Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje) Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje) Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen) missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 ( Jongen) Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011 Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150 mg Pluisje1985 - 8 aug - ronde 2 - 1e kindje Clomid 50 mg Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje Kirin - 31 augustus - ronde 3- 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg san84 - 7 juli - ronde 6 - 1e kindje Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje Geboren: eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm. Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Wen1975 - Jeanetjuh Chantal1234 - Kwebbelsnoes Alicia - Banne77 Banne77 - San84 Jane1983 - Lovely me we kletsen zo veel... ik heb het lijstje weer even meegenomen!
@Sammie. Super dat jullie het huis verkocht hebben en al zo snel. @Kwebbel. Ben benieuwd naar de groeiecho. Spannend weer. @Eline. Wat 'n leuke foto's van Kim. Ze ziet er erg tevreden uit. Ook heel fijn voor jou. @Chivay, Ik wil er de middag wel een voeding af. Nina mag drinken wanneer ze wil want 's nachts slaapt ze al 7 a 8 uur door. At is geen probleem maar ze moet wel een de 6 tot 8 voedingen komen op een dag. Ze haalt het erg netjes in maar dat wil wel zeggen dat ik elke 2 uur aan het voeden ben en dat vind ik best intensief. Ook zitten we daardoor erg vast aan huis. Kun j e zonder advies van een deskundige zo stoppen of moet je daar een schema voor volgen? En ik vraag me ook af of ze dan last van haar darmen gaat krijgen ivm de andere voeding? @Wendyenr. War fijn dat jullie weer verder zijn. Ik hoop dat de goedkeuring snel komt en jullie verer kunnen. Ik vraag me ook af of de donor nog hoort wat er verder gebeurt is met ijn aandeel.
@ Alicia... Oona wel.. die ging enorm windjes laten toen we de hypoallergeen erbij pakte (en doet ze helaas nog steeds)... Dus wellicht even bellen met het CB voor advies? Dan weet je het zeker.. Volgens mij kun je gewoon afbouwen... Ik wil binnenkort van 2 naar 1.... en t advies van de lacatiekundige was om die ene voeding die ik ga afbouwen elke keer korter te geven... Eerst 10 min bv, dag erna 8min + beetje fles.. dag erna 6 min met wat meer fles.. Maar ws kan ik het ook met kolven doen.. Oona is al gewent aan de fles dus die zou meteen fles kunnen krijgen.. en ik elke dag wat minder kolven op het oude tijdstip..
Wenr super dat jullie een donor hebben! Hier vannacht een slechte nacht gehad......Naomi heeft van 00.00 tot 03.00 uur lopen spoken. Had eerst een luier volgepoept, daarna verschoond en toen bleef ze nog jengelen....ben jaloers op de mama's met kindjes die al doorslapen. Hier gaat dat nog wel even duren omdat ze nog niet goed genoeg op gewicht zijn. Nu is Elize erg wakker en ligt Naomi heerlijk te slapen.......volgens mij hebben ze het met elkaar besproken ofzo. Laten we mama en papa eens gaan pesten
Hey meiden, Even me hart luchten hier. Aan de ene kant denk ik, ik moet niet meer naar dit forum toe gaan ( maak me zelf helemaal gek soms), maar aan de andere kant, kan ik het met helemaal niemand bespreken. En soms is het wel eens lekker om eens iets te typen. Ik lees elke dag trouw hier, en vind het leuk om alle verhalen te volgen, maar vind het moeilijk om te reageren. Niet om jullie! Maar gewoon omdat ik ook zo graag zwanger wil zijn. Ik moet wel toe geven, dat ik een hele goeie week heb kwa gevoel en humeur. Dat wisselt wel ernorm kwa week bij mijn. En dat ik erg uit kijk naar het weekendje weg! Nou hoop ik dat het iets wordt deze maand, maar mag natuurlijk niet te veel hopen. Aangezien de gyn twijfelt of ik wel een eisprong krijg met 50mg. Maar toch weer wil aanzien deze 2 maanden, helaas. En dan zie ik jullie lieve foto´s, en geboortekaartje met een heel lief geboortegedichtje erin. Zelfs me vriend vond het een mooi gedichtje lief he! Nou ik lees vanavond weer bij, moet nu weg! liefs van pluisje!
Pluisje ik gun het jou ook zo Net wat Chivay zegt het voelt soms zo dubbel en het is soms zo oneerlijk verdeeld! Ik hoop echt dat jij ook gauw een eisprong hebt en dat het dan ook raak mag zijn. Geniet in ieder geval van jullie weekendje weg
Wen75, 20 september, jeetje... over 2,5 week al! Leuk! Sammie, wauw wat snel, nu je huis al zowat verkocht voor de prijs die je ervoor wilde. Daar hoef je je dus ook meteen geen zorgen meer over te maken. Eline, wat een plaatje zo, zo'n lachend smoeltje! Kwebbel, ik snap dat je graag wat meer duidelijkheid hebt over wat nou de bedoeling is met dat inleiden. Pluisje, weet dat we allemaal blijven duimen hier voor je, en dat je je berichtjes hier kwijt van, wat je ook op je hart hebt. Ik ben het helemaal eens met Chivay en Chantal, dat het soms erg oneerlijk lijkt hoe gemakkelijk het bij de 1 allemaal gaat, en hoe moeilijk een ander dan weer zwanger wordt.
