Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010
    Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010
    Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 11-09-2010
    San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010
    nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 21-10-2010
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010
    NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-10-2010
    Wendy2010 - 10 maart - ronde 5 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 20-11-2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER
    missyf - 13 maart - ronde 5 1e kindje
    Banne77 - 17 maart - ronde 5- 1e kindje
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje
    Jeanetjuh - 23 maart - ronde 5- 1e kindje
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje
    Ingie - 30 Maart 2010 - ronde 5 - 2e kindje.
    Wen1975 - 1 april - ronde 5 - 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes -5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    Wendy2010 - 7 weken

2. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Kirin wat fijn dat er nu actief gezocht word waar het aan kan liggen dat je nog niet ongi bent. Lijkt me toch wel fijn om te horen dat meerdere vrouwen er last van hebben en het niets hoeft te betekenen....Wij moeten zometeen op de foto voor onze schoonmoeder. Wilde ze graag voor de verjaardag hebben. Leuk idee maar moest alweer vroeg uit bed en dat in mijn vrije weekend;) Vanmiddag nog verjaardag en morgenvroeg een doopdienst. Gelukkig heb ik maandag en dinsdag late diensten. Fijne zaterdag allemaal.

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, misschien komt het idd door dat plaatje:)

@ Wen, oke weet je in iedergeval wel dat je een ei hebt gehad. Ik wacht nog even met tempen maar als het over een tijdje nog niet lukt dan ga ik dat doen of ovu testen. De eerste rondes dacht ik mijn ei te voelen maar nu heb ik echt geen idee meer.

Fijn weekend allemaal

4. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay. Gefeliciteerd,wat leuk een meisje. En helemaal fijn dat alles er goed uit ziet. dat maakt het aantal meisjes nu dus twee uit twee,grappig.

@San. Wat erg dat je zo'n ruzie met je moeder hebt gehad. Kunnen jullie normaal wel goed met elkaar of gaat het altijd wat stroef?

@kirin. Fijn dat het volgens de gyn wel goed er uit zag. En eindelijk word je nu geholpen,hoop dat je snel meer duielijkheid hebt.

@jeanetjuh. Ik heb geen innesteling gevoeld. Het weekend van de innesteling was ik wel heel duizelig en had gevoelige,grote borsten. Ik ga voor je duimen.
    Het hoofd en de rug blijft vervelend,maar heb me er bij neer gelegd en geniet nu lekker van de zwangerschap. Ik werk nu boventallig,dus het is geen probleem als ik eerder naar huis ga en dat geeft mij veel meer rust. Ik was er namelijke erg gespannen onder en dat is ook niet goed voor het kindje.

@geslacht. Ik wil het niet weten en mijn vriend wel. We zitten nu een compromis te bedenken. Binnenkort de 20 wekenecho en vragen of zij ht voor ons op papier wil zetten,dan leggen we het thuis weg (en ja,dat kunnen wij netjes laten liggen ;) Daar ga ik in ieder geval van uit. We hadden ook geen problemen met wachten met testen) en dan willen we wat later kijken en als we eerder willen kan dat dan evt ook allaminute. Maar goed,dit zou een optie zijn voor ons. We kunnen nog tot april erover nadenken.

Groetjes Alicia

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Net het treinkaartje gekocht. Heb jij hem al miekje?
    Meteen even wat boodschappen gedaan maar was helemaal nat van klamzweet dus thuis weer lekker pyjama en badjas aan gedaan. Hoop echt dat ik nu eens snel beter wordt.

Liefs

6. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Even van me af schrijven.

