Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Alicia... Leuk dat jullie voor het kamertje en andere spullen zijn geslaagd :) Lange levertijd ook???
    Wij hebben een levertijd van 8 tot 10 weken.. dus zijn nu rustig aan de kamer aan het leegruimen... (is nu de computerkamer)

Van die 38 graden had ik ook gelezen.. Hoop het echt niet!
    Wat een lief idee van je vriend die airco... Dat is misschien ook wel iets voor hier... ;)

@ Chantal... Oeh morgen echo! Veel succes! Hopelijk krijgen jullie een heel mooi plaatje te zien!
    & dat dromen.. Herkenbaar hoor.. ik droomde ook heel veel eerst :) is ondertussen wat minder geworden

@ Jane... Wat balen zeg als het zo uitloopt je afspraak! Maar fijn dat alles goed is met jullie ukkies... en ws meisjes :) Spannend.. Echt een meidentopic dan dus!
    In het augustustopic waar ik zit (en jij ws dus uitkomt) staat de stand al op 13 meisjes over 5 jongens!
    En wat een super mooie box & kleed zeg! Die moeten wij ook nog hebben... ben al marktplaats aan het afstruinen ;)

@ San.. Wat een mooie datum zeg... 20 mei :)
    Ben zelf op 23 mei jarig... eigelijk altijd mooi weer!

@ Jeanetjuh... Pffff niet fijn dat je zo heftig ongesteld bent zeg! Kun je van de huisarts daar niets tegen krijgen? Hoe is het nu?

@ Mamanouk.... Iemand haar hyves voor me? Ben erg benieuwd hoe het is nu!! Of iemand die een update kan geven??

@ Nbroen... Ik vroeg het me ook al af van de week hoe het was.. Hopelijk gaat alles nog goed..

@ Missy... Hè wat een onzekerheid zeg.. Hopelijk is alles nog goed! Ga flink voor je duimen

@ Eline... wat gaat het snel nu hè! 24 weken alweer voor jou...
    Hoe is het nu met je buik?? zie je jullie meisje ook al bewegen?

@ Sammie.. Wat lekker even zeg shoppen! Fijn dat de zwangerschapsbroeken van je vriendin zo goed zitten..
    Ik heb ook 2 lange broeken kunnen lenen.. Helaas vind ik het juist niet zo fijn zitten! Dus zit nu nog voornamelijk in mijn eigen broeken!
    Veel succes met leren en maandag met je eindpresentatie!

Hier...
    Heb een heerlijk weekje vrij..
    Wat kan dat een mens goed doen ;)
    Veel gedaan...
    Avifauna, hotelletje, zwemmen, bioscoop, middagje winkelen & uit eten... en vandaag lekker uitgeslapen en vanavond naar een concertje! (Tom McRae, een singersongwriter)

We proberen nu steeds op tijd te zijn om te filmen dat mijn buik alle kanten op beweegt :D Helaas is het een lekker eigewijsje, en als de camera in de buurt komt stopt ze!

2. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Misschien een hele domme vraag, maar waar zit je schaambot precies, want ik wil ook kijken of ik al iets van een ribbeltje er heb zitten, want volgens mij heb ik dat nog niet

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, super mooi jullie box:D

@ Eline, fijn dat je nu al halve dagen kan gaan werken.

@ Chivay, heerlijk zo'n weekje vrij wil ik ook wel. Wij gaan in mei een week op vakantie en eind mei een weekend naar mijn vriend zijn moeder zijn ouders wonen in duitsland voor het werk van zijn vader, die zit nu in kabul dus gaan we zijn moeder even opzoeken. Maar ik wil eigenlijk met pasen wel een nachtje naar sanadome:D even heerlijk ontspannen.
    Geniet nog even van je vrije dagen.
    Ow ja ongesteldheid is gelukkig weer minder als ik deze ronde niet zwanger ben ga ik idd naar de huisarts want het is echt niet te houden.

Ze kwamen hier net aan de deur met tulpen altijd leuk, wilde ze vanavond in de stad kopen maar dat hoeft nu niet meer. We eten vanavond lekker makkelijk een pizza want we moeten om 7 uur bij de kapper zijn en dan de stad nog even in.

Liefs

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ingie een twee eiige tweeling laten ze tot het eind doorlopen als dat lukt, maar omdat wij een een eiige tweeling krijgen met een dun tussenschot willen ze gewoon geen risico lopen en als ik eerlijk ben denk ik wel dat ik blij zal zijn tegen die tijd want dan zal ik wel redelijk dik zijn.

Miekje positief blijven denken hoor! Ik weet dat het moeilijk is maar probeer het toch.

