@Chantal Vervelend dat je gevallen bent, maar fijn dat alles met de kleine goed is. Idd had volgens mij Elleke ook last van een cyste. @Jane Mooi buikje hoor. @Jeanetjuh Getver zeg, zo dichtbij. Kan me voorstellen dat je er wakker van hebt gelegen. @Eline Wat een leuke foto's zeg en ook al zo'n mooi buikje. @Wendy Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor de gyn, maar komt vast wel goed. Nog een maandje en dan weet je meer. Spannend! Ik hoop natuurlijk dat je ongi voor die tijd gewoon door is gekomen. @Mamanouk Welkom terug! Idd flauw zeg van je familie om zo achter dingen te komen. Ik bedoel als je ze iets te melden hebt dan doe je dat vanzelf en anders zullen ze gewoon moeten wachten net als andere mensen. Hier een leuk weekend achter de rug. Mijn vader was echt verrast en het was erg gezellig. Comedy cafe was ook leuk en lekker gegeten daar. Nu kan ik weer verder met het regelen van de supriseparty van mijn vriend volgende week. Ongi is hier trouwens alweer voorbij, dus dat viel weer mee. Nu maar hopen dat het een vruchtbare maand word en ik een leuke 1-april grap heb.
Chivay graag gedaan hoor als iemand een andere plaats in gedachten heeft dan is zij vrij om te roepen Magic ik doe geen wedstrijden ben eigenlijk pas net begonnen dus voorlopig nog niet, misschien in de toekomst. Chantal balen zeg, fijn dat alles goed is met de kleine Wen ik ga voor je duimen dat dit een vruchtbare maand voor jullie wordt
@ wenrich: Ik heb 2 weken geleden verwijzing gevraagd bij de huisarts. En kan as vrijdag al terecht . Jij moet nog even wachten. @jeanetjuh: Wat verschrikkelijk @Eline: Mooie trouwfoto's, jullie stralen @Chantal: gelukkig is alles goed! @all: lijkt me zeker wel leuk om een keertje af te spreken, wel beetje confronterend mischien heel veel zwangere buikjes Utrecht is wel redelijk centraal. Kom zelf uit de buurt van Eindhoven!
@ Wen, fijn dat het zo leuk was en succes met de supriseparty hoop dat het ons deze ronde gegund is @ Kirin, fijn dat je vrijdag al terecht kan. Ik heb vanavond een tupperware party heb er zin in. Morgen weer vroeg werken. Liefs
@ jane wouw je krijgt echt al een mooie buik. @ chantal vervelend dat je ben gevallen maar gelukkig is alles goed met jou en de kleine. @ eline je ziet er stralend mooi uit op de foto's. @ jeanetjuh veel plezier. @ kirin gelukkig mag je vrijdag al naar de ha. @ wenrich voor jou duurt het ook niet meer zo lang. @ all ik heb al een paar dagen een ongipijn dus denk dat het niet raak is. we hebben net een weekendje weg geboekt, gaan naar scheveningen heb er echt zin in. dit weekend zijn we 1 jaar samen en ik hoop dat ik zaterdag een mooie test heb veel liefs
@eline Mooie foto's van je trouwen en van je buik @jeanetjuh Veel plezier op je tupper party!en klus zesamen reizen is leuk idee trouwens @kirin, denk maar zo jeanetjuh,ik en san zijn er dan ook, en sommige hebben wel een buikje zonder dat ze zwanger zijn(ik in ieder geval helaas wel!!) @missy Hoop t ook voor je!ga alvast voor je duimen!!! @all hier vandaag weer nega ovu test,dus ga gewoon verder met dagelijks testenmanlief is er nu toch nietmdus hoop dat ei nog ff wacht.... Verder leuk maar druk weekend gehad, nu best gaar, dus vroeg onder de wol straks! Liefs en knuffel miek
WIL MEE MET FORUM MEETING EN VOORKEUR DATUM; Miekje -half april of eind mei (sorry werk om t weekend ) PLAATS; UTRECHT?? Zo heb ff lijstje gemaakt, is het wat duidelijker en overzichtelijker!!! De kv treinkaartjes zijn vanaf half maart tot half mei geldig, en dan weer van half mei tot half juli, kosten 12,50Ā, maar je moet er wel snel bij zijn......(ff ter info) x miek
WIL MEE MET FORUM MEETING EN VOORKEUR DATUM; Miekje -half april of eind mei (sorry werk om t weekend ) EvelineThijssen - kan in ieder geval niet weekend van 8 mei, en weekend van 29 mei. PLAATS; UTRECHT?? Chantal, dat was wel schrikken natuurlijk. Maar wat ik me afvraag; is het met 8 weken al gevaarlijk om op je buik te vallen? Is je ukkie dan al zo groot dat het beschadigd kan raken door een val?
