@wendy1975, ja gaat goed, merk wel dat ik last heb van mijn (vorige) depressie, nou heb ik dat vrij snel met tegenslagen, ook die ruzies in mijn familie vallen op t moment niet mee... nogsteeds ruzie met de vriendin van mijn zwager en ruzie met mijn broer erbij.. en klap op de vuurpijl vannochtend ook met richard, dus leuk is anders. Heb mijn zinnen gezet op het schoonmaken in huis... heb ik alles schoon.. ga boodschappie doen... zijn de katten op de loop gegaan met de watergieter.. hele vloer van de gang tot de andere kant van de woonkamer nat.. zucht. Op zulke momenten ga ik het liefst gewoon helemaal weg.. en dat is iets wat ik tijdens die depressie heel erg had. Dus ja ik merk het nog wel. Verder heb ik gister de laatste pil provera ingenomen.. en merk nog niet zo mega veel van mijn ongi... tja loop hele week tuurlijk al met buikpijn en lage rugpijn, maar nu is het ineens weg :O das vaag of niet? ik heb trouwens wel overal trek in... dus laten we hopen dat ik het snel word! dan kan ik met Clomid beginnen en dan moet meneer 1,5 week aan de klus. Eigenlijk zouden we vandaag zijn zaad inleveren, maar ik liep al 2 dagen hitsig om hem heen en hij was ook ontzettend in een klusbui... ineens bespringt hij me half en tijdens het klussen probeert hij zelf alles tegen te houden (tja hoe leg je dat uit haha) maar na een tijdje ( persoonlijk record voor hem geloof ik ) hield hij het niet meer...... daar ging het onderzoek...... we hadden dr geen afspraak voor maar tis wel balen omdat hij de aankomende 2 weken niet kan, hij werkt in loosdrecht en moet dus om 5 uur op.. zaadonderzoek moet om 8 uur ingeleverd worden en niet langer dan een uur uit het lijf zijn.... dus ja hahah zitten we mooi mee... straks even bellen om het uit te leggen. maar verder alles goed hoor met jou dan? liefs
Meiden ik heb sinds vanmorgen een blaasontsteking......zometeen moet ik weer even terugkomen naar de huisarts want de urine van vanmorgen was niet voldoende. Ik merkte het echt pas na de tweede keer plassen toen het pijn deed en kon er nog net een paar druppels uitkrijgen. Maar ja omdat het naar het ziekenhuis moet moesten ze meer hebben en dan mag ik zometeen medicatie ophalen. Daar gaat m'n vrije dag weer....
@Jeanetjuh. Spannend voor jullie. Kun je je nog inhouden wat betreft een test doen? @Wendyenr. Jeetje wat een verhaal. De ruzie in de familie is niet op te lossen? Ik hoop dat je niet erg last van je depressie gaat krijgen. Slik je daar iets voor? @Jane. balen dat je een blaasontsteking hebt. hebben veel zwangere daar last van,omdat Eline dat ook al had? Hoop dat de meicijnen snel aan slaan en je geen pijn meer hebt.
@ Jane, wat balen dat je een blaasontsteking hebt en ook van je vrije dag. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan. @ Wenrich, wat balen allemaal voor je het zit je ook niet echt mee he. En ik wil niet teleurstellen maar soms wordt je toch niet ongesteld he na provera (maar neem aan dat de gyn dat wel verteld heeft) en dan moet je nog een zwaardere tablet en komt het wel op gang. Hoop natuurlijk dat jij gewoon snel ongi wordt en verder kan met clomid. Wat balen dat het sperma onderzoek nu niet door kan gaan. Misschien mag je het toch iets langer bewaren, zou even bellen. Liefs
@ Alicia, met moeite maar heb maar 1 test en dat is die dure van cb en is ook niet echt gevoelig dus wil andere testen maar hier hebben ze de kv 2 voor 5 euro niet dus denk dat ik gewoon even geduld moet hebben
Yoehoe heb 2 testen van iemand hier op het forum biedt ze aan echt helemaal super dus ga ik morgen alvast maar een testje wagen misschien niet zo slim omdat het nog te vroeg is maar je weet nooit
Hey meiden, Wat duurt het lang wachten he! Nog 12 dagen en dan eindelijk naar de gyn. Het is vreselijk druk op het werk, dus maak aldoor overuren. Alvast handig voor later voor de vele ziekenhuisboekjes. Heb op me werk gezegd dat ik de 28 een tandartsafspraak heb, wil nog even niks zeggen daar. Hoop zo dat deze dagen snel voor bij vliegen. Van mij mag het nu wel snel beginnen. Wil er ook echt voor gaan. Dat wachten op ongesteld worden schiet ook niet op want word het niet. Een heel mooi weekend allemaal toe gewenst! Liefs van nana
@ Jeanetjuh ik ben erg benieuwd Zal voor je duimen morgen en hoop voor jou op een positieve test. @ Wendy jeetje het zit je allemaal wel een beetje tegen. Hopelijk word je gauw ongi en kun je beginnen met clomid. @ Nana Ik hoop ook dat de dagen voorbij vliegen voor je gevoel. Ik heb zin in morgen, want dan halen we de hond op Kan bijna niet meer wachten, totdat het zover is. Word ik al een beetje mama En kan ik vast oefenen hahaha.
