Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    Eveline, hoe is het met Jelle nu??

doglover, succes morgen bij de gyn

allicia en kwebbel, hihi kroketten en bitterballen hier een verslaving aan rosti rondjes... dan van die grote... zijn zo lekker he...

missyf, meid je bent gewoon zwanger en anders morgen nog een kv testje doen...Gefeliciteerd meid.

chivay, leuk zeg kleertjes en dan ook nog roze, ik hoop ook zo dat zehet bij ons woensdag ook kunnen zien wat het is

jeanetjuh, fijn dat je nu extra pijn stilling gekregen hebt... hopenlijk kan de huisarts morgen meer voor je betekenen

2. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeanetjuh beterschap

3. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Dames heb een foto van onze toekomstige hond in mijn album staan. 1 van de drie hondjes word het. Mijn oog is eigenlijk al gevallen op de middelste. Die is lekker dik:) Maar goed weet niet of dat een vrouwtje of mannetje is.

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wat een schatje chantal:)

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    dank je, voel me weer goed nu maar is vanmiddag wel anders geweest! :(

wat een geklets hier weer zeg! (alhoewel.. 2 pagina's valt eigenlijk nogwel mee) ;)

6. @Alicia: Haha, dat is ook een manier ja, op een briefje schrijven en later beslissen :)

@Chantal: Als ik had moeten gokken destijds, dan dacht ik ook dat ik een meisje zou krijgen. Tja, dat bleek dus toch niet waar te zijn :p

@Mamanouk: Lijkt me erg zwaar, als je kind een operatie moet ondergaan. Is toch moeilijk uitleggen, dat zoiets nou eenmaal nodig is, voor zijn eigen bestwil. Succes daarmee!

@San: Toen wij zo'n 3 jaar geleden verhuisden hebben we ook al 1 kamer zover in orde gemaakt dat het eventueel babykamer kon gaan worden. Toen ik zwanger was heb ik nog een muurschildering gemaakt, m'n schoonmoeder heeft gordijnen gemaakt, en uiteraard de meubels er in gezet.
    En nu is Jelle 2,5 maand geleden uit dat kamertje getrokken naar zijn 'grote-jongens-kamer'... de babykamer gaat eerst nog een tijd gebruikt worden door de kleine van mijn zus, die vanaf mei op donderdagen hier komt. (Mijn moeder zal dan op haar 2 kleinkinderen tegelijk passen, bij ons thuis.) En daarna kan onze nieuwe uk er gewoon weer in :)

Nee, helaas! Om 1 uur: roepen om beer terwijl ie die gewoon in zijn armen had. Om 2:15... nu lag beer ergens achter z'n hoofd. Rond 3:30, kon mama weer komen opdraven. De volgende keer, 6 uur ofzo, heb ik vriendlief een por gegeven: 'Jouw beurt!'
    Jelle is ook wat verkouden, dat zal er wel mee te maken hebben dat ie zo snel/veel wakker is 's nachts.
    Komende nacht maar weer eens afwachten. Ik heb hem wel wat Luuf opgesmeerd, en ik ga zo nog een gesneden uitje op zijn kamer zetten... om de luchtwegen wat open te houden.

@Miekje: Tja, ik hoop dat je niet tot pasen hoeft te wachten met het vinden van je ei!

@Jane: Ziet er leuk uit... hihi, ik vond dat raam wel leuk, maar dat krijg je er vast niet bij :p

@Kwebbelsnoes: Wij hebben van kennissen ook een heleboel lakentjes en ander beddegoed, badcapes, spuugdoekjes, hydrofiel luiers, box + boxkleed, badje + standaard en luieremmer, wipstoeltje, autostoeltje, slaapzakken en zo nog vanalles over kunnen nemen. Scheelt een heleboel geld, en je hebt meteen wat je nodig hebt. Ik vond het wel handig.

@Pannenkoek: Hmmm, klinkt goed. Zijn de mannen hier ook gek op, Jelle's lievelingskostje. Kan van de week ook wel weer een keertje. Ik (vr)eet trouwens ook veel te veel nu, moet ik echt mee ophouden. Vorige zwangerschap was ik ook teveel aangekomen naar mijn zin.

