Jeeeeeeeeeeej!!!!!! Alicia en man: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN NINA!!!!!! Nu lekker bijkomen en ben ook erg benieuwd naar foto-spam en je verhaal!!!!!
JEEEJ Alicia en man van harte met jullie Dochter nina!!! Zaadtest nr 2 is een feit. Vannochten om 8 uur een potje ingeleverd ( erg charmant weer..) en nu is het afwachten... pff nog 1 dag in spanning en dan weten we meer. Aan de ene kant valt er een last van mijn rug, aan de andere kant vind ik het doodeng....
Alicia en man van harte gefeliciteerd met dochter Nina. Super leuke naam ook! Als mijn man hem ook leuk had gevonden hadden wij onze eventuele dochter ook zo willen noemen Ben erg benieuwd naar je verhaal en foto's Wendy hoop zo voor goed nieuws voor jullie!
Van harte gefeliciteerd, Alicia en Aliciaman, met jullie dochter Nina! Kom maar lekker bij van de bevalling en ik ben erg benieuwd naar je verhaal.
Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje) Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje) Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje) Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen) missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 ( Jongen) Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011 Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150 mg Pluisje1985 - 8 aug - ronde 2 - 1e kindje Clomid 50 mg Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje Kirin - 31 augustus - ronde 3- 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg san84 - 7 juli - ronde 6 - 1e kindje Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje Geboren: eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm Alicia - 25 augustus 2010 - Nina - .... gram en ... cm. Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Wen1975 - Jeanetjuh Chantal1234 - Kwebbelsnoes Alicia - Banne77 Banne77 - San84 Jane1983 - Lovely me
@Alicia: Een meisje, gefeliciteerd!!! En wat een leuke naam Nina! Geniet van de eerste momenten. Het is wel een meidenclubje aan het worden....mamanouk verwacht ook een meisje. Zou bij mij dan de eerste jongen geboren worden??? @Jeanetjuh: Ik heb de hele tijd gewone bh's aan. Wel een maatje groter, hihi! Ik ga ook geen borstvoeding geven dus geen voedingsbh's voor mij! @Wendy&r: Het vervelende is nu die onzekerheid en de angst voor het ergste! Hopelijk brengen ze morgen goed nieuws! "knuf"
@ Alicia, Gefeliciteerd met jullie dochter NINA vind de naam echt helemaal geweldig bij mij het zelfde verhaal als Chantal maar krijg mijn vriend niet overtuigd wie weet bij de volgende Ben erg benieuwd naar je verhaal, maar ga eerst maar goed uitrusten en genieten Liefs
@ Eline, fijn dat Kim het nu weer beter doet hopelijk is deze voeding de oplossing. @ Wen, wat vervelend dat je vocht vasthoudt en slecht slaapt. Sterkte meid!! @ Wenrich, Ik ga heel hard voor jullie duimen!! Ik kan nu nog wel wat bh's aan dus wacht nog even met de meegroei bh's wel heb ik een grotere cub voor mijn bikini zit toch beter nog 6 weken en dan liggen we in Turkije op het strand
voedingsbh's: ik heb er wel al een paar, heb tijdens deze zwangerschap al 2x grotere bh's moeten kopen, dus de laatste keer maar gelijk voedingsbh's gekocht, anders blijf ik aan de gang. Ben dus al 2 cupmaten gegroeid, maar voedingsbh's in de maat die ik nu heb zijn bijna niet te krijgen, alleen in speciaalzaken en dan betaal je je gelijk blauw, maar het is niet anders.
Alicia... Jaaa daar is ze eindelijk!! Gefeliciteerd met de geboorte van Nina!! Ben heel benieuwd naar je bevallingverhaal.. klinkt pittig met de pomp erbij! Jullie meisje had echt geen zin dus om je buik uit te gaan!
Joe Alicia van harte met jullie dochter nina, leuke naam Net bij cb geweest, alles was goed, is nu 4450 gram, en 54,5 cm. Ze groeit gemiddeld, ondanks dat ze veel dronk Alles was verder goed, ze heeft van die pepti voeding wel meer honger, mag tot 1 liter hebben, zit nu op 800, dus dat is fijn. Volgende week woensdag terugkomen, omdat het toch moeizaam gaat. xxx
Alicia, gefeliciteerd!!! Toch ook weer een dochter, leuk hoor! Dan had ik goed gegokt dat er gisteren iets gaande was, toen je nog niet gereageerd had 's avonds... Hopelijk kom je snel foto's laten zien van Nina hier!
meiden, onze nachtmerrie is nu voor de 2de keer bevestigt. Er zat weer niks in. Nu moeten we gaan denken aan een donor en dan zijn we pas volgend jaar aan de beurt ( met geluk..) Vanavond gaan we eens even goed praten samen.... In elk geval bedankt voor het duimen! xxxx
wenenr: nee, wat een ontzettend naar bericht, had zo voor jullie gehoopt dat er nu toch wat in zou zitten dikke knuffel voor jullie meid.
Jeetje wendyric wat een verschrikkelijk nieuws voor jullie. Dit is wordt een hele moeilijk tijd voor jullie, je bent in me gedachtes! Sterkte meid, dit wens ik echt helemaal niemand toe.liefs Raar dit forum af en toe, nu ga ik weer een felicitatie uit delen aan nina!! Van harte gefeliciteerd jullie!! Ik zit te wachten tot de gyn belt. Een spannende tijd voor me. Jullie horen vanavond wel wat ze gezegd heeft. liefs van pluisje
Wendy wat afschuwelijk nieuws! Heel veel sterkte gewenst. Pluisje voor jou is het ook spannend. Ook heel veel sterkte gewenst.
dank je meiden, ik ben blij dat ik zoveel steun van jullie heb! Sowieso blijf ik hier meelezen, ik weet alleen niet of ik dat zoveel doe als voorheen...zo nu en dan zal ik wel een berichtje doen! Ik kijk in elk geval erg uit naar de foto's van jullie wondertjes!