Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Kijk... Top dat meedenken ;)
    Ga morgen even die andere High Tea gelegenheid bellen...
    Is er plek... dan is dat gewoon mooi :)..
    Zo niet.. genoeg leuke terrasjes, cafeetjes... en weet ook nog een bowling in t centrum :p

Enne... ach... ronde buiken ;) We rollen gewoon achter de bal aan haha

2. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Jane, super joh 2 meisjes, en mooie foto's hoor....
    @ wen, gefeliciteerd.

Groetjes,
    Elleke

3. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ All: Er was vast nog wel meer te reageren, maar na al die bladzijdes weet ik het niet meer. Ik moet ook geen 24 uur tussen mijn bezoekjes aan zp laten zitten, dan kan ik het niet meer bijhouden :)

4. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    goeiemorge allemaal

wat betreft het uitje ik kan helaas niet mee :(.
    vind het jammer maar misschien doen we toch met de tijd nog een uitje?

@ miekje hoop dat je volgende week de echo heb.

@ all ik kon het niet laten en heb een testje gedaan er kwam heeeeel licht een tweede streep:)
    maar ik wil nog niet te vroeg juichen dat kan ik pas met twee dikke strepen.

@ jeanetje en ingie ik duim voor jullie!!!!

veel liefs

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Jane wat leuk zeg 2 meiden. En wat een mooie fotos zeg.

Missy wat spannend een 2 e lichte streepje, ik hoop het voor je meid.

Ik heb niet zoveel beleefd, lekker vakantie natuurlijk. Beetje in huis aan het opruimen, heerlijk.
    Voel me verder erg goed eigenlijk.

xxxxxx

6. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Missyf alvast een voorzichtige gefeliciteerd!:) Vandaag alweer 15 weken. Nu gaat het lekker snel. Kan niet wachten totdat het 3 mei is!:)

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @jane, leuk zeg 2 meiden! Word gezellige boel bij jou thuis :)

@chantal, wat gaat het hard he.. alweer 15 weken!!!

8. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    Hallo meiden,

ik zal even reageren want het blijft er steeds bij end at is niet zo leuk,
    komt door alle drukte, waardoor ik niet altijd veel tijd heb om te reageren of geen zin heb in de pc, hoewel hij wel altijd aan staat...

Eveline, meid wat een weekend heb je achter de rug zeg, jeetje en wat zei je baas ervan, zo lang kan je toch niet werken... hoe was het bij de vk?? en wat vond Jelle ervan??
    Lees je verhaal van ja baas, jeetje zeg, niet normaal, gelukkig had die andere wel begrip. En jammer dat het hartje nog niet te horen was... maar over 2 weken hoor je het zeker.

Ingie, sterkte met je kleine man, hoe lang zou hij moeten blijven na de operatie??
    En ik ga voor je duimen...

Eline, zwangerschapsyoga las het al eerder maar wel leuk, vroeg me af of er meer meiden iets in die trend doen of gaan doen... ik dus niet...
    bij mijn eerste wel gedaan maar nare ervaring gehad...niet bij mij maar een meid die ook zwanger was... met 7 maand was het kindje overleden en ik moest het vertellen, nou echt niks voor mij natuurlijk, dus ik kon het niet aan om het weer te doen.
    Trouwens vakantie toch?? heerlijk!!

Wen1975 ik denk dat het gewoon inesteling was hoor en een digitest super!! GEFELICITEERD!!

Jane, wat een super mooie foto's zeg en wat leuk dat jullie meisjes krijgen, jullie dachten toch jongens...??
    Fijn dat de echo ook goed was, en dat het kleinste meisje goed in de gaten gehouden word.
    Nu kan je lekker gericht gaan shoppen... leuk hoor..
    en echt een meiden groep hier.

Chantal, ook alweer 15 weken ... wat gaat het toch snel he...??

Miekje, hoe was je bezoek aan de vk?? Lees dat je een afspraak moet maken voor de echo, heb je die al gemaakt... en kan je volgende week nog terrecht, zou wel leuk zijn.

Kwebbel, ook 15 weken zie ik, balen dat je zo last van je bekken hebt
    van de week moet je naar de vk lees ik, vraag haar anders even of ze tips voor je heeft...en moe zijn, pfff heb ik ook heel lang gehad.

missyf, ik hoop het zo voor je dat het weer raak is, ik zou bijna vragen wanneer je ongi zou moeten worden, maar zie het al staan... ik ga duimen voor je... hoop het zo.
    trouwens heb je al getest vanmorgen?? meid 2 streepjes... ook al is hij licht het is een streep...

Wendyenr, fijn dat je ongi weer over is, hoe voel je je nu verder, is toch niet niks die medijnen....

nou meiden ikh eb heel wat bij gelezen en beantwoord...
    heb er ook even over gedaan hihi... maar goed!!

vanmiddag de 20 weken echo... spannend en als het geslacht nogmaals bevestigd word zal ik het hier bekend maken...

