Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ga zo richting ziekenhuis allemaal een fijne dag toegewenst en jullie zien me weer verschijnen zodra ik thuis ben.

Groetjes san84

2. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ geboortekaartjes: ik ben er al mee bezig, ik ga zelf mijn kaartjes borduren, heeft mijn moeder voor mij en mijn broer ook gedaan en lijkt mij leuk om dat voort te zetten. moet alleen een drukker vinden die kaarten met een venster kan drukken......

@ verder: ik heb zoveel gelezen, maar weet niet meer waar ik op wilde reageren..... SORRY! Ga straks nog wel ff opnieuw de laatste pagina's lezen......

Groetjes,
    Elleke

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    San: je leest dit niet meer, maar heel veel sterkte met de operatie!!!

Wendyenr: Jeetje, wat een rotstreek en fouten maken is toch menselijk? Voel je niet schuldig hoor meid!!!

Magic: gefeliciteerd met de goede echo!!!!

Hier zijn al 2 weken mijn MvM flessen niet opgehaald, dus kan ook niet meer opvangen nu. Heb gebeld maar dan zeggen ze dat ze problemen hebben met de nieuwe vervoersservice, waardoor adressen overgeslagen worden en dat ik ze volgende week maar opnieuw buiten moet zetten.
    Vind het niet erg om weer "normaal" naar de wc te kunnen, maar ze lopen nu wel een hoop urine mis.

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ;) Hey allemaal... Had al even niet meer gepost, dus zal eens even gaan bijlezen!

@ Kirin... Wauw fijn dat je ongesteld bent geworden zeg! (wat een rare zin om te typen!) Hoop dat je cyclus nu echt goed op gang mag gaan komen....

@ Wendy&R... Wat dubbel zeg... PCOS, maar iig wel een hoop duidelijkheid en meteen starten met medicatie!! Heeel veel succes! Hopelijk mag alles heel snel goed aanslaan!!
    Hoe gaat het nu met de bijwerkingen van de pillen??? hoop dat ze niet al te erg zijn geworden!

Owww bah nee zie net je berichtje over het beeindigen van je contract... Tjee wat balen!!!!! Sterkte....

@ Jeanetjuh... Jee wat apart van je vriendin.. Hopelijk is alles goed bij de volgende echo!

@ Eline... Fijn dat het kamertje helemaal klaar is qua behangen enzo!! plaats je een keer foto's?? Ben benieuwd!
    En tjeeee nog maar kort werken zeg zo met 2 weken vakantie nog.. Lekker!

@ Jane... Leuk dat je een pretecho gaat doen.. Wij gaan dat 29 april doen.. de 20 weken echo hebben we ook op dvd, en ook een cdtje met veel foto's... Straks krijgen we dat ook weer...

@ Alicia... Wat leuk dat alle opas en omas mee waren bij de pretecho!!! En wat een leuke foto zeg!

@ Chantal... Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk dat je zoveel mooie dingen gekregen hebt!

@ Magic... Gefeliciteerd met je goede echo!!! Wat leuk dat je meteen foto's had om aan je ouders en schoonouders te laten zien..
    Hoe reageerde je vrienden???
    Ohh en lekker een week cadeau!

@ San.... Als het goed is ben jij al lang in het ziekenhuis.. Heel veel succes! Ik duim voor je dat alles goed mag gaan!

@ Kwebbelsnoes.. Zonde zeg die problemen met het halen van de mvm flessen... scheelt ze een hoop inzamelen!
    Wel fijn voor jou dat je weer ff normaal kan plassen!