@ Eline... Hahaha uh hoe omschrijf je dat.. ik denk dat ik ook een beeld heb doordat mijn schoonzusje Elina heet.. Dus dan heb je automatisch dingen in gedachten denk ik @ Alicia.. volgens mij voelt het voor iedereen heel anders.. Dus misschien zou het kunnen.. Ik voel het veel meer als bruisend drinken af en toe.. of een soort veegjes... Een enkele keer voelt het echt als een mini duwtje.. @ Alicia en Eline... haha.. Ik heb datzelfde truitje ook liggen! Geleend van een vriendin... @ Chantal.. Jee wat een ervaring zeg.. Fijn dat alles goed is met jullie kleine.. En met jou? Beetje bekomen van de schrik? Niet al te veel pijn van het vallen hoop ik! Ben benieuwd over 2 weken.. laat je het ons weten?? @ Magic... Hier zekers genoten van het weekend.. Teminste Kon wel een extra dagje gebruiken... Hoe kwam die van jou zo vol??? @ Wendy... Geloof goed dat die zenuwen flink zijn voor de Gyn! Hopelijk gaan er wel heel snel balletjes rollen dan! @ Wen.. Fijn dat de verrassing geslaagd was! Leuk hoor! Enne.... Ik hoop dat we allemaal heel vrolijk voor je mogen lachen 1 april @ Kirin... Ik woon nu in Utrecht... maar kom uit de buurt van Eindhoven... waar ergens woon je?? Wat fijn dat je vrijdag al terecht kan... Spannend lijkt me wel! @ Jeantjuh.. Hoe was je party?? @ Missy... Heerlijk lekker een weekendje weg.. wanneer ga je?? Enne... Het zou wel een mooi cadeautje voor een jaar samen zijn! @ Miekje... Komt nu dan ff mooi uit die negaovu... ... wanneer is hij weer terug?? Super trouwens je lijstje! Hier.. Deze week een drukke week.. Net weer even zitten blokken voor mijn EHBO cursus... Woensdag praktijkavond... en vrijdag de 20 wk echo! Spannend!
WIL MEE MET FORUM MEETING EN VOORKEUR DATUM; Miekje -half april of eind mei (sorry werk om t weekend ) EvelineThijssen - kan in ieder geval niet weekend van 8 mei, en weekend van 29 mei. Chivay - Kan een hoop weekenden wel, en een hoop niet Dus ik kijk ff mee PLAATS; UTRECHT??
WIL MEE MET FORUM MEETING EN VOORKEUR DATUM; Miekje -half april of eind mei (sorry werk om t weekend ) EvelineThijssen - kan in ieder geval niet weekend van 8 mei, en weekend van 29 mei. Chivay - Kan een hoop weekenden wel, en een hoop niet Dus ik kijk ff mee Wen1975 - moet even per weekend kijken of ik wel of niet kan. PLAATS; UTRECHT?? Utrecht lijkt me prima, lekker centraal.
