Hoi allemaal, Eline veel plezier bij de yoga. magic fijn dat alles in orde is met de kleine nu lekker vertellen aan iedereen. All. ik ga morgen om 11 weg naar het ziekenhuis en moet er om kwart voor 12 zijn dan zal ik naar de kamer gaan denk ik en de fysio zal dan langskomen om te oefenen met krukken lopen . Dan zal de narcotiseur wel komen en dan ben ik lekker 90 min onder de pannen. Vind het toch wel spannend worden nu. Morgen kom ik nog even langs en daarna zie ik het wel zodra ik me goed voel. Iedereen een dikke knuffel van mij.
Magic idd volgende week rond deze tijd weten we eindelijk of alles goed is en wat het geslacht is. Ik ben zo benieuwd! Kijk maar of het lukt met de plaatjes lukt het niet even goede vrienden San84 succes morgen
san84 sterkte morgen, kan me voorstellen dat je ertegenopziet. je zal blij zijn als het weer voorbij is. xxx
@ Eline, heerlijk dat je straks 2 weken vakantie hebt en dan begin juni met verlof gaat veel plezier bij de yoga straks he. @ Magic, gefeliciteerd met je goede echo fijn dat iedereen zo leuk reageert. Ben idd ook erg benieuwd naar je echo. @ Jane, dat wordt aftellen hopelijk kunnen ze het dan eindelijk zien. Liefs
@ San, heel veel succes en sterkte morgen en de komende dagen. Moet je lang in het z'huis blijven? Dikke knuffel van deze kant!
Jeanetjuh ja idd spannend maar het belangrijkste is dat ze beide gezond zijn en geen afwijkingen vinden. Ik ben dus blij als ik hem gehad heb en goed nieuws kan brengen volgende week Dat member, senior member etc heeft volgens mij te maken met het aantal berichten dat je geplaatst hebt
@ chantal nog van harte gefeliciteerd en wat een leuke kadootjes heb je gehad. @ eline wat fijn dat je nog maar een paar weken hoeft te werken. @ magic wat leuk dat je een week verder bent en dat je mooie echo's heb. @ san veel sterkte morge zal aan je denken. @ jane ik ben ook benieuwd naar het geslacht van jullie tweeling. @ all dikke knuffel van mijn
pff meiden ff ego berichtje hier ( WEER, sorry!) ik heb om half 1 vandaag te horen gekregen dat mijn contract beeïndigd per direct... zucht. Ikben niet nauwkeurig genoeg... heb laatst een off dag gehad, had teveel aan mijn hoofd, en het nare is dat ik dus een foutje heb gemaakt waardoor het op onnauwkeurigheid word gegooit... baal dr zwaar van.. weet ook niet waar ik op moet solliciteren, met in mijn achterhoofd dat ik mijn man zo ook elke keer telleurstel. op t moment kijk ik zelfs naar schoonmaakwerk... zie het ff niet meer voor me. ( ik zit nu ook aan die opwekpillen die me emotioneler maken en natuurlijk grotere kans op zwangerschap...) zucht... ik kijk morgen pas weer op dit forum, ga zo ff douche en denk dat ik om 21 uur al slaap... liefs
Jeetje wendy ik kan me voorstellen dat je er zo een beetje doorheen zit. Heb je een grote fout gemaakt dan? Normaal gesproken maakt iedereen in het begin toch wel eens een foutje dan hoeven ze je toch niet gelijk te ontslaan!
@ Wenrich, ahhhh wat rot zeg. Snap dat je er even helemaal doorheen zit, dacht misschien gaat het nu wel wat beter op je werk en dan dit.. Was je fout zo erg dan? Sterkte meid hopelijk kun je slapen vannacht. @ Jane, ja natuurlijk dat is het allerbelangrijkste
@Eline. Dat is inderdaad ook een idee. Dan ga ik kijken naar zo'n broek. @San. Heel veel sterkte morgen. Ik zal aan je denken. @Wendyenr. Jeetje dat is me ook wat. Was het zo erg dan. Ik denk dat overal weleens fouten worden gemaakt en kan me ook voorstellen dat je er niet altijd bij bent. Zware beslissing. Je moet denken dat je je man teleurstelt. Jij kunt er toch ook niks aan doen. Het is heel logisch dat je af en toe ergens anders bent met je hoofd,verdrietig of boos bent. Sterkte.
