Wen wat balen zeg. echt shit jane je buik wordt steeds dikker. We wonen in een soort tuinhuis. Het lijkt van binnen opzich net een gewoon huisje, met alles erop en eraan.Ook centrale verwarming. We hebben 2 slaapkamers. xxxx
Pffff... wat is er weer veel geschreven!! Ik heb alles gelezen maar kan niet meer op alles reageren.. @Wen75, Wat ontzettend balen zeg!!! Ik weet precies hoe je je voelt. In een keer wordt je hoop voor die ronde weggevaagd als je bloed ziet! Dikke knuffel voor jou! En ik hoop toch heel erg voor je dat het niet doorzet... 9 dagen is wel erg kort.. @Eline, mooie kamer! En buik! hihi @Mamanouk, hoe is het gegaan met je zoontje?? @Sammie, heel veel succes met je presentatie morgen! Het komt vast goed! @Kirin, hopelijk komt het nu snel op gang voor je! En hopelijk sta je dan snel in roze natuurlijk! @Missyf, Wat fijn dat je zo snel een echo krijgt! @Chivay, ik had jou ook heel anders voorgesteld.. haha Beetje rockchick achtig. Met zwart kort haar gecombineerd met een fel kleurtje! hahahaha @Kwebbelsnoes, ik dacht dat jij donker haar had... OP jouw hyves lijkt het blond?! Ik heb geen hyves.. De ballonvaart was trouwens geweldig!! Echt een leuke ervaring en totaal niet eng! Verder weinig te vertellen eigenlijk.. We zijn bomen (lei-linde)aan het plaatsen in de achtertuin, hopelijk komt daar deze zomer al veel blad aan, zodat de achterburen niet zoveel inkijk hebben in onze tuin. Het is eigenlijk meer voor ons eigen privé-gevoel. haha En dan de rest van de tuin nog beplanten! Erg leuk om te doen, maar het is best lastig om te bedenken welke planten. Fijne avond allemaal!
Banne: ik ben inderdaad donker hoor!!! de foto's op mn hyves zijn van de vakantie, dus zal wel lichter lijken door de zon, maar heb bruin haar. Eline: schattig kamertje hoor!!! Sammie: succes met je presentatie!! wat voor presentatie heb je? Wen: balen zeg, hoop ook dat het niet doorzet!!!! ook aan het begin van een zwangerschap kun je bruinverlies hebben. Missyf: ik ga voor je duimen dat alles nog steeds goed zit!!! Mamanouk: rust lekker uit, je hebt het verdiend!!
@ Wen, balen zeg dat je ongi bent geworden weet wat je voelt snap er ook helemaal niks van de vorige ronde had ik opeens 3 dagen langer vond ik dan weer vreemd. En denk ook elke keer ik was zo zwanger en waarom lukt het nu niet. Een dikke knuffel van mij @ Jane, mooi buikje hoor! @ Mamaanouk, is alles goed gegaan ik zal woensdag even op je hyves kijken heb ik nachtdienst. @ Missyf, ik hoop dat alles gewoon goed is. Hoe is het eingelijk met je zwangerschapssymptomen zijn die er ook nog? @ Sammie, heel veel succes morgen!! @ Eline, mooi kamertje. En appart zeg dat plafond.
