Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Eline wat fijn dat Kim zolang geslapen heeft. Zou het dan toch de allergie zijn geweest:) In ieder geval fijn dat ze niet meer zoveel huilt en lekker slaapt!

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    We hebben helaas weinig familie in de buurt, alleen onze ouders, maar mijn ouders zijn op vakantie en daarna gaat mijn vader weer aan het werk en mijn moeder heeft een hele slechte gezondheid, dus die kan het ook niet, die heeft zelf hulp in de huishouding.
    En mijn schoonmoeder zit in de ziektewet vanwege haar knie, die kan nauwelijks lopen, dus dat is ook geen optie.
    Dus hulp van buitenaf zit er ook niet in.

Heb wel gekeken of we in aanmerking komen voor thuiszorg, dat komen we wel, maar vanwege ons inkomen moesten we dan een eigen bijdrage betalen van 20 euro per keer, ja dag, dan kan ik beter een huishoudelijke hulp zoeken voor een paar uurtjes in de week.

3. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat geeft goede moed!!!haha:D
    Je moet het allemaal maar over je heen laten komen, denk ik zo... Je hebt geen keus, het moet er toch uit op de een of andere manier!:p

4. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eline:
    Fijn dat Kim de hele nacht heeft doorgeslapen. Misschien maakt ze daar wel een gewoonte van;)

@Kwebbel:
    Hulp in de huishouding kan al heel veel schelen hoor! Bij mij komt mijn moeder me regelmatig helpen, want als ik een vloer moet dweilen dan kan ik de rest van de dag ook niet meer overeind komen van de pijn in mijn rug. Zou mijn moeder het niet kunnen dan had ik ook een hulp geregeld. Op die manier heeft je vriend het wat rustiger en kan hij zich lekker op de babykamer richten als hij thuis is. Ik vind het wel lief dat hij het allemaal voor je wil doen!
    Ik snap je roze wolk verhaal wel, ik zou het ook weer heerlijk vinden om alles zelf weer te kunnen, je bent nu zo afhankelijk.

@wen:
    Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Al wil je het klein vieren, het is toch iets speciaals!

5. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    hallo dames

zo ff een paar dagen niet geweest en weer zoveel om te lezen:D

@ wen van harte met jullie voorgenomen huwelijk en een hele fijne vakantie.

@ jane wat fijn dat de meiden lekker thuis zijn.

@ banne jij ook een hele fijne vakantie en veel klusplezier he:D

@ chivay wat een plaatje is oona.

@ eline gelukkig slaap kim wat meer.

@ wenr hoop dat jullie een geschikte donor vinden.

@ ego een paar dagen en nachten heel veel pijn in me onderbuik gehad:x is het gewoon bandenpijn ik wist niet dat dat zoooo pijn kon doen kon bijna niet lopen.
    maar het is voor een goed doel;)

fijn weekend allemaal

6. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Idd een huishoudelijke hulp kan al heel veel schelen:) Neem je iemand die je zwart betaald scheelt altijd qua geld. Je hebt wel een lieve man dat hij het allemaal wil doen. Heb je verder alles klaar qua babykamer enz? Wel grappig dat we op dezelfde dag uitgerekend zijn, maar dat jou baby er waarschijnlijk eerder is:)

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Qua babykamer is ook nog niet alles af. Mijn man is nog bezig met de kledingkast, die is hij aan het schuren en dan ergens volgende week moet ie in de lak en dan is hij af.
    De wieg is mijn schoonmoeder aan het bekleden, die is bijna af.
    Ik heb vandaag de laatste wasjes voor de baby gedaan. Dus dat is zo goed als af.

Dus al met al schiet het wel op.

Mijn moeder heeft haar hulp gevraagd of zij bij mij zou willen helpen een ochtendje in de week maar ze was niet erg enthousiast. Ik woon 10 km bij haar vandaan en ze heeft zelf geen auto. Mn moeder bood wel aan om haar dan naar me toe te brengen, maar ik heb zoiets van, het is graag of niet, als zij er geen adresje bij wil, dan niet.
    Ik ga wel op zoek naar een tijdelijke hulp, het scheelt idd.