lieve dames, Mijn excuses dat ik zolang niet geweest ben!!!had t best druk met werk en bezig met babykamer...en ook gewoon weinig puf.... Maar ben nu weer terug, en heb 3 weken vakantie eindelijk!!! Inmiddels deel 4 al weer....pffff heb niet alles kunnen bijlezen,maar wel laatste pagina's! @mamanouk en alicia gefeliciteerd met jullie mooie dochers!!!!Wat een plaatjes!! @eline wat ontzettend fijn om te lezen dat kim t nu goed doet, ze straalt ook echt op de foto;s!!heerlijk van d'r genieten!! @jane Fijn dat je dames al weer poosje thuis zijn!heb respect hoe je t allemaal red met al die voedingen en druktes!!Succes ermee!! @chivay fijn dat oona het zo goed doet!!Geniet van je mooie meisje! @jeanetjuh leuk om al zo snel te gaan trouwen!De future maman zit trouwens ook in breda,maar voor jou is r'dam miss wel dichter bij! Las dat jullie ook nog niet helemaal uit zijn qua behang, wij zijn hier nu druk mee bezig, zal morgen s foto spammen, hebben Lief! behang! @wendyr Stoer dat je een donor hebt!!!Fijn dat ie dat ook voor jullie dit wil doen!hopelijk doet de gyn niet te moeilijk! @pluisje, san, merelli en banne hoop ook zo voor jullie dat jullie snel zwanger zijn!!! @alle andere zwangere, fijn dat het redelijk gaat met iedereen, al paar met verlof, heerlijk idee!En lekker druk met alle voorbereidingen voor de kamer! Hier gaat t eigenlijk bets goed, heb nu buikband die steun geeft,echt ideaal!!vooral tijdens wandelen en t werk, scheelt echt veel! Hoop t tot 36weken te redden met werk, kan gelukkig makkelijke dingen doen, en we krijgen nog een stagaire, ideaal voor mij dus! Zijn dus druk aan t behangen, schiet al redelijk op!de 21ste komen de meubels!!! Ga morgen met m'n vriendin shoppen, want pastte gewoon 1 van mijn positiespijkerbroeken niet meer!!!dat heb je als je 2 maanden in zomerkleding loopt....ben nu zo'n 7-8 kilo aangekomen... wil ook nieuwe winterjas, want in die van nu pas ik niet met zo'n buik, zal daarvan morgen ook weer s foto maken nu dus lekker 3 weken vakantie, gaan ook nog midweekje naar kijkduin, er nog ff samen tussen uit, heerlijk vooruitzicht!! Hebben ook namen bedacht, zit alleen wel met dilemma, want voorletters zouden op de manier nu S.M. zijn.....wat vinden jullie???? vind het zelf niet netjes, denk dat je op puberleeftijd ook mee gepest kan worden.... Ga nu weer vaker komen hoor lieve meiden, was jullie echt niet vergeten! iedereen fijne avind! x miek
Miekje ik denk dat het niet eens gaat opvallen met die letters zo. Ik zou het gewoon doen Fijn dat je tot vier weken voor de bevalling doorwerk. Zo heb je mooi langer na die tijd Eline wat is Kim toch een schatje. Ze lacht zo mooi. Hier vandaag weer een relax dagje. De oppas van ons beebje komt straks koffie drinken en vandaag moet ik ook nog naar de vk. Ben benieuwd of de beeb is ingedaald. Hoop het wel. Stel dat de vliezen breken hoef je niet na te denken over of alles wel is ingedaald enz. En kun je gewoon blijven lopen. Is wel zo fijn als je in een winkel loopt
@Miekje: kun je de namen niet omdraaien? Dat staat toch weer anders.. @Chantal: Ik hoop dat je baby al ingedaald is, dat is een gunstig vooruitzicht kan ik je vertellen.. Ik mag vandaag "officieel" bevallen, al zal het best nog even duren! Het begint toch een beetje te kriebelen...
@ Chivay, fijn dat je alweer ongesteld bent geworden, het is idd heel erg dubbel allemaal. @ Pluisje, je mag je hart hier gewoon luchten he en we snappen allemaal dat het erg moeilijk en confronterend voor je is. Lekker genieten van jullie weekendje @ Wen, ow leuk lief behand ik wil ook zo graag maar mijn vriend is nog niet overtuigd fijn dat het zo goed met je gaat en ben benieuwd naar je foto's van het behang en je buik Lekker dat jullie samen nog even weggaan. En persoonlijk zou ik niet gaan voor S.M. En ook niet voor M.S. maar je moet natuurlijk doen wat jullie denken dat goed is. Liefs
Sammie: Jeeeeeej, 37 weken.....ben echt zo benieuwd of jij de eerste jongen gaat krijgen of dat jij ook een meisje krijgt!!! En natuurlijk hoe hij/zij gaat heten. Ben benieuwd of er nog dubbele namen gaan komen hier in het topic Ik ben ook helemaal blij, de wieg staat , zal straks een foto maken. Vandaag komen ook de enveloppen voor de geboortekaartjes, dus kan ik die ook schrijven! En ik ga vast een ziekenhuistas klaar maken, want het rommelt zo de laatste dagen, dat ik het maar liever klaar heb.
