Hee meiden, Wendy wat debiel zeg, echt vervelend, sterkte daarmee. Ingie beterschap voor je kleine mannetje Gisterenavond beetje een rotavond, mijn schoonzusje heeft 2 jaar terug opeens een psychose gekregen op vakantie, en woonde sinds die tijd weer bij mijn man zijn ouders. Nu was ze weer stijgende lijn, en nu zit ze weer in een psychose. Denkt dat er meer mensen in de kamer zijn enzo, en ziet het niet meer zitten. Tis mijn man zijn tweelingzus, ze kunnen heel goed opschieten met elkaar altijd, en hij was er kapot van. heeft veel gehuild gisterenavond. Echt erg. xxxxx
Jeetje Eline, ik kan me voorstellen dat het voor je man erg moeilijk is. Tweelingen voelen elkaar echt aan, heel veel sterkte en ik hoop dat het snel weer de betere kant op mag gaan
Wendy wat rot voor je! Ik vind dat je, je niet schuldig moet voelen als ik zo je verhaal lees. Eline een psychose is echt heel erg. Ik ken het zelf, want mijn vader heeft dat ook gehad. Echt vreselijk om mee te maken, maar helemaal voor de persoon zelf. Heel veel sterkte.
@Wendy Jeetje meis, was een nare situatie. Ik denk idd dat het aan je schoonzus ligt en niet aan jou. Ik vind dat jullie een goed voorstel hebben gedaan. Ik hoop dat het snel opgelost is. Sterkte! @Eline Helaas weet ook ik wat een psychose is, mijn broer is schizofreen dus heeft het ook. Momenteel gaat het gelukkig goed met hem, maar we zijn altijd op onze hoede. Sterkte en ik hoop dat je schoonzus snel weer in stijgende lijn weer gaat. @Jeanetjuh Ik hoop dat je AB snel aanslaat en je je snel beter voelt. @Ingie Beterschap met je kleine jongen. @san Goed dat je een brief gaat schrijven aan je moeder en knap dat je voor jezelf de knoop hebt doorgehakt. Ik hoop dat je hiermee rust krijgt. En alvast vann harte gefeliciteerd met je verjaardag!
hey meiden, hier nog iemand met een rotsituatie... werd gister gebeld door mijn zusje en mijn andere zusje is kwaad op mij, en ik weet van niks... echt het gaat van kwaad tot erger, kreeg een mail van haar waar ik misselijk van werd... en ik heb gezegd hier reageer ik niet op en dat zegd haar genoeg zegt ze... Heb de hele morgen gehuild... (ze leest hier niet mee denk ik want heb haar nog niet in mijn profiel gezien) maar echt voel me er zo klote onder, zomaar uit het niets...barst de bom ineens... nu ik dit schrijf krijg ik alweer tranen... sorry dat ik dus ff niet reageer, heb zoveel aan mijn hoofd, de echo (GUO) woensdag de operatie van zoontje... en dan ook nog dit.... maar denk wel aan jullie hoor
@Mamanouk Sterkte en ook voor jou hoop dat deze situatie snel weer opgelost is. Sterkte met je echo en de operatie van je zoontje.
