisteren!! hopelijk kan de vk vanmiddag strippen!

mereli: ben benieuwd naar de volgende serie babyboom, vond het zo'n mooi programma.

wenenr: ik ga weer voor jullie duimen! even een opkikker: een vriendin van mij zat in het zelfde schuitje als jullie, man had geen zaadcellen, terwijl hij al een kind uit een vorige relatie heeft, de arts had zelfs gezegd dat ie zich niet kon voorstellen dat dat kind echt van hem was :( dus hij helemaal onzeker.
    nu na 16 maanden tobben, is ze spontaan zwanger, dus de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit!!!!!

pffff, wat een nacht weer. Voor de 3e nacht op rij tot een uur of 6 wakker gelegen en dan pas in slaap vallen en vervolgens om 10 uur weer wakker. Heb echt geen ritme meer en die nachten duren zo verschrikkelijk lang.

4. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamanouk:
    Vervelend dat het allemaal niet zo lekker gaat. De laatste loodjes...

@Alicia:
    Succes vanmiddag, hopelijk gaan ze nu wel strippen.

@Kwebbel:
    Dat heb ik ook een tijd gehad. Gelukkig ben ik daar een beetje doorheen. ik word s'nachts wel veel wakker maar kan daarna gewoon de slaap weer pakken. Ik hoop voor jou dat het ook maar een periode is, want je wordt gebroken wakker na zo'n nacht!

5. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Was net even op hyves. En ja hoor een vriendin typt` Mag eindelijk het geweldige nieuws vertellen binnen 1 maand zwanger!!` Heel leuk voor ze:x dat is gewoon de harde wereld even weer:p.

Was gister bij me moeder, en ze was op vakantie geweest in praag. Daar was een kerk, en die was speciaal voor vrouwen die niet of moeilijk zwanger konden-kunnen worden. Daar kon je dan ook een beeldje kopen. Die moet je op je nachtkastje zetten en dat brengt geluk! Nou had ze voor mij zon beeldje. Lief he!! Dus gelijk gister neer gezet, en wie weet brengt het een beetje geluk dit jaar nog!

eigenlijk heb ik voor de rest geen nieuws, wacht tot de woensdag voorbij is. Dan weet ik weer meer.
    Sorry dat ik niet op iedereen reageer, me hoofd is er niet altijd bij.

liefs van pluisje

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia, veel succes meis bij de vk, ik hoop dat ze je gaan strippen!

7. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    alicia, hoop dat ze wat kunnen doen voor je

mereli leuk babyboom, wanneer komt het op tv...??

nou ik ben bij de gyn geweest en moet me morgen melden op de afdeling, de kleine was weer gedraaid maar ligt nu links van de uitgang, misschien dat ze morgen anders ligt of juist helemaal goed. en ze gaan dan kijken of er ingeleid kan worden...
    ik hoop het zo en hoop dat ook dat het aan slaat... ook dat is nog maar afwachten dan natuurlijk...
    dus voor alle zekerheid neem ik morgen mijn spul maar mee en dat van de kleine vast in de auto... trouwens heb wel al de hele dag wat pijntjes in de rug...
    moet er voor zorgen dat mijn blaas en darmen leeg zijn, mijn blaas kan de baby (baarmoeder) ook omhoog drukken...
    aangezien ik weinig plas kan dat misschien wel de oorzaak zijn...
    maar de gyn zei waar wachten we nog op... dus ik hoop echt dat het gaat helpen morgen mochten ze kunnen inleiden....

pluisje, kan me voorstellen hoe je je voelt hoor, het komt hard aan dan.

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hoi meiden

Bij de huisarts geweest, ze heeft nog steeds opgeblazen darmen, hij weet bijna zeker dat dat het probleem is.
    Ze krijgt nu voeding voor koemelkallergie, dit even proberen, het is toch zoeken zei hij, ben benieuwd

9. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ eline hoop dat de andere voeding gaat helpen. en jullie kleine meid is al een maand geweest wat vliegt de tijd zeg:D

@ mamanouk sterkte.

@ pluisje wat een mooi gebaar, hoop dat het beeldje geluk brengt.

@ wen gelukkig hebben jullie genoten.

@ alicia hoe is het nu?

@ wenrich hoop en duim voor jullie hoor!

@ all, vandaag de 20 weken echo gehad en alles is goed. en hier is het ook nog steeds een jongen :D

veel liefs

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia spannend dus allemaal nog...