Chivay de meiden overheersen idd, maar wij denken toch nog steeds jongens..... ik ben heel erg benieuwd. 6 april heb ik weer een echo bij de gyn en 20 april de 20 weken echo dus dan zullen we het sowieso zeker weten.

Morgen komen ze de laatste lichting MvM flessen ophalen en dan heb ik mijn taak gedaan, ben wel blij dat het klaar is.

Zometeen gaan we even een uurtje oppassen op ons kleine nichtje Evi van 8 maanden. Hier nog een foto toen ze net geboren was:

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @ san je had het goed hoor ben erg druk met werk haha

@jane, wat een scheetje zeg je nichtje!

@kirin, je had vandaag toch afspraak bij de gyn? Hoe ging dat?

@missyf, hoe gaat het nu? Krijg je een echo? ik leef met je mee meis!

@all jee meiden wat gaan jullie hard! Sommige zitten al bijna op de helft! Mooie buikies allemaal hoor

even antwoord op jullie vraag: Mijn moeder en zus weten dat ik bezig ben om zwanger te worden, vooral mijn moeder vraagt er vaak naar. Mijn zus is dus ondertussen zelf 6 weken zwanger en mijn schoonzus nu alweer 9.. hoop dat het goedgaat bij hun!

Zelf heb ik het beetje van me af laten vallen, ook mede omdat ik op werk zoooo druk ben ik dus gelukkig genoeg afleiding heb. Maar het klussen gaat door hoor haha.Gemiddeld klussen we 1 a 2 keer per week dus dat is sowieso wel genoeg denk ik.

Ik heb 9 april mijn afspraak bij de gyn en wie weet ben ik wel zwanger :) maar ik ga nergens meer vanuit.

mijn temperatuur gaat van 36.4 naar 36.8 en weer terug.. dus is niks uit op te maken. Ik vermoed gewoon dat ik opwekkuurtje krijg en miss wel clomid ( wekt je eisprong op) als ik eerlijk ben hoop ik daar dus ook op!

op werk heb ik een half jaar contract.. dus aan de andere kant is het ook wel goed dat ik pas volgend jaar zou bevallen, is mijn contract hopelijk verlengt haha. Ik werk er alweer 2 weken.. over de helft van mijn proeftijd dus!

@2 mei.. ik weet niet zeker of ik kan, ligt eraan wanneer mijn zus dr verjaardag viert, zou het wel leuk vinden om jullie te zien!

liefs wen

@wen hoe gaat het nu bij jou?

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @auto, oh ja.. we hebben sinds 2 weken een 2de auto erbij, omdat ik nu over de snelweg moet voor werk en het openbaar vervoer niet te doen is ( al pak ik met mooi weer de motor, zoals afgelopen paar dagen). het is een Alfa romeo 156 , flinke bak hahaha inparkeren is nog even wennen ( ik kom uit een peugeotje 106 hahaha) maar er kan een kinderwagen in en een kinderzitje :p zal morgen ff fototje plaatsen :D

Trouwens ik heb ook hyves miss wel leuk!!!

Wendy Profiel - hyves.nl

Voeg maar toe ( zet wel ff in de uitnodiging dat je van zwpagina komt :D )

liefs

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ wen, fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk heb je toch een leuke afleiding he:) en het zou mooi zijn als je 9 april gewoon zwanger bent:D en anders hoop ik dat je met clomid mag beginnen.
    Leuk een nieuwe auto, is idd wel een verschil haha.

@ Kirin, hoe was het bij de gyn?

@ Missy f, hoe gaat het met je?

@ Ingie, hoe voel jij je? Wordt weer spannend he.

8. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @ alicia gelukkig hebben we al een airco voor boven;)
    O ja jullie lieten t opschrijven...herinnerde het me vanmiddag weer;)
    Fijn om alvast af te kunnen tellen naar de 7de!!

@ingie m'n duimen draaien voor je!!!!

9. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @chivay Ben jaloers!!!heerlijk om zoveel leuke dingen te gaan doen!!veel plezier ermee!!!

@chantal sorry als verpleegkundige heb ik wel anatomie gehad in m'n opleiding,maar kan het je niet precies vertellen....heb zelf ff net op google afbeeldingen gezocht,misschien dat je daar wat aan hebt?
    Maar wat voor ribbeltje zou je moeten voelen??

@jeanetjuh En leuk kapsel gekregen?Vind het altijd heerlijk om naar de kapper te gaan, echt ff moment voor jezelf!
    Jij hebt ook leuke uitjes in het vooruitzicht!!!Heerlijk!

