Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @girlie... wat erg meid.. ben sprakeloos. Heel veel sterkte de komende tijd en ik weet cker dat je moeder over je kleintje waakt. Wel fijn dat je het haar nog hebt kunnen vertellen.

@chivay, mooie echo zeg!!

Nou meiden ik zou eigenlijk mijn eisprong morgen hebben maar mijn ovutest gaf nog negatief aan. Toch moeten we de komende dagen maar aan de klus. :)

Alvast fijnen k-dag! Wij gaan naar museumplein.. waarschijnlijk de laatste keer voorlopig.. dus gaan nog even genieten!

liefs

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @kirin, wat fijn dat je nu wat meer duidelijkheid krijgt en er eindelijk wat gebeurd! Ik weet hoe je je voelt, vielen de onderzoeken je mee?

@wen, we hebben het zaad nog niet ingeleverd, zouden het vandaag doen maar het niet mogen is op een of andere manier een turn on... dus we hebben geklust gisteravond... heb wel gebeld en die vrouw vertelde al dat dat vaker gebeurd haha, volgende maand zijn zaad laten nakijken maar :)

3. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Hier net nog even een testje gedaan. Voel me zo goed, dat ik denk ben ik wel zwanger. Maar deze bevestigd het toch echt heel goed.

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chivay mooie echo, leuk he om te zien. Heb je ook een filmpje ervan gekregen?

Ingie echt een knal test.

Wij gaan nog ff naar de mac, een ijshoorntje halen.

xxxx

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    girllie jeetje wat heftig zeg, ik kan me ook voorstellen dat je daarom even geen zin hebt om hier te komen. Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies.

chivay waaauw mooie echo's hoor

hier nog mijn buikfoto van afgelopen dinsdag

6. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    girllie ook ik ben sprakeloos, heel veel sterkte meid.
    en geniet wel van je zwangerschap.

dikke knuffel

7. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ jane zooooo jouw buik krijgt ook echt een groeispurt:$ gewelldig hoor.

@ ingie je heb wederom weer een mooie test.

@ chivay mooie echo's hoor.

@ eline je mag bijna afrijden spannend.

@ miekje nog een weekje voor je, dan ben je 12 weekjes :)

@ wenrich groot gelijk lekker klussen meid :p

@ all een dikke knuffel

8. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey meiden,

Daar ben ik ook weer eens..

@Girllie, zit hier nu met een brok in m'n keel! Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe de komende tijd. Het zal niet makkelijk zijn voor je! Wel heel fijn dat je moeder nog hebt kunnen vertellen dat je zwanger bent! Ze zal vast en zeker over jullie kleintje waken... Heel sterkte!

9. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Ik ga zo de stad in dus zal binnenkort even wat meer reageren! Maar ben er nog steeds en lees ook mee... Kon alleen niet veel reageren.:)

Iedereen veel plezier vanavond en morgen!!:D

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Chivay Mooie echo hoor en leuk dat je nu al lekker eigenwijs is. Dat wordt nog wat straks...:D

@Jane Wat een mooi buikje zeg!

@Wendy Heel veel klusplezier en dat je aan het einde van de maand een positest in handen mag hebben.:p En veel plezier in A'dam morgen.

@Banne Voor jou wordt het ook weer spannend de komende 10 dagen. Ook voor jou ga ik duimen voor een positest.

Fijne avond allemaal en alvast een hele fijne Koninginnedag!

Liefs
    Wendy

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Morgen meiden

Jane mooie buik, groeit hard he. Gaat het goed met het kamertje?

Wat een vies weer he. Wij gaan zo als het droog is even op de markt kijken hier in heemstede.
    Fijne koninginnedag allemaal.

xxxxx

12. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0

2 Dozen:$:$:$:$ ooooohhhh!!! Hahahah jij boft!!! Hahaha, de tut vond ik ook leuk!!! Het is nu onze 1e tut hihi!!

X

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Eline het gaat idd nu sneller, ook de weken vliegen nu voorbij dat was in het begin wel anders. Wij gaan vandaag even kijken naar behang en verf etc dus dus als dat binnen is kunnen echt aan de gang. Al het andere behang is er af.

