hallo dames, net bij de gyn geweest. positieve was dat beeb is gedraaid en er perfect voor ligt aan de andere kant is de baby nog harder gaan groeien en weegt nu al ruim 6 pond. moet een suikercurve laten prikken, donderdag maar doen, dan heb ik geen afspraken. Moet dan een keer nuchter laten prikken, een uur na het ontbijt en een uur na de lunch. over 2 weken weer terug naar de gyn om de groei te checken. alicia: wat balen zeg, dat alles nog dicht zat wenenr: mijn duimen draaien voor je. jeanetjuh: leuk dat je de ringen hebt gehaald, maakt het weer een beetje echter minder dat je zo misselijk bent, zou idd maar bij de huisarts iets gaan vragen. jane: wat fijn dat de meiden zo goed vooruit gaan! hopelijk heb je ze deze week nog thuis.
@all, het kost me ontzettend veel energie maarja.. nog 1week en 3 dagen werken en dan ben ik 3 weken vrij. op 6 september heb ik ee terugbel afspraak met de gyn maar ik had geen zin om zo lang te moeten wachten Ik ga donderdag ochtend dus gewoon bellen
Hier even weer bijgelezen. Wat super dat de tweeling wo/do naar huis mag. En je hebt volgens mij recht op de couveuse nazorg. Hebben wij namelijk ook gehad. Onze Joep was nl. 6 weken te vroeg. En toen hij thuis kwam hebben wij ook 12 uur couveuse nazorg gehad. Verder weinig te melden. Alleen dat de 20 weken echo helemaal goed was. Valt er toch weer een last van je schouders. Je weet namelijk nooit. Ben helemaal blij. Volgende week maar eens beginnen met het kamertje.
@Pluisje: Wat lief van je moeder. Ik hoop dat het jou ook geluk brengt! @mamanouk: Spannend allemaal. Ik hoop voor je dat de kleine er goed voor ligt en ze je kunnen inleiden. Ik wacht het nieuws rustig afĀ @Eline: Daar zou de ha best weleens gelijk in kunnen hebben. Het is in zoĀn geval altijd even zoeken naar de reden. Hopelijk slaat de speciale koemelk-allergie voeding aan. @Jane: Fijn joh! Dat is ook alweer een hele geruststelling. Mooi om te horen dat ze het zo goed doen. Komend weekend waarschijnlijk met het hele gezin thuis! @Alicia: Jammer dat het niet is gelukt. Wel fijn dat ze je goed onder controle houden. En ik snap dat je ervan zou balen als je in het zkh zou moeten bevallen. Ik wil ook het liefste thuis, maar als het voor het kindje beter is dan kun je er waarschijnlijk makkelijker overheen stappen. Ook zijn de kraamkamers in het ziekenhuis erg ruim en goed. Je bent vrij om te bewegen te douchen als je dat zou willen. Mijn vriendinnen zweren erbij! Maar ik snap je wel, thereĀs no place like home! @Banne: Nog even en dan lekker met je bikini in de zon, heerlijk! Gaan jullie met de auto naar ItaliĆ«? @Wen&r: Het lijkt me zenuwslopend! Hopelijk goed nieuws donderdag! Ik zal voor jullie duimen. @Jeanetjuh: Erg vervelend dat je zo misselijk bent. Mijn vriendin had het tot 16 wkn. Hopelijk kan de ha iets voorschrijven. Bekijk het positief, je merkt iig dat je zwanger bent. Ik voelde me die eerste weken helemaal niet zwanger. @Kwebbel: He goed joh, dat de kleine is gedraaid! Dan hoef je je daar al niet meer zoĀn zorgen om te maken. Ik heb ook op glucose moeten prikken. Volgens mij doen ze dat bij ons standaard. Stelt niks voor hoor! Een klein prikje in je vinger. Hoop voor je je geen zwangerschapssuiker hebt, anders heb jij zoĀn beetje alles wel gehadĀ @Ingie: Fijn dat alles goed was bij de 20wkn echo! Dat is idd vaak een opluchting! Succes met het kamertje. Vandaag heeft de makelaar fotoĀs genomen van ons huis. Waarschijnlijk komt het morgen op funda. En nu maar kijken of we een beetje kijkers/kopers trekken. De kleine is erg actief vandaag. Dat kan echt zo verschillen per dag. Ik krijg regelmatig een schop tegen mijn ribben en een stomp in mijn blaas! Een echte kickbokser!
