Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ SAN van harte gefeliciteerd meid ook met je voorgenomen huwelijk!!

@ jane hele mooie kinderwagens.

veel liefs

2. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden, meiden wat een narigheid allemaal. Ik hoop dat jullie er snel uit gaan komen met jullie familieleden....ruzie lost echt niks op.;)

San, gelukkig heb jij wel goed nieuws!!! gefeliciteerd, en veel plezier met de voorbereidingen (is erg leuk!!)

Missy, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

Jane, haha, tja met één baby heb je al een hele volksverhuizing laat staan met twee!:D Jammer van je auto, maar ach, t is maar een auto!

tja, hier de grote vraag bij iedereen: wat zal het worden? ik heb zelf het vermoeden dat het een jongen wordt. Heel veel mensen uit mijn omgeving zeggen dat ook. Geen idee waar ze dat op baseren... Wordt het een meisje dan ben ik er even blij mee. Kan me echt niks schelen.We zullen moeten wachten tot september want wij willen niet weten wat het wordt.

Verder loopt mijn studie op zn eind, gelukkig! Ben er helemaal klaar mee...Mijn visiestuk en onderzoek is goedgekeurd. Nu op naar mijn eindpresentatie (een spectaculaire powerpoint presentatie met bewegende beelden waar ik dus helemaal niet handig mee ben....) Ach daar zal ik ook wel weer doorkomen. 29 mrt gaat het gebeuren, daarna lekker genieten van mijn vrije tijd!:D

3. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Wat is er weer een hoop gekletst! Hoop dat ik het een beetje goed onthouden heb... Ik zal m'n best doen!:D

@San, JOEHOE!!!! gefeliciteerd! Met je verjaardag en de trouwplannen natuurlijk! Errug leuk meid! Al een beetje nagedacht hoe je het zou willen??
    Enne een slipcursus! Leuk! Heb het 2 keer gedaan, en was erg leuk om te doen! Waar ga je 'm doen?

@Missyf, JEEH, Zwanger! Van harte, en geniet er lekker van!

@Jane, mooie kinderwagen hoor! Wel ontzettend balen dat je je Punto weg moet doen... Maar ja, als je die twee kleintjes op de achterbank ziet zitten maakt het ook niet meer uit waar je in rijd.. ;):D

@Mamanouk, de duimen draaien hier voor je dat je woensdag weet wat het wordt.. Ik zeg een meisje! Heb je zelf al een gevoel?
    Ook veel sterkte met je zoontje de komende tijd!

@Elleke, wat balen dat je niet verder bent gekomen! En lastig hoor al die dubbele afspraken. Heb je zelf ook nog last van de cyste? Sterkte ermee in ieder geval!

@Alle meiden met familieproblemen, wat ontzettend vervelend zeg!! Hopelijk komt het toch snel goed voor jullie of in ieder geval rustiger tijden wat dat betreft. Sterkte allemaal en blijf je jezelf! Jullie en je relatie/gezin zijn het belangrijkste!!

@Chivay & Jeanet, hier ook een man die niet van voetbal houdt maar wel van zijn Playstation 3!! haha Hij is nu Final Fantasy aan het spelen, dat vind ik ook een erg mooi spel om mee te kijken!

Hier zijn vandaag de rode duivels gearriveerd.. Had ze eigenlijk morgen verwacht dus het zit mooi op schema. :p
    Ik heb zelf toch steeds meer het idee dat de 1e twee rondes ontpil-rondes waren, aangezien 25 dagen echt het pilritme is..
    Ach ja, we zullen zien de komende tijd. Slaan in ieder geval nog een ronde over..

Greetz Bianca

4. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente

5. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010
    Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje

Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010
    Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 11-09-2010
    San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010
    nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 21-10-2010
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010
    NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-10-2010
    Wendy2010 - 10 maart - ronde 5 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 20-11-2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER
    missyf - 13 maart - ronde 5 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 19-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje
    Jeanetjuh - 23 maart - ronde 5- 1e kindje
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje
    Ingie - 30 Maart 2010 - ronde 5 - 2e kindje.
    Wen1975 - 1 april - ronde 5 - 1e kindje
    Banne77 - 13 april - ronde 5- 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes -5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    Wendy2010 - 7 weken

Zo mezelf maar even aangepast! Ronde wel gelijk gehouden...

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @chivay, wat lees ik mannen die houden van voetbal? mijn man speelt het vaal op de xbox..soms om gek van te worden!!

@ iedereen, het zit ons niet mee met de families geloof ik he... zal de tijd van het jaar wel zijn!

@eline, wibra is inderdaad goedkoop en heeft ontzettend leuke spulletjes!

Hier is verder alles goed, vandaag begonnen bij mijn nieuwe baan en heb het er nu al erg naar mijn zin.. alleen die wekker he...ach opstaan is nooit mijn favoriete ding geweest haha.
    heb laatste tijd wel weer last van "lucht" in mijn darmen, merk wel dat dit voornamelijk is als ik stilzit een hele dag.. zoals vandaag... dan heb ik rond 13/14 uur heftige buikpijn en dit trekt pas na paar uur weg... zodra ik thuis ben.. zo vaag!

liefs

7. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He dames,

Er is weer veel gebeurt in de afgelopen dagen....