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    girllie: ben even helemaal stil van je verhaal, wat heftig moet dit voor je zijn. Maar wel mooi dat je nog wel hebt kunnen vertellen dat je zwanger bent. Heel erg veel sterkte.

chivay: mooie echo's!!

eline: bijna afrijden, wat spannend!!!

ingie: lekker he, zo'n knaltest :)

jane: je buik groeit goed, mooi hoor!

eventjes ego :(:
    was zo aan het genieten van de hele zwangerschap, eindelijk zat ik op die roze wolk.
    maar op de een of andere manier komt er dan ook altijd weer tegenslag :(

de kleine doet het nog steeds prima gelukkig, maar helaas doet mijn eigen lijf het een stuk minder.
    had sinds vorige week ineens ontzettend pijn bij het lopen, opstaan vanuit lage positie en omdraaien in bed. de pijn zit achter mn bil zeg maar.
    gisternacht heb ik de hele nacht huilend rondgelopen van de pijn, kon niet meer in bed liggen, bij elke beweging ging ik door de grond.
    Dus gistermorgen op naar de huisarts. Waar ik verder nooit kom, dus was de eerste keer dat ik bij de huisarts in tiel kwam.

Conclusie: Zwangerschaps-ischias. Slijtage van het bekkengewricht aan de linkerkant.

Moet nu naar een mensendieck-therapeut, benieuwd wat dat gaat opleveren.

Moet in ieder geval flink gas terugnemen, want af en toe doet zelfs mijn ene voet voor de andere zetten al pijn.

15. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Kwebbelsnoes ik herken het:( Gelukkig gaat het nu een stuk beter, maar dat komt wel omdat ik het nu een heel stuk rustiger aan doe ook qua werk. Ik heb een bekkenband en die helpt heel goed. Misschien een aanrader voor jou! Hopelijk gaat het gauw weer wat beter.

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    chantal: dank voor je reactie! ik ben gisteren na de huisarts wel gaan werken, maar dat ging echt niet. gelukkig heb ik nu een week vakantie en hopelijk kan ik komende week ook al terecht bij de therapeut, dan ga ik even met haar overleggen hoe en wat qua werk, want dat kon mijn huisarts niet beoordelen.

17. Girllie.... de tranen in mijn ogen hier... wat heftig! Dat is toch wel veel en veel te snel gegaan. Onverwacht snel, of niet?
    Wat moet dit moeilijk zijn voor je, voor de hele familie natuurlijk. Gecondoleerd.
    Heel veel sterkte de komende tijd, en ik hoop dat je inderdaad nog wel goed van je zwangerschap kan genieten. Er zal in ieder geval vast wel een engeltje waken over jou en je kindje nu. Zo jammer dat je moeder haar kleinkind niet meer kan leren kennen, wel heel fijn dat je het toch nog net hebt kunnen vertellen aan haar.

18. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, mooie echo's :D het is idd al een eigewijs meisje:)

@ Jane, wooow :$ jou buik maakt een groeispurt zeg:D

@ Eline, fijn dat je zo snel al af mag rijden en komt vast allemaal goed:)

@ Ingie, mooie test:)

@ Kwebbel, wat balen voor je hopelijk kan de fysio je helpen en gaat het snel wat beter. Goed op jezelf en de kleine passen he.

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Heb net een ovutest gedaan maar was nog helemaal negatief. Had ik ook wel verwacht want zit pas op dag 10 maar ga uit van een cyclus van 27 dagen en dan moet je vanaf dag 10 testen. Wil deze keer ook echt mijn ei niet missen:)

20. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Succes Jeanetjuh! Hopelijk vind je snel je ei:D

Deel Deze Pagina