hoi allemaal, Jane leuk die buikband. kan al prima hoor. Jeanetjuh das minder dat je er weer zo mee geconfronteerd word. All slipcurses was erg leuk en leerzaam. een aanrader voor iedereen. Jentjuh nee woon niet in harderwijk en hij was parkmaneger.
Hee meiden, Hoe is het met iedereen? jane mooie buikband, vind je buik wel dikker lijken. Jeanetjuh lijkt me ook moelijk, iemand die nu even ver is, en en vriendin die ook een miskraam heeft. je word er dan weer extra aan herinnert. Wat een vies weer is het he. Wij wilden gister naar alice in wonderland, 3d. Hadden niet gereserveerd, wij ernaartoe, was ie helemaal uitverkocht hahaah. Toen hebben we maar een filmpje thuis gehuurd. Mijn mannetje is lekker ontbijt aan het maken, tot later meiden. xxxx
Hey meiden, VROLIJK PASEN!! Wat is er weer veel gekletst!! @Elleke, wat een vervelende situaties allemaal! Een paar uur kwijt zeg, denk goed aan jezelf en je kleine wonder! Ook de situatie met K. lijkt me erg moeilijk voor je.. Leg niet de schuld bij jezelf! Hij is nog vrij jong toch? Het is voor hem natuurlijk ook niet altijd makkelijk. Een kind van die leeftijd houdt nog niet echt rekening met jouw gevoelens waarschijnlijk.. Hoe vond hij de echo? Sterkte ermee in ieder geval! En klets hier lekker van je af, dat helpt misschien ook nog wel een beetje! Een dikke knuffel voor jou! @Missyf, wat verschrikkelijk voor je!! Wel goed om te lezen dat je vol goede moed verder gaat! Succes met de volgende ronde, hopelijk ben je snel weer zwanger!! @Eline, wat een leuke kleding!! Als ik zwanger ben ga ik daar ook maar eens kijken! Erg leuk! En ook wel betaalbaar denk ik?! @Jane, leuke buikband! Staat je goed hoor! @Chantal, gecondoleerd meid! Wat verschrikkelijk allemaal zo kort op elkaar! Sterkte ermee! Hoe is het nu verder met je, heb je al fysio gehad? @Mamanouk, heb je hyves niet gezien, hoe is het met je en je zoontje? @Jeanetjeh, dat lijkt me ook moeilijk en confronterend! eel veel sterkte hopelijk is het deze ronde raak voor je!!! Als ik nog iemand vergeten ben, sorry! Ons neefje van 3 heeft hier gelogeerd. Straks gaan we bij m'n schoonzus brunchen en paaseieren zoeken natuurlijk! Vanavond bij m'n ouders eten, dus wordt wel een gezellige dag vandaag!! Morgen geen plannen, dat vind ik ook wel lekker! Oja, en we hebben een andere (familie)auto gekocht! Echt super! Een Volkswagen Passat uit 2005. Ben helemaal blij!! Vooral mijn man keek er al lang naar uit om een wat nieuwere auto te gaan rijden. Eens kijken of we in de zomer met de auto op vakantie kunnen! Leuk, leuk, leuk! Iedereen fijne paasdagen! En succes met het zoeken naar een ei! Greetz, Bianca
Banne, leuk dagje heb je vandaag zeg. Gaaf jullie nieuwe auto, leuk. Die kileding is idd niet duur, zon 15 euro per stuk die truitjes. Fijne pasen he. xxxx
Goedemorgen dames Fijne paasdagen. Wij hebben voor vandaag een druk programma voor de boeg. Eerst naar de kerk daarna eten bij schoonmams en paps, daarna eten bij mijn ouders en daarna gaan we pokeren bij vrienden Gister en eergister had ik weer een minder dagje. s' avonds weer overgegeven niet normaal blehhhh. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Ik heb wel iets minder last van de isias, maar zodra ik weer wat doe krijg ik er weer last van. Had van een collega gehoord dat ze in ieder geval mijn diensten tot de 24e hadden opgevuld, dus daar hoef ik me in ieder geval niet gestresst om te maken.
