Morgen meiden, Heb even heel wat teruggelezen. Miekje leuk als je het nieuws eindelijk kan vertellen he, wanneer is de echo? Jane heerlijk dat je een beetje met de kamer bent begonnen. Weet je al wat voor behang of iets? Chivay gek gezicht blijft dat het die bewegende buik. Goed te zien hoor op filmpje, leuk hoor. Wendy naar van je man dat ie opeens moe was en naar werk ging. Kan me voorstellen dat dat niet leuk voelt. Jeanetjuh hoe is het nu met je ogen? Erg dat je er zon last van hebt zeg. Ingie mooie duidelijke test hoor Nana veel succes vandaag meid bij de gynacoloog, ik hoop dat ze je kunnen helpen. Alicia mooie buik, ik heb zelfde truitje. Wij gaan straks de nieuwe droger ophalen, echt lekker. Was nog een huwelijkscadeau van mijn ouders. Er moest aan het huis een schuur gemaakt worden, voor wasmachine en droger, die is nu bijna klaar. Echt lekker want ik was al die tijd al bij mijn schoonouders, beetje onhandig. xxxxx
@ Eline, je buik groeit goed ziet er mooi uit, en wat een schattige baby kamer fijn dat je nu zelf ook een droger krijgt is altijd makkelijk. @ Chivay, leuk filmpje ze is lekker aan het bewegen @ Miekje, fijn dat je goed hebt kunnen praten met je vriendin en alles duidelijk is. En ach volwassen wordt je straks vanzelf en idd mannen blijven mannen die zien onze problemen vaak niet. Ga je je moeder op een speciale manier verassen? Wij gaan ook niks bijzonders doen vrijdag ze gaan hier gewoon door met de kozijnen dus wil niet weg, mijn katten zijn helemaal uit hun doen dus die laat ik niet alleen. Misschien gaan we savonds ergens wat eten. Ja denk ook wel dat de mensen het leuk vinden dat het nu eens in het zeeuwse plaats vind. @ Nana, ben benieuwd hoe het vandaag bij de gyn was. @ Wenrich, fijn dat je nu geen last meer hebt van de medicijnen en je blaasontsteking, wel vervelend dat je vriend elke keer zo doet. @ Ingie, mooie test @ Missyf, bedankt voor de tip ben daar idd ook meteen mee begonnen werkt ook verzachtend. @ Wen, ja het is echt vervelend maar het lijkt wel iets beter te gaan. Hoe is het met jou? Nou ik geloof dat ik alles zo beantwoord heb ik heb vandaag lekker vrij heb gister voor een collega gewerkt en ben dan vandaag vrij morgen nog een dagdienst en dan al weekend Liefs
@Wendy Fijn om te horen dat je niet ergens last van hebt momenteel. Ik hoop dat de Clomid zijn werk doet en dat je een dezer dagen een posi ovutest hebt. En dan maar hopen dat je man niet te moe is om te klussen. Hebben jullie zijn zaad al ingeleverd? @Jeanetjuh Fijn dat het iets beter lijkt te gaan met je ogen. Hier gaat het wel aardig, probeer iets meer te ontspannen. Heb weinig last van kwaaltjes tot nu toe. Geniet van je vrije dag! @Eline Lekker he een droger, zou ook niet weten wat zonder zou moeten. @missyf Hoe gaat het met jou? Erg veel last van kwaaltjes? Weet je al wanneer je naar de gyn mag voor je echo of bel je volgende week pas? @san Hoe gaat het met jou? Gaat het alweer iets beter met je knie of valt het tegen? Ik heb nu lekker 5 dagen vrij, met dit mooie weer is dat geen straf. Alhoewel het volgens mij weer minder wordt na vandaag. Ow ja, met Koninginnedag doen wij niets bijzonders. Gewoon lekker thuis, denk ik. Liefs Wendy
@Eline. Zo,wat een buik heb jij al. Je bent flink gegroeid de laatste tijd. Welheel leuk dat nu goed te zien is dat je zwanger bent he. @Chivay. Leuk filmpje. Ook een leuk idee om het te filmen,die onthoud ik @miekje. Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je vriendin. Uitpraten is altijd het handigst. Straks zal er inderdaad wel wat veranderen zoals je vriendin zei. Je zult waarcshijnlijk met de kleine niet meer overal bij kunnen zijn,maar het is dan heel goed om te weten dat ze je beste vriendin blijft. @Jeanetjuh. Hoe gaat het met je ogen? Word het al iets minder gevoelig? @Wendyenr. Fijn dat je je nu wat beter voelt. Ik hoop dat je snel een posi test hebt en aan het klussen kunt. Gun het je zo. @Koninginnnedag. Vriendlief moet 's ochtends werken en dan ga ik mee. Collega's hebben al vaak gevraagd of ik eens de buik kom showen dus dat kan mooi nu ik vrij ben. Kan dan mooi helpen met werk bij hun,is familiebedrijf,dus dan kan het wel. 's Middags willen we nog even naar de bouwmarkt. Die dag veel korting en we willen nog graag een hor voor het raan op de babykamer,dus eens kijken wat ze hebben.