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, wat vervelend allemaal voor je, snap dat je nu niet meer echt op een roze wolk zit. Hopelijk voelt je vriend zich ook snel wat beter en kunnen jullie idd iemand vinden voor in de huishouding. Ik hoop ook dat ze jullie kleintje gewoon wat eerder halen. Sterkte meid.

@ Wen, fijn dat het er nu dan toch van komt en ook al is het klein en simpel het is gewoon bijzonder toch:D

@ Eline, wat fijn dat het nu zo goed gaat met Kim. Geniet je nu ook weer?

@ Alicia, fijn dat jullie weer thuis zijn. Succes met de borstvoeding.

@ Banne, heerlijk vakantie lekker genieten samen en wie weet komen jullie wel met z'n drieen terug :)

@ Jane, fijn dat het goed gaat lekker genieten he.

Ik heb weer avonddiensten dit weekend :x

Liefs

9. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Hallo allemaal

Einelijkl weer een berichtje van mij. Afeglopen dagen waren best hectisch en was er nog niet aan toe gekomen. Hier gaat alles goed. Nina doet het goed,dus we zijn erg trots op onze kleine meid.
    Alles was best heftig. Maandag probeerde de vk nog te strippen en dat lukte niet en toch begonnen 's avonds om 22:30 uur de weeen spontaan. Samen konden we de weeen goed wegpuffen en waren dna ook vol goede moed. Om 5 uur hebben we de vk gebeld omdat de weeen om de 5 min kwamen. Toen zij kwam had ik nog steeds 1 cm ontsluiting,dus kwam ze 3 uur later weer terug. Ook toen nog 1 cm,echt balen,zeker omdat de weeen op dat moment zo krachtig waren en ook geen pauze meer ertussen zat;weeenstorm. Om 16 uur kwam de vk opnieuw en toen was er 3 cm. Het schoot dus niet echjt op en ik raakte naar vermoeid,want was toen al 17 uur bezig en de pauzes bleven weg. Toen wilde de vk naar het ziekenhuis. IK wilde eieglijk niet,maar kon de weeen niet meer houden dus zijn toch gegaan. Daar ben ik meteen richting ok gegaan voor een ruggeprik. Toen die was gezet,kon ik de weeen weer goed opvangen en had al snel 8 cm en na de volgende controle al 10 cm ontsluiting. Helaas kon ik toen nog niet gaan persen omdat de weeen zo waren afgezakt dat ik niet mocht persen. Ze hebben toen de pijnstilling uitgezet en na een uur kon ik persen. IK heb toen 'n half uur geperst maar de weeen waren te zwak. Daarop heb ik weer weeopwekkers gehad en toen kreeg ik weer krachtige weeen en kon verder met persen. Na een half uur besloten ze me te helpen en voor de laatste wee hebben ze een knip gezet, vacuum erop en met een wee was Nina er. Meteen brullen en haar ogen open. Een heerlijk moment. We hebben echt genoten van het eerste uurtje met z'n drieen. Uiteindelijk lag ik half 3 's nachts op mijn kamer, na 40 uur wakker,dus was echt uitgeput. De afgelopen dagen hebben we veel rust gepakt en tijd genomen voor de borstvoeding. Die komt nu goed op gang en Nina begint nu ook goed aan te komen.
    Nu hebben zijn weer op de hoogte. Heb heel vlot beetje bijgelzen. LAs nog een baby voor mamanouk;gefelicteerd.
    Nina is trouwens 24 augustug geboren ipv 25 aug. Ze weegt 3822 gram en is 52 cm lang, een flinke meid dus. Ik probeer zo snle mogelijk een foto te plaatsen van haar en hier bij te lezen.