hey meiden, vrolijke paasdagen toegewenst! Vandaag ook hier een druk dagje, heb net de tafel leuk gedekt voor een brunch, daarna naar schoonmoeders, er is hier een dansfeest in de buurt ( dancetour) waar we als het droog is gaan kijken.Daarna naar mijn ouders in leiden.. druk druk druk Is anders wat minder is mijn noodvulling ( van mijn wortelkanaalbehandeling) is eruit gevallen.. damn... op dit moment kan ik niet bij mijn geld omdat mijn pasje stuk is, heb nog maar 50 euri in de portomonee en kan dus niet naar de tandarts.. zwaar balen! We moeten namelijk naar leiden morgen en nog tanken zucht. Word links eten dit weekend! ( heb gewoon een gapend gat in mijn kaak nu) nah meiden geniet lekker van jullie lange weekend! liefs
Iedereen een fijne Pasen toegewenst! Wenr vervelend zeg dat het juist nu gebeurt, sterkte ermee en snel naar de tandarts wanneer je weer kan.
sorry meiden dat ik er niet zoveel ben, zo druk met de kleine man... en andere dingen hier in huis, kamer klaar maken van dochter zodat mijn zoontje daar kan slapen... dan babykamer klaar maken... en indd de kleine man brandde zich donderdag aan het vuur... hij loopr naar me toe en zegt heet, ik zeg ja is heet, had de voorste op zacht gezet omdat daar nog een pan op moest en de achterste stond pan met saus... dus ik doe nog 1 stap en kijk kamer in, zo gaat hij huilen... gebrand dus, ik zeg waar heb je au, handje zegt ie en wijst naar zijn duim, ik zag niet veel dus denk valt wel mee en pak een doekje met koud water... hij huilen natuurlijk en even later zag ik dat het tussen duim en wijsvinger zat...dat tere huid zeg maar... en een plekje wat 2e graads verbrand was zei de arts, het was open.... velltetje was opschoven... dacht eerst ik bel niet maar 5 minuten later dacht ik, ik bel gewoon... we hebben er een uur gezeten, zo lang moesten we wachten... maar goed, hij heeft er nu steeds nog een pleister op... want het is nog open...best wel sneu, maar ik kon er ook niks aan doen... als iemand mijn hyves wil stuur me dan ff een pb... zal ook ff foto's in mijn album plaasten vanavond... en word dan vriendje met me zodat je ze kan zien....geen foto's van mijn buik, maar leuke kleertjes meiden ik kom zo snel mogelijk weer mee kletsen, maar lukt me gewoon nog niet... denk wel aan jullie...!!
VROLIJK PASEN ALLEMAAL! @Wendyenr. Jeetje wat balen. Ik zou ook kijken of ik wat geld zou kunnen lenen bij mijn ouders of zo,want dit lijkt me ook niet handig met pasen. @Jeanetjuh. Dat lijkt me inderdaad moeilijk. Ik denk alleen wel dat je meer van die dagen gaat krijgen. Als straks bijv de uitgerekende datum komt en als je vriendin bevalt. Dit vergeet je nooit meer lijkt me en dat hoeft natuurlijk ook niet,is een deel van jullie en blijft altijd je eerste zwangerschap. Wij hebben het net andersom. Vrienden hebben een miskraam gehad en waren ongeveer even ver. Ik ben heel voorzichtig met hun en vind het est moeilijk om hun over de zwangerschap te vertellen. Blijft altijd lastig,waarschijnlijk dus ook voor je vriendin. Sterkte en ik hoop dat jullie een vruchtbaar weekend hebben
Meiden bedankt voor jullie lieve reacties het gaat nu weer goed hoor @ Alicia, dat is ook wel zo maar het ene moment kan je het allemaal beter hebben als het andere. Ow ja en is geen vriendin maar een nichtje opzich zie ik haar niet zoveel maar heb toch wel wat contact en ik gun hun het ook zeker heel erg en mijn tijd komt vast ook wel. Zei weten ook niet van mijn miskraam en wil ik zo houden, want wil niet dat ze mij gaan ontzien. Snap dat je dat moeilijk vind, om hun van alles te vertellen, als het goede vrienden zijn kan je er misschien eens over praten. @ Elleke, hoe was je echo? Wij hebben heerlijk gebruncht en gaan straks naar mijn ouders. Liefs
mamanouk maakt toch niet uit joh, forummen is geen verplichting. Je thuissituatie gaat op dit moment even voor. Doe lekker rustig aan en we zien je wel weer als je er tijd voor hebt. Die tijd gaat zeker komen. Jeanetjuh kan me voorstellen dat je je miskraam niet met hun wilt delen, maar kan me ook voorstellen dat het soms pijn doet. Dikke knuffel. Zometeen gaan wij lekker eten bij schoonouders, net hebben we lekker 1,5 uur gewandeld met de hond