@jane Leuke foto van jullie samen!!
    Fijn dat je bijna klaar bent met mvm, ik ga volgende wk beginnen!
    6 april s ook al snel!nog ruime week, fijn hoor!!
    Voel me al wat beter,ga er gewoon voor!!!
    vandaag weer blad over zwanger worden gekocht....en voel me door de dag heen met vlagen heel weeïg..maar ja voor t goede doel!

@wendyrich fijn dat je werk zoveel afleiding geeft!is wel zo prettig daty je je daar nu goed op kan richten nu je pas nieuwe baan hebt!
    andere auto s ook gaaf!!!ben benieud naar de foto!
    en oh ja check je hyves maar;)

@all
    Paardrijden ging redelijk dankzij sprot bh;)verder echt weeïg gevoel en af en toe nog steken...
    maar ja dat hoort erbij, en t is voor t goede doel natuurlijk!!!

Maar zal jullie verder niet vervelen met m'n kwaaltjes, is tenslotte bijna weekend;)

Hoop dat we snel allemaal zwanger zijn,we gaan voor een vruchtbaar 2010!!
    en wendyrich hoop dat je ook bij de high tea kan zijn!!!

iedereen fijne avond!!

moet de komende 3 avonden werken, dus kom overdag ff spieken!

x miek

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

Ik heb jullie geaccepteerd, maar hyves doet beetje raar op dit moment... dus kan zijn dat het ff duurt voordat ik in jullie vriendelijsten sta haha.

liefs

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Wendy Leuk dat je me geaccepteerd hebt, nu heb ik eindelijk een gezicht bij je naam. ;) Hier gaat alles goed, zit op het wachtbankje tot 1 april. :D Nog 2 weekjes en dan mag jij naar de gyn, spannend en ik ben erg benieuwd wat ze gaan doen.

@Chivay Lekker he er even tussenuit? Dit was voor jullie de laatste vakantie saampjes zeker? Daarna met jullie eigenwijze meid op stap. :p

@Jeanetjuh Leuk idee om je ei te gaan zoeken in Sanadome. :D Misschien helpt het wel.

@Miekje Je mag ons altijd vervelen met je kwaaltjes, hoor. Werkse de komende dagen.

@Hyves Mocht iemand mij toe willen voegen, hier mijn hyves: Wendy Profiel - hyves.nl

Hier alweer weekend, morgen naar de kapper en een verjaardag. Zondag ook alweer op visite. Komende week mag ik 2,5 dag werken en dan een superlang weekend vrij. Fijn weekend alvast!

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @wen is idd erggg grappig om een gezicht te zien hahaha!

liefs

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, leuke foto zijn jullie dat?

@ Chivay, heb je al iets kunnen vinden voor de high tea?

@ Wendyrich, ik had me je heel anders voorgesteld:)

@ Miekje, je mag hier al je kwaaltjes vertellen hoor helemaal niet erg;) Ja mijn haar zit weer helemaal goed vind het ook altijd heerlijk.

@Wen, ga je ook even toevoegen. Idd dacht misschien is hij daar:D

Ik heb vanavond avonddienst en dan morgen ochtend dierenasiel en dan zondag een dagdienst, verder gaan we morgen avond lekker uiteten met vrienden en zondag komen mijn ouders en oom en tante gezellig eten.

Liefs

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Chantal... Al een ribbeltje gevonden? :) ik voelde hem echt duidelijk! Net boven de haargrens zeg maar..
    Kon hem ook steeds voelen.. ben hem pas rond mijn navel kwijt geraakt onder een vetlaagje :D

@ Jeanetjuh... klinkt ook heerlijk je plannen in mei ;) Tegen die tijd ben ik weer jaloers! haha :)
    En heel goed dat je naar de Ha gaat volgende ronde.. (hopelijk is het helemaal niet nodig!)

@ Jane... Joehoee de MvM is klaar :)... Kun je lekker weer normaal plassen :p Enne.. spannend hoor.. ben erg benieuwd of het 2 jongens of 2 meisjes zijn!!

@ Wendy&R... Je afspraak komt nu langzaam dichterbij! Ben zo benieuwd wat je Gyn zal gaan zeggen.. Draai mee duimen dat je gewoon zwanger bent al dan ;) en anders dat je idd mag beginnen met clomid!
    Leuk trouwens om je op hyves te zien :) Toch weer een compleet ander beeld had ik.. (maar dat heb ik altijd lijkt wel haha)

@ Wen.... :) Jeps.. idd onze laatste vakantie met z'n 2tjes.. Ik ga vanaf volgende week al wel mijn uren werken zoals ik na mijn verlof zou gaan doen.. Dus vanaf dan ben ik wel wat meer thuis :) Scheelt ook weer!
    :) Nog eventjes tot 1 april.... Zou toch wel een super gave datum zijn haha! Enne heerlijk zo'n kort weekje in het vooruitzicht.. Ik ook.. Alleen maandag en vrijdag werken!
    Leuk trouwens ook jou foto te zien! Echt leuk om iedereen's gezicht te zien...!