@ Kwebbel, ow leuk de wieg en ook dat de enveloppen vandaag komen kan je aan het werk En een ziekenhuis tas is nu niet verkeerd je weet maar nooit he nu het al zo rommelt succes.
Ik heb al weer even niets van me laten horen, maar ik sinds een paar dagen last van mijn maag. Ik denk dat ik iets gedronken heb van de week wat niet goed was. @Pluisje, ik begrijp heel goed hoe je je voelt, je wilt niet overkomen als zeur, maar aan de andere kant wil je toch je hart luchten. Al die verhalen die iedereen vertelt en waar jij ook van droomt. Ik zat echt met tranen in mijn ogen toen ik je laatste bericht je las. Ik hoop echt zo voor je dat snel op roze mag. Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen. Dikke knuf... @Wendyenrichard, fijn dat je eindelijk weer een beetje licht in de duisternis ziet. Hopelijk wordt dit kleine lichtje steeds groter. Binnenkort lekker met vakantie. Geniet er lekker van dat hebben jullie echt dubbel en dwars verdient. Alle moeders geniet van jullie dochters. Volgens mij loopt het overal redelijk op rolletjes. @Wen, het huwelijk gaat bij jouw in een sneltreinvaart. Leuk hoor.
Ik denk dat dit voor Miekje bestemd is? Ach ja, de zwangerschapsdementie slaat ongenadig toe. @Kwebbel Ik ben erg benieuwd naar je wiegje. Heel verstandig om het ziekenhuistasje alvast klaar te zetten aangezien je al aardig aan het rommelen bent. @Sammie Wow 37 weken alweer, kan me voorstellen dat het nu echt gaat kriebelen. @Miekje Ik zou me er niet echt iets van aantrekken, maar denk niet dat ik voor S.M. zou gaan. Geheid dat de kleine daar later mee gepest gaat worden. @Chantal Veel s6 bij de vk, ik hoop dat de kleine ingedaald is. @Mamanouk Hoe was het bij de ha? @Pluisje Heel fijn weekend en geniet er saampjes van! @Mereli Jouw testdatum komt er zeker ook alweer snel aan? Spannend meid, ik zal voor je duimen dat jij ook op roze mag. @all Vanmorgen zijn we in ondertrouw gegaan, dus nu is het officieel. Ze deden het van de gemeente best wel leuk, in ieder geval niet het idee dat het puur zakelijk was ofzo. Nu nog iets meer dan 2 weken en dan zijn we getrouwd. Fijne dag allemaal!
heeii meiden.. Sammie wat goed zeg.. ik met mijn sommige blijven met huis zitten haha gefeliciteerd.. en de kleine mag vanaf vandaag komen zie ik .. super!! @wenri wat super nieuws geweldig eindelijk een lichtpuntje.. super meid hier gister groeiecho gehad.. niks aan de hand de kleine loopt mooi op schema dus ik weer helemaal blij en even lekker kunnen spieken naa ons kleine ukkie alleen werkte niet echt mee sliep helaas hahaha... Alleen ligt in een stuit/rug ligging waar ik zooooo bang voor was is nu dus waar maar het kan wel wel 50xdraaien.. daar hopen we dan maar op .. volgende week suikerprikken.. moest gister eerst gesprek booring.. maar ja weer een weekie wachte.. meiden fijn weekend al vast!! Kiss..
@Miekje. Ik had persoonlijk niet voor S.M gekozen. Wij hebben ook zo doorgedacht. Er zal natuurlijk altijd wel wat te verzinnen zijn,maar wij widlen geen reden geven die voor de hand liggen,zoals bijv ook S.M. @Kwebbel. VErstandig om vast een tas klaar te zetten. Ik dacht dat het niet nodig zou zijn en toen moesten we ook ineesn vertrekken. @Wen75. Gefeliciteerd met jullie ondertrouw. Gaat snel nu. Hebben jullie alles geregeld? @Chivay. Kun je daar het CB voor bellen? Geven die telefonisch advies? Wij kunnen ook naar een lactatiekundige,alleen kan dat pas dinsdag. Ik heb alleen geen zin in de preek dat borstvoeding het beste is,want zo'n gesprek verwacht ik. Gister deed de borstvoeding ontzettend pijn,de tranen lipen me over de wangen en dat vinden wij ook niet de bedoeling. We moeten er dus wel wat mee.
Hier nog een keer ons slapende dametje. Als mevrouw slaapt,is ze ook flink onder zeil. We zijn nu aan het proberen om foto's te maken als ze haar ogen open heeft. Bekijk bijlage 99142