Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirin en Wendyenrichard, super voor jullie dat er eindelijk actie is.
    Kirin, ik hoop dat jouw ongesteldheid het begin is van een hele goede cyclus, en dat er maar weinig ongesteldheden zullen zijn voordat het raak is!
    Wendy, fijn dat er een diagnose gesteld is, en dat je nu werkelijk verder kunt, ook voor jou hoop ik op een snelle zwangerschap. Eén keer raak is genoeg hè ;)

2. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ jeanetjuh ja alles gaat goed met mij, dank je.
    hoe ist met jou?

@ san heel veel plezier en sterkte voor woensdag.

@ kirin gelukkig ben je ongi geworden wat fijn.

@ wenrich jammer dat je pcos heb, maar gelukkig dat je medicijnen krijgt en dat je snel zwanger bent.

@ eveline een hele mooie echo.

@ all ik denk niet dat ik 2 mei mee kan dan moet ik namelijk werken ik zal nog een keer vragen of een collega wilt ruilen met mij.

veel liefs

3. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Wendyenr, wat een geweldig nieuws dat ze goed hebben gekeken dat je nu weet waar je aan toe bent! Ook heel fijn dat er meteen actie ondernomen is door de gyn!! Nu kan je eindelijk verder. Hopelijk is het dan snel raak bij jullie! De duimen draaien voor je! :D

4. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    JEEEEEEJ Kirin, ongi!!! Ooit gedacht dat je daar zo blij mee zou zijn??
    Top meid! Jij ook lekker verder nu! Echt geweldig!:D

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @all, het verklaard ook waarom mijn ovu testen af en toe positief waren, ik heb wel dat hormoon n mijn bloed. De gyn zei al dat als ik niet was gekomen ik zeker nog wel een aantal maanden niet ongi was geworden, mijn baarmoederslijmvlies was maar ietsjes dikker dan het hoort te zijn..

Ik heb gister man lief alles uitgelegd, en hij moet nu ook aan t werk, waarschijnlijk gaan we volgende week vrijdag zijn zaad inleveren voor onderzoek ( ze willlen een totaalbeeld hebben, vandaar dat hij ook aan de bak moet)
    hij snapt ook dat het moeilijker is om zwanger te worden nu ik dit heb, en het spontane rond mij eisprong er natuurlijk beetje vanaf is... wat ik persoonlijk ook erg jammer vind, want het legt toch een bepaalde druk op je sexleven.. maar de weken ervoor en erna kunnen nog wel spontaan ;)
    Ik heb al wel wat bijwerkingen vn die stomme pillen, gisteraaf hoofdpijn, en vannochtend stond ik op met buikkramp...dat is het mindere eraan. Wel is nu eindelijk verklaard waarom ik 5 kg aangekomen ben de afgelopen mnd.. is een symptoom.

jullie nog plannen dit weekend?
    mijn moeder komt straks weer over vanuit leiden, en ik ga denk even met haar shoppen. Verder niet zoveel, als we hier zijn zal het wel pas 3 uur zijn ofzo en dan gaat ze alweer bijna naar huis. Manlief is vandaag aan t werk voor zn eigen bedrijfje, moest een heel groot huis van laminaat voorzien.. dus die is laat thuis en bek af vanavond waarschijnlijk. Gelukkig heb ik morgen en overmorgen ook vrij! Heerlijk!

liefs

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Missyf, met mij gaat het goed hoor:) het is weer afwachten. Jammer dat je niet mee kan. Hopelijk kun je toch nog ruilen.

@ Wenrich, snapt je man het allemaal een beetje?

Ik ben nu aan het werk in het dierenasiel en vanavond moet ik ook werken dan heb ik heerlijk weekend.
    Morgen ochtend gaan we al vroeg naar kattenshow:D ragdolls en rexen ben benieuwd en misschien smiddags even lekker naar het strand. En dan heb ik maandag middag cursus op het werk en dinsdag nog lekker vrij dus genieten van het weer:)

Fijn weekend allemaal.

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @jeanetjuh, ja hij snapt het aardig:p heb wel aangegeven dat in de week van de eisprong hij aan de bak moet :) (leuke bijkomstigheid) heb op google ook nog opgezocht wat het precies inhoud en hem laten lezen, duidelijker kan ik niet zijn haha.

liefs

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wenrich, dat is fijn dat hij je begrijpt:D is toch wel erg belangrijk he.

9. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Goedemorgen dames!

@ Wendy wel minder dat je nu al bijwerkingen hebt van die pillen, maar het is voor een goed doel:)

@ Jeanetjuh wat grappig een kattenshow:D Veel plezier

Hier is gisteren mijn zwangerschapskleding van de h&m binnengekomen. De legging en het rokje heb ik weer terug gedaan veel te groot en te lomp. Vanmiddag ga ik even naar Enschede om te kijken of ze mijn maat gewoon in de winkel hebben hangen. De topjes heb ik wel gehouden. Vind ze echt super:D Morgen doen we belijdenis. Ben nu al zenuwachtig voor zo' n volle kerk brrrr........ Fijn weekend allemaal!

10. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He dames,

@wendyrich Fijn dat je gyn je gelik seriues nam en gelijk actie ondernomen heeft, dacht alleen dat je op eerdere echo geen pcos bleek te hebben,want jou zus heeft t toch ook?
    affijn gaat erom dat je nu mooie cyclus krijgt en mbv clomid lekker snel zwanger mag worden!!!!Succes en fijn weekend!