@ Geboortekaartjes...
    Mijn vriend is drukker, dus wij hebben het geluk dat we via zijn werk een kaartje kunnen laten maken naar eigen ontwerp :).. Zijn collega gaat hem ontwerpen naar ons idee, en een andere collega zal ze gaan drukken ws... (of mijn vriend zelf als ie van mij weg mag haha)

Ik ga mee op 2 mei naar de High Tea in Utrecht:
    * Chivay
    * EvelineThijssen
    * Kwebbelsnoes
    * Jeanetjuh

* Miekje28
    * Wen1975 (nog even onder voorbehoud of een verjaardag die dag gevierd wordt of niet ;))
    * Wenrich ( onder voorbehoud ivm clomid)
    * Jane

Zijn we zo compleet???? Morgen wil ik eens gaan bellen om te kijken met reserveren enzo... 6 tot 8 personen nu :)

Hier gaat het rustig z'n gangetje..
    Afgelopen weekend hebben we het kamertje geschilderd, dus dat is helemaal klaar :) Nu is het wachten op de meubels!
    Ons meissie is goed haar spieren aan het trainen, en haar bewegingen worden met de dag duidelijker en harder.. Sinds een tijdje is het ook aan de buitenkant te zien ;) En ik heb het nu ook kunnen filmen.. zo leuk!

Vandaag een lekker kalm dagje.. vanmorgen wezen zwangerschapszwemmen, en nog een tijdje lekker in het zonnetje op het terras van het zwembad gezeten.. Heerlijk!

Bekijk bijlage 65443
    24 weken alweer... het gaat zoooo snel! Gisteren weer foto's gemaakt.. die vertekenen wel flink hoor! Sommige foto's lijkt mijn buik enorm.. en op de foto's van 2 weken geleden vind ik mijn buik groter lijken dan die van gisteren!

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Miekje, ik begrijp je helemaal. Kom hier maar gezellig extra kletsen :)

@ Eline, hoe was het bij de yoga?

@ Kwebbel, hoe gaat het met jou? Wel vreemd van mvm blijft je urine wel zo lang goed?

@ Mamaanouk, ik heb die dvd ook gezien toen ik net zwanger was echt super mooi en bijzonder dan besef je nog meer wat een wonder het allemaal is.

@ Chivay, mooi buikje heb je hoor :D

@ Wen, Haha ik dacht met leeftijd;)

Ik ga even op de bank een dutje doen ben zo moe, het was erg druk op het werk.

Liefs

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    mamanouk het is idd een wonder en als alles goed is maakt het me eigenlijk niet uit wat het wordt

chivay de 20 weken echo wordt bij ons niet opgenomen helaas, daar doen ze in het UMC Radboud niet aan. Mooi buikje hoor!

Vandaag voel ik de kleintjes goed, ik voel ze zelfs nu ik aan het typen ben

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chivay, je buik wordt mooi, en groter.

Wendyrichard wat erg zeg dat van je baas, lullig. Sterkte ermee.

Kwebbelsnoes, ik had toen ook dat ze die flessen een paar weken niet hadden opgehaald. Vond het wel lekker rustig hahaha

San hoop dat alles goed is gegaan meid

Geboortekaartjes, wij hebben er wel 1 uitgezocht bij geboortekaartjes.nl. je kan er daar ook 3 op proef krijgen, dat is wel handig.

Gisteren yoga gehad, was opzich wel leuk, maar ook wel zweverig.
    Zo van doe je ogen dicht, en voel je armen, je handen, en je 5 vingers, enz. Dat is niet echt wat voor mij. Maar zal wel ergens goed voor zijn.

Vanmiddag is de kraamzorg geweest, even alles doorgelopen, krijg 8 dagen 6 uur per dag kraamzorg straks. Was een aardige vrouw.

Woensdagavond gaan mijn man en ik naar een borstvoedingsavond, lijkt me ook handig.

En as zaterdag de 4d echo haha.
    Allemaal leuke dingen.

xxxx

8. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Kwebbel. Raar dat ze zo lang nietr geweest zijn. En inderdaad;kun je de urine wel z lang bewaren?

@Chivay. Mooie foto. Je buikje begint nu toch echt te komen,leuk joh. En de kamer geschilderd,ook fijn. Wanneer komen de meubels?