@ Jeanetjuh... Jeps heb een paar dingen voor de high tea gevonden.. Welke me het leukste lijkt is alleen weer ietsjes verder dan een van de anderen... Dus even kijken of San denkt dat het haar lukt! Zal ze eens posten :)

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    High Tea ideeën....

Restaurant Bis Utrecht
    Lijkt mij het gezelligste... Erg leuk gelegen midden in het centrum van Utrecht..

Restaurant de Ommekeer • Wist u dat?
    Wat minder leuk gelegen als BIS... ook ongeveer 15 min lopen..
    Het dichtsbij te bereiken per bus..

Cafe - Restaurant Aperitivo Utrecht tel: 030-2331989
    Ziet er wat sjieker uit.... Ook weer midden in het centrum..
    Ligt tussen die 2 andere in...

Het is allemaal ongeveer 15 min lopen vanaf het station..
    ;) Wat langer voor waggelende buiken en krukken eventueel hehe.... Maar... Per bus kun je bij alle 3 wat dichterbij komen.. Dus eventueel een aantal die de bus zouden kunnen pakken?

Laat maar horen wat jullie vinden :)

16. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay. Wij hebben geen levertijd op het kamertje. Het kamertje is een showmodel,vandaar dat ie zo goedkoop was. Alleen wilde wij een hogere kast dan ze daar hadden staan,dus krijgen we die uit het magazijn. De kinderwagen staat ook in het centraal magazijn. We kunnen nu een afspraak maken wanneer we het willen hebben en zolang blijft het in het centraal magazijn staan. Aangezien de laatste week van april iemand voor de muurschildering komt,willen we het die week laten bezorgen en dan is het 1 mei ook klaar. Dan nog wat dingen zoals maxi cosi,kleertjes en aankleeddingen.
    Ja,due airco kan zeker wat zijn. Als moet ik eerst nogf zien of hetook zo warm word,wat ze voorspellen het wel vaker verkeerd.

@Wendyenrich. Hoe gaat het met jou?
    Binnenkort de afspraak,ben erg benieuwd wat ze zeggen.

@Jeanetjuh. Ik heb ook altijd erg veel als van mijn ongi als ik geen pil slik. Ik had daar pilletjes voor gekocht toen ik oktober stopte met de pil. Is van Dr. Vogel, iets van menstro.... en is homeopatisch. Weet niet meer precies hoe het heet,maar misschien is het wat voor jou.

Fijn weekend vast voor iedereen

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

jullie maken mij nieuwsgierig :p hoe dachten jullie dat ik eruit zou zien?

Ik moet zeggen dat ik altijd hoor dat ik er ouder uitzie .. word gemiddeld 28 geschat ( ik ben 23) dus of dat nou een compliment is... :p ik ben ook wel volwassener geworden het laatste jaar dat merk ik aan alles.. je merkt gewoon dat je ouder word.

Als je trouwens tussen mijn fotos kijkt zijn er meerdere mapjes met fotos ( mochten jullie je vervelen) heb jullie hyves nog niet bekenen, doe ik vanavond even :D

liefs

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia, Hier alles goed, heb het naarmijn zin op werk enz.. dat scheelt al een heel stuk! Verder nogsteeds blij dat ik tante ga worden eind dit jaar :p voor de 2de en 3de keer :) toch wel grappig zo een babyboom in de familie!

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :) hahahaha Wendy ik heb t precies andersom...
    Ben 26... maar wordt regelmatig jonger... (veel jonger) geschat!
    Mijn vriend is 31... en heeft precies hetzelfde....

Had je trouwens met donker haar voorgestelt!

@ Alicia.. Ideaal zeg dat jullie het zo kunnen laten staan!
    Wij straks ook... 8 tot 10 weken levertijd.. maar als we meer tijd nodig hebben mogen we het nog laten staan..

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jeanetjuh dat zijn wij idd

Wendyenrichard ik zal je vanavond even toevoegen op hyves, ben nu ook wel benieuwd :)

Chivay ik ben ook wel heel erg benieuwd jongens of meisjes, achja 20 april zullen we het zeker weten

Deel Deze Pagina