He dames, @san Dubbel GAAF!!!Succes met het gesprek zondag! @nana Fijn dat je een verwijzing hebt voor gyn!Hoop voor je dat je toch snel ongi mag worden!! @eveline Pittig als je kleine man zo doet!snap dat je dan beetje emo wordt,mag dan ook wel @jeanetjuh fijn dat je je beter voelt. en leuk dat je lekker van zon hebt genoten! @chantal Gaaf dat jullie ene keus hebben gemaakt,heb je ook al een naam??nu kan je aftellen en allemaal leuke spulletjes kopen!gaan jullie ook op cursus? @alle zwangeren Leuk dat jullie je ukkie(s) zo goed voelen!! Hier heb ik gister nog een beter knal ovu test gehad(en dat was maar goed ook want manlief was te moe om te klussen...) Dus vanavond ff schade inhalen! denk dat ik wel iets van ei gevoeld heb,ineens flinke kramp vanmiddag zonder echt oorzaak... Dus hoop er het beste van!zou qua lijstje wel mooi uitkomen, want ben de eerst volgende onder die lange lijst zwangere(helaas op nana en wendyrich na) Gisteravond naar cabaret geweest(op sterk water) waren soort lama's, erg gelachen! Verder zondag ws ff naar Baarn,daar gaat schoonzus wonen..en verder rustig weekend(op t klussen na dan) Jullie nog plannen?? @ wen hoe was de verrassing???? Iedereen fijn weekend,en kom morgen weer buurten! x miek
hey allemaal @ chivay mooie buikfoto en geniet van je weekendje weg. @ san wat fijn dat je ongi er weer is en dat je je moeder zondag spreek. @nana ik hoop zo dat je snel duidelijkheid heb. @jane helemaal geweldig dat je je 2 kleintjes voelt. @kirin ik hoop ook voor jou snel duidelijkheid. @kwebbel fijn dat alles goed is. @all ik ben echt heel vergeetachtig maar wat gaan we doen met de meeting?? ja en van milly is echt heel erg het is bij mij in de woonplaats. die vent moeten ze zn levenlang opsluiten! we hebben al best veel babykleertjes gehad echt schattig allemaal. mn buik is best wel erg opgezet ik begin nu al echt een zwangerschapsbuikje te krijgen en veel moe en duizelig en af en toe buikpijn,kan 14 april pas terecht bij de vk. en ik wil ook zwangerschapzwemmen. dames allemaal een heel fijn weekend. veel liefs
@San, wat een goed nieuws!! Fijn zeg dat je moeder zondag komt praten! Hopelijk komen jullie eruit samen! Ennnee vast nog nooit zo blij geweest met je ongi! Op naar een hele vruchtbare ronde! @Wen75, hoe was het feestje?? @Kwebbel, wat een mooie wazigerd hebben jullie! En lekker snel weer een echo! Geniet ervan! @Girllie, heel veel sterkte meid! Je kan hier altijd even je hart komen luchten als je daar behoefte aan hebt!! @Eline & Eveline, sterkte met de emoties! Ik ben bang dat ik daar ook last van zal krijgen als ik zwanger ben... Dan kom ik jullie wel om tips vragen! Hier een lekker rustig weekend! Niks gepland, ook wel lekker.. M'n ongi was deze maand best weinig trouwens?! Op zich wel lekker natuurlijk, maar ik ben dan toch onzeker of dat wel goed is.. Hebben jullie ook dat het iedere maand wisselend is van 'sterkte' zeg maar?? Het is bij mij volgens mij anders dan voor ik aan de pil begon, minder en korter.