@ Alicia, het gaat gelukkig wel wat beter. Net even in de zon gezeten maar dat is niet echt lekker maar vanmiddag nog eens proberen @ Wen, fijn dat het iets beter met je gaat. Geniet van je vrije dagen ze geven idd wat minder weer af.
Eline wij willen twee wanden met glasvezel en dit wit schilderen en we willen een wand apart behangetje maar wat moeten we nog uitzoeken. Omdat het schuin afloopt is de andere kant van de wand met structuurverf geschilderd dus die kunnen we ook niet behangen. Dus kort samengevat wit met een kleurtje. Ben wel wat minder aanwezig op het forum doordat we bezig zijn met het kamertje in de avond, maar het resultaat zal ik zeker hier showen. Nana hoe is het gegaan vandaag?
Nana hoe is het gegaan bij de gyn? Ik wil ook bezig met het kamertje Nog eventjes geduld tot de 20 weken echo hebben Ik heb iedere keer een steek op dezelfde plek in mijn buik. Herkend iemand dit?
@ Chantal, nog even geduld dan kunnen jullie aan de slag hoe gaat het met senna? @ Nana, ben ook heel erg benieuwd hoe het bij de gyn was. @ San, hoe gaat het met jou? @ Kirin, ben ook erg benieuwd hoe het met jou gaat. Meiden die ovu testen gebruiken of hebben gebruikt. Kan ik het beste sochtends of savonds testen? En deden jullie er gewoon 1 op een dag of meer? Liefs
@ miekje wat fijn dat je een goed gesprek heb gehad met je vriendinnetje. @ chivay wouw geweldig filmpje. @ wen1975 alles gaat goed en kwaaltjes heb ik ook niet echt. beetje zeurderige buikpijn en soort spierpijn. en aanstaande maandag gaat ik bellen voor een echo. @ jeanetjuh gelukkig dat de tip goed werkt. @ wenrich ik hoop dat je snel je ei vind. @ nana hoe is het gegaan vandaag? @ alll ik wil nog ff me test showen van vanochtend Bekijk bijlage 68344
Hey meiden, Was een spannend dag voor me. Maar die is ook gewoon weer voorbij gegaan. De gyn heeft onderzoeken gedaan en vragen gesteld. Moet nu eerst bloed prikken en daarna kijken we verder. Hoogst waarschijnlijk krijg ik clomifeentabletten voor een eisprong. Moet nu helaas wachten tot 19 mei, dan belt ze pas over de uitslag. Dus wacht nu gewoon weer rustig af deze maand. Het is te minste 1 stap in de goede richting! Veel liefs van nana
@Nana Dat is in ieder geval vooruitgang. En voor je het weet is het alweer 19 mei. @missy Mooie testen weer. Toevallig heb ik ook vandaag nog eens digitaal getest (met middagurine) en ook bij mij kwam nu 2-3 weken te staan. De vorige keer bij mijn vmk bleef hij bij 1-2 weken steken, dus heb er nu wel een beter gevoel over. @Alicia Leuk je buik showen bij de collega's van je man. Voor jullie dus verder ook een rustige Koninginnedag. Fijne avond allemaal, ik ga nu het Blok kijken.
@ Nana, fijn dat er nu wat gedaan wordt. Jammer dat je nu weer moet wachten maar je hebt iets om naar uit te kijken. Hoe gaat het verder met je? @ Missy, mooie testen hoor @ Wen, ik heb de vorige keer maar 1 test gedaan dus zou het niet kunnen vergelijken. Maar fijn dat jij nu wel duidelijk verschil ziet
Nou vooruit, dan show ik hier ook nog even mijn allerlaatste testjes. Nu ga ik echt niet meer testen. Bekijk bijlage 68406
meiden wat een super mooie testen... eline meid wat een buik al zeg... die zit zeker ook al lekker in de weg, en een leuk kamertje hoor. lekker knus ook nana fijn een stapje in de richting, helaas nog wel 3 weken op uitslag wachten...maar voor je het weet zijn ze om chantal, ik zou zo niet weten wat die steken kan zijn... heb je er nog last van, anders vraag je de vk ff hier druk, gister alle wasjes gedaan van de baby en op gevouwen, vandaag alles in de kast gelegd, en morgen dan maar even de rest opruimen en foto's maken... alles staat al dus maar moet er nog wel uit omdat er laminaat in moet... maar alles stond er al in van zoontje, maar ik wil er nu laminaat in hebben... ledikantje moet toch ook nog uit elkaar want wil ik schoon maken helemaal.. kleine kast kan zo ff aan de kant en commode kan ook wel aan de kant.... klein kamertje dus laminaat is ook zo klaar... Maar het staat even klaar allemaal, weet ik precies hoe ik het hebben wil allemaal...