@ Mamaanouk, idd wat jane zegt het is niet verplicht zal je even toevoegen. @ Jane, heerlijk 1,5 uur wandelen met de hond jammer dat het zonnetje niet schijnt. Wij gaan zo weg fijne dag en avond allemaal
Hoi hoi, Mijn weekend is lekker rustig. Vrijdag en gister met mijn moeder babywinkels af gegaan in de buurt. Eerst vrijdag de babydump, het gaat ons op dit moment met name om de kinderwagen. Toen gister naar de babyplanet. Hadden wij eigenlijk bedacht welke wagen we wilden hebben (nou ja, ik dan), neem ik later mijn vader en vriend mee, komen ze met de mededeling dat ze die uit de verkoop halen, omdat ze met 3 personen hebben staan hannesen om het ding in te klappen..... Ze vonden dat ze die dus niet konden verkopen..... Wel een goede service, maar toen moesten we dus weer opnieuw alles gaan bekijken en tegen elkaar afwegen.... Het is al zo moeilijk. Uiteindelijk hebben we nu gekozen voor de tuetonia Cosmo. Een leuke wagen die klein (redelijk) inklapt. Mijn echo vrijdag was geweldig. K. was mee en heeft met open mond zitten kijken. Hij vond het helemaal geweldig. We hebben ook het hartje gehoord en dat vond hij net tromgeroffel. Was leuk om te zien hoe hij reageerde. Wurm heeft nog even gezwaaid naar ons, maar dat heeft K. net gemist.... Morgen gaan we kijken voor een babykamer bij een collega van vriend. Ben benieuwd. Groetjes en een fijne dag verder, Elleke
Elleke vervelend zeg dat je weer helemaal moest omschakelen qua wagen, gelukkig zijn jullie eruit gekomen. Fijn ook dat de echo goed was, heb je ook een foto van echo? Ben erg benieuwd.
@Jeanetjuh. Ik praat er met hun ook over en zij vragen er ook naar. Ik ben me er alleen wel heel bewust van dat dit voor hun pijnlijk kan zijn. Wil het hun ook zelf vertellen als ik bavllen ben. Ik ben gewoon heel voorzichtig,maar kan het ook niet vewijden,dit kindje hoort bij ons. Gister lekker gegeten. Vandaag naar mijn ouders,gaan we brunchen. Het zonnetje schijnt,dus dat is ook lekker. Het is rustig hier,scheelt weer veel bijlezen
Jeetje een halve dag niet gelezen en moet heeel veeel bijlezen, maar wel leuk Wij hebben het gisteren ook leuk gehad. Vandaag gaan we even naar een tuinset kijken en vanmiddag even naar ons stamcafe. @Jeanetjuh ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is. Mijn duimen draaien voor jou/jullie dat het dit weekend een vruchtbaar weekend is @Doglover fijn dat jullie geslaagd zijn voor een kinderwagen Leuk om uit te zoeken he (ondanks dan dat het niet jullie 1e keus is geworden). @Alicia bijna de 20 weken echo Spannend! Hier is de misselijkheid weer terug gekomen, maar gelukkig s'avonds. Geef al weer 3 avonden over, maar goed hopelijk is het tijdelijk. De isias is er nog steeds Denk dat ik morgen de fysio maar even weer een keer bel.
Hey allemaal! Gisteren hebben we het toekomstige kamertje van onze ukkepuk leeggehaald. Dat was tot nu toe de computerkamer... Gisteren dus ons flink uitgesloofd.. kasten eruit, bureau eruit, computers eruit.. De rest van de dag zijn we bezig geweest om al onze cd's, dvd's en platen weer netjes te ordenen, en een nieuwe plek te geven.. Leuk werk! Maar pffff wat veel & vermoeiend! De pc staat vanaf nu in de woonkamer, maar die gaan we ws inwisselen voor een 2de laptop, wat handiger en ruimtebesparender! ghehe en wat betreft zwangerschapsbroeken.. Ik kan nog steeds met het knoopje open mijn eigen broeken aan... maar ga dus vanaf nu per dag bekijken wat ik aan doe.. Moet ik veel op de grond zitten, tillen e.d dan is een zwangerschapsbroek handiger.. maar ga ik veel lopen dan weer mijn eigen t wordt tijd dat het lekker warm wordt! heb 3 korte/dunne zwangerschapsbroeken die wel heerlijk zitten! Volgende keer kom ik weer op iedereen reageren.. Duik nu weer in het puinruimen Groetjes!
@ Chantal, balen dat je nog steeds zo misselijk bent. En idd morgen de fysio weer even bellen. Het is er rustig hier op het forum door de pasen wij krijgen zo een huis vol visite dus geniet nog even van de rust haha. Liefs