jeetje joh wat naar van die vriendin dat je er niet bij kon zijn terwijl zij wist dat je pas om 6 uur weg moest, had best gekund... ff na vraag doen kan geen kwaad... voor de rest, komt allemaal goed hoor, wanneer heb je de 1e echo??
@ Nana ik hoop dat er dingen duidelijk voor jullie worden bij de gyn en dat ze wat voor jullie kunnen doen @Jane gaaf dat je begonnen bent. Ik kan ook bijna niet meer wachten. Ik wacht toch nog even de 20 weken echo af en daarna gaan we aan de klus.
zo leuk om met het kamertje bezig te zijn, ik zal van de week ff kijken om van die gordijnen, soort vitrage, weet niet hoe ik die dingen noem maar doorzichtig en met lussen... wil ze gewoon voor de sier hebben. Ik heb net mijn eerste babywasje in de wasmachine, alles wat nieuw is was ik nu uit, dan daarna dingen die niet nieuw zijn en wat ik nog had liggen van mijn dochter. moet ook nog luiers strijken.. pff alleen krijg het daarvan altijd zo in mijn rug, dus dat stel ik nog wel even uit.
@ Nana, fijn dat je woensdag eindelijk naar de gyn kan. Hopelijk krijg je meer duidelijkheid en kunnen ze je verder helpen. Succes. @ Jane, Leuk wit met een kleurtje ben je weer een beetje uitgerust? @ Miekje, wat vervelend allemaal. Gewoon praten met die vriendin want je had idd best mee kunnen eten. Kan je er met je man goed over praten? Hier even een digitale knuffel van mij. Mijn ogen doen nog steeds super veel pijn, dacht vanmorgen dat het minder was maar ze zijn nog steeds erg rood en dik net of ik de hele dag heb gehuild. Moet vanavond werken zie al die gezichten al voor me maar goed blijf er ook niet voor thuis. Ze zijn nu bezig in de badkamer met het kozijn en dubbel glas wat een bende maar daarna wordt het vast mooi
@Miekje. Vervelende dingen zijn dat altijd. een gesprek is altijd goed,hoop dat ze je dan kan geruststellen. @Wen. Is inderdaad een hele duidelijke test. Ik hoop dat je snel gerustgesteld word met een duidelijke echo. @Jane. Weer uitgerust. Als je zo even druk bent kun je merken dat je niet dezelfde energie hebt als voor de zwangerschap he. Leuk een kamer met de muren een rsutige kleur en een muur wat anders. dat was ook ons idee,dan heb je niet zoveel drukte. Hebben jullie de meubels al? @All. Hoe is het dan met San? Ik heb een aantal al niet zoveel meer gezien.
Meiden ik ben weer uitgerust alleen gaan we nu weer verder dus vanaaf zal wel hetzelfde zijn. Alicia meubels staan hier al twee weken in de doos maar die gaan we pas uitpakken als de kamer klaar is. Nana ik hoop dat je morgen eindelijk wat verder komt. Ingie mooie testen! Iedereen een fijne avond!
Hee meiden, Ben weinig online schaam, doordat mijn mannetje ook vakantie heeft computer ik weinig hahah. Vandaag wel wat fotos gemaakt, ga ze even plaatsen. Ga zo ook even bijlezen xxxx
Wow Eline, wat een buik heb inmiddels gekregen. Mooi hoor. En het kamertje ziet er ook erg leuk uit. Geniet nog maar even lekker van jullie laatste vakantie saampjes, ook al zijn jullie thuis. @Jeannetjuh Schiet niet echt op he met je oog, hoop dat het snel beter gaat. @Wendy Hoe gaat het met jou? Merk je al ets van de medicijnen of juist helemaal niets?
@ ingie jou testen worden ook steeds duidelijker. @ eline je buik krijgt echt een groeispurt zeg. en de baby kamer vind ik ook mooi. @ jeanetjuh gekookt water wil ook wel helpen voor je oog. @ wenrich hoe is het met je?
