Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden,

Miekje hoe was je gezichtsbehandeling?

Ingie balen dat je ongesteld bent geworden.

Mijn etentje was leuk, had alleen veel last weer bij middenrif.
    Over bloedprikken, heb ik alleen met 12 weken hoeven doen.
    Urine hoef ik ook nooit te geven.

xxx

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Ingie, balen dat je weer ongi bent geworden. Hoe gaat het met je buurman?

@ Chantal, balen dat je niet mag werken. Hoe reageerden ze op je werk?

3. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    @Jeanetjuh: Mijn buurman zit nog steeds in de medische molen. Het is nog niet definitief dat het kanker is. Dus we wachten het maar af. Ze hadden de lever punctie niet goed afgenomen, dus nu moet het overnieuw. Zou eigenlijk vandaag opgenomen worden, maar op het zkh wisten ze van niks. Vind het te belachelijk voor woorden. Dus nu maar afwachten wanneer er weer wat gebeurd.

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Ingie... Balen dat je weer ongesteld bent geworden! Ik hoop dat je pendel dan gelijk mag hebben!

@ Chantal... Ai balen zeg... Bekkenproblemen? Hoe reageerde ze op je werk??

Vandaag weer bij de verloskundige langs geweest..
    Alles prima.. Mijn baarmoeder komt nu precies tot mijn navel... Ze liet haar hartje dit keer meteen horen in plaats van met de doppler te spelen ;) En heb een vingerprik gehad om mijn ijzer te controleren en die was zelfs heel netjes..

Alleen mijn bloeddruk is aan de lage kant (95/65).. Voor ukkie prima ;) Voor mij soms wat lastig... (vlug duizelig)..

Enne..
    Vandaag precies 22 weken! Hoop over 20 weken niet nog met een dikke buik te zitten :D

5. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chivay je bloeddruk is zeker een beetje aan de lage kant. Fijn dat alles verder goed is. Doen ze dat standaard bij jullie ijzer prikken? Heb ik nog niet gehad.
    x
    xxxx

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Nee, ze prikte nu mijn ijzer even voor de zekerheid... Kijken of de duizeligheid/sterretjes enzo eventueel ook van ijzertekort kon zijn... (Als kind veel ijzertekort gehad)

wat is jou bloeddruk nu?

7. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Op mijn werk reageerden ze op zich wel redelijk. Ik heb op het moment veel pijn:( Ze zei wel dat ik anders maar administratieve dingen moest gaan doen en dan af en toe een blokje moest lopen. Maar goed ik heb zoiets van ik kijk wel, want ikzelf en de baby gaan nu voor mijn werk. Straks blijf ik zitten met de pijn.

8. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chantal nu idd aan jezelf en de kleine denken hoor.
    Ik werk nu ook halve dagen, tis nie anders

Chivay, mijn bloeddruk is 120/80 meestal,dus wel goed.

Slikken jullie ook nog zwangerschapsvitamines? Ik slik die van davitamon met visolie. Zit ook veel van ijzer in.

xxx

9. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Eline. Ik slik ook nog zwangerschapsvitamines. Die van Davotamon Compleet Mama.

Ik ha vorige keer ook een lagere bloeddruk dan normaal. Verloskundige zei dat dat vaak halverwege de zwangerschap gebeurt. Al had ik heb niet zo laag.
    Wat apart dat iedereen anders met de zwangere omgaat wat betreft bloed prikken en uine. Ik mot elke keer de urine meenemen om op eiwitten en suikers te controleren. Wat raar eigelijk he.

@Chantal. Heb je goed dat je aan jezelf en je kindje denkt. Je werkgever krijgt het ook gewoon vergoed he. Je ziekte valt onder zwangerschap en UWV vergoed dat aan werkgever. Af en toe bellen ze je dan op hoe het gaat.

@Chivay. 22 Weken alweer. Gaat snel he.

10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ik slik VSM Puur Mama... Omdat ik vegetarisch eet, en dit de enige mamavitamines zijn zonder visolie of gelatine :)

@ Chantal..
    Heel goed dat je aan jullie 2tjes denkt!

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jeanetjuh Het gaat wel weer, we gaan weer vol goede moed verder met de volgende ronde. Ik blijf het wel vreemd vinden, zo snel ongi na eisprong, misschien iets mis gegaan bij de innesteling. :( Maar ik leg me er maar bij neer.

@Girllie Heb je al getest?

@Chantal Balen dat je niet mag werken, maar jij en je kindje gaan nu voor.

@Ingie Jammer dat je ongi bent geworden. S6 voor de volgende ronde.

@Chivay Je bloeddruk is idd laag. Heeft mijn stiefzusje ook last van, voor het kindje is het goed, voor jou wat minder idd. ;) Fijn dat alles verder goed was.

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wat is er weer veel gekletst zeg!

Ingie balen zeg dat je ongie bent geworden

Chivay wat fijn dat alles goed was, je bloeddruk is idd wel heel laag. De mijne was vorige week dinsdag 120/68.

Ik moet al vanaf het begin in het ziekenhuis urine laten controleren, net zoals alicia op eiwitten en suikers. Ook wordt ik elke keer gewogen.

Volgende week dinsdag neem ik schoonmoeders mee, vriendlief gaat de 20 weken echo weer mee op 20 april. Maar dat moest hij van mij ook, vindt ik erg belangrijk.

