Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Hallo Dames,s

Hier nog steeds geen nieuws, behalve dat ik dus ongesteld ben geworden met provera en nu moet ik weer afwachten of mijn cyclus de komende maanden weer van zichzelf op gang komt. Ik heb in elk geval geen clomid gekregen om een eisprong op te wekken. mijn bloeduitslagen waren allemaal goed. Dus tja we wachten maar weer af.

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Jane nog geslaagd voor behang en verf?

Kirin jeetje dus het is afwachten. Gelukkig ben je wel ongesteld geworden.

Kwebbel klinkt naar meid, rustig aan doen.

Wij zijn naar de markt geweest, nog een broekje maat 62 met pooh erop gekocht.
    Toen naar ikea( wat een gekkenhuis, half uur wachten voor kassa) en toen de gamma.
    Gingen om 9 uur weg, en half 2 weer richting huis. Ik moest janken, was gewoon teveel, zat er helemaal doorheen.
    Kan veel minder hebben qua dingen doen.

xxxx

3. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ kirin wat fijn dat je toch ongesteld bent geworden.
    hoop dat je snel meer duidelijkheid gaat krijgen met je cyclus.

@ eline ja het is overal een gekkehuis, leuk een broekje van poeh.

@ kwebbel gewoon rustig aan doen en luister naar je lichaam meid.

@ jeanetjuh dus dan moeten de ovutesten vanaf vandaag lanzaam omhoog gaan tot je piek.
    hoop zo dat je je ei vind!

veel liefs

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    kwebbel wat balen zeg, zo kun je idd niet echt genieten. Ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen

eveline buikje groeit goed nu idd, hoe is het met jou buikje?

jeanetjuh ik hoop dat je snel je ei vindt

eline wij zijn geslaagd bij de karwei, deze is pas geopend in nijmegen en had sowieso 15 % openingskorting maar je kon daarboven op nog korting krijgen dmv stickers plakken 20 %, 15 % en 10 % dus al met al hebben wij voor 250 euro gekocht, eigenlijk boven de 300 euro maar met korting viel het me nog mee. We doen 1 wand zacht roze met hartjes, vriendlief kwam met het behangetje had ik niet verwacht maar het is echt heel mooi, de rest van de muren worden wit en er komt ook een wit eiken laminaatje in. Verder hebben we dus glasvezelbehang gekocht, muurverf, verf + accesoires. Ook hebben we van tinkerbell een mooie sticker gekocht die op de muur of deur kan. Ik ben helemaal blij :D

Nu ff pauze en hebben wat besteld bij de snackbar wat ze komen brengen. Straks gaan we verven en morgen gaan we het glasvezel behangen dat we zondag willen gaan schilderen.

5. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Jane wat leuk dat behangetje met die hartjes, ben benieuwd.
    leuk ook van di8e stickers.
    Jullie hebben dus een druk weekend, pfff.
    Wel op tijd uit rusten he.

xxxx

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ja hoor ga ik zeker doen, ik heb ook handschoenen voor het verven zo meteen we zorgen ervoor dat alles goed lucht

7. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He dames,

@Girliie Gecondoleerd met het verlies van je moeder!!!!!Echt vreselijk om mee te moeten maken!!Nog wel fijn dat ze heeft mee gekregen dat je zwanger bent, daardoor is ze vast rustig kunnen gaan!
    Veel sterkte en hopelijk kan je toch genieten van je zwangerschap met zo'n lieve bescherm engel!!

@jane wat een mooie buik!Leuk ook dat je zo lekker geshopt hebt,succes met klussen!!

@jeantjuh succes met zoeken!komt vast goed!

@wendyrich Hopelijk vind jij ook snel je ei!!veel plezier met klussen in ieder geval,leuke dag gehad in a'dam???

@kwebbel Flink balen!!hoop dat therapie goed helpt!!

@eline Pittige dag gehad zo!begrijpelijjk dat t ff teveel wordt...je zou simpel worden van al die mensen!lekker uitrusten nu;)

@kirin Hopelijk heb je snel een goede cyclus!!

@all vanaochtend gewerkt, en vanmiddag lekker bij geslapen....da's dus een kwaal waar ik wel last van heb;)
    Morgen hele dag shoppen met vriendinnen,dus zal lastig worden om niet te opvallend alleen maar wijde dingen te kopen;)
    Ga nu eerst met hond fietsen, zon schijnt en ff frisse neus halen kan geen kwaad;)

Iedereen fijne avond en fijn weekend!!

x miek

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Kwebbel Jeetje da's niet zo mooi, ik hoop dat je snel bij die therapeut terecht kan.

@Jane Klinkt leuk zoals jullie het kamertje willen maken, ben benieuwd naar de foto's als het af is. Klusse!

@Eline Begrijpelijk dat dat allemaal te veel was voor je. Rust lekker uit en denk aan jezelf en de kleine.

@Jeanetjuh Ik hoop dat je snel je ei mag vinden, veel klusplezier alvast. :D Bekijk bijlage 68719

@Kirin Ik hoop dat deze cyclus snel op gang komt of niet natuurlijk, dan zou je nl zwanger zijn. :p

@Miekje Shopse morgen met je vriendin en ik hoop dat het je lukt om onopvallend te slagen voor wijdere kleren.

Fijne avond allemaal!

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kirin, weer maar afwachten dus;). Hoop echt dat je nu een beetje een normale cylus hebt.