@ Sammie, dat denk ik dan idd ook leuk dat jullie huis op funda komt hopelijk is het snel verkocht @ Kwebbel, gaan ze het dan ook eerder halen? Of wat is nu de bedoeling want neem aan dat ze niet gaan wachten tot 39 weken. @ Eline, hoe gaat het nu met jullie? @ Ingie, fijn dat je 20 weken echo goed was
Kwebbel fijn dat de baby goed ligt Jeetje dat de baby nu al 6 pond is! Sammy hopelijk is jullie huis snel verkocht Wendy en Richard ik zal voor je duimen! Ingie fijn dat de 20 weken echo goed was. Toch altijd wel weer spannend. Eline hoe gaat het vandaag met Kim? Alicia wat balen dat het strippen mislukt is. Had het zo voor jullie gehoopt. Hopelijk hoef je niet in het ziekenhuis te bevallen, maar kun je gewoon home sweet home bevallen
Jeanetjuh: de vk zei vorige keer dat ze me niet langer dan 38 weken zouden laten lopen, maar de gyn van vanmorgen was het daar niet mee eens, die is ervoor om de natuur zijn gang te laten gaan. Hij vindt dat een kind komt wanneer het kind daar klaar voor is. Dus daar baal ik wel van. Mocht het echt zover komen, wil ik het er nog wel goed over hebben met de gyn, want wil echt niet moeten bevallen van een tien-ponder!
@ Kwebbel, nee idd die gyn heeft makkelijk praten maar het moet er nog wel uit he. Meiden dragen jullie allemaal een meegroei bh of gewoon normale bh's? En wat betreft voedings bh's welk merk is daar goed van gewoon prenatal of die van anita? Liefs
@ Kwebbel... Fijn! Geen stuitertje meer Netjes blijven liggen nu beeb!.... Enne 6 pond al.. pfoei.. ben benieuwd hoeveel hij of zij gaat worden straks... Mijn vriend vertelde vandaag dat in het AD een kindje van 12 pond stond... @ Ingie.. Fijn dat de 20 weken echo goed was! @ Jeanetjuh... Ik heb emesafene gekregen van de huisarts zelfs met een telefonische afspraak.. ben er niet voor langs gehoeven.. (maar was al wel bekend met maagzuurklachten voor de zwangerschap) Heb de hele zwangerschap gewoon mijn eigen bh's gedragen.. en draag nu van Hema de voedingsbh's... Wilde graag een simpele goedkope omdat ik nog niet wist of ik ze wel lang zou gebruiken.. beetje zonde anders.. Vandaag een lekker daggie hier.. Oona heeft goed geslapen.. hebben samen een stukkie gewandeld.. (Nieuwe soort speen gehaald, s kijken of dat beter gaat met de fles!) en ze ligt nu zichzelf te vermaken in de box... Schitterend die geluidjes
@ Chivay, ja ga misschien morgen ochtend al wel even bellen het is niet dat ik heel erg veel spuug maar toch wel bijna elke dag 2 keer en ben gewoon bijna de hele dag misselijk waardoor ik mezelf echt niet fit voel. Oke dan wacht ik nog even met die meegroei bh en met voedingsbh denk ik ook zo stel dat het niet lukt maar wil er wel alvast 1 hebben straks. Fijn dat Oona het zo goed doet lekker genieten he. @ Wenrich, je bent zeker niet alleen we denken allemaal aan je en proberen je hier gewoon te steunen he meid
Ingie fijn dat je 20 weken echo goed is! Super Kwebbel jeetje 6 pond al !!! Vandaag te horen gekregen dat als het zo gaat zoals nu we vrijdag naar huis mogen. Omdat ik volledig bv wil geven is het pas vrijdag naar huis omdat ik dan morgenavond en donderdagnacht kan blijven slapen in het ziekenhuis bij de meiden zodat ze kunnen zien dat alles goed gaat met de bv. Ik ben er nog niet helemaal uit of vriendlief in de nacht ook meehelpt met de ander een flesje geven maar dat moeten we nog even aankijken.
Meiden, is het jullie ook opgevallen dat Alicia vandaag nog niet gereageerd heeft? Alicia, ben je nou toch vandaag ingeleid en lig je momenteel te bevallen??? Of gewoon de gelegenheid vandaag nog niet gehad om ons even bij te praten?