Verder ben ik weer een hoop vergeten te onthouden...... :(

13. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He dames,

Vandaag lekker gezichtsbehandeling gehad, ook gelijk lekker real life alles met haar besproken qua zwangerschap, ken haar toch niet en zij mij ook niet,dus lekker safe;)
    Daarna heb ik hele dag voor pampus op de bank gelegen,beetje misselijk er erg moe,dus ben weer beetje opgeknapt.
    Alleen als ik me zo beroerd blijf voelen ga ik t toch wel tegen m'n ma zeggen,want eten staat echt tegen op t moment:(
    Vandaag naar vk gebeld, kan 20 april pas komen.....ze had niet eerder plaats:(krijg dan verwijzing voor echo mee,dus zal nog paar weken geduld moeten hebben voordat ik ukkie ga zien....

@eline balen dat je last had van je middenrif!!!wel relaxed dat je niet zo vaak bloed en urine hoeft te laten testen!

@ingie balen van je ongi!!Ook lekker belachelijk dat ze in het z'huis niks wisten van een opname...af en toe zou je ze toch he al die artsen!

@chivay lastig zo'n lage bloeddruk,heb je ook tips gekregen wat je er tegen kan doen?gelukkig dat je ijzer wel goed is!

@chantal Wel balen dat je niet meer mag gaan werken,maar inderdaad jij en baby gaan voor!!Anders heb je er straks miss na de bevalling nog last van!

@all ik slik etos zwanger zijn, had nog etoszwanger worden die ik heb geruild, ga straks wel andere slikken,want 2x per dag vergeet ik soms in te nemen...

Iedereen fijne avond!!

x miek

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Miekje Mag je ook nog geen afspraak maken voor de echo? Ik mocht nl na het telefoontje met de vk gelijk het echocentrum bellen voor afspraak na de afspraak met de vk. En het is voordat je het weet alweer de 20ste hoor. :p

15. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jihoe!!! Ik ben geslaagd!
    Ik mag me nu naast leerkracht ook vakleerkracht bewegingsonderwijs voor in het basisonderwijs noemen!!!!:D

Super blij ben ik!!!

@Girllie:
    Wat een narigheid. Hopelijk slaat je moeder zich er goed doorheen! Goed nieuws zou nu helemaal mooi zijn! Dat zou een lichtpuntje geven.....

@Wendyenr:
    Wij hebben het ook over adoptie gehad toen we aan onze kinderwens begonnen, ik vind het een hele mooie gedachte om een kind een goede toekomst te geven. Adoptie is alleen niet allemaal rozegeur en maneschijn, vaak hebben deze kinderen toch een probleem met hechting. Je moet je van te voren goed afvragen of je dat aan zou kunnen!
    Ik hoop voor je dat je snel zelf zwanger mag raken! Ik heb ook van dichtbij meegemaakt dat na zo'n afspraak bij een gyn. je alle zorgen opzij zet en misschien maar zo zwanger wordt....ik hoop het voor je!;)

@Alicia:
    op naar de verfpotten!!!!:D
    Wij gaan maandag voor een kamertje kijken! Heb er echt zin in...Het zal wel druk zijn, ach!

Hier verder niks te klagen...haha
    Donderdag naar de vk. kunnen we ons kleintje weer even zien:)

16. In bepaalde omstandigheden is een autologe transfusie (waarbij iemand van tevoren bloed doneert dat dan weer aan hem/haarzelf wordt toegediend) wel mogelijk. Maar zwangeren mogen sowieso geen bloed doneren, omdat ze het zelf hard nodig hebben. Dus ik vrees dat ze dat niet gaan toestaan. Je zou dan ook in de laatste maand van je zwangerschap moeten doneren, vanwege de houdbaarheid, en ik vrees dat jij en je kindje het dan echt niet kunnen missen.

Sammie, gefeliciteerd!!

En Ingie, heel veel succes voor de volgende ronde!

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Miekje... Ik mag legaal aan de dropjes ;) Maar af en toe wat zouts eventueel... Cup a soupje, dropje, dextro energie....
    Maar vooral goed opletten dat ik regelmatig iets eet, ga zitten wanneer ik licht in mijn hoofd wordt...

@ Sammie... Wauw proficiat! Wat een mooie prestatie!
    Kun je ook al meteen op je werk aan de slag ermee??

18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Sammie Van harte gefeliciteerd!!

19. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Goeiemoggel,

Over bloed geven nog een keer, dan moet ik me er maar bij neerleggen. Ik had er nooit eerder bij stilgestaan dat mijn stolling niet goed was ofzo. We zien het wel......
    Ik heb gister niet zo'n goeie dag gehad, ben van gisterochtend een paar uur kwijt en werd wakker naast mijn bureaustoel. Direct huisarts en vk gebeld, bloeddruk nagekeken en zo , maar niets kunnen vinden. Het is dus een beetje een raadsel wat er is gebeurd. Omdat ze niets kunnen vinden, denk ik zelf dat het stress is geweest. Nu moet ik zien dat ik de dingen weer rustig krijg (haha, makkelijk gezegd) en ik wil zelf in ieder geval kijken of ik hulp kan krijgen voor alle vragen die ik heb mbt het stiefmoeder zijn......
    Ik ga wel proberen vol te houden dat ik aan mezelf en mijn wurm moet denken, maar het is moeilijk, kan K. moeilijk compleet gaan negeren......
    Nou ja, vrijdag echo, hoop dat alles goed is, ondanks mijn gekke lijf....
    Groetjes,
    Elleke

20. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ sammie: gefeliciteerd hoor, knappe prestatie!

Deel Deze Pagina