Hebben gisteren te horen gekregen dat onze buurman waarschijnlijk kanker heeft. Moet volgende week een lever punctie laten doen, en dan wordt het op kweek gezet. En dan afwachten. Hij is nog geen 50. Het heeft me erg geraakt en ben er ook de hele dag mee bezig. Hij is in een maand tijd 12 kilo afgevallen. Heb er geen goed gevoel bij. Maar we zullen het maar af moeten wachten. Hij is er zelf ook heel negatief over. Hij was begin februari jarig en toen heeft hij gezegd; ik ga mijn volgende verjaardag niet meer mee maken.
    Ben er helemaal kapot van. Weet niet wat ik er mee aan moet. Gisteren even heen geweest. Dat is toch het meeste wat je kunt doen.
    Sorry moest het even kwijt.

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ingie jeetje wat erg meid. Zo jong ook nog he. het leven is toch oneerlijk he.
    Veel sterkte iig.

Liefs

8. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    jeanetjuh naar dat je nog steeds niet beter bent. beterschap nog he.

xxxx

9. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Ingie. Bah,wat naar. Het is inderdaad niet eerlijk en je kunt weinig doen. Misschien dat visite ze af en toe wat af kan leiden.

Vanavond gezellig met z'n tweeen uit eten. Morgen zijn we 5 jaar bij elkaar en dat vieren we altijd. Ook de laatste keer met z'n tweetjes. Volgend jaar kunnen we naar het pannekoekenhuis met de kleine erbij ;)
    Vandaag de kamer voor de baby leeggehaald. Eind van de maand worden de muren gladgetrokken en dan kunnen we verven. Vind het echt leuk om ons zo voor te bereiden op de komst van de kleine. Het gaat ineens ook zo snel,bijna op de helft :)

De andere nog plannen voor het weekend?

10. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Alicia gefeliciteerd alvast voor morgen. Gek idee he om dat de laatste keer met zijn 2 en te vieren.
    Jij gaat ook alweer hard zeg, met je 18 weken.
    Leuk he aan kamertje beginnen.
    Wij gaan morgen het plafond waarschijnlijk witten, en dan volgende week behangen, en dan kunnen alle spullen erin.

Ik voel me zo dik meiden, ben al 10 kilo aangekomen. Eet wel iets meer, maar opzich niet superveel.
    Ik denk waar moet het naartoe pfff.

Was er niet iemand een jaar samen vandaag, doglover? En ook nod dag toch? gefeliciteerd met jullie jaar samen.

xxxxx

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Volgens mij had missy f haar nod vandaag:D al getest?

@ Ingie, wat een vreselijk nieuws, het is nooit eerlijk. Het enige wat je kunt doen is er voor ze zijn. Hopelijk lukt het je om er een beetje mee om te gaan. Sterkte.

@ Alicia en Eline, leuk dat jullie al zo bezig zijn met het kamertje. Weet zelf ook al precies hoe ik het zou willen haha, maar heb geduld.
    Welke kleur gaan jullie het verfen/behangen?

12. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Eline. Ja,ik vind het nu ook hard gaan en als je zo bezig bent met de kamer en spulletjes kijken, lijkt het steeds dichter bij te komen.
    Leuk dat jullie morgen gaan verven en behangen. hebben jullie dan alle spullen voor het kamertje?

Ik dacht ook dat Missy haar nod had en een jaar samen zijn.

@jeanetjuh. Wij gaan de muren gebroken wit verven als ze weer gladgetrokken zijn. Dan komt er op een muur een muuschildering en de andere laten we gewoon zo. dan aankleden met leuke kleurtjes.
    Hoe gaat het met jou? Voel je je 'anders'?

13. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @San, jeetje wat heftig zeg met je moeder! Gaat het altijd al niet zo lekker of is dit plotseling? Sterkte d'r mee in ieder geval en blijf bij jezelf!!

@Chivay, geen idee of het door je plaatje komt?! Ik dacht trouwens ook dat jij een jongetje zou krijgen! haha
    Leuk hoor, een kleine meid!! Lekker shoppen! En mooie echo's hoor!

