Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Is helemaal niet raar hoor Eline, ik denk dat soms ook. Dan denk ik kan ik dat allemaal wel :$...... en dan slaan de twijfels weer toe. Maar ik denk dat we het gewoon op ons af moeten laten komen en volgend jaar rond deze tijd zullen we erom lachen

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    jane voor jullie is het helemaal heftig met 2 ukkies.
    Maar zal wel goedkomen.

Mijn rijles ging wel weer goed gelukkig, hij zei je komt er wel.
    Hij vond het ook veel beter gaan.

Zag net de kraamzorg op mijn voicemail, denk dat ze afspraak willen maken voor de intake, doen ze ff na de 20 weken.
    Gaat snel allemaal zeg, niet normaal.

Chivay voel jij je kleine meid ook dagelijks?

xxxxx

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey allemaal :)
    Daar ben ik weer... Heerlijk nachtje weggeweest samen... Deze week zijn we allebei samen vrij.. heerlijk nog even vanalles doen met z'n 2en! (maar het voelt al wel als met 3tjes... elke keer hebben we het over onze kleine meid ;) )
    Vandaag ook nog lekker even gebabyshopt... Voedingskussen gehaald... voor het slapen ook.. & nog wat ander klein spul al

@ Eline.. Ik voel haar wel elke dag ja... De ene keer meer dan de ander.. maar elke dag wel even :)
    Gisteren heeft mijn vriend ook voor het eerst mijn buik zien bewegen toen ze schopte... Kon het zelf niet zien... maar voelde die trapjes heel goed..

@ Meeting.. Ik ben al aan het zoeken voor een leuke plek voor High Tea... Probeer iets te vinden dicht bij het station...
    Of anders wat bereikbaar is met de bus zodat degene die niet ver kunnen lopen ook per bus zouden kunnen...

@ Wen.. Wat leuk dat de verrassing zo geslaagd was!

4. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chivay lekker dat jullie nachtje weg leuk was.
    Heerlijk samen nog even vakantie, hebben jullie een week?
    leuk dat je vriend je buik ook zag bewegen.
    Ik voel de kleine ook een aantal keer per dag, echt leuk.

xxxxx

5. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    Hey Meiden,

Tijdje geleden!! Reageer niet altijd maar lees alles wel hoor! Dus blijft op de hoogte van jullie allemaal!

Miekje Gefeliciteerd meid!! Zo komt er iedere x weer een zwangere bij op het lijstje!! Vind toch wel dat het best snel gaat met iedereen!

@ de nog niet zwangere, hoop houden komt allemaal goed!

: Ik voel me zelf prima eigenlijk, s'avonds wat moe en als ik een hele wedstrijd gespeeld heb ( wat ik wel beetje eng vind, maar rustig aan doe) lig ik de hele middag op de bank te slapen! Lekker gezellig haha! Heel soms in de ochtend of heel soms na het avond eten moet ik overgeven, maar minimaal.

Nog even volhouden en dan kunnen we eindelijk de familie inlichten!

Lieve groetjes! magic

6. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Magic, fijn dat het goed met je gaat.
    Ik was in die tijd ook heel erg moe, dat gaat later wel beter hoor gelukkig.

xxxx

7. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    Hey Eline!

Fijn om te horen!!!Verder alles goed met je en je meidje?!

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje)
    Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje)
    Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje

Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 11-09-2010
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010
    nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 21-10-2010
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010
    NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-10-2010
    Wendy2010 - 10 maart - ronde 5 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 20-11-2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER
    missyf - 13 maart - ronde 5 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 19-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op
    Jeanetjuh - 23 maart - ronde 5- 1e kindje
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje
    Ingie - 30 Maart 2010 - ronde 5 - 2e kindje.
    Wen1975 - 1 april - ronde 5 - 1e kindje
    Banne77 - 13 april - ronde 5- 1e kindje
    san84- 19 april-ronde 3- 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes -5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    Wendy2010 - 7 weken

Zo lijstje weer even mee, gelijk Miekje even op zwanger gezet.

@Jeanetjuh Spannend voor jou. Hoop dat het weinige klussen toch succesvol is geweest. :D Voel je al iets?

@San Fijn dat je lichaam weer op gang is gekomen eindelijk en je weer verder kunt.

@Buikfoto's Heb mooie buikjes weer voorbij zien komen.