He dames, @eline Leuk kamertje!!!Mooie grote buik ook al zeg!(heb trouwens zelfde kussenhoesjes ) @jeasnetjuh Thanks voor je knuf!hierbij van mij 1 terug vanwege je ontstoken oog!echt flink balen zo!!Hoop dat t snel over is! En inderdaad thuis blijven doe je dan ook niet he....dat heb je in de zorg he...je blijft maar doorgaan! @ ingie Mooie testen!! @all vandaag dus moet verzameld en met m'n vriendin over m'n onzekerheid in vriendschappen gehad... en moet zeggen dat het een heel verhelderend en fijn gesprek was!(ze is ook echt m'n beste vriendinnetje) ze wees me er wel op dat ze juist zondag een sms haf gestuurd,omdat ze wist dat ik er niet bij kon zijn, en het wel fijn vind als ik weet dat ze wat met z'n allen doen, ze had t dus meer gedaan om mij een plezier te doen...en daar heeft ze wel gelijk in,want vind het idee van achter mijn rug om iets doen vreselijjk!!! Verder hebben t er over gehad dat we weten aan wie we wel en niet wat hebben!(aan elkaar dus gelukkig t meest ) Nou ja zal jullie er niet langer mee vermoeien,.....was dus gister duidelijk geval van hormonen en ben blij dat ik m'n ei nu kwijt ben en echt duidelijk weet dat ze hoe dan ook m'n beste vriendin blijft! Ze zei trouwens nog wel dat als ik ooit kids heb, en rest van ons clubje nog niet, ik dan ook nog wel s flink zal balen omdat ik niet mee kan, en eigenlijk niks wil missen... KOrtom moet nodig volwassen worden en mezelf flinke kick at my ass geven!!!!Wordt nu moeder dus wordt wel tijd ook he..... zo girls Thanks voor jullie digi steun als mijn digi vriendinnnen zijnde!!Echt heel fijn om alles soms te kunnen spuien... Manlief snapt me soms niet helemaal...(blijft een man he ) Verder nog 1 leuk ego dingetje vandaag....m'n ma had babykleren gekocht omdat ze op kraamvisite gaat, vraagt ze ineens goh wil jij nog geen kids??ikke nou nog niet o,over paar jaar ofzo...ja maar je wordt wel ouder, ja gelukkig wel! Hoop dus volgende wk echt op goede echo!Word nu al blij van die gedachte!!! Sorry voor lange ego bericht.maar wilde jullie de afloop ff laten weten...... Iedereen fijne avond! Nog leuke plannen met koninginnedag??moet zelf 's ochtends werken, maar denk dat t nu wel extr leuk is, ze komt natuurlijk bij "ons'' en dat vinden die oude mensen natuurlijk stiekem best leuk.... 's middags paardrijden want manlief s bij z'n neef vloer leggen! Liefs miek
Waauw Eline, je buik is echt gegroeid! Mooi hoor! Het kamertje is ook super. Hier hebben we een groot gedeelte behang geschrapt, morgen weer verder.
Wauw Eline wat ga je hard met je buik!!! Ga ook nog even foto's maken hehe.. om de 2 weken toch ff doen nu... Vandaag hier precies 26 weken... Jee wat vliegt de tijd! Mijn buik vliegt alle kanten op de laatste 3 dagen... (Ze lijkt ondekt te hebben hoe ze nog harder kan duwen en trappen ) YouTube - Feestje in mijn buik 26-04-2010.mp4 En heb het goed op film nu! Wel een telefooncamera, dus geen denderende kwaliteit... Maar er zijn iig 3 flinke trappen te zien, en als je goed kijkt zie je haar ook rondfriemelen (Hier deed ze zelfs nog rustig aan, soms gaat het nog veel harder haha)
@Chivay Leuk filmpje, die kleine meid kan er aardig wat van. @Miekje Fijn dat het allemaal weer opgehelderd is en dat het een goed gesprek was. En dat volwassen worden, komt vanzelf als de kleine er is. Dan verandert je hele leven. Ik denk dat je moeder wel heel blij gaat zijn na je goede echo volgende week, leuk vooruitzicht. Ga je het haar nog op een speciale manier vertellen?
@chivay leuk filmpje! @eline, wat een mooi buikje heb je al!!! En leuke kamer hoor! @miek, fijn dat het een goed gesprek was! @wen en missyf, Ja opzich gaat alles hier goed, tijdens de Clomid veel last gehad van hoofdpijn enz. Ondertussen is mijn blaasontsteking ook weg! Verder nog niet echt ergens last van. Gister begonnen met ovu testen maar die was echt heel erg negatief nog.. is ook te vroeg waarschijnlijk ( ik wil even kijken of het uberhaupt zin heeft..weet ik 12 mei). Op 12 mei word ik gebeld door de gyn hoe verder. @koninginnedag, wij zijn in amsterdam te vinden op het museumplein, hebben we het eerste jaar toen wij elkaar kende gedaan en erachter gekomen dat het zooo leuk was... dus hebben we traditie van gemaakt.. volgend jaar word (hopelijk) wat moeilijker voor mij om te gaan dus zullen we iets anders verzinnen. @ego.. mijn man werkt laatste tijd erg veel waardoor hij erg moe is... gisterochtend begonnen we met klussen maar ineens had hij geen puf meer ( te vroeg???) springt op en gaat zichzelf wassen en klaarmaken voor werk... snapte er niks van. Rest van de dag liep hij zichzelf in de weg dus ook s avonds... tot het moment dat ik voetbal opzette ( om hem weg te lokken van die stomme xbox) begon hij ineens te praten. Hij zat erg in zichzelf gister en gaf me ook totaal geen aandacht, had dr wel ietswat moeite mee hoor...! liefs