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mammanouck dat is erg zeg als je zoiets hoort bij de yoga, bah.
    Succes vanmiddag he met de 20 weken echo.

xxx

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @missy, alvast een voorzichtige gefeliciteerd... heb je foto van de test?

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    nou dames, moet ( weer) van me af praten.... (word wel echt een zeikerd zo)

Mijn man zou morgenochtend zijn zwemmers meegeven voor de zaadtest, kan hij ineens niet meer want op werk is zn werktijd ineens veranderd.. echt zwaar balen! het moet voor de 30ste maar ik ben bang dat het niet gaat lukken..

Verder gaat het heel slecht met zijn gezondheid. We dachten eerst dat hij hooikoorts had ( heeft ie ook) maar hij ligt nu al dagn snachs te piepen met ademen en heeft vaak zo een hoestbui waar hij niet uitkomt. De HA vermoed astma... zucht.. hoop dat k het hierna wel weer ff gehad heb allemaal hoor! We gaan vanaf volgende week flink aan de bak met klusssen en hopen dat daar in elk geval een lichtpuntje komt....

liefs wen

12. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Mamanouk. Succes met de 20 weken echo. Ben benieuwd of jullie mee gaan doen aan het meidengroepje hier ;)

@missy. Een streepje is inderdaad een streepje. Voor de zkerheid anders nog een test met zwanger of niet zwanger.

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Wendyenr. Balen dat je man zijn aandeel niet kan leveren. Ik kan me voorstellen dat je baalt. Hij zal dan toch ergens een plekje moeten vinden om het in te leveren,zijn aandeel is toch ook heel belangrijk;)
    Ik hoop dat jullie het voor de 30ste kunnen inleveren. Succes ermee.

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Missy Spannend! Overmorgen ofzo nog een keer voor dikkere streep testen? :D

@Mamanouk Veel plezier met je echo vanmiddag, ik ben benieuwd wat het is. :p

@Wendy Ik kan me voorstellen dat je daar van baalt, ik hoop dat het toch gaat lukken voor de 30ste. Kan hij anders niet een ochtend zeggen dat hij naar ha moet en dan iets later komen? En alvast veel klusplezier voor volgende week. :D

@Eline Geniet lekker van je vakantie en fijn dat je je goed voelt.

@Chantal Alweer 15 weken, gaat hard zeg. Ik zou willen dat ik al zover was. :p

@Miekje Heb je al gebeld voor de echo? Ik hoop dat het gelukt is.

@Jeanetjuh Hoe gaat het vandaag?

@All Vanmorgen nog een testje gedaan en het streepje was weer een stuk duidelijker dan gisteren. Maandag of dinsdag maar eens gaan bellen met de vk en zkh voor de echo met 8 wkn. Als het dan nog steeds goed gaat natuurlijk. ;)
    Fijne dag allemaal!

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    dames, hij kan helaas niet zeggen dat hij naar de HA moet aangezien hij zelf ook al erggg vaak naar t ziekenhuis moet voor zijn neus wat nogsteeds niet goed is.. wat dus echt zwaar balen is! Hij moet eigenlijk werk in de buurt hebben zodat hij dan daar iets later kan beginnen... zodat hij zijn aandeel met mij mee kan geven en ik het wegbreng naar t lab (SCHAAM SCHAAM) maar goed..

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    wendyenr balen zeg, maar ook zeker vervelend voor je vriend

missyf ik ben ook benieuwd, idd een test met zwanger/niet zwanger doen

17. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente

Heb nog geen idee hoe het allemaal zal gaan. Zullen we volgende week dinsdag wel horen denk ik.

18. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ mamanouk spannend hoor de 20 weken echo veel succes.

@ wenrich wat balen het zit jullie ff niet mee.
    ik gun jullie een lichtpuntje.

@ chantal dat gaat snel 15 weken.

@ wen gelukkig word je test donkerder.

@ all mijn test krijg ik niet op de foto, de streep is echt licht.
    dus ik doe er overmorgen nog 1.
    denk dat als ik een test doet met zwanger/niet zwanger mijn hcg
    nog te laag is.

veel liefs

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje)
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje)
    Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes)
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010
    nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-12-2010
    Jeanetjuh - 18 april - ronde 6- 1e kindje
    san84- 19 april - ronde 3- 1e kindje
    Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER
    Ingie- 26 april - ronde 6 - 2e kindje
    missyf-1 mei - ronde 6 - 1e kindje
    Banne77 - 9 mei - ronde 5 - 1e kindje
    Wendyenrichard - 15 Mei - ronde 2 Provera en Clomid

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes -5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken

Mezelf op zwanger gezet, weet mijn uitgerekende datum niet. Als ik uitga van mijn eisprong dan 30 december en als ik uitga van mijn laatste NOD 2 januari. Ik ga uit van de laatste. ;)

20. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Dan heb je vast en zeker een dikkere 2e streep! ;)

Deel Deze Pagina