Hey Wen... Pff, hoop voor je dat het alsnog niet doorzet! Klein puntje van hoop??? Mijn cyclus moest er een van 22 dagen zijn geweest toen ik zwanger bleek... @ Banne... Hahahaha.. Nou... Dat heb ik wel gehad! Kort zwart... Dus helemaal fout zit je niet! (Maar ook kort rood, heel asymetrisch, deels gemilimeterd) Heb het nu alleen vrij netjes
hey meiden, Word idd weer veel gekletst, heb hetgister erg druk gehad dus kon niet bijlezen. Gister is mijn zus geweest en onverwachts kwamen mijn ouders ook langs. Maar mijn nichtje van 5 is een "losgeslagen" kind.. ze is e een partij druk altijd! En dat komt gewoon door dr opvoeding, soms heeft ze het lef om gewoon niet te luisteren naar mij, mijn man of ouders, en om gewoon weg te lopen... zal mijn kind niet moeten zijn! Ze kan ook een enorme scene trappen als ze niet wil eten ( kind wil nooit eten.. alleen chocolade en chips) zuch vermoeiend dus. Verder heb ik echt last van dat uurtje verschil!!! Ik ging om 22 uur ofzo naar bed.. om 23 uur sliep ik nog niet.. om 4 uur vannacht klaaaaaaaaaaaar wakker en vannochtend was ik zelfs misselijk! Hebben jullie ook zo een last van dat uurtje? Nog 13 dagen.. kan ik naar de gyn jeej! Kijk er wel naar uit! A heb ik er gister met mijn man over gehad. Er kan echt van alles met mij mis zijn... van nare ziektes tot overgang enz. Probeer dr niet teveel over op te zoeken maar dat is toch wel eng! Hoop natuurlijk wel gewoon zwanger te kunnen raken. Wel hebben we besloten dat we evt zouden adopteren. Hoop natuurlijk wel een eigen kindje in mijn buik te kunnen dragen.... als ik dan hoor dat kirin weer een tijdje moet wachten voordat ze verder kijken.. daar heb ik echt het geduld niet voor..wacht al 5,5 maand nu!f liefs
Wendy , gelukkig dat je eindelijk kan over 13 daagies. Ik heb nooit last van dat uurtje eigenlijk, ga gewoon gelijk weer op de nieuwe tijd verder. Vandaag is mijn mannetje jarig, werkt waarschijnlijk een halve dag, gezellig. Heb hem een tom tom gegeven. Zijn tweelingzus is ook jarig, vanavond gaan we daarmee en met zijn ouders ergens pannekoeken eten, hmmm. xxxx
@Wen. Bruin bloed wil inderdaad niet meteen zeggen dat je ongi bent. Kan ook 'oud' bloed zijn. Als ik ongi ben,is het ook meteen helder rood zoals iemand anders ook al zei. Ff afwachten of het doorzet of begint je ongi altijd zo? @Jane. Echt een mooi bol zwangerschapsbuikje. @Sammmie. Heel veel succes vandaag met je presentatie,hoop dat alles naar wens gaat. @Wendyenrich. Jouw geduld word wel echt op de proef gesteld. Wel fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad,ook over adopteren. Meteen word je daardoor wat rustiger en kon je het iest meer loslaten. Wetende dat jullie dan ook een kindje krijgen. Ik hoor dit nog weleens in mijn omgeving en dan zijn ze door die rust toch in een keer zwanger. hoop dat dat ook zo bij jullie zal gaan. @Eline. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
hee meiden even snel een berichtje! Hier nog niks geen ongi.. ik lees afen toe wel mee hoor maar reageer op dit moment niet heel veel dat komt hopelijk snel weer! Kiss
me nod is vandaag maar omdat ikzoveel stres heb kan het natuurlijk ook zijn dat ik niet ongi bent geworden of het komt nog.. Gaat opzich wel na omstandig heden het is mijn moeder die zoo ziek is en gaat nog niet echt te goede kant op komen steeds meer slechte dingen bij hopelijk van de week eens wat positiefs.. het is in iedergeval kanker. wat niet operatief weggehaald kan worden dus worden chemo's. Probeer wel beetje mee te lezen maar reageer neit zovaak meer helaas.. Hoe gaat het met jullie? Kiss
Jeetje Girlie heel veel sterkte! Vanmorgen bloed geprikt. Ik kan er niet zo goed tegen, dus mamsie maar even meegenomen. Mensen 8 buisjes moest ik. Maar goed we hebben het overleeft. Eline gefeliciteerd met je man.