@ Nana... Wat fijn dat de eerste stap gezet is! Op naar 19 mei.. ben heel benieuwd en duim voor je dat er snel schot in de zaak komt!!!! Wauw wat een mooie testen komen er voorbij!! Leuk hoor! Morgen even bij de vk langs, en laat in de middag een 3d4d echo! Ben zo benieuwd!..... Ook heel benieuwd hoe ze nu ligt... dus hoop dat de vk het al een beetje kan voelen, en anders hoor ik het wel met de echo! Ze is nu ook weer circus aan het spelen... Helaas heb ik wel 2 plekjes ontdekt waarvan ik denk dat het beginnende striae is... ff navragen morgen.. Tja.. heb wel t vermoedde dat ik een tijgervelletje zal krijgen.. maar het is voor een heel goed doel..
Hee meiden Chivay veel plezier bij de echo, leuk. Balen van de striae, ik zie nog niks, maar ja sommigen krijgen het de laatste paar weken, en las zelfs van iemand een dag na de bevalling Wen geniet van je vrije dagen. Chantal, ik heb wel is een beetje steken vlak naast navel. Missy mooie test Nana gelukkig gebeurd er nu iets in ieder geval. Mamanouk lekker dat het kamertje al opschiet. Gisteren werd ik gebeld door de rijschool, 31 mei mijn praktijkexamen om 3 uur smiddags. Hoop dat het goed gaat. Nog 4 daagjes vakantie, wat vliegt het toch voorbij zeg. Gisteren een abonnement genomen op ouders van nu, krijg je een wipstoeltje bij van fisher prijs twv 100 euro, en betaal voor dat abonnement 58 euro. Misschien nog een idee voor iemand die dat zoekt Jaar Ouders van Nu + gratis Fisher Price wipstoel | abonnementen Ouders van NU | Zester#
@Chivay Veel plezier vanmiddag met je echo! @Eline Spannend, 31 mei afrijden. Komt vast en zeker goed. @Mamanouk Schiet dus al lekker op het kamertje. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
@Chantal. Ik heb ook eerder steken gehad rond de navel. Heb vk toen gebeld en waren de bandenb die uitrekken. @Wen. Mooie testen hoor. @Missy. Heel duidelijk die testen. Probeer ervan te genieten. @Chivay. Is inderdaad voor een goed doel. Ik heb daar zelf een tip voor gekregen van een collega. Die smeerde van het begin af aan haar buik 's avond sin met bodylotion zodat de huid soepel blijft. Ik doe dat dus maar,baad het niet schaad het niet en heb nog nergens last van. Misschien een idee? Veel plezier bij de echo. @Jeanetjuh. Ik had gelezen dat tussen de middag (12 uur) je piek het hoogst is qua hormoon dus ik deed altijd in mijn pauze de test om half 1. Ik deed er ook een per dag. In het begin deed ik ze om de dag om wat testen uit te sparen,maar dat zou ik pas doen als je snapt hoe de testen bij jou werken zodat je je ei niet mist.
Goedemorgen meiden! Ik moet maandag weer naar de verloskundige, dan zal ik het eens vragen van die steken. Soms heb ik ze vlak bij mijn navel, maar ook wel helemaal links. Beetje raar dus. Jeanetjuh ik deed de test altijd s' middags om vier uur, omdat ik anders de testen op mijn werk moest doen. Ik deed ze op een gegeven moment ook om de dag. Met Senna gaat het goed. Alleen het zindelijk worden is nog niet echt wat, maar goed heb gister weer wat tips gekregen, dus die gaan we maar eens uitproberen Nana wat fijn dat je nou iets hebt om naar uit te kijken. Ik hoop dat de drie weken voor jou omvliegen Ik smeer ook iedere keer mijn billen, buik en borsten in met olie of bodylotion en ik scrub mijn huid 2 a 3 keer per week. Had gehoord dat, dat ook goed schijnt te zijn. Chivay veel plezier vandaag met de echo! Dames mooie zwangerschapstesten hoor Eline wat spannend dat je mag afrijden. Mijn duimen zullen die dag voor je draaien Dat gaat vast helemaal goed komen.