@Jeanetjuh: Veel beterschap, echt rottig om zo ziek te zijn :(

@Chivay: Chocomel, ik meen dat ik pas ergens gelezen heb dat je dat nu beter niet kan drinken? Vroeg me toen nog af waarom in hemelsnaam...
    Maar ik vind het altijd al wel lekker, dus nu vast ook :p
    Laat je nog even zien wat voor kleertjes je gekocht hebt? Ik vind het altijd zo schattig, die prietepruttig kleine kleertjes :)

@Missy: Gefeliciteerd!!! Ja, ik ga er gewoon wel vanuit dat je zwanger bent hoor! Een positieve test is een positieve test, toch?

@Voetbal: Ik ben echt superblij dat m'n vriend net zo'n rothekel heeft aan voetbal (nouja, vooral aan het hele circus er omheen) als ik. Als er voetbal op TV is zappen we dus heel snel verder :)
    Computerspellen geeft ie ook niks om; ik heb een Wii, maar die heeft hij nog nooit gebruikt.

@Chantal: Zometeen eens kijken naar de foto van je hondje. Lijkt me leuk, een hond. Maar wij werken allebei fulltime, dan vind ik het zielig. Er komt vast ook nog wel eens een hondje hier, over een paar jaar.

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Elleke Was vergeten jou veel s6 te wensen morgen bij de gyn, dus bij deze. Laat je weten hoe het is afgelopen?

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Goedemorgen iedereen!

Chantal wat een scheetjes

Eveline nee helaas zit dat raam er niet bij:D

9. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Hier gaat alles redelijk. Het nieuws van mijn buurman blijft de hele tijd door mijn hoofd spoken. We hopen er maar het beste van.
    Verder volgens mij mijn ei gevoeld dit weekend. Goed geklust. Dus hopen dat het het goede moment is geweest.
    Verder kleine man ziek. Koorts, verkouden en vreselijk hoesten. Gisteren nog even naar de apotheek geweest voor een hoestdrankje. Gaat nu iets beter. Alleen elke keer weer koorts. Dan weer 37,8 en dan ineens weer 39,1. Vandaag is hij naar oma. We zullen zien hoe het gaat.
    Ga zo werken. Iedereen fijne dag gewenst.

10. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Goedemorgen dames:) Allemaal een leuk weekend gehad? Zometeen even boodschappen doen en vanavond mag ik werken van 7-11, maar goed moet ook gebeuren. Over 2 dagen zit ik alweer in week tien. Nu ik 2 weken geleden de echo heb gemaakt wil ik niets liever dan dat de tijd snel gaat en dat het gauw 26 maart is. Al is het maar om te weten dat gewoon alles goed is. Hebben jullie dat ook?

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    moet even van me af schrijven

Heb 2 zwangere in de familie, kreeg vanochtend een telefoontje van mijn zus die 5 wkn zwanger is en van mijn schoonzus ben ik zelf achtergekomen, hoe ver ze is weet ik nog niet.... errrrgggg leuk dus! ( andere kant kan ik er erg verdrietig om zijn, want ik wil ook!)

We hebben sinds vannochtend enorme ruzie in de familie van richard en ik heb het gevoel dat het allemaal door mij komt. Mijn man heeft een broertje, en die heeft een vriendin. Ik en die vriendin liggen elkaar niet. Zij is zo ontzettend jalours en verwend, haar wil is wet.
    Nu hebben wij met zijn broertje altijd heel veel lol, zodra zij erbij is dan verdwijnt zijn broertje compleet, hij zegt geen woord meer. Dus hij zijn het zat. Daarbij voel ik me helemaal niet fijn in mijn eigen huis zodra zij er is.
    Dit weekend hebben we een nieuwe auto gekocht, en wou zijn broertje komen kijken, helaas wou hij haar ook meenemen, nadat ze me met kerst had aangevlogen omdat wij gewoonweg de waarheid hebben verteld ( dat ze zo raar doet.. en de sfeer verpest) wou je perse langskomen. Normaal gesproken zag je ze nooit nu ineens iedere week dat ze langs willen komen, want ja wat haar wil is... is wet.. NOU NIET IN MIJN HUIS!
    Dus we hebben richard broertje leuk verteld dat hij wel welkom is maar zij niet!!!! Nah na een hoop gesms en gemail... hebben we nu een familie ruzie! Zijn vriendin is gewoon een hittepetit die perse langs wil komen, en zn broertje wil gewoon dat het goed gaat. Ik wil haar gewoonweg niet in huis hebben... probleem dus!

