Wow Alicia mooie echo hoor' ik had me een paar pagina's terug op de lijst gezet voor de high tea maar nu ben ik weer foetsie waarschijnlijk iemand weer een oude lijst gekopieerd. Ik blijf niet aan de gang dus kijk op het eind wel of ik mezelf er tussen zet.
Ik ga mee op 2 mei naar de High Tea in Utrecht: * Chivay * EvelineThijssen * Kwebbelsnoes * Jeanetjuh * Miekje28 * Wen1975 (nog even onder voorbehoud of een verjaardag die dag gevierd wordt of niet ) * Wenrich ( onder voorbehoud ivm clomid) * Jane Sorry!!!!
Hoi allemaal, jullie hebben je niet ingehouden met kletsen pffff ga kijken of ik op iedereen reageer. hhhhmmmmm Wat een mooie echo alice. Leuk dat de kinderkamer bijna af is eline. Wendyrichard fijn dat je nu verder kan en dat je serieus genomen word.succes. spannend de eerste echo en het nieuws vertellen leuk leuk leuk. HHHmmm nu weet ik het niet meer sorry allemaal. Hier een heerlijk weekend gehad op texel. Moest me vandaag wel inhouden tegenover schoonmoeders oeps maar het is goed gegaan . Het was ook geweldig weer zelfs iets verkleurd. En ik ga helaas niet mee sorry. Fijne avond groetjes san
@alicia Mooie echo!!!erg grappig dat het zo'n eigenwijs ding is @magic hoe was jou echo????? @eline fijn dat t kamertje bijna af is!!Wanneer ga je trouwens met verlof??is ook al aftellen daarvoor...lijkt me echt heerlijk!' @jeanetjuh hoe was de katten show?? @wendyrich Hoop dat je niet teveel last heb van de clomid!is je bloeding al begonnen??Sterkte daarvoor want zal miss wel ff flink heftig zijn!gaat t nu wat beter met je baan nu je weet wat er met je lijf is? @all heb hele weekend gewerkt en ook nog toneel voprstelling gezien dus ben echt heel gaar nu! Morgen opa naar z'huis brengen voor z'n chemo,gaat er nu 4 uur overdoen dus hoef zelf niet te blijven,kan k weer rustig gaan paard rijden... over ruime week eindelijk naar de vk!!!! iedereen fijne avond!! x miek
@missy en wen Succes met klussen!!!! @san Heel veel succes met je operatie deze week!!!wanneer en hoe laat moet je???Dan stuur ik je een digi beterschaps groet @mamanouk 19 weken is alweer bijna op de helft!lekker hoor! Met de kleine man alles goed? @de rest die ik vergeten ben sorry!!!ben best moe,dus niet zo heel pienter x miek
@Alicia: Wat een mooie duidelijke foto! Wij willen misschien ook een pretecho laten maken.....moeten we toch maar snel een afspraak maken als ik jou zo hoor! @Magic: Hoe was je echo? En gelijk bij iedereen aangegaan om het grote nieuws te vertellen? Ik ben benieuwd hoe de reacties waren! Vandaag op kraamvisite geweest bij m'n collega, wat een schatje! Lijkt me heerlijk om straks mijn eigen kleine spruit in m'n armen te houden...
Goedemorgen! Jeetje wat moest ik veel bijleze hahaha. Weet dus ook niet veel meer van wat er gezegd is. Wat fijn dat alles goed was met het kindje Alicia! Gisteren was ik jarig en heb onwijs leuke dingen gekregen voor de baby. Een leuke luiertas van lief en een kammetje en nagelschaartje enz van mijn moeder in het grijs en nog een aankleedkussen in het zilver. Scheelt mooi. Hoeven we dat straks ook niet meer te kopen. Zometeen naar de fysio ben benieuwd wat die zegt. Ik ga niet mee naar de high thea. Houd het liever alleen bij het forum. Fijne dag allemaal.