Pluisje dat is zeker best frusterend, dikke knuf

Hier weer geweldig nieuws, ze hebben vandaag allebei aan de borst gedronken! :D Lactatiekundige van het ziekenhuis was erbij en zei jullie zijn echt natuurtalenten! Het aanleggen lukte me vrij snel en ze hebben beide best een hoop gedronken. Best knap van ze want ze hebben al die tijd de borstvoeding uit flesjes gedronken, scheelt mij overdag ook weer een paar keer kolven. Wilde wel even zeggen dat ik het geweldig mooi vindt om te zien zo'n kleintje aan de borst. Nu thuis nog even oefenen om ze beide tegelijk aan te leggen maar ben nu al blij dat het zo al lukt, het had ook gekund dat ze niet meer aan de borst wilden drinken

Zoals het er nu uitziet mogen ze woensdag of donderdag naar huis, ze willen het nog even aankijken hoe het gaat met de voedingen zo. Elize woog vanmorgen 2114 gram en Naomi 2010 gram!

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, wat een super nieuws!! Het lijkt me ook erg bijzonder en jij straks 2 van die kleintjes aan de borst helemaal super als dat lukt:D Zo dat zijn ook goed berichten wo of do naar huis. Krijg je dan ook nog soort van kraamhulp thuis voor een paar dagen?

@ Alicia, al nieuws?

@ Mamaanouk, dat is mooi hopelijk gaan ze je inleiden.

@ Missy, gefeliciteerd met je goede echo:)

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Als het goed is krijgen we nog couveuse-nazorg 4 dagen 3 uurtjes, maar dat ga ik voor de zekerheid nog even navragen bij vgz voordat ik straks een rekening krijg

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Even het laatste nieuws. Het strippen kon weer niet,zat nog steeds dicht. Hij heeft het wel geprobeerd,maar lukte echt niet,voel me nu ook 'n beetje beurs daar. Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje van de baby. DAt is niet omdat er iets niet goed was,maar dat doet deze praktijk standaard met 41 weken en 3 dagen. Daarnaast kijken ze ook hoeveel vruchtwater ik nog heb. Als het niet veel meer is, heb ik kans dat ik moet blijven en ingeleid ga worden. IS het nog voldoende dan kan ik gewoon weer naar huis en zal dan waarcshijnlijk eind van de week weer bij de gynaecoloog terug moet komen om hetzelfde nog eens te doen. Ook hebben we weer een afspraak bij de vk donderdag. Dan willen ze proberen om te strippen. 3 Keer is scheepsrecht,dus hoop dat het het strippen donderdaag gaat worden. Wel een teleurstelling vandaag. Had zo gehoopt dat het strippen zou lukken en we morgen ons kindej vast zouden houden. Inleiden lijkt me niks,wil heel graag thuis bevallen,zodat ik lekker rond kan lopen en in bad kan gaan liggen. Nu lig ik straks vast op bed in het ziekenhuis :( Moet het voor vandaag ff laten bezinken en rekening houden met een evt inleiding,en misschien morgen al.

Zag staan dat de twins misschien naar huis mogen,helemaal super. Dan kan het echt genieten gaan beginnen.
    En een evt inleiding voor mamanouk. Ik hoop het voor je. Dan ben je me nog voor ook ;) :(

14. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Alicia, dat is een tegenvaller voor je zeg! Als ze je gaan inleiden kan dat dus niet thuis..;) Aan de andere kant zou het ook wel fijn zijn als het morgen gaat beginnen?! Maar kan me goed voorstellen dat je ertegen op ziet om in het ziekenhuis te bevallen.
    Vroeger leek thuis bevallen me helemaal niks, maar meer voor als er iets misgaat eigenlijk.. Nu ik er meer mee bezig ben wil ook veel liever thuis bevallen, lekker in je eigen omgeving.
    Ik zal heel hard voor je duimen dat hij/zij uit zichzelf wil komen en wel vannacht!!:D

@Wenenr, nog een paar daagjes, kan me voorstellen dat je er hartstikke moe van bent! Je bent er constant mee bezig en dat vergt enorm veel energie... Steeds maar weer diverse scenario's door je hoofd waarschijnlijk.. Sterkte nog met de laatste dagen wachten! Ik hoop dat jullie positief nieuws krijgen! Hoe laat krijg je de uitslag?

