Ow lees het nu net bij de h&m dus, zal zo ook eens gaan kijken, al heb ik nog geen buik! @ Alle Zwangeren,Hebben jullie al wel de zwangerschaps dozen besteld?Ik nog niet, zitten er leuke dingen in? Ben bang als ik het nu doen en de post bode ze bij de buren brengt het hele dorp weet dat ik zwanger ben, en das natuurlijk niet de bedoeling! @ Iedereen, fijn paas dagen @ De niet zwangeren, Het eieren zoeken gaat helemaal goed komen dit weekend!!
Jeanetjuh dan ben je echt bij mij in de buurt hotel marktzicht ken ik wel en dolfinarium daar heeft mijn vriend gewerkt . grappig dus dat je dan in de buurt bent . Fijn weekend allemaal
@Magic. Ik heb die dozen ook besteld. Bij de Etos oa. Kreeg een bon met de post om 'm op te halen. Had 'm bestel toen ik 12 weken was. Krijg nu nog een babydoos,die word thuisbezorgd als ik bevallen ben. In de doos zat: flesje,speentje,luiers,2 knuffeldoekjes,zwitsal monster,maandbladen van ouders en kinderen en kortingsbon voor miss etam. Ook veel reclame. Ikm vond de doos wel leuk,vooral die bladen om te lezen. @Eline. Ben benieuwd,ga dan eens kijken. Had geen idee dat zij dat ook verkochten. @Wendyenr. Spannend volgende week. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt en iest waar je verder mee kunt.
@ Eline, gaan we zeker doen @ Alicia, we hebben besloten om niet meer naar sanadome te gaan omdat we dan 3 keer in een maand tijd oppas voor de katten nodig hebben en ik vind dat zelf teveel vind mijn ei hier vast ook. En ik moet gewoon mijn ei hebben op dag 13 of 14 want anders zou ik geen cyclus hebben van 27 a 28 dagen toch? @ San, haha echt grappig woon je in harderwijk? Ow gaaf zeg lijkt me echt geweldig. Wat voor werk deed hij? Ik wil ook zwangerschapskleding haha vind het allemaal zo leuk we liepen maandag even bij Missetam zag zulke leuke dingen mijn vriend zei nog laat je het toch inpakken haha maar zo erg is het nou ook weer niet mijn tijd komt vast wel. Liefs
@ Wenrich, hopelijk krijg je meer duidelijkheid vrijdag en kan je verder. Wel vreemd dat je wat bloed verloor. Heb je het wel naar je zin op je werk?
meiden lief van jullie allemaal. maar we gaan gewoon door met klussen en houden er de moed in. voor jullie allemaal een dikke knuffel en een fijne pasen veel liefs
Het gaat eigenlijk gewoon super met mij, ik mag helemaal niet klagen. Maar over de temperatuur dan toch wel. Jaaaa, vrij tot donderdag, jippie! En morgen gaan we lekker uit eten; Jelle gaat dan even naar opa en oma, en dan gaan we samen met vrienden uit eten. Die vriend is 2e paasdag jarig, en mijn vent een dag later... vandaar. En dan met pasen chocolade-eitjes verstoppen. Hihi, ben benieuwd of Jelle ze kan vinden dan Over de kramp: ik heb gehoord dat een stuk zeep in je bed leggen (aan je voeteneind) zou helpen tegen kramp. Dat soort verhalen vind ik altijd maar gek, maar aan de andere kant: Baadt het niet, schaadt het niet. Leuke truitjes Eline!! Nu pas joh? Heb je goed volgehouden dan! Bij Jelle zat ik volgens mij vanaf week 16 (of was het nou 18?) in de positiekleding, en nu gaat dat zeker weten veel eerder worden. Ik kan nu een aantal broeken al niet meer lekker aan. Tja, al opgerekt hè... Chantal, gecondoleerd meid..
Goedemorgen meiden! Ben gister de hele dag druk geweest en ook nog visite gehad. Ik heb gister voor het eerst de buikband die ik een tijd terug heb gekregen om gedaan. Nog even aan mijn vriend gevraagd of het niet gek stond maar hij vond hem mooi staan. Dus maar omgelaten, ik heb wat foto's gemaakt, zal die later nog even plaatsen. Ik ga denk ik ook maar eens shoppen online bij de h&m, ziet er leuk uit in ieder geval. Alicia ik voel nu af en toe weer wat maar echt minder dan paar weken terug. Ben benieuwd wat de gyn zegt as dinsdag over de placenta.
Bekijk bijlage 62972 Haha vond hem zo grappig Fijne paasdagen allemaal, heeft iedereen al leuke plannen? Liefs
Hij is idd leuk jeanetjuh! Morgen gaan wij bij mijn schoonfamilie eten en maandag bij mijn ouders gourmetten. Mijn zusje viert dan ook haar verjaardag want ze is dinsdag jarig.
staat mooi Jane!!!! vind die buikbanden ook zo leuk! Ik wil toevallig ook die met handjes en voetjes (alleen in mijn geval maar 1 paar) bestellen in het zwart. Ik wacht er nog even mee, mijn buik is er nog niet "klaar" voor haha...
Ze zijn echt leuk idd, ik kreeg deze opeens in mijn brievenbus. Was cadeautje van een vriendin. Echt super lief. Ik wil er zelf ook nog 1 bestellen met 1+1 = tweeling
Met kleren aan wordt alles nog straks gedrukt.... daarom als ik strakke kleren aantrek valt het eigenlijk nog niet echt op. Maar het begint nu wel goed te groeien.
Dat klopt inderdaad. En je zult je ei inderdaad thuis ook wel vinden. Zeker nu met pasen Veel klusplezier!
@Jane. Leuke foto met de buikband. Mijn heeft er ook een gekocht voor mij met een streepjescode erop met: ten minste houdbaar tot 14-8-'10. Is ook erg leuk,maar heb al heel veel leuke op een site gezien. @mamanouk. Hoe is het met je zoontje. Even voor de mensen die niet op hyves zitten,ben namelijk ook wel benieuwd. En las ik nu goed dat jullie weten wat het gaat worden? Hier alles goed. Eerste week dat ik veel minder hoofdpijn heb,echt fijn. Morgen met de schoonfamilie pasen vieren,lekker uit eten. Maandag met mijn familie samen brunchen,dus gezellig.
@ Alicia, fijn dat je je eindelijk beter voelt geniet ervan. @ Mamaanouk, ja idd las ook dat je zoontje zich verbrand had toch? Dat is wel schrikken hoe gaat het met hem? Kreeg vanmiddag van een goede vriendin te horen dat ze ook een miskraam heeft gehad zo zielig, komt hier ook alles weer even boven. En had vanmiddag een 40 jarige huwelijk van mijn oom en tante en was een nicht van mij die nu even ver is als ik zou zijn ook dat vond ik best moeilijk, aan zulke dingen zie je dat het altijd bij je blijft. Wij krijgen zo visite en gaan morgen lekker eten bij mijn ouders en maandag gaan we brunchen Liefs