@ Miekje, kattenshow was super wat een prachtige katten hebben we gezien en ze vinden het ook allemaal prima liggen lekker in een kooi te slapen en te kroelen en spinnen. Spannend hoor bijna naar de vk @ San, fijn dat je weekendje texel zo lekker was. Wanneer is je operatie? @ Chantal, nog gefeliciteerd leuke kadootjes allemaal
Alicia mooie echo foto, had je niet zon echo met kleur? Fijn dat alles goed is. Mijn meisje ligt wel in stuit hahah, al de hele tijd met voetjes naar beneden. Maar ach ze kunnen nog alle kanten op draaien. Chantal nog gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke cadeautjes, ik vraag ook een luiertas aan mijn moeder voor mijn verjaardag. Vanavond voor het eerst naar zwangerschapsyoga, ben benieuwd. xxxxx
@ Eline, vervelend dat ze in stuit ligt maar je weet het toch nooit wie weet draait ze straks wel. Leuk zwangerschapsyoga, lekker ontspannen wanneer gaat je verlof in?
Hey Meiden!! Mijn 1e echo was geweldig!!Er zit echt een kindje in mijn buik!! En maar 1tje hoor haha!! Was erg mooi om dat zo te zien, en het zag er allemaal goed uit! Foto's mee gekregen en hup naar de ouders, bij beiden ouders drong het niet meteen door, maar ze waren erg blij!! En nog naar 2 vriendinnen geweest. Vanavond weer opstap voor de volgende ronde vrienden en dan weet iedereen het eindelijk. Hoop dat ik wel goed slaap vanacht, door al die indrukken van iedereen zat mijn hoofd goed vol. Zo dit was f een ego berichtje! Liefs Magic
Magic wat fijn dat de echo goed was. Leuk zeg dat je het nu aan iedereen kan vertellen. jeanetjuh, ik maak me niet zon zorgen om die stuitligging eigenlijk, volgens mij zegt het nu nog weinig. Mijn verlof gaat begin juni in. Ik heb ook nog 2 weken vakantie vanaf as zaterdag, dus nog maar iets van 4,5 week werken in totaal. xxxx
PS ik ben 1 week verder dan uitgerekend dus het lijstje moet aangepast worden, ben nu op 14 oktober uitgerekend, dus ben donderdag al 14 weken!!! Ipv 13 Zal zo f mijn banner aan passen
@Magic. gefeliciteerd met je goede echo. Leuk joh,geniet er lekker van. @Wendyenr. Hoe gaat het met jou nu je de medicijnen slikt? Zitten erbijwerkingen aan. @Eline. Zegt inderdaad ook nog niet veel als ze nu in stuit ligt. Ze kunnen nu nog wekn lang draaien en ik maakte me er ook niet druk om. Dacht alleen: als het kindje op zijn moeder lijkt,die altijd in dezelfde houding ligt of zit als die eenmaal goed bevalt,dan kan het kindje nog weleens eigenwijs zo blijven liggen Blijkbaar lijkt die van ons meer op zijn vader Leuk Yoga. Ik begin over 2 weken. Zat net achter de computer te kijken waar ik een sporttenue kan vinden voor zwangere. heb jij wat gevonden en wat trek jij aan?
Alicia, ik heb gewoon een zwangerschapsbroek aan, van stretch, en een zwangerschapstruitje, die ik gewoon ook aan heb. Heb geen zin om weer van alles aan te schaffen voor die yoga. Ik las op die site van waar ik ga, kleding waar je je makkelijk in kan bewegen. En dat is dit hahaha. xxx
Super nieuws zeg! En fijn dat je een week verder bent, ennnuhh ik ben wel benieuwd naar de mooie plaatjes
Hey Jane, Ik zal snel eens proberen om er wat op te zetten, heb namelijk geen scanner. Nog f en je hebt je 20 weken echo zie ik! Leukkkk