@Jeanetjuh. Ik had via internet die van sensitest gekocht. Dat waren een van de goedkoopste. Ik ben benieuwd wat je ervan vind. Je moet zelf even kijken wannneer je begint met testen. Ik begon zelf altijd 5 dagen voor ik mijn ei verwachten,zodat ik 'm niet miste. Maar dat moet je even naar je eigen situatie inschatten. Succes ermee. @Chivay. Ja,heb daar inderdaad zin in. Lijkt me zo leuk als het kamertje klaar is. Vandaag komt de muurschildering op de muur,ben er benieuwd hoe dat gaat worden. @Eline. Ik ben nu 5 kilo aangekomen. Verwacht eigelijk dat het nu wel eens snel kan gaan. Mijn buik lijkt nu met de week te gaa groeien. @Ingie. En heb je nog een test gedaan? @missy. Hoe is het bij jou? @Jane. dat is nog niet veel aangekomen. En inderdaad dat met een tweeling. Kun je nagaan dat je er niks over kunt zeggen.
hallo dames, ik wilde ook wel graag naar de prenatal, maar mijn vriend zit in de nachtdiensten en ligt dus halve dagen te slapen en heb geen zin om alleen te gaan, dus wij wachten nog maar even met de aankopen. Er is altijd wel ergens korting. gewicht: ik ben in totaal 800 gram aangekomen, met 11 weken zat ik op een pond aangekomen en toen zag je nog bijna niks, de afgelopen weken is mn buik superhard gegroeid en was nu maar 300 gram aangekomen, snapte er al niks van, maar het zal wel goed zijn haha..... ovulatietesten:ik had ook die van sensitest en die zijn me prima bevallen en niet duur, bovendien krijg je bij je bestelling een kortingsbon voor je volgende bestelling. uitje 2 mei:er blijft inderdaad niet veel over zo wat zullen we doen meiden? verzetten? Ik ben gisteravond met 2 oud-collega's gaan eten. We hadden elkaar al bijna 2 jaar niet gezien, dus we hebben weinig gegeten en heel veel gekletst haha.....voor we het wisten was het kwart voor 12 en ik moest beide meiden nog thuis brengen en vervolgens moest ik zelf nog drie kwartier rijden naar huis. al met al was ik pas om 1 uur vannacht thuis. Is lang geleden dat ik het zo laat heb gemaakt. Was wel ontzettend moe. Vervolgens vanmorgen om 8 uur alweer klaarwakker haha..... Vandaag lekker van het weer genieten en even inkopen doen, want we gaan morgen lekker barbecuen!!!!
Hey meiden... Ik ben eerlijk gezegt ook wel voor verzetten! Zat het gisteren al te denken... Miekje en Eveline... Vinden jullie dat ook goed? Want dan ga ik vanmiddag even bellen om af te zeggen... Dan kunnen we tegen die tijd dat we alsnog wat plannen ook bij de andere proberen te reserveren!
Alicia ook nog goed je gewicht zeg. Mijn buik groeit ook hard, maar toch nie meer aangekomen vanaf 21 weken ongeveer. Kwebbel lekker he bbqen, gaan wij ook morgen doen. Ben een beetje verbrand gister, knalrode benen, pfff xxx
Nog geen nieuwe test gedaan. Geen testen meer in huis. Dinsdag maar even nieuwe kopen. Dan nog even weer een proberen.
@ingie: Ik ben benieuwd!!!! Vast een mooie positieve test!!! @Missy: gefeliciteerd!!! @Nbroen: Sterkte met alles meid. Ik ben ook nog niet super veel aangekomen, ong 1 kilo. Ach zal er de komende weken wel aankomen.... Gisteren bijna niet kunnen lopen van de rugpijn...ik vrees voor het ergste, maandag ga ik gelijk bellen voor een afspraak bij de fysio.
Heb mijn banner wel aangepast nu. Ben alleen nog wel heel erg bang dat het fout zou kunnen gaan. Maar daar moet ik eigenlijk nu niet aan denken. Ik probeer er ook wel van te genieten. We zullen het zien volgende week.
hallo allemaal ff vlug een berichtje van mij, ik heb vanochtend weer een testje gedaan en was nog iets donkerder. lees zo snel mogelijk alles bij. veel liefs
Ja, dat is misschien wel een goed idee dan. Het zou jammer zijn als we nu veel moeite gaan doen met zijn vijfjes om naar Utrecht te komen, terwijl we over een tijd misschien wel met meer dames kunnen afspreken.
@Kwebbel. Mooi buikje. Leuk he als ie gaat groeien. @Sammie. Ik ben met week 8 door de rug gegaan en bn ook naar de fysio gegaan. Heb hele fijne oefeningen gekregen. Moet ik wel 's ochtends en 's avonds doen,maar ze helpen wel goed. Ook maakt de fysio de rug 'los' en dan kun je weer goed bewegen,echt aan te raden. @Missy. Spannend,klinkt wel heel goed. @Eline. Valt inderdaad nog mee wat ik ben aangekomen. Heb ook geen last van eetbuien of erge honger zoals ik wel eens van zwangere hoor dus dat scheelt en eet graag fruit en komkommers en daar kom je ook niet van aan. Jij bent natuurlijk in het begin veel aangekomen,kan me voorstellen dat het nu wat minder hard gaat,misschien is dat mij juist andersom. We wachten maar af,als onze kindjes het maar goed doen he
@Kwebbel Mooi buikje zeg! @missyf Dat klinkt goed zeg, nogmaals gefeliciteerd! @sammie Balen zeg, ik hoop dat het snel beter gaat met je rug. Wat was het vandaag toch een mooie dag he? Fijne avond allemaal. Liefs Wendy
Sammie... Wat balen van je rug! Hopelijk kan de fysio wat betekenen.. @ Missy... Oehh klinkt goed... ben benieuwd naar een foto... @ Kwebbel... Mooiii! 2 mei..... Oké... Jammer maar helaas... Afbellen is idd wel het beste.. Hopelijk kunnen we op een later tijdstip met meerdere gaan.. Dat is wel zo leuk! Ik ga straks even afbellen.......
Wat een heerlijk weertje vandaag zeg Heb de hele middag op het terras gezeten en vanavond gaan we even naar ons stamcafe. Kan niet zeggen dat ik daar heel erg veel zin in heb, maar goed we moeten zo ook af en toe wat over hebben voor onze mannen Kwebbel mooi buikje hoor! Ik zal proberen om even een foto van Senna erop te zetten. En anders kunnen jullie het altijd via mijn hyves bekijken.
Kwebbel mooi buikje zeg missy duidelijk positief, echt goed. Alicia idd als de kleintjes maar goed groeien. Ik eet nu niet echt extra, ook geen extra trek, snoep amper eigenlijk xxxxx
@ Missy, duidelijke test hoor gefeliciteerd @ Alicia, ik ga zo eens kijken op sensitest en dan ga ik ze morgen bestellen mijn 10 procent kortingsbon ligt thuis.