Mijn ongi is gisteren echt doorgebroken, geen twijfel over mogelijk. De duur van mijn cyclus maak ik me niet echt zorgen over, maar wel nu de 9 dagen na eisprong. Is wel erg snel, normaal is die bij mij 13 dagen. @Girllie Sterkte met je moeder!
wenrich fijn dat je over 13 dagen al naar de gyn mag, positief blijven denken hé eline proficiat met je mannetje en uiteraard ook met je schoonzus girlie spannend zeg! ik ga voor je duimen. Sterkte met je moeder, zal niet niks zijn die chemo's chantal ik ga vrijdag ook weer bloed prikken, heb het nu voor de verloskundige gedaan en in het radboud ziekenhuis maar in het CWZ willen ze dat ik het daar ook nog even doe...... hoezo vervelend. Maar ja 8 buisjes is wel veel, bij mij deden ze 4 buisjes. echt balen wen1975, ik had nog een beetje hoop maar dat was helaas niet goed genoeg
Die van de prikpost zei wel dat het ene ziekenhuis meer test dan het andere ziekenhuis. Ik zat helaas bij het ziekenhuis die de meeste buisjes wilde. @ Wendy wat balen dat je ongesteld bent geworden Hopelijk is het de volgende ronde gewoon raak.
@Girllie. Wat erg van je moeder. heel veel sterkte. @Chantal. Ik had dat ook voor de 12 weken echo (combinatietest) en ik heb de papieren ook al weer voor de 20 weken echo. Ik zei laatst nog tegen mijn vriend:ik word echt lek geprikt sinds ik zwanger ben. Ik heb er ook een hekel aan,maar moet zeggen dat het me mee viel. Ik vind het wel een fijn idee dat je zo goed in de gaten word gehouden. Dat is net zo als met je urine,die moet ik vanaf nu ook elke keer meenemen. @Wen75. Balen,ik had er eigelijk nog wel goede hoop in,maar helaas. Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk. Hier zijn de stucadors net weg. Ze hebben muren van de babykamer glad getrokken. Is netjes geworden,maar wat laten die lui een rommel achter. Een stofzooi en ik zag ook ook nog roken op de babykamer. Was daar eigelijk best pissig over en heb dat ook gezegd. Wij roken niet en vind het vies als de kamer naar rook ruikt. Alles maar even open gezet en hopen dat het snel wegtrekt. Nu kunnen we de kamer zelf verven,leuk,beetje schot in de zaak
Alicia moet je met 20 weken weer bloed laten prikken dan? Dan ben ik vast voorbereid Bij ons is dat juist weer afgeschaft dat we iedere keer de urine moeten meebrengen. Zo zie je maar weer dat ze overal anders werken. Ik ken dat met de stucadoors. Vorig jaar hebben wij dat ook laten doen. Mensen ik dacht dat ik bezig bleef met stoffen en stofzuigen, maar goed als het allemaal weer schoon is dan ziet het er ook super uit! Ik heb ook zin om bezig te gaan met de babykamer:d Ik moet alleen nog eventjes geduld hebben. Als het goed is begin ik er in de bouwvakvakantie mee dan zijn we allebei vrij en kunnen we het gewoon s' morgens doen dan hebben we ook niet teveel last van de hitte
@ Girlie, heel erg veel sterkte de komende tijd. Ik weet precies wat je doormaakt 1,5 jaar geleden kregen wij dit bericht van mijn vader gelukkig gaat het met hem nu weer goed. En ga natuurlijk voor je duimen dat je zwanger bent. @ Alicia, ja die troep die ze dan maken vreselijk he haha maar wel fijn dat jullie kunnen gaan verfen @ Wenrich, hopelijk krijg je over 2 weken gewoon meer duidelijkheid. Ik heb er ook erg veel last van gehad maar komt denk ik doordat ik gister vroege dienst had moest er om half 6 uit en is dan eigenlijk nog maar half 5.
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje) Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje) Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 21-10-2010 Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-10-2010 Wendy2010 - 10 maart - ronde 5 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 20-11-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER missyf - 13 maart - ronde 5 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 19-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje Ingie - 30 Maart 2010 - ronde 5 - 2e kindje. Banne77 - 13 april - ronde 5- 1e kindje Jeanetjuh - 18 april - ronde 6- 1e kindje san84- 19 april - ronde 3- 1e kindje Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken Wendy2010 - 7 weken Mijn nieuwe NOD even neergezet.