We hebben voorgesteld om met kerst en verjaardagen enz gewoon normaal te doen naar elkaar ( niet net als laatst mij aanvallen, zodra rich en zn moeder weg waren) en het daarbij te laten, maar daar nemen ze dus geen genoegen mee, alsof de sfeer ooit nooit leuk kan worden nu.... zucht..

Dit is de 2de keer in me relatie dat we zo een soort van ruzie meemaken samen.. en dat is toch wel erg moeilijk.. vraag me ook af of het niet allemaal mijn schuld is...

(sorry voor die ego berichtje.. moest het ff van me af schrijven)
    liefs

12. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi wen,

Wat ontzettend vervelend dat het allemaal zo moet gaan .
    En je moet niet altijd de schuld bij je zelf neerleggen want waar er 2 vechten hebben er ook altijd 2 schuld .
    Maar als ik het zo hoor dan is je schoonzus wel erg vervelend om mee omtegaan.. en dat jij haar niet in huis wil hebben is jouw goed recht tenslotte is het jou huis en niet van haar .
    En je zwager zit misschien wel helemaal onder de plak bij haar . Heel vervelend dit hopelijk komt het nog goed dat jullie in 1 kamer kunnen zijn.

Gefeliciteerd met je zus (dat ging toch ook heel moeilijk) probeer er toch een beetje van te genieten jou tijd komt echt hoor.

groetjes san.
    Hier is het ook minder hoor heb ruzie met moeders en morgen jarig dus zal wel een rot dag worden.

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @ san ja dat las ik.. is altijd zo vervelend!
    mijn zwager zit ook onder de plak... tis een kutje tot en met. Maar goed richard gaat straks naar mijn schoonma om te praten.. hoop wel dat hij op gelijke hoogte ligt met mij

Ja mijn zus zou eigenlijk een kijkoperatie krijgen voor verklevingen, nu blijkt ze dus zwanger te zijn echt super voor dr!! Mijn schoonzus is zwanger geworden dmv ivf.

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    jeetje wendy, ik kan me voorstellen dat dit niet leuk is.

Ik zou me echt niet druk maken dat jij hier de schuld van hebt want dat heeft ze aan haar gedrag te danken. Ik kan me voorstellen dat het wel moeilijk is omdat het toch je schoonzuster is en die kom je vaak tegen in de familie.

heel veel sterkte met de situatie

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wendy, wat vervelend voor je zeg. Denk dat het niet aan jou ligt maar aan die vriendin, al zal zei daar natuurlijk anders over denken. Wel erg leuk dat je zus weer zwanger is, ging allemaal toch ook niet erg makkelijk. En ook leuk van je schoonzus. Snap dat jij ook erg graag wilt maar probeer positief te blijven he meid.

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik blijf positief :) mij sla je niet zomaar uit het veld, ben in elk geval blij dat ik jullie heb!

( mijn schoonzus is trouwens de vrouw van mijn broer.. niet dat er verwarring ontstaat)
    liefs

17. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Ingie, wat vervelend dat je zoontje weer ziek is. Beterschap.

Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en heb een ab kuur en andere neusspray hoop dat ik nu snel opknap. Ga morgen wel gewoon werken want ben het thuis zitten beu. Kan altijd wat eerder stoppen als het niet gaat.

Liefs

18. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi wen
    Ben wel benieuwd wat daar gezegd gaat worden bij je schoonmoeder.
    Ik ga een brief schrijven naar mijn moeder .
    Je mag me ook altijd een pb sturen hoor
    x

19. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    :)jeanetjuh hoe gaat ie met jou?

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @san je bent een lieverd! Thanks! Wel goed dat je een brief gaat schrijven, aan de andere kant ook wel heel moeilijk..
    liefs

Deel Deze Pagina