@chanatal, nog gecondoleerd met je opa!wel fijn dat je hebt mogen helpen afleggen,dat is inderdaad een fijne manier om het af te sluiten. Wel leuk dat je al naar babyspullen kan kijken, kan je nu alvast vergelijkend onderzoek doen en straks het leukste en beste voor minder geld kopen Sterkte en succes! liefs miek
Dames, zag net deze docu in ander topic, hij is erg mooi, je moet wel tegen medische beelden kunnen Videos : Human Body: An Everyday Miracle Het is en blijft een wonder om zwanger te worden,te zijn en te blijven! We gaan met z'n allen hiervoor! liefs miek
Kwebbelsnoes hoe voel je je? Ik hoop dat je een beetje gerustgesteld bent Ik vind het heerlijk om al naar kamertjes en kleertjes enz te kijken, maar ik koop nog niets hoor. Ik heb in ieder geval nog tijd zat om ideeen op te doen. Bah vandaag werken. Heb er helemaal geen zin in! Had gisteren een gesprek met mijn manager over vaste dagen werken en dat vond ze geen leuk grapje, terwijl een andere collega ook vaste diensten heeft. Als ik geen vaste diensten krijg zit ik met een mega groot probleem. Eline jij zat toch ook in de zorg? Hoe heb jij dit straks geregeld. Ik ben wel afhankelijk van een kinderdagverblijf.
Goeiemorgen allemaal, Ik heb alles meegelezen, maar kan niet overal meer op reageren. @chantal, sterkte.... Ik heb nogsteeds geen kwaaltjes. Af en toe twijfel ik wel of ik echt wel zwanger ben... Heb alleen wat krampjes in mijn buik en weet af en toe niet hoe ik zitten moet. Maak me wel zorgen. Ik heb nog een test liggen, maar wil m eigenlijk niet gebruiken. Als ik niet zwanger zou zijn, zou de test toch niet positief zijn geweest.... TOCH??? Was in minder dan 5 minuten..... Nou ja, we wachten het maar af. Intussen weten de mensen in mijn naaste omgeving het allemaal. De reacties waren wisselend. Vooral de reactie van mijn moeder viel tegen, maar eerlijk gezegd had ik niet anders verwacht, ze leeft een beetje (veel) in haar eigen wereld en heeft weinig tijd voor andere dingen. Wel jammer, maar als het zo moet dan moet het maar...... Tot zover mijn dagelijkse dip-verhaaltje..... (de andere verhaaltjes heb ik maar niet geschreven, alleen om zitten janken....) Groetjes, Elleke
@ Doglover, vind het echt vervelend voor je niet lekker kunt genieten. Hoop dat dat toch nog komt. @ Miekje en was je ovu test positief? En hoe ging je gesprek? Hier nog geen ongi te bekennen dus ga morgen ochtend weer testen hoop het zo. Liefs
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Wendy2010- 25 januari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 04-10-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 17-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-10-2010 Jeanetjuh - 21 februari - ronde 4- 1e kindje Ingie - 28 februari 2010 - ronde 4 - 2e kindje. Girllie23 - 02 maart - ronde 5 - 1e kindje Wen1975 - 6 maart - ronde 4 - 1e kindje EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje missyf - 13 maart - ronde 5 1e kindje Banne77 - 17 maart - ronde 5- 1e kindje Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Wendy2010- 25 januari - ronde 4 - 1e kindje Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 17-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-10-2010 Jeanetjuh - 21 februari - ronde 4- 1e kindje Ingie - 28 februari 2010 - ronde 4 - 2e kindje. Girllie23 - 02 maart - ronde 5 - 1e kindje Wen1975 - 6 maart - ronde 4 - 1e kindje EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje missyf - 13 maart - ronde 5 1e kindje Banne77 - 17 maart - ronde 5- 1e kindje Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken Wendy2010
Jeanetjuh spannend hoor. Nog steeds geen ongie te bekennen??? Met mij gaat het wel goed. Heb alleen af en toe vlagen van misselijkheid. Ben benieuwd. Denk dat ik vrijdag ga testen. Heb zondag mijn NOD. Zou een super mooi verjaardags kado zijn. Ben namelijk volgende week dinsdag jarig. Hoop op een positieve test voor je morgen.
