eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje) Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje) Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 21-10-2010 Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-12-2010 Jeanetjuh - 18 april - ronde 6- 1e kindje san84- 19 april - ronde 3- 1e kindje Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje Ingie- 26 april - ronde 6 - 2e kindje missyf-1 mei - ronde 6 - 1e kindje Banne77 - 9 mei - ronde 5 - 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Het lijstje er maar weer even bij gezocht, stond inmiddels alweer ver weg.
@Jeanetjuh. Spannend joh. Zijn het twee goede testen die je hebt gekregen,waar je eerder mee kunt testen? @Ingie. Wat een narigheid. Een waterbreuk ken ik niet,maar een liesbreuk is pijnlijk. ben benieuwd wat ze gaan doen. @Jane. Mooie buik hoor. Je groeit echt snel nu he. Kun je echt zien dat je zwanger bent van een tweeling.
@ Alicia, het zijn die van kruidvat 2 voor 5 hoop dat ik ze vandaag binnenkrijg en dan test ik misschien morgen ochtend voordat ik ga werken en anders maandag ochtend. @ Missyf, dat zei mijn vk ook de eerste dag van je miskraam is de eerste dag van je cyclus, ga ook voor jou duimen. @ Chantal, hoelaat gaan jullie om het hondje?
Hallo dames. Nou we hebben Senna opgehaald. Jeetje wat kan zo'n hond huilen Nu hebben we haar net het huis laten verkennen en toen was ze zo moe dat ze op de vloer in slaap viel. Mijn man heeft haar toen in de bench gelegd waar ze nu heerlijk ligt te slapen. Tis zo' n schatje!
@ Ja zielig he dat huilen, dat zal ze vannacht ook wel flink doen. Is altijd erg zielig maar na een paar dagen is dat over. Veel plezier met haar he
Hee meiden, Jane je buik groeit nu hard zeg, mooi hoor. Chantal leuk zeg je hondje, maak je snel fotos?Zal wel even wennen zijn, maar idd na paar dagen zijn ze vaak wel gewent. O wat lekker eindelijk vakantie 2 weken. Om half 2 straks hebben we die 4d echo, heb er echt zin in. Daarna lekker zonnen in de tuin. xxxx
@Chantal Dat huilen ja, wow bij ons was hij de hele weg naar huis stil. Maar 's nachts echt bijna de hele nacht huilen, ging echt door merg en been. Dat toen de buren niet aan de deur zijn geweest, verbaast me nog steeds. @Eline Veel plezier met je echo straks, ben benieuwd naar je foto's. @Jeanetjuh Spannend hoor, ik hoop dat de testen binnen komen. Duim duim duim Zo nu ga ik lekker van het zonnetje genieten. Morgen met mijn vader en zijn vrouw uiteten want ze zijn alweer 20 jaar getrouwd maandag. Fijne dag allemaal!
@Jeanetjuh. Spannend!! Ik duim heel hard voor een positieve test @Eline. Hoe was de echo? @Wendy. Alvast veel plezier morgen en eet smakelijk. Net even naar de sta geweest. Heb wat zwangerschaps shirts gekocht. Droeg af en toe nog wat gewone,wijdere shirts,maar dat gaat nu niet meer. Ze hebben leuke dingen te koop. kan alleen niet echt een leuke korte broek vinden of een rok. De volgende keer nog maar eens kijken. Fijn weekend allemaal. Groetjes Alicia
@ Eline, hoe was de 4d echo? @ Alicia, leuk al die zw kleding. @ Wen, lekker van het zonnetje genoten? Ikke wel heerlijk in de zon gelegen en de testen zijn binnen had vanmorgen soort ongi krampen maar waren ook zo weer weg dus afwachten. Liefs
Wat een heerlijk weertje vandaag zeg! Ik zit nu lekker in de tuin met m'n iPhone te forummen. Alicia het gaat sneller nu idd maar ik heb echt het idee dat mijn buik naar boven groeit. Dat het boven mijn navel boller wordt, snap je wat ik bedoel? Op zich vindt ik het wel fijn dat het niet ineens super snel groeit. Een ander ziet wel sneller verschil dan ikzelf. Jeanetjuh ik hoop het zo dat je morgen positief test. Chantal succes met jullie hondenkind, het is een hoop werk maar je krijgt er veel voor terug. Eline ik ben ook benieuwd hoe het was vandaag en natuurlijk naar de mooie plaatjes van je meisje
@alicia, Ik ben sinds 11 maanden van de antidepressiva af, gelukkig maar want ik werd dr niet echt vrolijk van haha. Ik heb alelen af en toe die terugslag en dat merk je gewoon wel dat is wel balen hoor! maar verder gaat het een dag later alweer stuk beter. Ik weet idd dat je niet ongi kan worden van provera, en dat je dan primoluut krijgt.. maar hoop dat het een keer mee gaat zitten nu. Ik heb wel al wat kwaaltjes, voornamelijk buikpijn, hoofdpijn, moe en hou wat vocht vast dus laten we hopen dat het werkt, weet ook niet waar ik de streep moet trekken als ik niet ongi word? ( hoeveel weken?) @ nana, ik hoop dat jij inderdaad ook verder kan, je hoeft je niet te druk te maken over de onderzoeken want het val allemaal echt reuze mee! Als je er meer over wilt weten, roep maar fijn weekend meiden! liefs
@Wendy Volgens mij had ik nog niet gereageerd op je berichtje gisteren. Sorry! Heb je even een mailtje gestuurd. @Alicia Dank je wel! En ik hoop dat je binnenkort toch slaagt voor een leuk rokje en/of korte broek.
@wen, geeft niet ik reageer strakss terug.. de reden dat ik zo vroeg post komt omdat ik voor t eerst in 6 maanden een nod heb!! Mijn ontrekkingsbloeding is vandaag doorgebroken. Ik mag eindelijk meedoen!! 9 lig nog in bed maar ben zo blij!) liefs wen
Goedemorgen dames! Zo de eerste nacht met senna zit erop. Nou ja eigenlijk al vanaf zes uur vanochtend. Wat ik me kan herinneren is dat er hier ook dames zijn met een labrador. Zouden jullie mij een bericht kunnen sturen met tips enz om hem zindelijk te maken en hoe deden jullie dat met de bench overdag. Ik ga hopelijk straks toch weer een keer werken en dan moet ie in de bench (mijn vader laat hem dan intussen uit) maar deden jullie ook dat als jullie zagen dat ie sliep dat jullie hem in de bench deden? Sorry even heel iets anders dan baby's, zwanger zijn enz. Groetjes
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje) Wendyenrichard - 15 mei - ronde 1 met provera Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje) Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 21-10-2010 Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-12-2010 Jeanetjuh - 18 april - ronde 6- 1e kindje san84- 19 april - ronde 3- 1e kindje Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje Ingie- 26 april - ronde 6 - 2e kindje missyf-1 mei - ronde 6 - 1e kindje Banne77 - 9 mei - ronde 5 - 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Heb het lijstje al bijgewerkt dames
hee meiden, De echo was super, ze lag er goed voor. Ze ligt 9 dagen voor op de groei, woog 1200 gram. Hier de fotos oogje open