@Wendy. Jeetje wat een narigheid met je schoonzus. ze klinkt niet echt als een makkelijke en liefde maakt blind dus bij je zwager kun je waarschijnlijk ook niet terecht. Ik denk alleen wel dat je een oplossing moet zien te vinden. aangezien het de vriendin van je mans broer is,anders verliezen zij straks alle contact. Mischien de feestdagen verdelen op neutraal terrein (schoonouders) en verjaardagen bij elkaar thuis. Het is te hopen dat zij dan wwat bijtrekt,zij zal ook moeten inzien dat dat fijner is voor haar vriend. Sterkte ermee. Ik wil je toch feliicteren dat6 je 2x tante wordt. Snap dat het moeilijk voor je is,maar dit moet jullie toch wel moed geven dat het ook bij goed komt. @San. Knap dat je je moeder een brief schrijft. Ik neem aan dat ze jou ook niet wil verliezen na alle narigheid van de laatste tijd. Misschien kun je op je verjaardag samen wat leuks met je vriend gaan doen om er toch nog een leuke dag van te maken. @Eline. Wat erg een psychose. Ik kan me voorstellen dat je man er kapot van is. Dat is altijd erg als het je familie betreft en bij een tweelingzus kan ik me voorstellen dat hij dat nog beter aanvoelt. Is er een behandelplan opgesteld voor haar? @Mamanouk. Ruzie in de familie,bah dat vind ik altijd erg. Ik hoop dat je erachter kunt komen wat er aan de hand is en dat het op te lossen is. Wat een narigheid allemaal. hoop dat iedereen het op kan lossen. Ik zal dan nog wat leuks vertellen. Net terug van controle,alles was goed. Urine is getest op eiwitten en suiker,was prima. Hartje weer gehoord,kindje was wel erg beweeglijk en schoot telkens weg,maar was goed. Ik ben nu 2 kilo aangekomen. Nog niet heel veel,maar ik ben daar wel blij mee. Alles wat ik aankom moet ik straks ook weer kwijt. Ik moet ook wel zeggen dat ik op let met wat ik eet. De maaltijden eet ik gewoon,avondeten eigelijk wat meer,maar snoepen beperk ik,drink veel water en eet veel komkommer en fruit. Nou eet ik normaal ook gezond,maar ben wel bang dat als ik veel kilo's aankom ik straks meer last van mijn rug krijg,dus vandaar dat ik op let. Ik denk dat ik daar strak profeit van heb. Groetjes Alicia
@ mamanouk veel sterkte. @ eline wat vervelend voor je schoonzusje, ook voor jullie. @ wen de vriendin van je zwanger is echt een k*twijf. @ san voor jou ook een digitale knuffel, ook voor ieder ander die het kan gebruiken. zo ik ben echt vergeetachtig zeg hahahhaha zal er wel allemaal bij horen. ben al iedere dag om 5 uur s'ochtends klaar wakker . leg nou op de bank en ga zo gtst kijken. ben benieuwd of er daar nog wat spannends te beleven valt. veel liefs
@ Eline, wat naar voor jullie. Wordt ze opgenomen? Sterkte @ Mamaanouk, wat rot voor je en zeker als je helemaal geen idee hebt waarom. Sterkte. Wat een trieste verhalen allemaal meiden. Een dikke knuffel voor jullie allemaal. Liefs
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 11-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 21-10-2010 Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-10-2010 Wendy2010 - 10 maart - ronde 5 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 20-11-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER missyf - 13 maart - ronde 5 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 19-11-2010 Banne77 - 17 maart - ronde 5- 1e kindje Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje Jeanetjuh - 23 maart - ronde 5- 1e kindje Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje Ingie - 30 Maart 2010 - ronde 5 - 2e kindje. Wen1975 - 1 april - ronde 5 - 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken Wendy2010 - 7 weken
Alicia fijn dat alles goed is! Ik moet ook bij elke controle urine laten testen in het ziekenhuis. Vandaag hebben wij een tweelingwagen gekocht, hij stond hier bij kidsroom in beuningen voor een hele leuke prijs. Afgelopen zaterdag in kesteren gekeken voor tweelingwagens maar je moet toch echt wel uitgaan van minimaal 1000 euro voor een beetje wagen In beuningen stond een urban jungle duo met accesoires voor paar honder euro minder. Normaal kost hij zo 1250 euro en nu hebben we hem voor 662 euro, inclusief de buggy, twee voetenzakken, twee reiswiegjes, een bumperbar en regenschermen. Als de prijs niet zo laag was geweest hadden we nog even gewacht maar omdat het tot zo'n 550 euro scheelt nemen we gewoon de gok dat alles goed gaat. Mocht het toch misgaan ben ik er niet bang voor om hem weer door te kunnen verkopen. Dit is hem geworden
Ingie; hoe oud is jouw knulletje? Jelle is ook verkouden, maar koorts heeft hij toch gelukkig niet. Ik hoop dat jouw ventje snel weer beter is. Chantal; aftellen naar de echo doe ik ook wel. Enige bewijs dat ik tot nu toe heb zijn die 2 positieve testen en de andere verschijnselen... maar een echt teken van leven zou ook wel fijn zijnt Nog dik 3 weken... WenenRich; Pfoeh, wat een problemen allemaal. Gek eigenlijk dat als je vriend z'n broer zo'n leuke gozer is, zijn vriendin zo rottig doet. Wel fijn voor je zus en schoonzus dat ze nu zwanger zijn; hopelijk kan je ze snel volgen! Eline: Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je schoonzus. He jakkes Mamanouk... en ze legt je niet even uit wat er aan de hand is? Rare manier van omgaan met een zus dan... Heel veel succes in ieder geval komende woensdag!