@kirin Voor jou ook eindelijk ongi!!!hoop voor jou ook dat je cyclus snel normaal is en snel zwanger bent;)

@jeanetjuh Succes met wachten!en veel plezier met al je druktes dit weekend;)Ga je op de show ook nieuwe kat voor jezelf kiezen,of heb je er al genoeg?;)

@chantal Succes morgen met je belijdenis!komt vast goed!
    En qua geslacht weten, je hebt nog aantal weken om compromis te bedenken;) En veel plezier met shoppen!!!

@all zit nu op t werk, heb pauze en zit fijn te wachten tot ik naar volgende client kan, moet hele weekend overdag werken, en vanavond naar toneel voorstelling waarin m'n ma meedoet, dus zie manlief niet veel dit weekend:(
    @eline Fijn dat jij je ook zo voelde, en niet echt kwaaltjes had, daardoor krijg ik weer een beetje moet....
    Nog 10 dagen en ik mag naar vk....aftellen!!!!!!!en dan zorgen dat ik snel echo kan maken;)

Iedereen fijn weekend!!geniet van de zon!!

x miek

11. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Ik ga mee op 2 mei naar de High Tea in Utrecht:
    * Chivay
    * EvelineThijssen
    * Kwebbelsnoes
    * Jeanetjuh
    * Miekje28

@magic Jij veel succes maandag met je 1e echo!!Spannend!hoe laat mag je???

x miek

12. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente

Mag ik vragen waar je woont? Ik woon namelijk ook in de buurt van Enschede.
    Verder alles rustig hier. Volgens mij zit mijn ei eraan te komen, heb vreselijke buikpijn.

Gisteren kwam mijn vriendin even vertellen dat ze zwanger was. Ben natuurlijk blij voor haar, maar toch voel ik me een beetje verdrietig. Ik wil het ook zo graag.

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Wendy Fijn dat je man het nu ook allemaal begrijpt en ach met "verplicht" klussen is toch ook niets mis? :p

@Jeanetjuh Werkse vandaag en veel plezier morgen!

@Banne Hoe is het eigenlijk met jou? Slaan jullie deze ronde over of was dat maar eenmalig?

@Chantal S6 morgen met de belijdenis, komt vast en zeker goed. En ben je geslaagd met shoppen?

@Ingie Ik begrijp je wel, je gunt het iedereen maar jezelf nog het meest. Ik hoop dat je pendel deze maand uitkomt. :D Ik had gistermiddag ook zo'n buikpijn, voornamelijk rechts onderin. Dus volgens mij is ei ook hier in aantocht. Dus ook jij veel klusplezier. :p

Ik ga mee op 2 mei naar de High Tea in Utrecht:
    * Chivay

* EvelineThijssen
    * Kwebbelsnoes
    * Jeanetjuh
    * Miekje28
    * Wen1975 (nog even onder voorbehoud of een verjaardag die dag gevierd wordt of niet ;))

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden,

Hoe is het met iedereen?
    Ik had ook mijn truitjes binnen van h&m, alleen hadden ze van 1 de verkeerde maat bezorgd, lekker slim. Weer teruggestuurd en wachten op een nieuwe.
    Wij gaan zometeen naar alice in wonderland, nu wel gereserveerd.
    Verder beetje in de tuin gerommeld.

Slaap wel slecht de laatste tijd, kan vaak moelijk in slaap vallen, of als ik wakker word dan slaap ik niet meer. Gemiddeld denk ik 6 uurtjes per nacht.

xxx

15. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    @ Ingie ik kom uit Rijssen. En waar kom jij vandaan?

16. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Ik kom uit Vriezenveen. Lekker dicht in de buurt dus.

17. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hier alles goed hoor, deze ronde nog even niet! Kom ik ergens net voor de kerst uit...
    Zo te voelen zit m'n ongi er ook weer aan te komen..

Ik moet echt zeggen dat nu ik er niet mee bezig ben ik ook echt niks voel!! Heel bizar hoe dat lichaam je toch echt voor de gek kan houden..:(

Hoe is het met jou??
    Veel plezier met klussen alvast!:D

18. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wendy&r:
    Wat fijn voor je meis, eindelijk kun je verder! Ik hoop dat het snel raak is voor jullie.;)

@Kirin:
    Ook voor jou hoop ik dat je snel zwanger mag raken. In jouw geval geeft bloed de burger weer moed!:D

Ik heb het idee dat ik net de kleine heb gevoeld.....kan dat eigenlijk al wel met 16 wkn? Ik voelde het links onder in m'n buik. Net een klopje....hihi. Ach misschien is het wel iets heel anders:p

@2 mei:
    Ik ga niet mee maar dat heb ik al eerder gezegd. Ik hou het liever bij het forum!;)

19. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Dat is idd in de buurt!

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Miekje, haha nee heb er zelf 4 en vind ik meer dan genoeg:D

@ Banne, gaan jullie er volgende ronde wel weer voor? Want als het kindje iets te vroeg komt zit je toch ook nog eind dec?

@ Ingie, ik begrijp je ook heel erg goed je vind het natuurlijk erg leuk voor haar maar je wilt zelf ook zo graag ken het gevoel.

Vriendin van mij belde me 2 weken geleden ze had ook een miskraam gehad met 6 weken mocht naar de vk en hartje klopte niet 2 weken later moest ze terug komen en zouden ze kijken of het schoon was en wat bleek ze is gewoon nog zwanger en het hartje klopte nu wel :$:( nu moet ze over 2 weken weer terug en kijken ze weer.

Liefs

Deel Deze Pagina