als ik 6 weken zou zijn krijg ik een echo bij de gyn. ik heb wel last van buikpijntjes ben echt onzeker. @ eline hebben jullie niks? @ jeanetjuh ik hoop dat je snel je ei kan vinden hoor.
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje) Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje) Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje) Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes) Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-12-2010 Jeanetjuh - 18 april - ronde 6- 1e kindje san84- 19 april - ronde 3- 1e kindje Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER Ingie- 26 april - ronde 6 - 2e kindje missyf-27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER Banne77 - 9 mei - ronde 5 - 1e kindje Wendyenrichard - 15 Mei - ronde 2 Provera en Clomid vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken __________________
euhhm, over hormonen gesproken..... Ik herken soms echt mezelf niet meer, in hoe ik reageer...kan echt heel fel zijn!!!! Normaal ben ik terughoudend in mijn reacties! Ach, kan niet alles hebben!!!!! Eline, ik hoop dat je niks hebt! En de politie zou toch moeten weten dat achteruitrijden bij een stoplicht nogal link is! Met mijn rug nog hetzelfde liedje....morgen de fysio bellen.
eline, hoop dat je zelf niks hebt, jeetje en een politie nog wel.. gelukkig hun fout. wendy en jeanetjuh ik ga duimen voor jullie... veel klusplezier... nou bij wendy ff anders dan... ovutestem heb ik geen ervaring mee
@ Chantal... was het nog een beetje gezellig in het stamcafe gisteren? En wat een leuke foto's van Senna op hyves! @ Missy... hihi ondanks de wazige foto's is het streepje overduidelijk! Proficiat! Hormonsters... Vallen hier mee voor mijn gevoel... Tikkie meer op mezelf.. Voel me gewoon het lekkerst gewoon met z'n 3tjes op de bank... Maar als ik mijn vriend mag geloven ben ben ik nog aardig mezelf, en valt prikkeligheid en irritatie mee... @ Kwebbel... Hoe was de BBQ?? Koelde wel snel af rond etenstijd vond ik! @ Jeanetjuh... Ohh lekker aan de klus ook.. Lekker hoor straks alles kunststof en dubbel! Enne wat fijn die korting! Mooi meegenomen! @ Eveline... Heeerlijk hè uitslapen Hoe was de verjaardag? @ Eline... Getver dat is schrikken zeg!!! Hoop dat jullie helemaal ok zijn!.... Heeft die agent nog vertelt waarom hij ineens naar achteren reed???? @ Wen&R... Ahh balen weer blaasontsteking.. heb je er ook veel last van of valt dat mee?? Had ook een chronische, maar gelukkig zonder pijn.... Enne... Klus ze!! ..... Zo... pff wat is dit weekend weer voorbij gevlogen! Morgen weer werken.. Totaaaaaal geen zin in maarja.. het is niet anders ghehe.. Morgenavond hebben we onze eerste 'ouderavond'... een infoavond op het kinderdagverblijf.. Ben benieuwd!!
Zo er was weer van alles bij te lezen. @Missy. Ondanks de wazige foto is het tweede streepje erg goed te zien. Gefeliciteerd. @Eline. Jeetje,dat was schrikken. Waarom reden ze dan achteruit? En dat nog wel bij een stoplicht. Raar. hebben jullie niks? @Jeanetjuh. Fijn dat je ze met korting hebt kunnen bestellen. Hoop dat ze snel positief kleuren. Hier verder alles goed. Volgens mij hebben we vorige week toch het kindje gevoeld. Ik heb van de week nog een paar keer zo'n plopje gevoeld al sik in bed lag. Heel apart,maar volgens mij was het wel het kindje. Gister is er een muurschildering op de babykamer gemaakt. Is echt helemaal super geworden,zijn er erg blij mee. Nu nog een week tot de meubels komen. Fijne avond allemaal nog. Groetjes Alicia
eline dat was zeker schrikken zeg! ik ben ook wel benieuwd waarom ze naar achter reden. hadden ze hem in de achteruit ipv de 1 ofzo? wenr vervelend he blaasontsteking, ik ben er net een kleine week vanaf. gelukkig werken de medicijnen snel alicia ik ben ook wel benieuwd naar de muurschildering deze week gaan we eindelijk beginnen aan de kamer, eerst alles leeghalen en daarna opknappen heb er echt zin in hier was het na de bbq ook erg koud geworden, dus snel alles opgeruimd en naar binnen. Inmiddels regent het hier ook weer af en toe, kan er soms nog best goed uitvallen
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje) Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje) Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje) Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes) Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-12-2010 Jeanetjuh - 18 april - ronde 6- 1e kindje san84- 19 april - ronde 3- 1e kindje Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER Ingie- 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER 02-01-2011 missyf-27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER Banne77 - 9 mei - ronde 5 - 1e kindje Wendyenrichard - 15 Mei - ronde 2 Provera en Clomid vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Vanmorgen nog een testje gedaan en de streep wordt steeds dikker. Morgen even bellen met de vk. Hopen dat alles goed gaat nu. Verder nergens last van. Alleen vreselijke zere borsten.