@Jane Mooie kinderwagen hoor! Je hebt groot gelijk dat je hem al aangeschaft hebt gezien de prijs. @Alicia Gefeliciteerd met je goede echo! @Elleke Hoe was het vandaag bij de gyn? Voor iedereen die het nodig heeft: Bekijk bijlage 58985
jane, mooie kiinderwagen zeg, zou ik ook niet laten staan... alicia, gefeliciteerd met je goede echo.... wendyenr ellendig zeg, ruzie in de familie, helaas hier ook te vaak...ik heb het ook een tijd gehad met een schoonzus, ik mocht haar om verschillende dingen niet, nou ja kon haar gewoon niet uit staan op dat moment, heeft 7 maand geduurd...en nu kunnen we goed opschieten.... @all, thnx voor het meelezen en de knufff en ja is niet leukd at ze niet even uitlegd hoe en wat, moet het via mijn andere zusje horen...maar heb al 3 mailtjes gehad...misschien schreef ik dat vanmiddag ook wel, weet het niet eens meer, maar goed. ze is 24 en ik 34 en zegt tegen mij dat ik volwassen moet worden... en als ik dat tegen mijn andere zusje zeg zegt ze en dat zegt zij...?? maar ja snap dus niet wat er aan de hand is, vrijdag bij school nog gepraat...donderdagavond nog...zaterdagmorgen...en zaterdagavond deed ze ineens wat vaag...vraag dan ook is er wat en zegt ze nee... nu zegt ze dat ik haar dochter, evenoud als de mijne, niet mag... terwijl ik op school altijd dat meisje help... omdat ze haar kleertjes niet goed aan heeft of een vieze toet heeft... Nou ik heb zoiets van laat maar lekker dan ik weet wel beter... Ik reageer niet op haar mailtjes...en dat zegt haar genoeg... sorry voor mijn ego bericht maar moet het gewoon ff kwijt... was het maar woensdag.... heb ik de echo...hoop echt dat ze kunnen zien wat het is...
Jeetje mamanouk wat vervelend zeg van je zusje. Ik zou het ook niet leuk vinden het blijft toch je familie.
Goeiemorgen meiden, Ben gistermiddag naar de gynaecoloog geweest. Nou, daar wordt ik dus niet wijzer van.... Weer een echo gehad (weer gegroeid en kloppend hartje) en duidelijk cystes te zien. Verder gebeurt er niets, tenminste nog niet. De grote cyste is bijna 7 cm doorsnee en de kleine bijna 3. Moet over 3 weken terugkomen en dan kijken we wel verder. Ik blijf gewoon voor controles naar de vk gaan en eigenlijk weet ik het niet hoor, die kan toch ook die cystes in de gaten houden. Ik heb nu echt het gevoel dat ik van de een naar de ander ga lopen rennen. Voorbeeld 2 april vk, 6 april gyn. Gaan ze dan niet hartstikke langs elkaar heen werken?????? Ik ga er denk ik maar met de vk over praten als ik daar ben, want dit vind ik niet fijn....... Prettige dag, Groetjes, Elleke
Hoi meiden , Zo vroeg wakker vriendje kwam me wakker maken met koffie. En een kus natuurlijk en hij had nog geen kado maar dat werd gebracht met de post en mocht het niet openmaken . (en daar ben ik niet z'n ster in om te wachten hi hi). Hij heeft ook niks verteld dus ben heel benieuwd. Ga me gauw klaarmaken en laatste dingen doen en dan wachten op visite . fijne dag allemaal. X en knuf van mij