@san GEFELICITEERD met je verjaardag en je aanstaande bruiloft!!!al datum geprikt???

@missyf GEFELICITEERD met je zwangerschap!!!

@alle familieperikelen.....ach kan er hier ook een boek over vol schrijven helaas....schoonfamilie je krijgt ze erbij,maar als ik kon kiezen had ik andere gekozen!!!

@jeanetjuh Beterschap,hoop dat het ging met werken!!Heb trouwens treinkaartje:D

@wendy2010 Als je tzt besluit nog mee te gaan kan t altijd nog, we spreken elkaar vaak genoeg;):D

@alle zwangeren die leuke dingen hebben gekocht...GAAF!!!!!

@mamanouk Succes met de operatie van je zoontje, en richt je gewoon op jezelf en je eigen gezin!!!!

@de rest Allemaal een hele grote dikke digitale knuffel!!!!

@hier... Heb (bijna)knal ovu test vandaag!!!dus ben benieud of ie nog duidelijker wordt,en of ik ei ga voelen!!!
    Hebben zondag nog geklust, gister in klooster was te laat en te gehorig, en donderdag s manlief er weer, dus ei mag ook nog best ff wachten..
    M'n banner klopt nu ook vast niet meer,anders zou lf wel erg kort zijn...maar laat m ff zo,scheelt mij weer rekenen;)

Iedereen fijne avond en tot morgen...dan wordt het spannende dag want dan krijgt m'n opa de uitslag van z'n scan.....

x miek

8. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Sterkte morgen Miekje!! Hopelijk krijgt je opa goed nieuws!!

Enne nu bijna knaltest is morgen of overmorgen je ei.. Gelukkig nog voor pasen gevonden!:p
    Veel klusplezier donderdag!:D Hopelijk is je volgende test een knalpositieve zwangerschapstest!;)

9. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Ik vond nog een leuke foto van onze hond in de sneeuw! Hij is gek op verse sneeuw! Haha

10. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Maar hij is ook een echte zonaanbidder....:D

11. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @banne THANKS!!!

lieve foto's van je hond!!

Zal er ook s 1 opzoeken van onze draak;)

x miek

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey Meiden!
    Heb even niet zo heel goed bijgelezen... (ga ik vanaf nu weer braaf doen hoor!)

Even kijken wat ik onthouden heb....

Las een hoop narigheid... Heeel veel sterkte meiden..
    Ga snel een keer goed teruglezen hoe wat waar.. want schrok er wel van!

@ San... Wauw gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!!

@ Jane...
    Mooooi dat hartje!
    Dat geluid op het einde is ook beweging van je kindje als het goed is :)

@ WendyenR... Haha.. toch veel computerspelletjesmannen hier dus :) Ik vind het al lang best.. beter dan voetbal haha

Hier...
    Wij hebben vandaag een nacht weg in een hotel geboekt :) eerst naar Avifauna.. en aansluitend slapen in een hotel met Jacuzzi en ontbijt op bed haha :) Echt lekker! Even onze versie van nog 1x weg met z'n 2en...
    Volgende week zijn we de hele week met z'n 2en vrij.. Lekker keertje bios (Alice in Wonderland... favoriet sprookje van ons, hebben we veel prentenboeken van)
    Concertje... keertje lekker uit eten... lekker uitslapen :) Heb er nu al zin in!

En en :)
    Vandaag precies 20 weken!

Ik & mijn meisje vandaag:
    Bekijk bijlage 59297

13. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
  14. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
  15. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @chivay

Lekker zo'n verwen weekje, en leuk nachtje weg in vooruitzicht!!
    Gave foto!!echt al mooi buikje!!

x miek

16. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Zo de verjaardag is voorbij toch wel een pittige dag hoor en helemaal zonder mijn ouders ze hebben niks van zich laten horen. Heb mijn vader maar een smsje gestuurd dat we gaan trouwen dan horen ze het niet van een ander. Kunnen ze me dat niet kwalijk nemen. ben aan de ene kant dolgelukkig en aan de andere kant ontzettend verdrietig maar goed we zullen het wel zien.

Morgen naar het ziekenhuis heb ik uitslag van mijn knie en donderdag gesprek dus ben benieuwd of ik word aangenomen.

Welterusten groetjes san

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden, even een kort berichtje van mij, lees later wel verder

Hier een slechte nacht gehad. Was kotsmisselijk steeds, en ben vanaf 5 uur aant kotsen en diarree.
    Heb me maar ziekgemeld.
    Er heerst ook buikgriep op mijn werk, alle collegas hebben het zowat gehad en bewoners.
    Pff wat voel je je dan beroerd zeg.
    Ik kruip nu mijn bedje weer in.
    xxxxx

18. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    San wat leuk dat je gaat trouwen:) Eline beterschap gewenst!

19. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eline beterschap.

Ga me klaarmaken en dan naar het ziekenhuis. ben benieuwd wat de uitslag is .

Mamanouk succues met je zoontje dat was vandaag toch?
    Groetjes san

20. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    eline beterschap....

san succes in het ziekenhuis hoop dat het meevalt...
    en nee ik moet vandaag voor de echo de GUO (20 weken echo) alleen vind ik het nog wat vroeg we zullen zien vanmiddag.
    a.s. dinsdag is de operatie

Deel Deze Pagina