@ Wen, kan je heel goed begrijpen. Het is altijd al erg spannend maar na een miskraam besef je nog meer hoe bijzonder en kwetsbaar alles is. Het is wel jammer dat je de eerste weken niet kan genieten maar komt straks allemaal goed @ Ingie, gefeliciteerd. Hopelijk voel je je niet te onzeker. @ Wenrich, veel klusplezier Vanmorgen werd ik wakker zat mijn rechter rechter oog helemaal dicht is dus lekker ontstoken ziet er niet uit haha. Straks even een zalfje ophalen bij de apotheek. Vanmorgen al om 7 uur wakker want mijn nieuwe fiets werd gebracht dan zo om 10 uur even voor controle naar de tandarts en dan gaan we een vakantie boeken voor oktober. Lekker 11 dagen naar Turkije fijne dag allemaal. Liefs
ingie, fijn dat het streepje dikker word... gefeliciteerd. jeanetjuh, dat is minder wakker worden dan, hoop dat het gauw over is... en heerlijk een vakantie boeken...
Heerlijk zo'n lekkere vakantie in het vooruitzicht Ik heb dit weekend niets gedaan. We zouden naar ons stamcafe gaan, maar de voetbal van mijn man was kampioen geworden, dus werd het een ander feestje. Jeetje Eline dat is idd schrikken. Hopelijk gaat alles goed met jullie! Jeanetjuh zal er vast mooi uitzien zo'n ontstoken oog Heb ik zelf ook erg vaak last van gehad. Alicia wat leuk dat je de baby heb gevoelt. Ik denk ook al een weekje of wat dat ik de baby voel, maar weet het dus niet zeker. Zou wel erg vroeg zijn, maar het is een gevoel wat ik nooit eerder gevoeld heb, dus ben benieuwd. Vandaag ga ik even weer een paar uurtjes werken. Het gaat nog steeds niet zoals het moet gaan en ben er bang voor dat ik echt tot aan de bevalling halve dagen ga werken.
@Chantal. Het is bij mij ook een gevoel dat ik normaal niet heb. Heb het wel aan andere gevraagd en idereen omschrijft het als een plopje of een belletje dat kapot knapt.Zo zou ik het ook noemen,dus ga er nu vanuit dat het het kindje was. @Missy. Fijn dat het streepje donkerder word. HEt zou inderdaad fijn zijn als je een afspraak bij de verloskundige hebt,krijg je zekerheid,kan me voorstellen dat je daar behoefte aan hebt. @Jeanetjuh. Altijd leuk een vakantie boeken.
@ Alicia, ja heerlijk we gaan nu naar het reisbureau. Heb je een foto van de muurschildering ben erg benieuwd
Heb altijd even hulp nodig om een foto te plaatsen,maar vanaf nu moet het gaan lukken Hierbij ook een foto van de muurschildering. Bekijk bijlage 67752
@Alicia Mooie buik en een hele leuke muurschildering! @Jeannetjuh Ow wat lekker zeg, een vakantie boeken en naar Turkijke nog wel. Wil ook mee... Wel balen dat je oog helemaal dicht zit. Ik hoop dat dat snel voorbij is. @Chantal Hoe ging het werken? Vanmorgen de vk gebeld en zij wilde toch eerder de echo hebben, dus heb hem nu volgende week dinsdag al. 25 mei heb ik de intake bij de vk. Ow ja, vanmorgen had ik een echte knaltest! Deze heb ik met mijn vmk nooit gehad, dus ik hoop dat dat positief is. Al zegt het natuurlijk niets. Nou ik ga maar weer even verder werken...
Jeanetjuh lekker zeg vakantie! Missyf fijn dat de testen duidelijker worden Alicia mooi buikje hoor! De muurschildering mag er ook wezen. Chantal vervelend dat je nog niet helemaal jezelf bent