Die obstipatie (niet naar de WC kunnen), daar had ik met mijn eerste zwangerschap op een gegeven moment ook onwijs veel last van! Inderdaad hielp het bij mij ook wel om maar voldoende vezels (donker brood, ik had ook allbran gekocht voor in de yoghurt), peulvruchten en fruit eten. En genoeg drinken natuurlijk ook. Dus dat ben ik nu in ieder geval ook wel weer van plan. Want dat was echt wel vervelend, en pijnlijk ook. Vanochtend zijn ze geweest van moeders voor moeders, dus weer een mooie positieve test gezien, en een stel kannen en flessen in huis nu. En vanavond mag ik naar de verloskundige.. ik ben benieuwd.
@Chantal. Dat is inderdaad schrikken. Ik denk ook dat het kindje wel veilig zit in je baarmoeder. Wel vervelend van die cyste. Je zou Elleke eens kunnen vragen wat zij ermee moet doen. @Kwebbelsnoes. Ik heb ook vaak last om naar de wc te gaan. Ik eet nu veel muesli in de yoghurt en heb een vruchtensapje met veel vezels erin. Kun je gewoon bij de supermarkt kopen.
Hee meiden, Chantal dat is schrikken zeg van die val, en naar dat je er last van hebt. gelukkig was alles wel goed met de kleine, knuffel Missy wat spannend, zou leuk zijn als je een jaar samen bent. Ik duim voor een posi test. Chivay wat spannend vrijdag alweer de 20 weken echo, jij gaat ook hard zeg kwebbelsnoes, kan je niet de huisarts bellen voor wat lactulose? Ik had toen ook metamucil zakjes gekregen, helpt wel. Eveline, succes straks bij de vk. Hoever ben je nu? Toch weer leuk he zon testje van mvm, weer een bevestiging. Ik werk sinds vandaag halve dagen, omdat ik die pijn blijf houden bij mijn maagstreek. Zodra ik wat doe heb ik last. kan 25 maart pas bij de bedrijfsarts terecht, tot die tijd maar even kijken hoe het gaat. xxxxxx
WIL MEE MET FORUM MEETING EN VOORKEUR DATUM; Miekje -half april of eind mei (sorry werk om t weekend ) EvelineThijssen - kan in ieder geval niet weekend van 8 mei, en weekend van 29 mei. Chivay - Kan een hoop weekenden wel, en een hoop niet Dus ik kijk ff mee Wen1975 - moet even per weekend kijken of ik wel of niet kan. Kwebbelsnoes - kan vaak wel, plan nooit zo ver vooruit. San 84- kan alleen 9 april niet Jane - kan vaak wel, dus ik kijk wel of ik wel of niet kan PLAATS; UTRECHT??
@ Magic... Hier zekers genoten van het weekend.. Teminste Kon wel een extra dagje gebruiken... Hoe kwam die van jou zo vol??? Hey Chivay, Goed dat je genoten hebt, het is al bijna weer zo ver he! Ja je kent dat wel hey, zelf trainen(voetbal) en dan nog f wedstrijd (voetbal) bij het vriendje kijken, beetje poetsen, uiteten en de stad in enz enz hahaha
Vanmorgen toch wat raars meegemaakt, ik had op de negenmaandenbeurs van die centrum materna vitaminen pillen gekregen voor zwangere vrouwen of vrouwen die zwanger willen worden. Dus ik vanmorgen ingenomen samen met een banaan maar binnen 5 minuten werd ik me toch misselijk en moest ik voor het eerst overgeven. Daarna was het over, dus voor mij geen centrum vitamientjes meer....
WIL MEE MET FORUM MEETING EN VOORKEUR DATUM; Miekje -half april of eind mei (sorry werk om t weekend ) EvelineThijssen - kan in ieder geval niet weekend van 8 mei, en weekend van 29 mei. Chivay - Kan een hoop weekenden wel, en een hoop niet Dus ik kijk ff mee Wen1975 - moet even per weekend kijken of ik wel of niet kan. Kwebbelsnoes - kan vaak wel, plan nooit zo ver vooruit. San 84- kan alleen 9 april niet Jane - kan vaak wel, dus ik kijk wel of ik wel of niet kan Jeanetjuh - 10 en 11 april niet 24 april niet 8,9 mei niet 15,16 mei niet en 22, 23 mei niet haha kan veel niet ga in mei op vakantie en moet 1 weekend werken. PLAATS; UTRECHT??