@ Ingie, nee nog steeds geen ongi heb soms wat krampen en denk dan onee maar is niks dus hoop dat het mijn baarmoeder is. Ben wel veel onzekerder als de vorige keer toen wist ik gewoon ik ben zwanger en nu twijfel ik enorm, mijn vriend roept al een paar dagen je bent gewoon zwanger ben zo emotioneel en moe enzo en mijn borsten zijn enorm haha dus hoop dat we morgen duidelijkheid krijgen. Voor jou ook spannend he. Hoop het voor jou ook zo. Ga duimen voor je
meiden even een update hier! Ik kreeg gisterenmiddag ontzettende krampen in mijn onderrug en rechts onderin mijn buik. Echt niet normaal meer zo erg... Ik kon bijna niet meer lopen van de pijn. Ik heb mijn werk dan ook afgebeld....ik moest gelijk langskomen bij de arts met urine.. Mijn urine was helemaal schoon, dus heeft de arts mij verder nagekeken..Toen ze begon te drukken deed het rechts bijna geen pijn maar in het midden en links van mijn buik dus wel.. Toen ik daar even naar de wc ging, want ja als ze zo op je blaas lopen te drukken dan moet je wel he?! zag ik wat lichtroze bloed bij het afvegen en wat donker bruin slijm.. Arts heeft gelijk de gyn gebeld, maar deze vertelde dat een eerdere echo geen zin heeft omdat ze toch nog niks kunnen zien..nu blijft mijn afspraak dus staan op 3 maart... Zondag nacht had ik ook vreselijke krampen, ik zei nog tegen mijn man dat het wel weeen leken....Zelf denk ik dat ons kindje is overleden... Ook de arts en gyn zijn bang dat ik een miskraam ga krijgen...deze week moet ik het rustig aandoen...heb gisteren een warme douche genomen en ben toen lekker mijn bed ingegaan..was erg moe..nu nog steeds en heb enorme koppijn.. Ik had gisteren ook ineens een tempo van 37,7, dus moest 2 paracetamol innemen van de gyn..dit heb ik gedaan en ook vannacht heb ik heerlijk zonder pijn kunnen slapen.. Heb op dit moment geen pijn meer maar mijn buik is nog wel wat gevoelig, ook ben ik verder geen slijmerig bloed meer verloren.. Ik moest nog wel even blijven tempen en nog een zwangerschapstest doen van de arts..test was gisteren nog steeds positief en de lijn was dikker dan 2 dagen ervoor...Temp vanmorgen weer 37,2..... De komende week gaat dus even spannend worden, maar mij gevoel zegt echt dat het over is...ik voel me ook helemaal niet zwanger..
Hmm,wist niet dat Magic zwanger is. Zie haar ook niet meer hier. @Jeanetjuh. Ik hoop het zo voor jullie. Zo lang je nog nie ongi bent,is het heel postitief. Dat je je niet zwanger voelt,wil niks zeggen,elke keer is weer anders. @Doglover. Wat en tegevaller dat niet iedereen positief was. Dan moet je amar denken:wij willen het graag en dan moet je maar samen blij zijn. Is er al een beetje rust in huis wat betreft de ex van je vriend? Zou voor jou wel lekker zijn nu je zwanger bent,al die spanningen zijn ook niks nu. Hoe vind je vriend het nu? @Eveline. Ik weet dat je het ook zelf kunt doen. Ik ben alleen op het moment niet zo heel vlot met mijn rug en verfluchtjes is niet goed voor mijn migraine,dus vandaar dat ik dat wil uitbesteden. Mits de prijs redelijk is.