Groetjes Alicia

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
  11. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Alicia, wat een heftige, lange bevalling heb je gehad zeg!! Ik kan me wel voorstellen dat je uitgeput was. Maar dat eerste moment met jullie dochter maakt alles goed lijkt me..
    En wat is ze prachtig!! Blijven spammen!:D

12. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Alicia,

Jeetje, wat een lange bevalling! Maar zeker de moeite waard als je zo'n klein mensje in je armen houdt...
    Rust lekker uit en geniet van jullie meisje....ze is prachtig!

13. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010

Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje)
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje)
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010
    Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen)
    missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 ( Jongen)
    Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011
    Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011
    Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150 mg
    Pluisje1985 - 8 aug - ronde 2 - 1e kindje Clomid 50 mg
    Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje
    Kirin - 31 augustus - ronde 3- 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg
    san84 - 7 juli - ronde 6 - 1e kindje
    Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje

Geboren:
    eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm.

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Wen1975 - Jeanetjuh
    Chantal1234 - Kwebbelsnoes
    Alicia - Banne77
    Banne77 - San84
    Jane1983 - Lovely me

Nina's gewicht en lengte staan er nu ook bij. Ook even de datum aangepast...;)

14. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    Alicia, het klink allemaal erg heftig. Hopelijk krijg je genoeg hulp zodat je goed kunt uitrusten.
    Nina is wel een prachtig meisje. Geniet van jullie prachtige meid.

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, wat een heftige bevalling meid. Maar vind het heel bijzonder om te lezen hoe je het eerste moment beschrijft ik denk dat dat alles goed maakt. Geniet maar lekker met z'n drietjes:D

16. Eline, wat super dat Kim zo lekker heeft geslapen, misschien is het dan toch de koemelk die haar dwars zat??

Kwebbel, lekker rustig aan doen met zijn tweetjes, je moet allebei niet meer doen dan je aankan hè? Toch maar een tijdelijke hulp zoeken dan inderdaad... briefje bij de supermarkt ofzo? Of een vriendin die een handje wil toesteken?

Alicia, wow, nog zo'n snoesje. Alleen maar knappe baby's in dit topic! :p
    Wel een heftig bevallingsverhaal zeg, je zou er moedeloos van worden, zo lang weeën met zo weinig vordering. En dus toch in het ziekenhuis geëindigd. Wat vond je er nu zo achteraf van?

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jeetje Alicia wel heftig allemaal zeg, maar gelukkig gaat alles goed met jullie en ben je een beetje uitgerust. Mooi meisje hebben jullie!

Hier vandaag boodschappen gedaan met z'n viertjes en ook lekker gewandeld. Heerlijk om achter zo'n wandelwagen te lopen, we trokken wel veel bekijks in het winkelcentrum en in de Albert Heijn ook vele malen aangesproken. Dus bij de laatste moest ik echt zeggen dat we moesten gaan want anders waren we niet op tijd thuis voor de voeding

Hier nog een foto

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Nog eentje

19. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jane wat een prachtige meiden zeg!:D Ik zeg net tegen mijn man dat ik niet kan wachten totdat de baby er is. Word nu wel heel erg nieuwsgierig wie er in mij zit:)

Alicia jeetje wat heftig allemaal! Gelukkig is alles goed met Nina en doet ze het goed. Mooi meisje hoor:)

Vraagje aan de mensen die al weten hoe het indalen voelt:
    Had je ook van die steken en het gevoel dat de baby er zo uit zou kunnen vallen? Heb vannacht en gisteravond dit gehad en vroeg me zo af of dat met het indalen te maken heeft.

20. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Alicia Wat een heftige bevalling zeg. Groot gelijk dat jullie afgelopen dagen tijd voor jullie zelf hebben genomen. Maar jullie hebben er wel een heel mooi meisje voor terug gekregen.

@Jane Wat een mooie meiden! Leuke foto's.

Fijne zondag allemaal!

Deel Deze Pagina