Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @jeanetjuh BALEN!!!!!!!!!!:(:(:(Hoop op een goede volgende ronde, en ovu testen is inderdaad erg duidelijk!!
    Heb t op m'n werk nooit gedaan,want dat zou te lastig zijn..succes ermee!!en hoop dat je snel over je ongi heen bent!!!

@san mooie datum!

@jane leuk dat de ukkies zo actief zijn!

@kwebbel en chantal Fijn dat jullie klachten al bijna over zijn!Jullie zitten ook al bijna bij de 12 weken,gaat echt zo snel!

@wen m'n duimen draaien nog steeds hoor!!8)

@all vandaag kon ik t niet laten om alvast zwanger zijn boek te kopen, is wel handig want staat per week in wat je kan verwachten...
    ook heb ik klein boekje met tips voor opa en oma gekocht, geef ik aan m'n ouders als we t ze gaan vertellen over paar weken..
    En kon het niet laten om rompertje te kopen:)

Morgen ga ik lekker taart versieren/maken met t werk,en je mag:) m mee naar huis nemen,dus daar ben k wel blij mee;)
    daarvoor met m'n collega ff bij mac eten, dus wordt niet zo gezond dagje morgen....

Iedereen slaap lekker!!

x miek

2. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje)
    Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje)
    Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010
    nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 21-10-2010
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010
    NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-10-2010
    Wendy2010 - 10 maart - ronde 5 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 20-11-2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER
    missyf - 13 maart - ronde 5 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 19-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje
    Ingie - 30 Maart 2010 - ronde 5 - 2e kindje.
    Wen1975 - 1 april - ronde 5 - 1e kindje
    Banne77 - 13 april - ronde 5- 1e kindje
    Jeanetjuh - 18 april - ronde 6- 1e kindje
    san84- 19 april-ronde 3- 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes -5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    Wendy2010 - 7 weken

3. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @mamanouk Sterkte deze week!!!
    wil iemand haar hyves naar me pben????

@kirin,wendyrich en nana hoe is t met jullie?
    Afspraken met de gyn duren nu niet lang meer toch????

Liefs miek

4. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeetje ik heb me vannacht raar gedroomd....Eerst droomde ik dat ik vier meisjes kreeg en vervolgens droomde ik dat ik een bloeding had en dat het mis was bah ben er nog steeds naar van. Komt denk ik, omdat ik toch zenuwachtig ben voor vrijdag. Ik weet dat je verschijnselen minder worden, maar aan de andere kant word ik daar ook weer onzeker van. Zoals mijn borsten zijn ook nou niet meer zo super gevoelig. Grrr kan niet wachten totdat het vrijdag is:D

Miekje wat leuk dat je al wat gekocht hebt:) Heb ik toen ook wel gedaan. En als vrijdag de echo goed is ga ik ook de babykamer bestellen.

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chantal. Ik dacht inderdaad dat jij het niet wilde weten en een dealtje met je man had. Maar na je bevalling ga je dus rood of blauw in de kamer brengen.
    Ik akn me voorstellen dat je zenuwachtig bnet voor de echo. Ik had dat ook. je wil toch een bevestiging dat het goed gaat met de kleine. Dat je borsten minder gevoelig zijn,had ik ook. In het begin zelfs bijna pijnlijk te noemen en na een aantal weken geen last meer van. Ook dat dromen herken ik. Ik droom ontzettend veel sinds ik zwanger ben,vooral nare dromen,zal er blijkbaar wel bij horen.

Groetjes Alicia

6. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Dames ik heb een paar buikfoto's geplaatst in mijn fotoalbum. Ze staan wel door elkaar, maar wist niet hoe ik ze op volgorde kon zetten.

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden, hoe is het met iedereen?
    En hoe is het idd met wendyrichard en nana?

Dacht nbroen nou ook dat het misschien foute boel was? Daar hebben we niks van gehoord toch?

jeanetjuh balen van ongi, weer op naar een nieuwe ronde.

mamanouk veel sterkte deze week.

jane fijn dat de echo goed was, zou leuk zijn zeg 2 meiden. Ben benieuwd.

San mooie datum 20 mei, schiet al op he, leuk.

Miekje leuk van zw boek, had ik ook snel gekocht. Ach en een rompertje kan al wel toch. Kreeg ik toen van mijn moeder met 5 weken hahaha.

Chantal, je ziet wel verschil in je buik al, leuk he

Hier alles goed. de kraamzorg belde, komen 14 april thuis voor een intake, alles doornemen. Gaat snel nu zeg, nog maar 16 weekjes als het meezit. Niet normaal.

xxxxx

8. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    ik heb waarschijnlijk een miskraam:(
    anderhalf uur geleden verloor ik bloed en had de vlos gebeld en zei dat ik ervan uit kan gaan dat het niet goed is. en dat ik een paar dagen moet afwachten.
    maar ik verlies nu alleen nog maar licht roze en geen helder rood meer. dus ik zit er nu ff helemaal doorheen.