@Eline. Haha, jij vind het dus ook zweverig die yoga. Dat ideeheb ik zelf ook heel erg,maar mijn fysio raadde het mij aan vanwege mijn rug, dus doe maar netjes wat goed is. Ik ben erg benieuwd hoe ik het ga vinden.

Hier ook druk geweest met schilderen. 2 Muren klaar nu,de andere twee het weekend nog doen. Lijkt me erg leuk als de meubels er zijn en we kunnen inrichten.

Groetjes Alicia

9. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Eline. 6 Uur op een dag is eigelijk helemaal niet zoveel. Hoe lat komen ze bij jou dan? Wij hadden het van de week daar ook over en ik was aan het tellen,maar dan ben je 's middagsal alleen rond 15 uur. Ik vind dat best vroeg als je zelf net bevallen bent. Kun je ook de eerste dagen wat eer uur en daarna wat minder?

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ga 11 mei beginnen met zwangerschapsyoga, ik heb vandaag de rekening binnen gekregen € 105,00 (8 lessen) maar ze vertelde me dat ik hem moest op sturen naar de zorgverzekeraar want die vergoeden vaak een groot gedeelte.

Ik heb trouwens nog steeds geen rekening voor de nekplooimeting....zal wel weer maanden duren

11. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik vind die 6 uur nog veel eigenlijk hahaha. MIjn man die is een maand thuis als de kleine is geboren, dus ze hoeven hier alleen het hoognodige te doen.
    Hoe laat ze komen weet ik nog niet, dat bespreken ze dan tegen die tijd.

xxxx

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, ik heb zelf een tijdje in de kraamzorg gewerkt maar bij de meeste bureaus kan je de uren over de 8 dagen verdelen i.o.m. de kraamverzorgster. De meeste willen de eerste dagen wat meer en dan een beetje afbouwen.

@ Eline, ik heb ook een tijdje gewoon yoga gedaan voor mijn rug vond het ook best zweverig ook echt niks voor mij:) maar ontspande er wel:D dus zal idd wel ergens goed voor zijn. Leuk zo'n borstvoedingsavond en de 4 d echo is ook in zicht allemaal leuke dingen.

13. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    kraamzorg belt mij begin juni, ook hier zal het wel 6 uur per dag zijn, ik zie er niet tegenop om alleen te zijn maar kan me voorstellen als het de 1e is dat het dan anders is.

14. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!!

Ik heb onze kleine uk gevoeld!!!!
    Nu weet ik het zeker!!!!!:D

Zaterdag voelde ik al een plopje maar nu steeds vaker, iedereen zegt dat dat de kleine is, hahaha, ik ben er helemaal blij mee;)

@Wendy&r:
    Dat is idd balen! Ik weet niet in welke sector je werkt maar vaak denkt een baas alleen maar aan zichzelf!:(

@Geboortekaartjes:
    Daar zijn we nog niet mee bezig:)

@san:
    Suc6 morgen!

@Alicia:
    Veel plezier met schilderen. Welke kleuren gebruik je?

@Chivay:
    Nou, je buik is duidelijk aanwezig hoor!!!;)

@eline:
    Ik ben zelf niet zo van de yoga (en al dat zweverige) maar als je er maar lol in hebt toch?:D

15. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Heb een vraagje aan jullie. 26 April is mijn NOD en nu hebben we de 24e een feestje. Vervoer is geregeld, dus ik zou een wijntje kunnen drinken. Nu wil ik dit natuurlijk niet doen als ik zwanger zou zijn. Maar zou ik de 24 moeten testen voor de zekerheid? Want dan moet ik namelijk een goede smoes verzinnen als ik inderdaad een positieve test heb.
    Wat zouden jullie doen???

