hey ladies, @ 9mndbeurs het was leuk en heel erg druk! @jeanetjuh spannend zal voor je duimen! @nboer ga voor je duimen dat je beeb lekker bij je blijft zitten en dat je snel duidelijkheid krijgt. Hier voel ik me op dit moment kl#te misselijk net of er een kop in me maag of darmen zit met een hoop stenen! Word er niet goed van! Liefs
Loveley me wij lopen mooi gelijk op Ik was vorige week de hele week misselijk inclusief overgeven en deze week heb ik alleen nog maar vlagen van misselijkheid zonder te moeten overgeven gelukkig. Volgend jaar wil ik ook naar de negen maanden beurs!
Hoi meiden, alles goed met iedereen? chivay mooi buikje heb je al hoor. leuk dat je de kleine al heb gevoeld( ben jalours), ik voel nog steeds niets jane, succes straks met de termijnecho, toch weer even spannend he. jeanetjuh, en ga je nog testen vandaag? Spannend. Lovelyme, vervelend dat je misselijk bent Miekje het is dus nog even spannend, ik duim voor je Wij hebben gisteren die wieg gekocht, hij is echt mooi. Morgen de 20 weken echo, toch wel een beetje zenuwachtig hoor. Ze gaan toch kijken of alles goed is. xxxxx
ben vandaag ongi geworden:x @ Eline, leuk dat jullie het wiegje hebben gekocht. En idd weer spannend morgen de 20 weken echo.
Hooii meiden.. Hoe gaat het hier? @jeanetjuh balen van je ongi op na volgende ronde! @jane Succes bij de echo.. @nbroen Hoop dat alles goed is met je baby! duim voor je .. @all hier gaat alles z'n gangetje.. niet meer ovu tests gedaan omdat maandag nega ovu test had en dins is mijn nod.. hoop dat zat of zon me ei was.. Spannend ff dinsdag afwachten.. Kiss G.
@Jeanetjuh Balen dat je ongi bent geworden... Had het zo gehoopt voor je! @Eline Leuk dat je dat mooie wiegje hebt gekocht. Alvast veel plezier morgen met je echo. @Chivay Mooi buikje! @Kwebbel Ik hoop dat je je weer beter voelt. Ook jij veel plezier met je echo morgen! Laat je weten hoe het is afgelopen?
Hoi Allemaal, Geen idee of hier schaatsfans zitten maar wat heb ik vannacht gedroomd over sven......Echt balen voor hem!!!! (moest ik even kwijt...) @Nbroen: Ik lees het nu net pas, meid, wat een onzekerheid. Ik hoop voor jullie dat die kleine nog gewoon lekker op z'n plekkie zit in jouw buik. knuffel van mij! @Chivay: Geweldig dat je de kleine nu kunt voelen, lijkt me geweldig>dat wil ik ook!!!! (moet ik nog even op wachten) @Jane: Succes vandaag! @Kwebbel en Eline: Succes morgen met de echo's. @Chantal: Ik zag dat jij ook 2 maart een echo krijgt! haha, ik ook! (dan wel voor de tweede keer maar t blijft spannend of alles goed is!) Fijne dag allemaal...
Jeanetjuh, wat shit zeg dat je toch ongi bent geworden, op naar de volgende ronde. jane ben heel benieuwd hoe het is gegaan. xxxxx
@ Jeanetjuh.... Ahhhh Balen!! Hopelijk volgende ronde meer geluk... @ Jane... Ben ook heel benieuwd hoe het gegaan is!
@Jeanetjuh. Balen dat je ongi bent. Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk. @Eline. Wat leuk dat jullie het wiegje hebben gekocht. Ik snap dat je zenuwachtig bent voor de echo. Iedereen ziet het altijd als iets leuks,terwijl ze inderdaad je kindje nakijken. Ik hoop dat alles goed is en datje opgelucht thuiskomt. @Chivay. Wat leuk dat je het kindje hebt gevoeld,lijkt me heel apart. heb je dat meteen door dat het het kindje is? Ik voel de laatste week van alles rommelen,maa durf ook niet te zeggen dat het het kindje is. Lijkt me voor mij ook nog wel wat te vroeg. @Jane. Hoe ging het? Groetjes Alicia
Hey Alicia, Ja klopt hoor ik ben zwanger!! Ben een tijdje niet op het forum geweest omdat ik er te veel mee bezig was.(vond ik dan hey) En de dag voor valentijn kregen wij een positieve test, Dus ben al weer een tijdje actief aan het mee kletsen. Maar heb vorige week de griep gekregen, heb gewoon 5 dagen nog geen slok appelsap binnen kunnen houden, nou dan weet je het wel!! Pfff, Vandaag voor het eerst 2 beschuiten en half appeltje op en dat zit er nog in, dus het gaat de goede kant op. Liefs Magic
Jeanetjuh! Wat jammer dat je ongi bent geworden!! Hopelijk de volgende rond wel raak meid!!! Nbroen? Hoe gaat het met je?? Hoe voel je je? Chantal, sterkte meid!!
@ Sammie, hier nog een schaats fan. Vond het zo erg wat een drama he. Kon het gewoon niet geloven. Hadden jullie al kijkers gehad voor jullie huis? @ Jane, hoe was je echo? Is alles goed met de kleintjes? @ Kwebbel, succes morgen he. Hoop dat alles goed is. @ Nana, kirin, San en wenrich, hoe gaat het met jullie? @ Wen, ja baal er zelf ook enorm van. Snap het ook niet echt mijn borsten zijn echt veel groter en was misselijk maar goed misschien praat ik dat mezelf wel aan haha. We gaan maar weer op voor de volgende ronde. Hoop dat mijn pendel juist is Hoe is het met jou?
Jeanetjuh wat balen Hopelijk komt je pendel uit Jane hoe was het met de kleintjes? Hier weer flink misselijk. Net alweer overgegeven. Ik dacht dat ik ervan af was Eline alvast heel veel succes voor morgen! Nbroen hoe gaat het met je? Kwebbel jij ook veel succes morgen.