@Jane, wat en leuk nieuws! En wat goed van jullie meiden zeg! WOW! Het zijn echt twee doorzetters! Mooi!
    En deze week naar huis, ook wel spannend denk ik voor jullie... Hopelijk krijgen jullie nog uitgestelde kraamzorg. Ik verwacht het wel eigenlijk.

@Mamanouk, het zit jou ook niet mee hè?! Sterkte morgen, hopelijk gaat verder alles zoals jij dat graag zou willen!

@Missy, jeeeej, een goeie echo en nog steeds een jongetje! Leuk!
    Jij ook verslaafd aan zoekspelletjes.. Dacht al dat ik de enige was.. haha:D

@Pluisje, wat lief van jouw moeder! Hopelijk brengt het jullie heel veel geluk... misschien ook wel een tweeling.:p

Ik ben echt aan het aftellen naar onze vakantie, nog 4 dagen werken!:D Ik keek vanochtend voor de weersvoorspelling in Italie, wordt het daar vanaf vrijdag 31 graden! Nu heb ik nog meer zin om te gaan..!! Kan niet wachten tot het 30 augustus is. haha

Het ergste vind ik wel het wegbrengen van onze hond. Hij gaat naar mijn ouders dus dat zit wel goed! Maar ik zal 'm wel missen!

15. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Alicia Wat een tegenvaller! Ik hoop dat het snel toch vanzelf gaat starten.

@Jane Wat een goed nieuws allemaal, gefeliciteerd.

@Mamanouk Wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Ik ga voor je duimen dat ze je morgen gaan inleiden.

@Missy Gefeliciteerd met je goede echo!

@Eline Ik hoop dat deze nieuwe voeding hetgene is dat de oplossing is.

@Banne Lekker hoor nog maar 4 dagen werken en dan vakantie. Met die temp is helemaal niets mis. ;)

Fijne avond allemaal verder, ik kruip zo onder de wol. Afgelopen nacht bijna geen oog dicht gedaan nl.

16. Pluisje, wat lief van je moeder!! Nu hopen dat het helpt!

Mamanouk, veel succes morgen!

Jane, wat geweldig goed van jou en je meiden. Lekker aan de borst, en dan misschien zo snel al naar huis. Klinkt goed!

Alicia, voor jou ook spannend morgen... hopelijk kan het toch allemaal lekker nog thuis...
    Gewoon vannacht even gaan bevallen spontaan, kom op meid! :p

Ik heb vannacht mijn eennalaatste nachtdienst. Hij begon redelijk rustig, maar van 21:00 tot nu is het aardig druk geweest. Hopelijk kan ik wel fatsoenlijk slapen straks, en anders lig ik morgen gewoon lekker de hele dag op bed :p

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Goedemorgen meiden

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia, is er al nieuws meid? Ik hoop dat het nu doorgezet is...

@all, morgen gaat richard een potje inleveren.. man wat spannend!!!!! Donderdagochtend kan ik bellen of er dit keer iets ingezeten heeft....

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Banne.. Ohh lekker! Bijna bijna vakantie!

@ Jane... Wat een goed nieuws zeg! Wat knap van jullie 3!

@ Mamanouk... Duim enorm voor je mee dat ze je gaan inleiden!

@ Alicia... Jeee wat duurt het lang zeg... Hopelijk ben je nu gewoon aan het bevallen dat het zh gewoon niet meer nodig is!!

@ Missy... Gefeliciteerd met je goede 20wk echo!

@ Eveline... Nog maar 1 nachtdienst!!

@ Wen&R... Nog 2 nachtjes... pff ik vind het al spannend, kan me dus helemaal niet voorstellen hoe strak jullie van de spanning moeten staan! Duim heel hard voor een mooie uitslag!

Hier gaat het goed...
    Gisteren moest Marcel weer aan het werk.. Raar hoor om alleen te zijn nu..
    Oona had gisteren wel een erg wakker dagje.. niet heel huilerig of zeurderig.. zolang ze maar bij me mocht zijn.. daardoor dus wel doodop aan het eind van de dag omdat ze zo weinig geslapen had.... Hopelijk slaapt ze vandaag wat meer... :)

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, balen hoor hopelijk kan je toch nog thuis bevallen, ga voor je duimen!!

@ Wenrich, spannend allemaal weer snap dat je energie op is het is allemaal ook niet niks he meid.

Ik heb vanmorgen de ringen opgehaald:D verder voel ik me weer heel erg misselijk vandaag:x als het zo blijft ga ik donderdag ochtend even langs de huisarts want zo is het echt niet leuk meer.

Liefs

Deel Deze Pagina