@ Jane, ik heb precies het zelfde gehad bij die tabletten het ging wel beter als ik eerst wat at en ze dan iets later in nam maar ben er echt heel erg vaak zo misselijk van geweest en ook spugen dat ik ze nu ook niet meer gebruik. @ Missy f, ga voor je duimen Tupperware party was leuk, heb zelf erg veel tupperware is een beetje een verslaving
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 11-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 21-10-2010 Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER missyf - 13 maart - ronde 5 1e kindje Banne77 - 17 maart - ronde 5- 1e kindje Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje Jeanetjuh - 23 maart - ronde 5- 1e kindje Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje Ingie - 30 Maart 2010 - ronde 5 - 2e kindje. Wen1975 - 1 april - ronde 5 - 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken Wendy2010 - 7 weken
Hoi meiden , Las vandaag dat de tuinbroeken weer in de mode komt? Wat vinden jullie ervan? Ik was weer even gelukkig maar kan er nog geen 1 vinden . Groetjes san
@Kwebbel Jeetje meid, wat vervelend. Ik heb van nature al problemen met mijn stoelgang. Niets helpt , maar op advies ben ik nu lijnzaad gaan nemen 's morgens door een beetje yoghurt ofzo. Dit lijkt wel te werken. Je kan het gewoon bij de supermarkt halen en is niet schadelijk voor als je zwanger bent. @Jane Ik heb er geen ervaring mee, slik Vitaal Zwanger van het KV en heb daar totaal geen problemen mee. @Jeanetjuh Leuk dat je tupperware leuk was, heb zelf geen tupperware. Zie trouwens dat je in je vruchtbare periode zit, veel klusplezier! @Eveline Veel plezier vanavond! Krijg je ook meteen je echo? @Missy Spannend, zou wel een erg leuk cadeau zijn. Duim voor je. @Wendy Ik begrijp je gevoel wel hoor, maar onze tijd komt echt nog wel. @San Tuinbroeken, mmmm wel erg leuk maar vaak ook vormloos voor mijn figuur dus helaas niets voor mij. @NBroen Hoe is het nu met je? Ik heb morgen mijn parttimedag, dus ga eens even een dagje lekker luieren denk ik.
@ Wen, ja druk met klussen hihi dank je wel. @ Eveline, veel plezier vanavond he. @ San, geloof niet dat ik van de tuinbroeken ben
San, ik ben ook niet echt van de tuinbroeken, heb ze als kind als laatst aangehad geloof ik hahaha. Wij hebben gisteren nog 2e hands een commode uitgehaald, zag er keurig uit. Tis deze kidZwarenhuis baby-en kinderkamers, accessoires, textiel en nog meer! :: meubelen :: babykamer :: commode :: Coming Kids Commode Square 3 laden xxxx
@ san tuinbroeken... pff moet ik toch niet aan denken! Zie je vaak behoorlijk lomp in uit die dingen! WIL MEE MET FORUM MEETING EN VOORKEUR DATUM; Miekje -half april of eind mei (sorry werk om t weekend ) EvelineThijssen - kan in ieder geval niet weekend van 8 mei, en weekend van 29 mei. Chivay - Kan een hoop weekenden wel, en een hoop niet Dus ik kijk ff mee Wen1975 - moet even per weekend kijken of ik wel of niet kan. Kwebbelsnoes - kan vaak wel, plan nooit zo ver vooruit. San 84- kan alleen 9 april niet Jane - kan vaak wel, dus ik kijk wel of ik wel of niet kan Jeanetjuh - 10 en 11 april niet 24 april niet 8,9 mei niet 15,16 mei niet en 22, 23 mei niet haha kan veel niet ga in mei op vakantie en moet 1 weekend werken. Wendy- moet per weekend bekijken of ik kan.. PLAATS; UTRECHT??
hoi allemaal, Ben dan denk ik de enige die ze echt geweldig vind maar dat is maar goed ook dat smaken verschillen zal hem dan ook maar niet aan doen meet de meeting.