Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia, wat een mooie meid zeg! Jeetje wat een heftige bevalling.. geniet maar lekker van je kleine meid nu!!

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @ego, we hebben vandaag advertenties op allerlei forums/sites gezet om een donor te vinden. Hopen dat hier reacties op komen.

Sorry dat ik niet veel meer meetyp meiden.. ik heb er even geen puf voor! Nog 1 weekje werken en dan heb ik 3 weken vakantie :)

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Alicia wat een knappert, en heftig zeg, lijkt een beetje op mijn bevalling, alleen bij mij de pomp erop gegaan en niet gebruikt uiteindelijk

Wat fotos

4. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Nog 1

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    eline: wat een geweldige foto met jullie kat, hoe reageerde jullie kat(ten?) toen jullie thuis kwamen met kim? ben ik erg benieuwd naar.
    ƩƩn van mijn katten is namelijk sinds een paar dagen overbeschermend, gaat overal waar ik ga en blijft ineens uren bij me liggen.

jane: wat een mooie foto's ook weer!

wenenr: lekker, aftellen tot jullie vakantie, die hebben jullie wel dubbel en dwars verdiend.

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Eline wat een mooie foto's! En ook fijn om te lezen dat het beter gaat met de voedingen en het slapen van Kim.

Chantal kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar jullie kleintje. Ik vind het nog steeds een raar idee dat ik dat in m'n buik heb gehad. En over het indalen kan ik je niet helpen, heb namelijk geen idee hoevhet voelt. Elize lag namelijk al heel lang erg laag en heb vanalles gevoeld dus weet echt niet wat nou het indalen geweest is.

Hier weer een goede nacht, ze worden mooi een paar minuten voor voedingstijd wakker. Daarna schone luier en weer slapen en wij ook weer slapen. Vriendlief is nu naar voetballen dus 12 uur moet ik alleen voeden.

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wenr ik begrijp dat je er even geen puf voor hebt. Neem je tijd, het is niet niks allemaal.

8. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jane & Eline:
    Mooie plaatjes hoor!

@Chantal:
    Het indalen zelf heb ik niet zo gevoeld, wel voel ik steekjes in mijn lies omdat het kindje nu gewoon lager ligt en er tegenaan drukt.

@Wen&r:
    Heerlijk een vakantie om naar uit te kijken. Gaan jullie er samen nog op uit?

9. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Wendy Nog maar een weekje en dan lekker vakantie, hebben jullie wel verdiend. Gaan jullie nog weg of gewoon lekker thuis?

@Jeanetjuh Lukken je avonddiensten een beetje?

@Eline Leuke foto's!

10. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Kwebbel die katten van mij doen niks, vinden het oke, ruiken af en toe aan haar( ben er wel altijd bij natuurlijk)

Jane mooie fotos, wat byzonder he 2 van die meisjes in de wagen. Fijn dat je nacht goed gaat

Wenr een knuffel voor jou, heb echt veel respect voor je dat je hier nog zo op ons reageert

Sammie bij jou gaat het ook hard nu he, hoe voel je je?

Chantal, het indalen dacht ik wel te voelen, steken in lies, echt een soort kramp

Hier, kim sliep vanmiddag van kwart over 1 tot ff na vieren, toen naar rob zijn opa en oma gegaan.
    Nu slaapt ze nog in de maxicosi.
    Het gaat echt veel beter, bijna een week nu al.
    Misschien toch door die andere melk.

xxx

11. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    wendyenr wat erg zeg dat er weer niks zat, ik hoop dat jullie hebben kunnen praten.

