@eline, wat fijn! isschien moest je meisje ook even bijkomen van alles? ( had mijn nichtje ook) het is ook zo dat ze aanvoelt wanneer jij niet lekker in je vel zit.. en dat zal haar ook niet in de koude kleren gaan zitten! Fijn dat alles weer goed gaat meissie!
Wij hebben dezelfde babyfoon als Sammie haha..... Vrienden van ons hebben die ook en die waren heel enthousiast dus vandaar dat wij die ook hebben aangeschaft.
@ Sammie.. Klinkt goed die kijkers!! @ Eline... Wauw.. 8.5 uur ertussen!? Mag je Kim al laten slapen zolang ze wil? Wij mochten er nu max 6 uur tussen.. doet ze soms al best netjes snachts! Gemiddeld tussen de 4 en 6 uur ertussen in de nachten.. @ Babyfoon... Philips - DECT-babyfoon SCD510/00 - Babyfoons - Gezondheid en controle - Verzorging voor moeder en kind Wij hebben deze... erg tevreden mee...
Chivay ik ben aan het afbouwen, de bv vergt zoveel van me ik woog nog maar 52 kilo. Buiten dat is het erg tijdrovend om er twee te voeden aan de borst. Moet wel zeggen dat ik het erg mooi en intiem vind, de meiden deden het ook echt super in het zkh toen ze de eerste keer aan de borst gingen met begeleiding van de lactatiekundige. Heb geen pijn gehad tijdens het voeden
Helemaal gelijk... die momenten nemen ze je niet meer af! Ga je nog proberen voor een combie? 1/2 voedingen? Of bouw je volledig af?
meiden.. ik zit helemaal te shaken.. Ik heb een donor gevonden!!! Nu nog de goedkeuring van de Gyn. 6 sept ga ik erheen en ik denk dat ik richard mee ga nemen naar het gesprek. Gaan we samen aangeven dat we voor een donor gaan! Dan moet ze ons wel meenemen in de vergadering lijkt me zo? Ze gaat proberen ons om te lullen maar dat gaat haar niet lukken! Ik zit niet te wachten op een jaar lang medische molen en dan alsnog niks vinden.. Vanaf 6 sept wordt alles in gang gezet. ( gaat mijn nieuwe baas blij mee zijn..) en dan afwachten. Ik hoop na onze vakantie die brief op de deurmat te vinden Ik ga er in elk geval heel hard mijn best voor doen!
Hey meiden, Als ik zo eens weer bij lees gaat het bijna alleen nog maar over zwanger zijn, en lieve baby´s. Leuk hoor voor iedereen!!! Maar wil ook zo graag!! Even een ego berichtje mag toch wel. Ga vrijdag lekker weg en als ik dan maandag terug kom, dan ben ik eindelijk klaar met duphaston, en hoop ik snel met clomid te beginnen. Veel plezier allemaal!! liefs van pluisje. Ps als ik het zo lees gaat het goed bij iedereen, eentje al kijkers voor zijn huis, en een baby die door slaapt, en eentje die een babyfoon aan schaft, nee hoor vind het leuk voor iedereen!!
Ik ga idd volledig afbouwen, met het flesje zijn we gewoon zoveel sneller klaar. Ik kolf nu nog 3 voedingen per dag voor ze want ik kan natuurlijk niet zomaar ff stoppen. De bv krijgen ze dan met een flesje, ik kolf dubbel dus dat gaat best snel. Ik merk gewoon dat ik de extra tijd die ik daardoor bespaar echt nodig heb. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat als vriendlief weer gaat werken want nu helpt hij elke keer mee. Dat wordt straks oma's vragen helpen een flesje te geven. Voorlopig krijgen ze nog wat bv. Ben wel blij dat ze de basis hebben gehad
@ Eline, fijn dat het zo goed gaat. Ja vroeg me hetzelfde als Chivay af mag ze zolang slapen zonder voeding? @ Jane, snap goed dat je gaat afbouwen/stoppen met de voeding en idd die mooie momenten nemen ze je niet af. @ Chivay, wat leuk die eerste lach de foto is ook erg schattig. @ Sammie, zo dat is mooi zeg is het ook een redelijk bod? Liefs
@ wenrich, woooow wat een super nieuws voor jullie even een vraagje moeten jullie die donor nou ook betalen of wordt dat vergoed?
Wendy wat een goed nieuws zeg! Pluisje ik kan me er wel iets bij voorstellen. Een ego berichtje mag best hoor!