@ Eline, leuk een broekje met pooh ben een echt pooh fan:D en dan vooral knorretje en tijgetje;)

@ Jane, ik denk dat het super mooi wordt ben helemaal van de hartjes en roze wij hebben zelf een roze slaapkamer:D ben erg benieuwd naar de foto's en idd neem je rust he.

@ Miekje, vervelend dat je zo moe bent maar het is voor het goede doel he. Veel shop plezier morgen.

@ Wen, wat een super leuk plaatje:D ik hoop ook dat ik mijn ei vind.

Zo hier zitten de kozijnen en het glas erin het is echt super mooi:D net alles schoongemaakt wat een karwei maar nu zitten we heerlijk op de bank en gaan zo een wijntje doen.

Fijn weekend allemaal Liefs

10. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Girlie zit met tranen in mijn ogen gecondoleerd met dit grote verlies als je het erover wil hebben mag je altijd een pv berichtje sturen.

All@ lees wel mee maar heb weinig nieuws knie wil nog niet echt vlotten kan hem niet strekken en buigen en verderr gebeurd er ook weinig zelfs nog geen ongi te bekennen en heb bewust deze maand veilig gedaan om te kijken wat er gebeurd maar niks dus.

Groetjes allemaal.

11. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Morgen meiden,

Jeanetjuh fijn dat de kozijnen en ramen er weer in zitten. Heerlijk he als alles dan weer netjes is.

San wat naar van je knie zeg, 6 weken staat ervoor toch of nie?

Miekje ben benieuwd wat je koopt vandaag.

Heb heerlijk geslapen vannacht, was om 7 uur wakker.
    Net een avent iq flessenwarmer gekocht via mp,21 euro.
    Kan het maar weer alvast hebben haha.
    vanaf 6 weken is het goed zei die mw op borstvoedingsavond, om ze is een flesje te geven. Dan kunnen ze alvast wennen.

xxxxx

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @san Balen dat het niet echt opschiet met je knie. Ben je inmiddels al wel met fysio begonnen om je knie te ondersteunen of mag dat pas na de 6 weken?

@Jeanetjuh Fijn dat dat de kozijnen er weer in zitten en alles weer aan kant is.

@Eline Da's niet verkeerd en idd je kan het maar alvast hebben.

Fijne zaterdag allemaal!

13. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ jeanetjuh heb je genoten van je wijntje?? en heb je al een streepje op je ovu test?

@ wen je mag bijna voor echoooooo!!!

@ san jammer van je knie meid. hoop dat je maar snel mag/kan rond huppelen.

veel liefs

14. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Missyf, ja was heerlijk:D we waren echt kapot maar goed het is nu echt super mooi. Nee vandaag nog geen streepje.

15. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @San. Balen dat het nog niet zo wil vlotten met je knie. Is het normaal dat je je knie niet kunt buigen na de operatie?
    Balen dat er ook nog geen ongi te bekennen is. Ik had gedacht dat het bij jou door de spanning van het overlijden van je neefje kwam en dat je dan wat later zou zijn,maar nu zit je al wel een tijdje te wachten he.

@Jane. leuk dat behangetje. Plaats je een foto als het erop zit?

@Jeanetjuh. Hoe gaat het met de testen? Vallen ze je mee in gebruik?

Hier alles oke. Gister hebben we het kindje weer gevoeld,nu weten we het zeker. Voelde nu ook veel sterker,niet meer zo als een belletje die kapot knapt,maar echt als een stomp. Heel apart,maar superleuk om te voelen.
    Fijn weekend allemaal. Nog plannen voor morgen. Wij gaan morgen lekker uit eten met mijn familie,heb ik zin in.

Groetjes Alicia

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia dat doe ik zeker! Glasvezel behang zit er op, nu drogen en morgen de muurverf erop. Daarna komt het roze behangetje pas.

Leuk dat je de kleine nu voelt! Ondanks dat ik de placenta ook voor heb voel ik ze regelmatig nu. Maat ja ik heb 4 benen en 4 armen die me af en toe plagen.

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ;) haha Jane.. Wellicht ben je straks maar wat blij met je placenta als stootkussen ertussen!

18. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    @ Jane ik ben benieuwd naar het behang:)

Jeanetjuh hoe bevallen de ovu testen?

Maandag weer naar de verloskundige. En als dan alles goed is ga ik eens op pad om te kijken naar leuke geboortekaartjes. En we gaan ook bezig met het kamertje. Moet alleen nog even wat ideetjes opdoen;)
    Ik voel de kleine ook. Eerst twijfelde ik, omdat het wel heel vroeg zou zijn (zo ongeveer bij 14), maar nu voel ik dit steeds vaker dus het moet de kleine wel zijn:D Heb net nog een heel leuk pakje van een vriendin gekregen. Te schattig gewoon:) Wij gaan vanavond lekker filmpje kijken en morgen moet ik eventjes werken.

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    chantal: ik heb ook al 2 weken het idee dat ik de kleine voel, maar gister kreeg ik echt een duidelijk schopje en vanmiddag was mijn buik net een golfslagbad, alsof het vruchtwater tegen mn buik aan klotste, volgens mij was de kleine alvast aan het oefenen met zwemmen.
    ik heb de placenta achter liggen, dus de vk zei al dat ik het wel snel zou kunnen voelen.

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Dat denk ik ook ;)

Deel Deze Pagina