Alicia, gefeliciteerd met jullie dochter...

en Sorry dat ik niks meer heb laten horen van me,
    ik moest maandag naar de gyn voor controle, en de kleine was gelukkig gedraaid alleen lag nog links van de uitgang...
    ik moest de volgende morgen 9 uur op de kraamafd komen en zou worden ingeleid als de kleine goed lag...
    gelukkig was ze een stukje verschoven en lag ze dus goed...
    ik kreeg om ongeveer 9.45 uur gel en dat werkt 6 uur dus afwachten wat dat zou doen...
    kreeg wel wat harde buiken maar echt doorzetten deed het niet.... de nacht heb ik helemaal niks gevoeld....
    volgende morgen weer een echo van een andere gyn, en ook dit keer lag ze nog goed en kreeg ik weer gel toe gediend, en homeopatische korreltjes....(8 stuks) die moest ik per 2 in nemen met pauze's van een half uur.
    om 1 uur kreeg ik wat harde buiken met wat pijn in de buik maar kon ze zo voorbij laten gaan zonder dat iemand het merkte...
    om half 4 kwam de gyn, en die heeft gekeken en het zag er iets beter uit dan die morgen... nou ja dacht ik nog dat wordt weer niks vandaag...
    wat ik voelde was nog hetzelfde, maar de verpleegkundige vroeg of ik in bad of de douche wou... ik zei ik wil wel in bad ook omdat ik last van mijn rug had...
    er kwam nog een vriendin... en toen kreeg ik wat meer pijn, dus uit eindelijk om half 5 lag ik in bad, onderweg er heen paar keer moeten puffen,.... het was denk ik kwart over 5 ongeveer dat ik zei tegen roland, mijn vriend, volgens mij drup ik... hihi je zit in bad maar toch... hij kijken, ja zegt ie er zit wat bloed... dus hij bellen en zo kwam er iemand kijken...
    ik moest uit bad en gelijk naar de verloskamer, de weeen kwamen dus al vrij snel achter elkaar...
    half 6 op de verlos ongeveer en ik had 8 cm ontsluiting... mijn vliezen werden gebroken en na een paar weeen had ik persdrang...
    en na 3 weeen (5 minuten) is dus om 17.43 uur onze dochter geboren...
    Haar naam in Lyanne Dylana, maar de roepnaam is gewoon Lyanne....
    ik was zo op gelucht en blij dat het voorbij was, want ik kon echt niet langer...(zwanger zijn dan)
    een kleine meid vind ik weer omdat mijn zoontje 4170 was en mijn andere dochter 4580 was,.... dus deze meid is lekker klein.

en wederom een snelle bevalling hier...(de snelste van allemaal)

Ze doet het verder goed, om de 4 uur voeding...spuugt niet en huilt ook bijna niet, maar goed dat kan nog komen...
    met mij gaat het nu iets beter, heb best wel last van mijn bekken, maar dat komt vast ook wel goed..

12. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey dames,

Ik heb even snel een klein beetje bijgelezen...

Ik zag een hoop mooie foto's voorbij komen!! Wat een prachtige meiden!:D

Nog een paar uurtjes en dan vertrekken we richting Italie!:D:D:D:D Misschien heb ik daar nog ergens een keer internet dan kom ik even spieken en anders tot over 2 weekjes meiden!

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Banne Een heeeele fijne vakantie en tot over 2 weekjes!

@Mamanouk Wow da's op zich nog best een snelle bevalling geweest. Fijn te horen dat alles goed gaat met de kleine meid. Ik hoop dat je jezelf ook snel beter gaat voelen.

14. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Mamanouk wat een prachtig meisje:) Klinkt ook wel heftig je bevalling.

Banne heel veel plezier in Italie:d

Hier een baaldag:( Heb nergens zin in en ik vind het allemaal ook zwaarder worden. Slapen gaat slechter en gister had ik zo onwijs veel last van rug. Maar goed nog even volhouden en we weten wat voor moois en bijzonders we er voor terug krijgen:D

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Mamanouk wat een mooi meisje, een snelle bevalling zeg. Ik heb 55 minuten moeten persen en onze meiden waren een stuk kleiner.

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemorgen dames,

Mamanouk: wat een droppie!!! En wat een snelle bevalling uiteindelijk, dat even in bad zoveel verschil kan maken he....ga ik onthouden! Hier in het ziekenhuis hebben ze ook een bad in de kraamsuites, heerlijk.

Banne: Fijne vakantie!!! Lekker Italiƫ.

Eline: denk echt dat Kim koemelkallergie heeft, fijn dat het nu zo goed gaat. Zit je zelf nu ook beter in je vel?

17. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Hallo allemaal,

Wat hebben jullie weer veel gekletst:D heb alles gelezen maar wet niet meer alles haha:)

@ Jane, Wat een mooie meisjes hebben jullie snap dat je veel bekijks had, is toch bijzonder he.

@ Eline, wat een super leuke foto van Kim en jullie kat. Ben ook erg benieuwd hoe jullie katten reageerden op Kim

@ Mamaanouk, fijn dat de bevalling nog zo snel is gegaan en ook een mooi meisje:D

@ Wen, zaterdag avond was het erg pittig maar gister was een heerlijk avonddienst voelde me ook prima. Ook vandaag weer genoeg energie en niet spugen dus is er lekker.

Liefs

18. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Banne:
    Bon Voyage!

@mamanouk:
    Fijn dat jullie kindje toch nog via de natuurlijke weg is geboren. Hopelijk voel je jezelf ook snel wat beter. Jullie dochter is echt een plaatje om te zien! Geniet er maar van...

@Eline:
    Ik voel me goed. Ik merk wel dat het fysiek nu wel wat zwaarder wordt. Ik baal er echt stevig van dat ik veel dingen uit handen moet geven. Leuk hoor, je kindje voelen in je buik. Toch denk ik niet dat ik die buik ga missen, maar 4 weken (Of 6) red ik nog wel ;)

Voor jou fijn dat Kim het zo goed doet op die nieuwe voeding! Ik kan me voorstellen dat je je echt machteloos kunt voelen als je niet waarom je kind zoveel huilt. Nu lekker genieten van dat kleine meisje;)

19. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    heeiii dames..

Hier ben ik weer even ik kan het niet bij houden zoveel jullie kletsen bijna 2 weken niet achter pc geweest dus heeel veel bij lezen dus dacht nu maar even reageren !!

Ten eerste Alicia en Mam van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter geniet er van meiden ..

Banne balen meid van je ongi nu maar lekker opvakantie!! veeeel plezier!!!

Wendri vind het echt heeel erg voor jullie had ook zo gehoopt dat het goed zou zijn .. sterkte!

Eline he meid jij hebt ook wel wat zeg las ook 1 van je laatste berichten dat het goed was gegaan een nacht nou Kimmie vol houden haha

sammie als ik het goed heb gefeliciteerd met jullie huis!!

ben vast heeel veel vergeten !! sorry sorry sorry..

Hier gaat het wel goed..
    Voel me goed erg druk nu in mijn buik heerlijk.. afen toe wel een vervelend schopje na boven onze beeb ligt of erg hoog(zoals bij 20wk echo) of loopt een beetje voor vandaar dat ik deze week een groei echo moet de vk zei dat ik me absoluut geen zorgen hoefde te maken maar ze wilde het wel even weten ..
    en ook moet ik nog suiker prikken maar dat wist ik al heel vroeg in me zwanger schap omdat bij ons in fam erfelijk heid bij suikers is ..
    ik moet volgens mij zelfde als jou kwebbel ben benieuwd schijt in me broek voor prikken hahahah..
    in iedergeval weet ik dat de baby erg hoog ligt voel ik ook wel af en toen wel ietsje last van ..
    maar heb al flinke buik zal weer eens een fototje plaatsen..

ik kan me ook bij sammie (als ik het goed heb is het sammie) aansluiten wij gaan ook verhuizen hebben ons droom huis ook gevonden nieuwbouw van 8 jaar oud en vrijstaand erg veel ruimte heerlijk !!

meiden met goede echo;s echt super mooi gefeliciteerd!!

zo verhaal genoeg dacht ik zoo haha..

tot snel meiden (sorry dat ik niet zo vaak ben..)

Kiss

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Girllie: Gefeliciteerd met jullie droomhuis!!! Wanneer kunnen jullie erin?
    Wel goed dat ze de groei goed in de gaten houden. Dat suiker prikken stelt niet zo veel voor hoor, doen ze dmv vingerprikjes.
    Mijn moeder heeft diabetes dus vandaar dat ze er bij mij ook zo bovenop zitten. Heb nog niks van het ziekenhuis gehoord, dus ga er vanuit dat het wel goed zal zijn.

Ben benieuwd naar een buikfoto van je!

Deel Deze Pagina