Hey meiden, Het was me inderdaad ook opgevallen dat Alicia nog niks geschreven had.. Maar ik zag dat ze wel online is geweest vandaag. Ik heb ook nog geen bericht ontvangen! Ik hoop zo voor haar dat ze nu thuis bezig is met bevallen! Dus Alicia, als je nog niet aan het bevallen bent laat wat van je horen! Iedereen zit meteen in spanning! haha @Kwebbel, jee 6 pond al! Komen grotere baby's vaker voor in jouw familie, bij je moeder, je tante, je oma bijvoorbeeld?? Ik weet dat de broers van mijn vader ook enorm waren toen ze geboren werden. Ik weet het niet helemaal zeker maar ze hadden het altijd over 10 tot 13 pond! En mijn oma was ongeveer net zo groot als ik (1.60m) Maar ik hoop voor jou dat het gewoon bij 6 of 7 pond blijft! @Wenenr, pfff nog 2 nachtjes slapen! Spannend voor jullie hoor! En voor ons ook een beetje.. Ik ben hartstikke druk op m'n werk en met de voorbereiding voor de vakantie. Dat is natuurlijk erg leuk en een goede afleiding van de teleurstellende ronde 9! Het is voor het eerst dat we samen met de auto op vakantie gaan in Europa!! Ik heb het vroeger wel gedaan, maar mijn man niet volgens mij. Afgelopen jaren zijn we eigenlijk elk jaar wel naar CuraƧao geweest. Nu dus met de auto! We hebben al een mooie koelbox aangeschaft.8) Hebben jullie nog tips wat we echt niet moeten vergeten?? De standaard dingetjes denken we wel aan natuurlijk, maar wie weet komen jullie nog met verrassende handigheidjes!
@Alicia Nog geen nieuws? Jammer of ik hoop eigenlijk dat je momenteel aan het bevallen bent en even niet aan ons denkt. @Jane Goed nieuws, nog maar een paar daagjes en lekker jullie gezinnetje thuis. @Jeanetjuh Ik draag al een tijd meegroeibeha's, echt een zaligheid. Zou momenteel niet zonder meer willen. @Kwebbel Inmiddels al 6 pond , ik hoop voor jullie dat het kindje eerder komt zodat de "schade" beperkt blijft. @ego Heb een erge offday vandaag, slaap erg belabberd de laatste dagen, hou veel vocht vast waardoor o.a. mijn voeten momenteel erg zeer doen. Ga dan ook lekker mijn mandje in zometeen. Sorry dat ik daarom ook niet op iedereen reageer, morgen weer een nieuwe dag om te reageren. Trusten allemaal!
hee meiden Had gisteren even geen tijd om hier te komen,druk met mein meisje, Alles lijkt beter te gaan, ze heeft gisteren overdag 3 uur geslapen, en gisterenavond nog een half uurtje, voor de laatste fles. Ze lachte ook veel gistren, ben benieuwd of het doorzet. Vandaag naar het consultatiebureau voor het eerst. Alicia nog geen nieuws? Wen heb je beter geslapen? Naar zeg van al dat vocht Banne lekker op vakantie gaan, wanneer? Goede afleiding idd, even wat leuks Kwebbel wow die is al groot zeg Voedingsbh, ik had er 1 van de wibra, voor 3 euro, heel goed. Ze hebben ze daar wel is in de aanbieding xxx Jane zou mooi zijn vrijdag naar huis, hoop dat het goedgaat met de bv
Eline fijn dat het gisteren beter ging met Kim. Alicia ben je al bevallen Ben zo nieuwsgierig Wendy wat balen van dat vocht vasthouden. Ik houd gelukkig geen tot weinig vocht vast. Heb alleen een mega doof gevoel in mijn rechterhand altijd. Jeanetjuh ik heb toen zetpillen tegen de misselijkheid gehad. Ik heb er 2 gehad en daarna was het over Dus hopelijk krijg jij ze ook en helpt het! Ik denk dat ik ook maar even 2 voedingsbh's haal, want heb nu 2 witte meegroeibh's en als ik straks borstvoeding ga geven dan lijkt me dat wel iets makkelijker. Zijn er nog meer mensen die borstvoeding gaan geven? Ik begin morgenavond met de borstvoedingscursus. Deze was gratis, dus ik dacht mooi heen gaan
* BUDDYNIEUWS * Alicia schreef net: " Vannacht hebben we een dochter Nina gekregen. Pittige bevalling ook in ziekenhuis uiteindelijk maar alles is goed. Morgen mogen we naar huis, i.v.m. vacuum houden ze Nina in de gaten. Is standaard. Als ik thuis ben horen jullie meer. Gr Alicia" Alicia en man nogmaals van harte met de geboorte van jullie dochter NINA! Ik ben benieuwd naar de eerste spam!