@Meeting High Tea lijkt me erg leuk, welke datum is het nu geworden? :)

@Jane Veel plezier morgen met je echo.

@Magic Welkom terug! En fijn te horen dat alles goed gaat met je.

Hier zijn de vrije dagen weer voorbij en de 1e werkdag weer achter de rug. Hier is het wachten ook weer begonnen, was het al maar weer 1 april. ;):p

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, zondag 2 mei is het geworden. Jammer dat je vakantie alweer voorbij is.
    Ik heb al vanaf zaterdag een raar gevoel in mijn buik ook wat lichte soort ongi krampjes maar durf eigenlijk niet meer te hopen.... probeer het maar rustig af te wachten. Voor jou wordt het ook weer spannend he.

Liefs

10. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    Spannend Jeanet!! Ik duim voor je!!!Ben benieuwd!!!

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Spannend! Ik duim voor je hoor, gun het je van harte! Ik heb sinds gisteren al ongikrampjes onderin buik, zou wel erg snel zijn aangezien ik net mijn eisprong heb gehad. :$ Misschien dat het daar wel mee te maken heeft. Ach we zien wel, wat jij al zegt: Durf nergens meer op te hopen. :)

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, misschien innesteling;). Nee idd ik durf het gewoon niet meer mijn lichaam houdt me elke keer voor de gek. Dus we wachten af :)

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    He meiden, hoe zou het met N broen zijn? We hebben sinds dat ze dacht dat het fout zou zijn niks meer gehoord. Hoop zo voor haar dat het gewoon goed is. Maar doordat ze niet meer online is geweest ben ik bang van niet.

Liefs

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    jeanetjuh dat vraag ik me ook al een tijdje af, ik hoop dat het natuurlijk niet mis is maar aangezien ze lang niks van haar heeft laten horen......

15. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Miekje, ben benieuwd naar je test!!:D

@Magic, leuk dat je d'r weer even bent! Fijn te lezen dat het goed met je gaat!

@Jane, je lijkt inderdaad niet op je andere foto..;)

@Jeanetjeh & Jane, Nbroen's handtekening staat nog op zwanger.. Dus ik denk dat het dan nog goed zit?! Ik weet niet meer wanneer ze dacht dat het mis ging?!

@Wen, ik hoop op een mooie test voor je op 1 april! Is wel een hele leuke datum om te testen!:D

@Jeanetjeh, de duimen draaien hier voor je!! Hoop dat die ene keer genoeg was!

16. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @jeanetjuh *duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*

@wen voor jou duurt t nog wat langer ,maar ook voor jou *duim*duim*duim*duim*duim*

@chantal...banner rekent op 1 of andere manier de 2 weken voor eisprong niet mee, dus ga op zoek naar 1 die dat wéldoet!
    Verder zie mijn album voor de testen...!
    Voel me nog steeds raar,voel van alles trekken en steken in m'n buik en dan denk k echt...iiiiiiieeeee blijf maar goed plakken!!
    Verder best moe, en last van m'n boobs af en toe...
    Hoop alleen niet dat ik misselijk ga worden...weet niet hoe dat gaat moeten als ik bij de mensen thuis ben....
    Ach zullen t wel zien!

Iedereen fijne avond!!!

En veel succes met wachten!!

x miek

17. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    Bekijk bijlage 60679

mijn buikfoto :) ben echt al trots op mn buikje.
    wil niet zeggen dat ik eerst een superstrakke buik had, klein vetrolletje wel ben al 2 kilo aangekomen:(

dames die bijna mogen testen ik duim voor jullie.

veel liefs

18. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Missyf, dat is al een aardige buik voor 5 weken..:( Leuk!

Morgen ga ik waarschijnlijk een ballonvaart maken.. Kregen we aangeboden op m'n werk en ik mag mee!:$ Vind het wel spannend hoor! Het lijkt me een geweldige ervaring. Ben ook benieuwd hoe groot zo'n mandje werkelijk is.:(

Slaap lekker allemaal!

19. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    meiden ik ga jullie verlaten voor deze week, mensen die mij op hyves hebben kunnen mij daar volgen...

ik denk aan jullie....

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Mamanouk! Heel veel sterkte en succes deze week!
    Ik hoop dat alles heel voorspoeding mag gaan..

Mocht je dit nog lezen.. zou je graag willen volgen... mebie pbtje??

Veel liefs!

Deel Deze Pagina