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Jeetje missy wat erg meid. Ik hoop voor je dat het toch niet zo is, sterkte, knuffel

xxxxx

10. Chantal, jakkes wat een droom. Ik merk inderdaad ook wel dat ik flink rare dromen heb.

Eline, vroege intake hebben ze bij je kraamzorg! Bij ons was dat geloof ik eigenlijk met een week of 35, maar dat was toen net rond kerst. Ze belden toen op een gegeven moment wel voor de kerst of ze konden komen, maar dat was op een dag dat ik gewoon nog moest werken. En ze konden (heel vaag) toen geen afspraak maken voor na de feestdagen. En tja, toen kwam Jelle al 2,5 week te vroeg... dus heel die intake heb ik nooit gehad! :p

Miekje, een boek had ik toen ook als eerste gekocht ja. Hmmm, dat heeft m'n zus nog geleend van me, toch eens terugvragen, is nu wel handig weer om even door te lezen.
    Ik heb gisteren 2 pakjes maatje 50 gekocht, hihi.

Jeanetjuh, jammer dat je ongi bent... misschien dan toch maar een paasei-kindje? ;)

11. Och jee Missy... ik duim echt superhard voor je dat het toch allemaal nog goed zit daarbinnen!

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Missyf Jeetje meid, ik hoop dat het vals alarm is. Heb je alleen bloed verloren of ook krampen? Sterkte en knuffel!

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chantal. Mooie foto's. Leuk dat je er zo veel maakt en je kunt inderdaad al goed verschil zien.

@Missy. Ah,nee. Ik hoop dat het alleen bloed is en dat het kleintje blijft zitten. Heb je ook stolsel verloren?
    Ik ga voor jullie duimen. Sterkte!

14. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    het is alleen bloed geen stolsels, maar dat kan nog komen zei de ha en de vlos. maar het is geen helder bloed meer maar roze.
    als het echt een mk is kan het een paar dagen duren.

lief jullie reactie's

xxx

15. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Missyf heel veel sterkte! Hopelijk blijft je beeb gewoon plakken.

16. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,
    ja, ik leef ook nog!!!!

@Missy,
    Jeetje meid, ik hoop zo voor je dat het vals alarm is. Sterkte!

@Jane,
    Ik heb het gezien (ik hou van holland) ik herkende je van de foto! Haha, leuk hoor zo als je zo in beeld komt!

@Jeanetjuh,
    Balen voor je meid! kan me voorstellen dat je er een beetje doorheen zit. Gewoon met ovu testen beginnen, daar hoor ik hele goede verhalen over. Succes met de komende ronde!;)

@Miekje,
    Gefeliciteerd meid, dat is nog eens goed nieuws! geniet er lekker van.

Afgelopen zaterdag ben ik lekker gaan shoppen met m'n moeder. Weer even wat leuke kleren voor mezelf (geen zwangerschaps maar wijde jurken en truitjes) ik heb zelf voor het eerst een pakje van lief gekocht. van mijn moeder heb ik een mini pakje en een jasje gekregen.
    Mijn vriendin kwam met zwangerschapsbroeken aan (zij was helemaal niet dik tijdens haar zwangerschap) even geprobeerd en het zit fantastisch!! Heb m vandaag gelijk aan gedaan!
    Mijn collega is gisteren bevallen van een zoon, 8 pond en hij heet Guus. (even een leuk nieuwtje!!!)

17. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Missyf, hoop voor je dat het toch geen miskraam is maar wil je niet ontmoedigen ik heb bij mijn miskraam helemaal geen stolsels verloren. Wens je heel veel sterkte meid je mag altijd een pb sturen.

Dikke knuffel van mij

18. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Miekje, heb je het hyves adres al? Anders mail ik het je even.

Hier gaat het weer wat beter, we gaan vol goede moet deze ronde weer in:) en ga gewoon met pasen mijn ei zoeken:D heb ik precies dan. Ik denk eigenlijk dat ovu testen weinig zin hebben want mijn cyclus is over het algemeen zo regelmatig dat ik hem wel rond dag 14 moet hebben, dus twijfel nu of ik het wel moet doen. Als het deze ronde raak zou zijn ben ik wel eind december uitgerekend maar maakt ons echt helemaal niks meer uit;)

Liefs

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Fijn te horen dat het weer wat beter met je gaat. Ik temp voor de zekerheid, omdat ik geen idee had wanneer mijn ei was. Na vmk heb ik ook iets wisselende cyclus. Ovutesten zie ik persoonlijk niet zitten, teveel gedoe. :)
    En wat datum betreft, mocht het nu raak zijn dan ben ik rond sinterklaas uitgerekend. Dat maakt mij ook niet uit hoor, ben al blij als ik weer zwanger mag worden. ;)

20. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Dat geldt voor mij ook, ook geen stolsels verloren maar wel krampen. Ben daarom ook benieuwd of ze wel krampen heeft. Geen krampen, dan geeft dat toch nog hoop.

Deel Deze Pagina