@Eline, wat vervelend dat je al 10 kilo bent aangekomen... Maar ach het is voor een goed doel moet je maar denken..;)

@Ingie, wat verschrikkelijk!! Het is heel moeilijk om daar mee om te gaan weet ik uit ervaring.. M'n tante (65 jaar) en een oom (58) allebei kort achter elkaar aan kanker verloren! Een hele gemene ziekte! Sterkte ermee!

@Alicia, wat vervelend dat je steeds zo'n last hebt van je rug, en hoofdpijn...
    Heel veel plezier vanavond! En ach volgend jaar naar een pannenkoekenhuis is ook leuk!:D
    Lijkt me wel apart, het besef dat dit de laatste keer samen is voor veel dingen..
    Volgens mij moet je wel uitkijken bij de 20 weken echo, dat je het zelf niet al ziet of het een jongetje of meisje wordt?! Of is dat niet zo duidelijk te zien?

@Jeanetjeh, ik hoop voor je dat die ene keer voldoende was! Er hoeft er maar 1 de snelste te zijn! Je weet maar nooit! De duimen draaien hier de komende 11 dagen!:D

@All, wij willen heel graag weten wat het wordt!!! Ik wil ook gericht shoppen.. Als het roze mag zijn koop ik graag roze haha!:p Van ons mag directe familie het ook weten. En verder zie ik het wel op het moment zelf of ik het aan iemand wil vertellen of niet..

Vanavond naar een verjaardag en morgen weer een lui dagje thuis denk ik.. Maandag ook nog lekker vrij. Ik wil elke week wel zo'n lang weekend!!:D:D

14. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @eline, ik was het niet hoor. weet ff niet meer wie het wel geweest is.....
    Ik moet vanavond een thuisparty geven van Myène, helemaal geen zin in, 10 personen is veel..... maar ja, is wel (hopelijk) weer wat geld in de spaarpot.....
    Morgen lekker relaxen, eventueel met de honden ff naar het bos ofzo...
    Groetjes,
    Elleke

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, voel eigenlijk niks ;) dus we wachten wel af. leuk een muurschildering dat willen wij ook graag. Wat wordt het voor schildering?

@ Banne, dat is ook zo. Dus blijf maar voor me duimen.

@ Doglover, verkoop je zelf mylene?

16. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @Jeanetjuh, ik ben consulente sinds januari. Hartstikke leuk om te doen, maar lastig om op te starten. Moet er soms nog inkomen hoor, is best wel lastig. Gelukkig ben ik zelf helemaal gek van de producten, dat scheelt als je erover moet vertellen.....

17. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Doglover hoe ging het bij de gyn?

18. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal ,

wat een naar bericht sterkte ermee en 50 is nog veel ste jong .

Een paar vroegen ernaar ,
    Ja ik heb nog nooit echt een goede verstandshouding gehad met mijn moeder en gister is de bom gebarsten dus word een kale verjaardag dit jaar neefje weg geen ouders zus en broer .
    Maar het klinkt misschien raar maar voel me redelijk opgelucht en ik ben eigenlijk iemand die er niet zo goed tegen kan maar ze is gewoon tever gegaan en ze zijn na het overlijden geen 1 keer langs geweest.
    Sorry voor ego brichtje.

Leuk he dames kamer klaarmaken.(de onze is al klaar).
    Ga zo lekker naar de bioscoop zin in .

Fijn weekend allemaal
    X san

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    naar welke film ga je san?

wij gaan straks poolen met vrienden, ben eigenlijk te moe, maar mn sociale leven ligt al zo stil door de vermoeidheid, dat ik vanavond toch wel even wil gaan.

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ San, echt vervelend allemaal voor je. Heb je ook geen contact met je broer en zus? En hoe bedoel je kamer is al klaar? San op hoeveel dagen zit je nu?

@ Kwebbel, vervelend dat je zo moe bent. Maar daar moeten de mensen dan ook maar begrip voor hebben:D goed aan jezelf blijven denken.

Deel Deze Pagina