leuke deal chantal... ik wil het ook graag weten maar aan de andere kant denk ik soms nee, omdat familie zo zit te zeuren... eerst maar eens zien of ze het woensdag kunnen zien
Hoi meiden , Oei ik weet niet meer wie het was maar suc6 met de echo ben benieuwd. En ik vier mijn verjaardag niet alleen de familie van mijn vriends kant komen. Heb vanmiddag flinke bonje met mijn moeder gehad en heb gezegd dat ik ze nooit meer wil zien ben er zo klaar mee. iemand vroeg het ik vier het dus dinsdag heel klein geen groot feest geen behoefte aan. voel me zo klote op het moment. Zo nog even club geven en dan op de bank hangen. x san
Mamavan4 spannend allemaal zeg Kirin fijn dat je over twee weken toch een echo krijgt dan heb je misschien meer zekerheid. San vervelend zeg ruzie met je moeder
@kirin, dat is fijn om te horen! Ik dacht dat ze dat gelijk doen... zo een echo? @san, wat heftig, probeer vanavond beetje rustig tot jezelf te komen, film kijken ofzo? liefs
Alles is goed met onze meid!!!!!!!!!! (hahahahaa geen jongentje dus!) Ruim een half uur kunnen gluren... super duidelijke foto's & dvd meegekregen! Echt schitterend... Ze heeft harstikke veel bekeken... en is er helemaal zeker van dat we een meisje krijgen! Ben echt helemaal stuiterblij! Hebben ons bij de speelgoedwinkel meteen getrakteerd op een leuk stuk speelgoed.. (met een spiegel.. this toch een meid ) en daarna lekker samen naar de Mac geweest!!! Ik snuffel even een leuke foto op
Bekijk bijlage 58104 Onze meid! Ze had steeds haar handje op haar gezicht liggen.. hier zie je er nog een klein stukje van..
@ Chivay, LEUK en fijn dat alles weer goed is. Had jezelf een vermoeden. Dacht echt vanaf het begin dat je een jongetje kreeg hihi. Mooie echo
Chivay: Wat leuk, een meid!!!! En gelijk heb je hoor, dat je gelijk wat hebt gekocht voor de kleine schat! En die echo-foto is echt prachtig!
Chivay wat goed zeg dat alles goed was. En wat leuk zeg een meid. Super. Je hebt zulke leuke dingen voor meiden. En mooi echo foto ook, leuk xxxx
Hey, gefeliciteerd! Ik meende je al even gezien te hebben in het november 2010 mama's topic. Maar daar is het zo druk, ik kijk er af en toe even maar blijf verder lekker hier. @chivay: Jij ook een meid, leuk! Alleen nog maar een speelgoedje gekocht? Wat braaf
@ Eline.. Grin ja.. ik had al zoveel leuke dingen gezien.. Komt helemaal goed.... @ Eveline.. Helaas was er geen kledingwinkel in de buurt We kwamen alleen langs een grote speelgoedwinkel.. dus dan maar iets te spelen! Er zit een flinke spiegel op.. Tja een meid he Bekijk bijlage 58245 voetje! In mijn album staan er nog een paar...
wat een leuke echo foto's!!! echt heel erg leuk om te zien! mijn man wil absoluut niet weten wat het zal worden straks als het zo ver is en ik heel graag wel! we weten ook dat als hij weet dat ik het weet hij zal lopen vissen dus nu denk ik dat ik zeg dat ik het ook niet meer wil en dan een extra echo ga laten maken waar ik alleen naar toe ga om er achter te komen..dan hebben we allebei ons zin maar kan ik het wel beter geheim houden.. aan de andere kant voelt het ook wel een beetje als verraad tegenover mijn man maar ik denk dat hij dat ook de beste oplossing zou vinden alleen kan het hem niet vragen..
Chivay wat fijn dat alles goed was en wat leuk dat jullie een meisje krijgen. Op de 1 of andere manier heb ik ook het gevoel voor 99,9 procent dat we een meisje krijgen, maar goed dan praten we ook echt over het gevoel
@san Jeetje meid, da's heftig. Sterkte! @Chivay Wat leuk een meisje! Dat wordt shoppen. @Geslacht Ja wij willen het wel graag weten, mocht het zover komen. Maar alleen voor ons, voor de rest willen we het stil houden. @Jeanetjuh Ik merk niets van mijn eisprong, dus laat staan mijn innesteling. Ik temp sinds vorige maand, zo weet ik in ieder geval wanneer mijn ei is geweest, ook al is dat wel achteraf.