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ingie ik zou gewoon een wijntje drinken, mocht je toch zwanger zijn dan kan het volgens mij geen kwaad omdat je kleintje toch nog niet direct met je ''mee eet''

17. Toen ze vorige week hier kwamen halen had ik ze nog net niet buiten staan, en belde hij aan. Dat was de eerste keer met de nieuwe transporteur, maar het was wel dezelfde man die het op kwam halen. Hij zei dat het maar raar was; hij had normaal in een dorp hier vlakbij bijvoorbeeld 17 adressen, en nu maar 4.
    Dus dan zullen er morgen wel veel mensen aan de telefoon hangen, zei ie al. Beetje vaag dan toch... lijkt me logisch dat ze dezelfde adressen moeten blijven rijden, ook al regelt een nieuwe transporteur het.

@Ingie: Een wijntje drinken kan dan inderdaad nog niet veel kwaad, mocht je zwanger zijn is er nog geen bloedcontact volgens mij.

Kraamzorg: ik kreeg bij de eerste extra kraamzorg omdat ik verzekerd ben bij IZZ (zorgverzekering voor zorgmedewerkers). In plaats van 6 uur op een dag kreeg ik daarom 8 uur per dag.
    Dat zal nu dan waarschijnlijk ook wel weer zo zijn.
    Mijn vriend was de tweede dag gewoon weer gaan werken, we vonden het fijner als hij vrij zou zijn als de kraamhulp juist weg was. Maar zeker in het weekend hebben we de kraamzorg gewoon eerder naar huis gestuurd. En 's ochtends begon ze ook wat later, 9 uur geloof ik. Vond ik helemaal niet erg, om wat alleen te zijn. De kleine slaapt toch nog veel.
    Het lijkt me juist straks bij de tweede fijner dat de kraamhulp er wat langer is, omdat ik dan naast dat ukje ook nog Jelle heb om voor te zorgen. En zeker de eerste paar dagen als je nog niet naar beneden mag is het dan onhandig om 'alleen' achter te blijven als de kraamhulp naar huis gaat.
    Maar goed, dat zal ook allemaal wel meevallen... gaat toch vanzelf goed :)

18. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam wat leuk dat je de kleine voelt zeg.

Ingie, als je iets drinkt kan het nog geen kwaad hoor volgens mij, in zon heel vroeg stadium.

Eveline, voor jou lijkt me het ook fijner dan dat de kraamzorg er langer is, omdat je al een kleine hebt lopen. Is toch weer een heel stukje drukker

Wat een mooi weer he meiden. Heb zometeen 2 uurtjes les, gisteren had ik ook een uurtje les, en ging heel goed. Binnen paar weken wel examen aanvragen.
    Ben vandaag lekker vrij, morgen nog tot 12 uur werken en dan vakantie.
    Heb zon zin in de echo zaterdag.

xxxxx

19. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Het is idd heerlijk weer vandaag:) Vanmiddag komt het gastouderburo bij mij voor een kennismakingsgesprek. Ben benieuwd hoe dat gaat. Hoop zo dat er iemand zich straks aanmeld om op te passen op ons kindje. Anders heb ik een mega groot probleem. Wat ik mij afvroeg hebben jullie al namen bedacht voor jullie kindje? Ik ben zelf nog niet bezig met geboortekaartjes. Zou het al wel graag willen, maar vind het toch ook nog wel een beetje te vroeg. Ik denk dat ik de 20 weken echo afwacht en dan maar eens op pad ga.

Ingie je kunt gewoon een wijntje drinken hoor. Je heb nog geen bloedbaan met je kind, dus het heeft geen schade.

Ik krijg ook 6 uur kraamzorg op een dag en dat 8 dagen lang. Ik wil ook het liefste dat manlief vrij neemt als de kraamzorg er neit meer is. Lijkt me heerlijk ook, omdat je je volgens mij ook nog wel onzeker voelt, omdat het de eerste is.

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Chantal wij zijn ook nog niet bezig met namen en geboortekaartjes, dat zal vanaf volgende week wel beginnen als alles goed is en het geslacht bekend is

Deel Deze Pagina