Jeetje Nbroen. ik weet niet wat ik moet zeggen om je op te beuren. Waar baseren de gyn en arts op dat je waarschijnlijk een miskraam krijgt. Ik bedoel een beetje bloed verliezen kan en jij had het minimaal. Ik hoop dat het toch goed zal gaan. Wat erg dat je nu zo lang moet wachten. Ik ga duimen voor jullie dat het kindje bkijft zitten en hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Sterkte. Groetjes Alicia
@ Nbroen, wat naar allemaal voor je. Hoop dat het allemaal toch goed is. Want je bent na gisteren geen bloed meer verloren toch? en bij een miskraam zou je blijven vloeien lijkt mij. En bij mij was de test ook meteen ligt. Ik ga voor je duimen dat het gewoon allemaal goed is 3 maart. Liefs
@ alicia, Magic heeft op pagina 1 nog gereageerd maar er staat in dat ze griep heeft en waarschijnijk even wat minder reageerd. Ze is 6 weken zwanger
Hoi meiden, @ alicia: de situatie rond mijn vriend en zijn ex is nog altijd moeilijk en dat zal voorlopig ook wel zo blijven, aangezien er niet meer gepraat wordt, behalve via K. (hij wordt door haar gebruikt als postduif zeg maar). Het is lastig, maar ik heb ook gezegd dat ik wel mee blijf denken, maar ook kans moet hebben om de dingen van me af te zetten. @ nbroen: ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan... duim voor je.. @ all: ik heb enorm het gevoel dat mijn buik dikker gaat worden. Ik had al niet veel broeken die echt lekker zaten, omdat mijn gewicht de laatste maanden nogal schommelde en nu heb ik er eigenlijk maar 1 meer. Moet ook geen riem omdoen, want dan zit het helemaal niet lekker meer. Wel irritant, maar wacht toch nog even met het kopen van een nieuwe broek...... Vanmiddag voor het eerst echt misselijk geweest, niet echt overgegeven, maar wel enorm onplezierig...... Groetjes, Elleke
Jeetje Nbroen, ik hoop echt voor je dat het geen miskraam wordt. Vervelend dat je zo lang in onzekerheid moet zitten, hele dikke knuffel vanuit Nijmegen
@NBroen Ik duim voor je dat de kleine lekker blijft zitten waar ie zit en dat het vals alarm is. Doe maar lekker rustig aan en denk aan jezelf. Ook een knuffel van mij! @Jeanetjuh Jeetje, dat je het nog kan uithouden. Had allang een test gedaan. Mijn duimen zijn echt al blauw van het duimen dus... @Ingie Ook voor jou spannend... Ik duim ook voor jou voor een leuk verjaardagscadeautje. @Elleke Jammer dat niet iedereen zo positief reageert. Kan me voorstellen dat het vooral van je moeder tegenvalt. Hoe is het inmiddels met je vriend? Al gewend aan het zwanger zijn? @Miekje Geen probleem hoor dat je een nieuw topic hebt aangemaakt, vergissing is gelukkig menselijk. Ik hoop dat je je ei kunt vinden met de ovutesten. Kan het me ook wel voorstellen dat je het wil weten met zo'n lange cyclus. Hoe is je sollicitatie gegaan?
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Wendy2010- 25 januari - ronde 4 - 1e kindje Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 17-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-10-2010 Jeanetjuh - 21 februari - ronde 4- 1e kindje Ingie - 28 februari 2010 - ronde 4 - 2e kindje. Girllie23 - 2 maart - ronde 5 - 1e kindje Wen1975 - 4 maart - ronde 4 - 1e kindje EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje missyf - 13 maart - ronde 5 1e kindje Banne77 - 17 maart - ronde 5- 1e kindje Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken Wendy2010 - 7 weken Even mijn Nod weer goed gezet.
Hoi meiden, net uit mijn werk, even bijgelezen miekje hoe ging je gesprek? Doglover wat jammer dat je moeder zo reageerde, misschien komt het nog. Ik voelde me ook nooit echt zwanger trouwens hoor,nog steeds niet hahaha. Voel de kleine ook nog niet, mag nu wel is gebeuren van mij. Nbroen, jeetje meid ik hoop dat het geen miskraam wordt, ik ga duimen voor jullie. Jeanetjuh spannend nog zeg, hoop het zo voor jullie Wij gaan straks naar utrecht, voor het wiegje kijken, ben benieuwd. xxxx