Sammie fijn zeg een bieder al voor je huis Wenr wow wat goed van die donor, spannend meid Chivay ze krijgt nu voeding voor koemelkallergie, en het lijkt erop dat dit het is Doorslapen: Het mag wel volgens mij, en ze meld zich anders vanzelf wel, had het vandaag wel op cb gezegt, zeiden niets. In juli mamas had 1 op cb gehoord dat ze vanaf 8 pond door mogen slapen. xxxx
@ wenrich wat een geweldig nieuws voor jullie!!! ben zo blij. @ pluisje een ego berichtje mag natuurlijk wel. geniet lekker van je weekendje weg. @ zag weer hele mooie foto's voorbij komen. zo heb wel gelezen maar ff te lui om te reageren veel liefs
wij moeten aan het kliniek geld betalen....dit kost ons 600 euro voor 6 pogingen. Gemiddeld word je na 3 a 4 keer zwanger ( al houden ze mij heel erg in de gaten dus ik verwacht sneller!) en krijg je de rest van het geld terug.. Je koopt rietjes met zaad in.. We hebben nu een keus meiden.. zo lastig! We kunnen een donor krijgen die al doneert in Rijnstate die voor ons wil doneren, of we kunnen een kennis laten doneren die uit leiden komt. Hij moet een heel stuk rijden en nog laten testen of hij geschikt is al donor... wat zouden jullie doen?
@ wenrich, ik zou liever voor de donor uit rijnstate gaan, lijkt me moeilijk een kennis als donor maar het is natuurlijk jullie keus. Spannend allemaal hoor en hele beslissingen he.
@Wendy Gefeliciteerd dat jullie een donor hebben gevonden. Net als Jeanetjuh zou ik voor een onbekende donor gaan, het is namelijk allemaal al complex genoeg. @Chantal Al geslaagd voor een babyfoon? Wij hebben overigens de Alecto DBX-89 ECO. @Sammie Wat fijn al een bod op jullie huis, is het ook nog eentje die bij jullie het overwegen waard is? @Jane Groot gelijk dat je gaat afbouwen, het moet allemaal wel leuk blijven de borstvoeding geven. @Chivay Wat leuk dat Oona voor het eerst echt gelachen heeft. @ego Vandaag het gemeentehuis gebeld en vrijdagochtend gaan we in ondertrouw en dan 20 september gaan we al trouwen. Wow gaat nu wel snel ineens.
ja het is lastig... het makkelijker is dat hij al doneert in Rijnstate. Dus hij hoeft niet meer al die testen te doorstaandie onze kennis wel moet doorstaan..
@Eline. Fij dat je weet waar het aan ligt en het nu met de nieuwe voeding beter gaat. @Girllie. Mooi buikje. En super een huis. @Chivay. Hoe gaat het met het combineren van borst en kunst voeding? Ik zou een kunst voeding op de dag ook wel wat vinden. Kan mijn vriend dan mooi geven. IS het makkelijk om over te gaan wat betreft je borsten en stuwing? @Doorslapen. Wij morgen nina laten slapen als ze zich niet meld. Ze slpaat elke nacht 6 a7 uur door,dus dat is ideaal. Overdag komtz e dan wat vaker en haalt ze het weer in lijkt het. @Wendyenr. Ik zou voor de anonieme donor van het ziekenhuis kiezen. Persoon lijk lijkt een bekende mij niks,. JE weet maar nooit wat dat voor toestanden geeft in de toekomst. Misschien dat hij hert kinsje dan ook wil zien en het gaan opzoeken. Misschien ideaal als je een alleenstaande moeder bent,maar lijkt mij niks aangezien jij een man hebt die de vader is. Hier alles oke. Nina is geslaagd voor de gehoortest. Het is best even wennen een kleintje in huis. VEel tijd gaat erin zitten maar wel helemaal super.
@wen&r: Helemaal super dat je een donor hebt gevonden. Keuze uit 2 nog wel..Het is natuurlijk helemaal jullie keuze, maar ik zou ook voor de anonieme donor gaan. Succes met alles! @wen: 20 sept klinkt goed! Een mooie trouwdatum! @pluisje: Je mag hier alles kwijt hé? dat weet je... Voel je dus niet schuldig als je een keer een ego-bericht schrijft! Daar is dit forum voor! @Alicia: Fijn dat jullie kleine zo goed doorslaapt! Lijkt me heerlijk! Daar zie ik wel tegenop hoor, die gebroken nachten na een bevalling die ook veel inspanning kost... Meiden jullie gaan dit nooit geloven maar we hebben mondeling de koop gesloten, ons huis is al verkocht! Onder voorbehoud natuurlijk. We hebben de prijs gekregen die we in gedachten hadden vooraf! Ik ben helemaal gelukkig en kan nu onbezorgd gaan bevallen...
Sammie wat fijn zeg! Super dat je de prijs hebt gekregen die je in gedachten had. Nu kan je idd lekker onbezorgd gaan bevallen