Ik ga even in snelle-reageer-mode... Elleke.. Pff eng hoor dat flauwvallen.. Rustig aan hè! Veel sterkte.. Hier vandaag even een slap futloos dagje... Denk een combi van de lage bloeddruk & hormonen ofzo.. Veel gelegen omdat ik slap was.. beetje afwezig gevoel.. Niet fijn... Maarja.. zo weer lekker mijn bedje in..
elleke, bah joh rustig aan, ik heb het zelf ook gehad, paar weken terug... hier druk bezig met de slaapkamers... verfen sausen etc...
@ Chivay, vervelend zo'n futloos dagje hopelijk voel je je morgen weer beter. Meiden succes morgen bij de vk @ Sammie, idd je moet ze te vriend houden maar zou het toch leuker vinden om samen voor zulke dingen te kijken. Liefs
@ all: Het ging gister overdag eigenlijk heel goed, misschien ook omdat ik nu eindelijk heb aangegeven, ook aan mijn vriend, dat ik hulp nodig heb bij het opvoeden van K. en met mijn eigen onzekerheden..... Helaas ging het gisteravond na het eten helemaal mis. Ik ben tot nu toe helemaal niet misselijk geweest en gisteravond ineens wel. Snap er niets van, maar nu gaat het weer. Morgen middag echo, K. gaat mee, die zit helemaal te stuiteren.... Gister belde zijn moeder, die had gehoord wat er gebeurd was en vroeg of het allemaal wel ging (heerlijk, zo'n school-tam-tam:x). Ik ga aan haar echt niet opbiechten dat ik het af en toe niet aankan met haar zoon...... K. wordt tussen de middag al door haar opgehaald van school, dus ik heb de hele dag lekker niets om naar te kijken. Hij blijft daar dan tot maandag. Ik ga straks lekker terug naar mijn bedje of lekker op de bank hangen. Vind het wel lekker om ff een lang weekend te hebben om bij te komen..... Tot zover weer ff mijn ego verhaal.... Groetjes, Elleke
Goedenmorgen dames Zometeen gaan we weer naar de verloskundige. Ben niet zo zenuwachtig als de vorige 2 keren, maar zal ook wel komen, doordat er nu maar zes dagen tussen zit. Ik laat wel weten hoe het gegaan is.
Nou ben er net weer Ze luisterde alleen naar het hartje en die was helemaal goed Dus mama en papa zijn weer blij. Over vier weken hoef ik pas weer te komen en over 8 weken heb ik de 20 weken echo alweer. De tijd gaat nu een stuk sneller als voor de tien weken
Hoi allemaal, Elleke doe rustig aan en geniet van het weekend . Chantal mooi dat alles goed is . Mamanouk hoe is het met je zoontje? All hier weinig nieuws alles rustig wel druk bezig om alle grote dingen voor de bruilloft te regelen gemeentehuis kerk zaal wel leuk allemaal. Oja 14 april om kwart voor 12 moet ik in het ziekenhuis zijn . Groetjes allemaal iedereen fijne paasdagen.
heeii meiden nieuws van deze kant.. heb net even testje gedaan.. hartstikke positief ik ben zwanger!!! zal zo even foto er op zetten.. had nog maar 1 test dus ga straks nog even 1 halen.. xx ps geen 1april grap hihi..
@Girllie. Van harte gefeliciteerd,harstikke fijn. Hier kun je ook geen grap van maken he @Chivay. Vervelend datje zo slap bent. Blijft die lage bloeddruk aanhouden of wat zegt de vreloskundige? @Elleke. Goed dat je hebt aangegeven dat je hulp nodig hebt bij de opvoeding. Heb je al een idee heo dat zou kunnen? @magic. ik hoop dat de paracetamol helpt bj jou. Ik slikte voor mijn zwangerschap ook daro en die helpt super maar paracetamoil doet bij mij niks,vandaar dat ik niks neem.
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje) Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje) Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 21-10-2010 Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-10-2010 Wendy2010 - 10 maart - ronde 5 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 20-11-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER missyf - 13 maart - ronde 5 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 19-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-12-2010 Banne77 - 13 april - ronde 5- 1e kindje Jeanetjuh - 18 april - ronde 6- 1e kindje san84- 19 april - ronde 3- 1e kindje Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje Ingie- 26 april 2010-ronde 6-2e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken Wendy2010 - 7 weken