@missy Volgens mij hebben we t er nog niet over gehad wat we gaan doen, ook niet hoe laat we in utrecht zullen zijn... Iemand ideeën??????? @banne ben nu nog maar 2x ongi geweest dus kan er nog niet veel over zeggen..weet wel dat ik er flink meer last van heb dan toen met pil...dus hoop het eigenlijk de komende maanden niet meer te zijn @missy Ja dat hele milly gedoe is echt te erg voor woorden...je zal maar n meisje van die leeftijd zijn nu...dan vetrouw je toch gelijk niemand meer...Pfff ook heftig dat je er woont, si toch net wat dichterbij.. Is al het 2de drama bij iemand van dit clubje in de buurt...hoop dat het hierbij blijft!!! x miek
Wen.. ik ben ook heel benieuwd naar de reactie van je vriend!! @ Eline & Eveline.. Wat lastig zeg die hormonen en emoties.. Ik merk het vooral met tv/boeken/film... was altijd een koele kikker met emotionele films/verhalen.. maar heb nu toch af en toe tranen in mijn ogen... @ Zwemmen.. ja echt heerlijk.. blijf het ook zeker doen.. @ dagje Utrecht.. mijn thuisbasis Hmmm ideeën... Misschien High Tea? Waterfietsen & een terrasje? (waterfietsen voor 4 personen waarvan er 2 trappen.. kunnen de buiken en krukken achterin ) Er is ook een leuk ateliertje waar je dingen kan maken met een groep... Heb zelf een vrijgezellefeestje georganiseerd daar.. Is erg leuk maar wel wat duurder dus..
Hoi allemaal, Bedankt voor alle lieve reacties. en inderdaad was ik heel blij dat ik ongi ben geworden buik ook gelijk weer stukje minder hi hi. Nana hoop dat de gyn wat kan doen voor je duim alvast voor je . Zag ook dat iemand de 14de weer iets had dan kan ik helaas niet duimen want dan is de operatie. maar toch alvast succes. Meiden die emotioneel zijn lekker janken maar inderdaad vervelend als zoonlief zo vervelend is . succes ermee. Hier zijn ze alweer volop bezig met klussen in de regen schuttingen worden geplaatst . tot vanavond . groetjes san
Ik zeg High Tea Ben nu in het dierenasiel aan het werk en vanavond nog een avonddienst en dan heb ik ook lekker weekend morgen gaan we naar een tuincentrum en wat dingen in de tuin doen maar moet het wel mooi weer zijn Liefs
een high tea lijkt mij ook wel een goed idee, lekker rustig. Lekker beppen met een kopje thee en lekkere hapjes. Moeten we alleen met reserveren wel melden dat er zwangere dames bij zijn ivm bepaalde hapjes.
Hoi allemaal, Klinkt wel heel gezellig een high tea . Als het allemaal een beetje voorspoedig gaat ga ik mee anders niet . En weet iemand of het erg ver lopen is . Groetjes san
Jeetje Jane dat schiet mooi op met je buik Die van mij begint ook te groeien. En is de buik bij jullie ook harder als voor die tijd?
de onderkant van mijn buik is wel iets opgezet,maar het lijkt minder dan een paar weken geleden. toen zaten echt mn darmen in de weg, dat is nu minder. voel wel een klein randje baarmoeder boven mn schaambot, voelt echt gek.
@ San... Ik zou eens kunnen zoeken naar een High Tea plek dicht bij het station... Zijn verschillende mogelijkheden hier in de stad... @ Buik... Mijne is sinds elke weken vooral harder... merk nu pas echt dat mijn baarmoeder zo hoog komt (rond mijn navel nu) alles staat flink strak ws omdat ik zo weinig naar buiten groei ws Helaas nu wel soms maagzuur door de hogere druk daarbinnen... @ Jane.. Mooi zeg! Je groeit flink.. @ Kwebbel... Leuk dat je het voelt... vond ik ook zo apart...
@buik. Ik heb juist dat het onderste deel van mijn buik harder voelt en het bovenste deel wat zachter. Bij mij begint nu al een bolling onder de borsten tot het schaambot. Terwijl ik eerst allen een bolling bij de navel had. Het ziet er nu echt al een zwangerschapsbuikje