Goedemorgen iedereen! Ik kan mezelf nog even niet op het lijstje zetten omdat ik nu met m'n iPhone zit te internetten en ik niet goed weet hoe ik moet kopiƫren en plakken. Zal vanmiddag of vanavond ff kijken of ik mezelf er bij kan zetten.
meiden, ik kan alleen komen als ik niet hoef te werken @kirin, dat is fijn zeg! laat je me wel even weten hoe het ging? ben erg benieuwT! liefs
meiden, de collega van mijn man is gister vader geworden van een meisje, lina of lima.. wist hij niet cker.. kindje is 3 weken te vroeg geboren.. zijn vrouw verloor vrijdag een hoop bloed en moest dus met spoed naar t ziekenhuis, ze is nu 3 weken te vroeg bevallen. Binnekort op kraamvisite.. hoop dat ik het aankan! Word er toch wel beetje verdrietig van...ik gun het ze zo ( ken die vrouw ook en mag dr heel graag) maar ik wil ook!!!!! zucht
WIL MEE MET FORUM MEETING EN VOORKEUR DATUM; Miekje -half april of eind mei (sorry werk om t weekend ) EvelineThijssen - kan in ieder geval niet weekend van 8 mei, en weekend van 29 mei. Chivay - Kan een hoop weekenden wel, en een hoop niet Dus ik kijk ff mee Wen1975 - moet even per weekend kijken of ik wel of niet kan. Kwebbelsnoes - kan vaak wel, plan nooit zo ver vooruit. PLAATS; UTRECHT?? Utrecht lijkt mij prima.
Wat een nacht heb ik gehad. Kon al 4 dagen niet naar de wc voor de grote boodschap zeg maar, waardoor ik steeds meer last van mijn buik kreeg. Echt van alles geprobeerd, maar niks hielp. Vannacht de hele nacht wakker gelegen van de pijn in mn buik, maar de pijn trok ook door naar mn baarmoeder, dus ik schrok heel erg. Hoop maar dat het gewoon mn darmen zijn die tegen mn baarmoeder duwen. Maar ben nu dus helemaal op, hoofdpijn en nog steeds buikpijn en moet zo naar mn werk. Ben benieuwd of ik het een beetje ga redden vandaag.
ohw bah kwebbel, ben je inmiddels nog niet geweest?? kirin, fijn dat je vrijdag al heen kan... wendyenr, moeilijk dan om er heen te gaan denk ik...maar je moet indd wel gaan, aparte naam trouwens jeanetjuh, hoe was je party, hier hoor ik er nooit meer wat over...?? heb zelf heel veel tupperware... chantal, ai...maar gelukkig is het goed met de baby...hoe voel je je nu ?? missyf, ik ga duimen meid... chivay, succes met blokken.... nou ik ben het allemaal weer kwijt, dus als ik iemand vergeten ben, sorry... hier moet ik morgen weer op controle...en ben alweer zenuwachtig
WIL MEE MET FORUM MEETING EN VOORKEUR DATUM; Miekje -half april of eind mei (sorry werk om t weekend ) EvelineThijssen - kan in ieder geval niet weekend van 8 mei, en weekend van 29 mei. Chivay - Kan een hoop weekenden wel, en een hoop niet Dus ik kijk ff mee Wen1975 - moet even per weekend kijken of ik wel of niet kan. Kwebbelsnoes - kan vaak wel, plan nooit zo ver vooruit. San 84- kan alleen 9 april niet . PLAATS; UTRECHT??
Goedemorgen. Met mij gaat het redelijk. Moest me vandaag wel weer ziek melden helaas heb onwijs veel pijn aan de rechterzijkant van mijn rug Maar verder heb ik geen krampen en bloedverlies gehad, dus vertrouw erop dat alles goed is met de baby. Zou denk ik ook niet kunnen dat je nadat je de echo hebt gezien nog weer bloedingen krijgt dan zou je dat toch al wel op de echo moeten hebben zien. @ Kwebbelsnoes ik heb ook problemen om naar de wc te gaan. Ik zou je adviseren om roggebrood te eten en gedroogde abrikozen dat helpt bij mij altijd wel. Ben er nu sinds gisteren ook weer mee begonnen aangezien ik s' nachts ook echt krampen ervan kreeg. Is niet fijn........ @ Chivay veel succes met het behalen van je diploma en heel veel plezier met de twintig weken echo vrijdag