Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

heb het gehoord wat erg zeg, en helemaal als het zo dicht bij is...

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    tja in z'zee... bah zijn verschrikkelijke dingen. ken ze niet voor zover ik weet maar toch.. :(

en nu vanmiddag nog wat in motel goes?? wat daar dan weer aan de hand is geweest??

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Goedemorgen meiden,

Jeanetjuh, eng zeg als het zo dicht bij komt, gatverdarrie, mensen zijn echt gestort.

Ik was bij de heerlijkheid van ermelo, je schrijft het alleen anders hahaha.
    Het lijkt me leuk om een keer af te spreken ja.
    Hier een foto van ons trouwen

4. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    En 1 van mijn buik, heb geen duidelijkere foto

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Eline mooie trouwfoto hoor!

En je buik is goed zichtbaar hoor, daar kan niemand meer omheen.

Als we zouden willen afspreken zou je een centrale plek moeten pakken, Utrecht misschien?

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Eline wat een leuke foto!
    Had je me heel anders voorgesteld haha :) Leuk om je eens helemaal te zien!

Enne elkaar ontmoeten..
    Lijkt me gezellig!

;) Ben sowieso wel van de internetontmoetingen haha.. Zo heb ik ook mijn vriend leren kennen!!

Utrecht :D Wat een leuk idee Jane :p
    (Ik woon in Utrecht ghehe)

7. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    haha chivay hoe had je me voorgesteld?

xxx

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    leuke foto's!

9. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Goedemorgen allemaal! Jeetje wat schrikken als zoiets tegenover je gebeurt bahhh:( Eline wat een mooie jurk! En je buik is idd al goed zichtbaar:) Wat betreft het afspreken, dat hoeft voor mij niet zo. Als jullie het niet erg vinden houd ik het gewoon liever bij het internetten. Nou ik ga even boodschappen doen......

10. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo wat is er weer veel geschreven.

Eline wat een mooie buik heb je al en wat glunder je op de trouwfoto geweldig.

En denk inderdaad dat utrecht centraal ligt voor iedereen.

Wenenrichard en kirin wanneer gaan jullie naar de huisarts toe ?
    En hebben jullie ook last van een dikke buik ik moet hem echt iedere dag verbergen had wel een buikje maar nu is het wel erger.(kon wel 16 weken zwanger zijn).

Groetjes allemaal

11. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    eline, mooie duik hoor....

utrecht zou misschien centraal liggen maar ik ga dan niet komen helaas, word voor mij zolang reizen, dat zie ik niet zo zitten...

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @san, ik loop al sinds dat ik 2 maanden niet ongi was bij de HA, hij heeft me eindelijk na een aantal onderzoeken doorgestuurd en ik mag 9 april naar de gyn... doodeng!!! Ik denk ook niet dat ik mijn man mee wil hebben, al zou dat wel moeten op ten duur.. maar in eerste instantie gaat het om mij! Ik heb inderdaad al 4 maanden een flink buikkie, ene moment is ie ook echt hard en net als vannochtend had ik er er ook buikpijn... dus ik hoopte op mijn beginnende ongi.. helaas is dit niet doorgebroken...

@eline, leuke foto! Nog gefeliciteerd! Heb je een fijne dag gehad?

liefs

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Hallo allemaal

Ik heb weer vanalles bijgelezen,ff snel,dus hoop dat ik niks gemist heb. Wij hebben een lekker weekendje gehad. eigelijk was het voor ons maar een dag,maar goed,wel even lekker.
    Gisterochtend werd ik wakker met een drukkend gevoel links in de buik. Vraag me af of dat de baby is of misschien de darmen,al zitten die volgens mij hoger. Hoe voelt het als je je kindje voelt? Drukkend of toch heel anders?

@Sammie. Ik was inderdaad degene met de rugpijn. Heb dat nog steeds. Mijn banden in de rug zijn heel snel onder invloed van de hormonen week geworden. Met oefeningen heb ik ze wel weer wat sterker gekregen,maar zal hier mijn zwangerschap wel last van blijven houden.

@Eline. Leuk dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad. leuk om een foto te zien. Volgens mij heb jnij ook zwangerschapskleren bij miss Etam geshopt. Zie ee bekend roze gestreept truitje die ik ook gekocht heb ;)

@mamanouk. Welkom terug. Wel erg flauw moet ik zeggen. Blijkbaar moeten wij dan ook maar oppassen als we hier dingen zeggen die andere niet mogen weten.

Groetjes Alicia

14. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Hoi meiden,

Ik ken de mensen niet maar doordat het zo dichtbij is schrik je er echt van. Heb er vannacht echt een tijdje van wakker gelegen het doet je toch wel wat zo ongeloofelijk allemaal. Net boodschappen wezen doen en staan echt nog allemaal politie busjes enz.

Mij lijkt het ook erg leuk om wat af te spreken:D maakt me niet uit hoe lang we moeten reizen stappen in de trein en gaan hihi. Kan ik samen met miekje reizen:) Handige tip van die treinkaartjes.

@ Miekje hopelijk heb je snel een posi ovutest:D

Wij gaan ook weer druk klussen hihi.

Liefs

15. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wendy gelukkig ga je naar de gynacoloog, wel balen allemaal zeg.
    Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn.
    Vervelend dat je vaak ook de verschijnselen hebt.

Alicia, ik koop inderdaad vaak bij miss etam, hier in het winkelcentrum in de buurt heb je verder ook geen positiemode eigenlijk.

xxxxx

16. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Nou ik heb er al weer een hele ervaring opzitten. Ik was vanmorgen gevallen met mijn buik half op een grote steen. Kreeg daarna last van buikpijn. Heb de verloskundige gebeld en ik mocht direct langs komen. Ze zag een gezond kindje en het hartje klopte goed:) Alleen ze zag ook nog een cyste van 2.9 cm. Ze zei dat het wel vaker voorkomt en dat ik me er geen zorgen om hoef te maken. Heeft iemand van jullie ook een cyste? Over 2 weken moet ik weer komen en dan bekijken ze of de cyste gegroeid is.

17. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gat chantal dat is balen zeg maar gelukkig is het goed met de kleine.

Groetjes

18. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, Mooie foto van het trouwen:D En fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. En je hebt ook een mooie buik:)

@ Chantal, gelukkig is alles goed met jou en de kleine. Vervelend van die cyste volgens mij had elleke (doglover) er ook een.

Liefs

19. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0

Hey jane,

Ik loop ook behendigheid!! Het is zoo leuk he! Loop je ook wedstrijden bij de FHN??

Liefs Magic

20. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    Zoo meiden! Hebben jullie allemaal genoten van het weekend?? Bij mij is het altijd zo vol, maar wel gezellig!!
    Veel liefs!

Deel Deze Pagina