Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, mooie kinderwagen en dat is super dat het een koopje was. Welke kleur hebben jullie gekocht?

@ Ingie, ja het is weer zo spannend he. Had van de week echt het gevoel dat het wel eens raak kon zijn wat steekjes onder in mijn buik en liezen. Maar nu had ik net weer wat andere ongi krampjes dus wordt er maar onzeker van haha. Maar even afwachten dus heb een hele regelmatige cyclus dus als ik morgen niet ongesteld wordt ga ik maandag of dinsdag testen of gewoon morgen ;)

Liefs

2. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    hey ladies,

@alicia ik ga een afspraak maken bij de verloskundige met het echo apparaat. Tnx!

@chantal gecondoleerd meis heel veel sterkte.

Hier nog steeds moe en misselijk had me bijna versproken op werk stom stom!
    Morgen naar de 9mndenbeurs.

Liefs

3. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Chantal gecondoleerd hoor meid...hoe gaat het nu met jullie??
    Chivay, gave wandelwagen hoor....

Ben vandaag even naar de negenmaanden beurs geweest, was wel gezellig..daarna nog even naar schoonmoeders geweest, woont daar om de hoek..

Is het trouwens normaal dat je zo'n zeurderig gevoel in je buik/maag hebt?? Ook heb ik last van mijn onderrug en lijkt het wel alsof mijn darmen een beetje van slag zijn...word en beetje onzeker van dat zeurderige gevoel in mijn buik/maag..:(

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    nbroen.. Ik herken dat helemaal..
    Heb dat met tussenpozes regelmatig gehad...

@ Kinderwagen..
    Wij hebben erg veel geluk... we hebben echt een spotgoedkope aanbieding omdat het om het model van 2009 gaat..
    Kleur konden we niet kiezen, maar we hebben een zwarte babybak, en een rood zitgedeelte :)

5. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    OOh gelukkig maar, ik ben zo bang steeds dat het mis is:(:(:(
    Ben bang dat ik dit blijf houden hoor...
    Gisteren had ik het best erg, maar ja we hebben dan ook de hele middag over de 9maanden beurs heen lopen slenteren..
    Hoop echt dat het snel 3 maart is..

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hoi meiden, ben nog steeds druk druk druk, toch even bijgelezen.

Chantal gecondoleerd, veel sterkte
    Chivay mooie kinderwagen zeg, leuk.
    Jeanetjuh, spannend zeg meid, ik hoop het zo voor je dat het raak is.

Wij waren gister naar babydump, badje gekocht van teigetje, en dekentje, lakentje, dekentje ook van winnie the pooh.
    Echt leuk.

xxxx

7. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    chivay, mooie kinderwagen hoor

chantal, gecondoeleerd meid....

eline leuk zeg al die inkopen doen.. je moest toch nog iets hebben bij babydump, ben je nog geslaagd?

nbroen, dat gevoel heb ik ook wel eens hoor, niet over in zitten...

jeanetjuh ik ga duimen voor je...

lovely me, veel plezier vandaag?

kwebbel, hoe is het met jou nu??

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Vandaag al getest maar helaas negatief, kon echt niet wachten. Maar goed ben nog niet ongi dus even afwachten. Als ik niet ongi wordt dan dinsdag of woensdag weer testen de vorige keer teste ik ook pas na 3 dagen positief.

@ Nana, hoe is het met je?

@ Kwebbel, ben ook benieuwd hoe het met je is?

Liefs

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hoi dames,

lief dat jullie aan me denken.

hier gaat het op zich wel goed. Ben alleen al 4 dagen aan de buikloop, (soory voor het vieze praatje), loop letterlijk leeg. Probeer maar zoveel mogelijk te drinken om niet uitgedroogd te raken. Morgen maar eens bellen met de vk of ik er iets tegen mag innemen, want echt niks werkt.
    En ook sinds gistermorgen last van ochtendmisselijkheid jeej.....t valt wel mee gelukkig, wel flink misselijk maar hoef niet te spugen.

Gisteravond spellenavond met vriendengroep gehad, supergezellig en ik heb gewonnen haha!
    Gelijk maar verteld dat ik zwanger ben, iedereen echt superenthousiast, echt leuk. Ben de 2e in de groep, dus het stel wat al een kleintje heeft vind het helemaal geweldig dat hun mannetje er eindelijk een speelmaatje bij gaat krijgen haha.

10. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    #50 Chantal1234, 21 feb 2010
    Laatst bewerkt: 21 feb 2010
    Goedemorgen! Nou ik voel me wat minder misselijk gelukkig. Waar ik niet zo blij mee ben is dat ik zo onzeker ben:( Ik ben heel vaak bezig met het feit dat het mis kan gaan, terwijl ik hier helemaal geen ervaring mee heb. Komt denk ik ook wel weer nu omdat ik gisteren die test had die een stuk lichter was. Ben gelijk naar de stad gegaan en heb nieuwe testen gekocht en heb vanmorgen opnieuw getest maar was nog steeds licht:( Maar goed heb ook de hele nacht doorgeplast aangezien ik vannacht pas om drie uur thuis was en om vier uur nog geplast heb enz. Kan het ook daar aan liggen dat ik dus vanmorgen niet super getest heb? Nou ja heb nu afgesproken met mijzelf dat ik niet meer ga testen, want word er gek van:) Ik wacht gewoon 2 maart af.

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    zolang alle verschijnselen aanwezig zijn is er niks aan de hand chantal. Kan inderdaad zijn omdat je vannacht veel geplast hebt, dan is je urine niet zo geconcentreerd.

Ik zou inderdaad niet meer testen, deze periode is al onzeker genoeg.
    Ik denk ook nog steeds iedere dag, gaat het wel goed? Is niet meer dan normaal denk ik.

Zolang we ons nog zwanger voelen is er niks aan de hand.

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, leuk dat jullie vrienden zo leuk reageerden. En fijn dat het goed met je gaat:D wanneer heb je je eerste echo?

@ Chantal, denk ook idd dat het maar beter is dat je niet meer test. En idd wat kwebbel zegt zolang je je verschijnselen houdt is het vast goed. Gewoon lekker genieten meid:)

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, ow zie het net bij je, je mag de 25e spannend hoor:)

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    jaaaaaa.....nog maar 4 dagen tot de echo!!!

15. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Bedankt dames voor jullie antwoorden:) Spannend kwebbel! Ik moet nog 9 nachtjes wachten.....Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat.

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chantal, maar krijg je dan ook al een echo??

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Spannend weer die echo's die eraan zitten te komen. Ik heb as woensdag ook weer een echo en ook ik ben weer onzeker hoor, je bent toch beniewd of alles nog goed is. Maar als we positief blijven denken dan komt het helemaal goed!

18. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Ja 2 maart krijg ik ook weer een echo. Dat heb ik 2 weken geleden ook gehad, maar toen was er gewoon weg nog niets te zien en toen zei ze kom 2 maart maar weer terug en dan gaan we er vanuit dat er wel wat zit, omdat het de laatste keer nog veel te vroeg was om wat te zien:)

19. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

Ben ik de enige???? Mijn reuk is enorm sterk... Ik schonk daarstraks een glaasje rode wijn in voor mijn vriend en werd daar ff niet lekker van. Nu staat er een hammetje in de oven met een sausje van honing en mosterd en knoflook en je wilt niet weten hoe dat ruikt......:) Vroeg het me gewoon af.

Groetjes,
    Elleke

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Nee hoor je bent niet de enige, ik heb daar ook last van helaas

Deel Deze Pagina