Meiden bedankt voor jullie reacties! Ik heb net na een half uur wachten in de apotheek eindelijk de medicijnen. Ik kende ze al omdat ik een aantal jaar geleden een paar keer achter elkaar blaasontsteking hebt gehad. Alicia je kan het sneller krijgen als je zwanger bent maar ik snap er helemaal niks van want ik drink echt super veel. Maar ja als er maar een paar druppeltjes urine blijven zitten dan heb je al kans op een blaasontsteking. Dus nu nog beter uitplassen, heb nu een kuur voor 5 dagen met 4 capsules per dag. Nana wachten duurt idd lang ik hoop voor je dat ze over 12 dagen beter nieuws voor je hebben en je net als wendyenr eindelijk verder kan. Chantal wat leuk je hond morgen ophalen, ik weet ook dat wij er heel erg naar toeleefden 1,5 jaar geleden
Net met mijn zoontje naar de huisarts geweest. Blijkt zijn waterbreuk ineens een liesbreuk te zijn geworden. Moet dus geopereerd worden. Kan er nu al tegen aan zien. Mijn kleine mannetje onder narcose. Lijkt me verschikkelijk. Nu is het een kleine ingreep, maar aangezien wij de MRSA bacterie bij ons dragen zal het wel weer een drama worden. Maandag maar eens bellen voor een afspraak. Sorry van het ego berichtje, maar moest het even kwijt.
@Jeanetjuh Spannend.... ik hoop dat daar een heel mooi 2e roze lijntje bij komt te staan. Duim duim duim duim duim @Ingie Getver zeg, da's niet niets voor zo'n kleintje. En idd MRSA zijn ze niet happig op in een zkh, dat wordt wrs in quarantaine. Althans zo gebeurd dat bij ons in het zkh. Sterkte! @Jane Dat buikje groeit hard zeg en beterschap! @Chantal Veel plezier met je hondje morgen, geniet ervan want voordat je het weet is ze groot. Ons labje was ook zo groot en ze zijn zo schattig als ze klein zijn. @Nana Voordat je het weet is het nu echt de 28ste en ik kan me voorstellen dat je het nog niet op je werk wil vertellen. Leukgentje om eigen bestwil zullen we maar zeggen. Ik hoop dat je daarna snel ongi word. Sorry als ik iemand vegeten ben, maar weet nu al niet meer wat ik net allemaal gelezen heb. Beetje erg moe namelijk. Iedereen een heel fijn weekend met heel veel zon!
@ Ingie... Ahh niet fijn zeg... Heeft ie er veel last van nu?? Sterkte! @ Jane... mooi zeg je buik!! Veel beterschap.. blaasontsteking is niet fijn... Zo verder even ego Vertrekken zometeen richting brabant... Slapen bij mijn ouders... Mijn oma wordt morgen 80 jaar, dus dat is wel een feestje waard! Morgen nemen we laat het katje van mijn ouders mee Die komt 4 weken bij ons logeren! Mijn ouders hopen namelijk zondagochtend het vliegtuig richting Amerika te pakken.. ze gaan 4 weken rondreizen.. Hopelijk doet die vulkaanwolk dus niet al te lang meer moeilijk!!!! Met mij gaat het verder goed.. Soms wat last van harde buiken, niet pijnlijk maar het voelt ook niet echt lekker.. Fijn weekend allemaal!
@ Jane, zo je buikje groeit nu goed zeg fijn dat je de medicijnen hebt. @ Chantal, spannend zeg dat jullie morgen om het hondje gaan @ Ingie, vervelend zeg. En idd zullen ze wel moeilijk doen vanwege die MRSA bacterie. Sterkte. @ Nana, hopelijk gaan de dagen een beetje voorbij. Heb je leuke dingen te doen? Fijn weekend allemaal
Sinds 2 weken heeft hij geen luier meer om. Dus daardoor heeft hij nu meer last ervan. Maandag maar eens bellen voor een afspraak. En dan zien we wel weer verder.
@ jeanetjuh ik weet eigenlijk niet zo goed me cyclus, als ik van de eerste dag bloed (24maart) uit moet gaan of de 30 ste toen verloor ik een stolsel. 11 april wel waarschijnlijk mn eisprong gevoeld. nou meid ik hoop en duim voor jou hoor! @ chivay veel plezier morgen. @ jane vervelend blaasontsteking maar je heb wel een hele mooie buik. @ ingie sterkte met je zoontje. @ chantal leuk morge je puppy. dames allemaal een fijn weekend