Wendy heel veel sterkte! San veel succes morgen in het ziekenhuis. Heb net een vriendin nog op bezoek gehad voor mijn verjaardag. Heb weer een leuk blad gekregen die ik nu zo heerlijk ga lezen in bed. Zakje chips erbij mmmm
@chantal Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!Als alles goed blijft gaan kan ik in augustus ook allemaal leuke baby spullen vragen voor m'n verjaardag,Leuk!!! @san heel veel succes morgen!!hoop dat je snel naar huis mag en dat je niet teveel pijn hebt!!! @wendyrich wat ontzetten kl*te dat je bent ontslagen!!!!!Hopelijk vind je snel iets nieuws!!!Je moet het niet zien als dat je je man telleur stelt, denk dat in deze tijd ze aan t kleinste dingetje een oorzaak tot ontslag kunnen vinden, gewoon omdat het lekker makkelijk voor ze is in tijd van crisis!! Vriend van ons was afgelopen najaar 3 weken bij nieuwe baas begonnen,toen ineens gezegd werd,vanwege crisis toch geen werk dus je kan stoppen.....!!!Dusn hoeft echt niet perse aan jou persoonlijk te liggen....!!!!! Hopelijk vind je snel wat anders!En anders misschien ff ww in,kan je zelf tot rust komen en je op de behandeling met clomid richten! Heb zelf ook poosje in ww gezeten,nadeel s dat je per week 2 brieven moet schrijven,maar je als je beetje standaard brief maakt s dat ook niet zo lastig.... @all vandaag ff baal dag gehad,maar die ben ik nu wel weer te boven gelukkig... Die onzekerheid en dan in je eentje thuis zitten zonder iemand om mee te praten..... Achkomtvast goed met ons allen!!! Iederen fijne avond!! x miek
Hoi allemaal, Wenrich ik ken je gevoel zit zelf ook in de ww en dan nu ziektewet maar bij mij fl*kken ze steeds dat ik een vast contract krijg en dan een week van te voren toch ontslagen maar goed nu even rust en dan straks met goede moed ertegen aan. Zal aan je denken als ik niet teveel pijn heb. Meiden tot morgen groetjes
@Magic Gefeliciteerd met je goede echo en leuk dat iedereen er blij mee was. @Jeanetjuh Volgens mij heeft dat idd er mee te maken hoeveel berichtjes je geplaatst hebt. Je zult dus nog even door moeten posten. @san Heel veel s6 morgen, ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen. @Wendy Jeetje meid, wat balen. Ik snap dat je er helemaal doorheen zit. Dikke knuf! @Miekje Ik kan het me helemaal voorstellen, die onzekerheid is al niet fijn en al helemaal niet als je er alleen voor staat doordeweeks. Ook voor jou een dikke knuf! @Eline Hoe was je eerste keer yoga? Slaap lekker allemaal.
san succes vandaag, hoop dat het voorspoedig zal verlopen. miekje, ik ken die onzekerheid, maar je kan altijd hier komen praten he.. eline, heerlijk meid, voor jou schiet het al op... hoop dat je de laatste weken ook wat snel door komt, maar dat zal wel. wendyenr, jeetje meid wat een kl*te bericht zeg, kunnen ze niet eerst even overleggen?? wat voor werk deed je?? jane,nog een weekje wachten en dan de echo, hoop echt voor jullie dat ze ook kunnen zien wat het is, en dat alles goed is natuurlijk. gister op tv tienermoeders gezien, meisje van 17 ook zwanger van 2ling, 1 kindje heeft ernstige afwijking, maar dat miesje maakt zich er helemaal niet druk om. magic, heb je een foto van je echo ben vast mensen vergeten!! sorry. nog een week en dan heb ik ook weer een echo, de 20 weken. ben zo benieuwd of het geslacht nog hetzelfde is...en dat alles goed is natuurlijk. ik zit er niet over in eigenlijk maar het is allemaal niet zo vanzelf sprekend meer. het is echt een wonder
@Mamanouk. Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat het een wonder is. Dat vond ik altijd al,maar nu ik zelf zwanger ben,heb ik dat nog meer. Erg apart dat er een mensje in je groeit en dat alles erop en eraan zit,echt een groot wonder. @Eline. Hoe was de yoga? @Magic. Heb jou nog helemaal vergeten te feliciteren met je goede echo,sorry. Soms word er zoveel geschreven dat ik vergeet wat ik alweer allemaal terug wilde tikken. Zijn er al meerdere aan het kijken voor geboortekaartjes. Ik zit al wel op internet het een en ander te nekijken,maar er zijn zoveel leuke,moeilijke keus. Ook met een foto vind ik erg leuk,maar dat is wel weer lastiger.
ja echt je mag tegenwoordig blij zijn dat alles goed is en je een gezond kindje krijgt, je hoort en leest zoveel andere dingen, je gunt het niemand. wat mijn zoontje heeft vind ik dan nog niet eens zo erg, er zijn kindjes die hebben het erger waar het duidelijk te zien is allemaal. ik heb van de week dvd gekeken van MvM een stukje, nou als je daar ook ziet wat er voor een zwangerschap allemaal gebeurt met zaadcellen en eicellen, 'het is echt niet te geloven. @geboortekaartjes...ik denk dat ik er zelf weer 1 maak op de pc en die af laat drukken bij plaatselijke drukker, vorige keer ook gedaan en hele mooie kaartjes geworden en scheelt enorm in de kosten