Aangezien ze alles wat te lange onderwerpen zijn hebben gesloten. Dus bij deze het vervolg!! Claudianoa,Wat een drama zeg. Even een paar daagies weg!!
@ ano: Ik vroeg mij idd al af waarom dat ons clubje een slotje had gekregen. Alleszins we kunnen hier verder kletsen! @ claudianoa: Da's jammer dat jullie zoveel pech hebben gehad! Zeker als je uitkijkt naar een paar daagjes ontspannen. Gelukkig zijn jullie veilig thuis geraakt. Heeft er eigenlijk nog iemand iets van LuckyBlue gehoord? Ik heb ze al een tijdje niet meer voorbij zien komen in ons clubje... Hopelijk is nog steeds alles ok in haar zwangerschap.
o gelukkig we kunnen hier verder kletsen, ik dacht al Waarom wordt het dan gesloten? Claudia wat naar!!!!!!! Daar zal je echt van balen meid. Dat heb jij weer. En nee ik heb lucky ook niet meer voorbij zien komen hier.
ik schrok al zeg!!! maar gelukkig hebben we elkaar gauw allemaal weer gevonden nou ik baal ook... dinsdag avond werkelijk uit het niets een klein beetje bloedverlies,was heel helder,zonder slijm ofwat, 's nacht ook heel weinig . gister overdag totaal niks dus dacht ach foutje vd natuur,en toen ;s avonds weer heel klein beetje ook weer helder leek niks op normale ongesteldheid,vandaag hele dag weer niks en zojuist oud bloed... vaag hoor! min zus heeft 10 dagen naar haar ei bloeding van een dag gehdad en nu is ze 10 wkn zwanger dus had nog hoop maar nu de 3e avond.... lijkt me niet heel positief..... oh en lucky hoor ik ook niks meer van nee.laatst nog berichtje gestuurd maar geen anser!maar zal vast wel goed gaan denk!
Ik heb net eens op Lucky haar naam geklikt en ze klets volop bij de juli 2010 mama's, dus dat zit allemaal goed. Denk dat ze dit clubje een beetje uit het oog verloren is...
@ claudiana: pff, wat een rotweekendje lijkt me dat zeg. Zo jammer van al dat geld ook! @jt82: ik vind niet dat dat al negatief klinkt hoor! wacht nog maar 2 daagjes af, tkan zijn dat je gewoon posi test hoor Niemand zegt dat innestelingsbloed er op 1 dag uitkomt hé. Sommige vrouwen verliezen dat innestelingsbloed pas nadat ze overtijd zijn. Ik duim! Wanneer ga je testje doen?
jt spannend zeg even afwachten maar ja was me een weekje wel nu ben ik druk bezig met uitzoeken hoe en wat voor eeen lening maar ik kom er niet echt uit helaas
heee bijna iedereen heeft ons weer gevonden zie ik!!! Ik heb nog steeds steekjes inmijn buik. Vrouwen lichaam is een vaag iets. @jt,Wie weet innesteling Spannend!!
vannacht beetje bruin, overdag helemal niks weer en net toch weer bloed, heel helder maar wel veel zal nu wel doorzetten voel me echt onwijs k#t, weet het ff niet meer,, sowiezio weer niet raak maar dat zal kwestie van geduld zijn maar vooral omdat ik niet meer weet hoe of wat kwa tijd, en dus toch blijkbaar dan geen ei gevoeld heb want dat komt niet overeen met de tijd nu?.. ben er echt ff helemaal doorheen, mn lief krijgt mn tranen ook niet gedroogd voor nu
jeetje meis, balen zeg. Ik had het echt gehoopt voor je! Ik meen het. En geloof me ik weet hoe je je voelt. De teleurstelling is elke keer weer groot he.
@jt ook van mij een dikke knuffel ik zag een topic in de lounge en misschien wel een leuk idee om van ons clubje eens te zien wie nou bij welke naam hoort. om een foto van ons te plaatsen hier is dat een idee of niet?????
thnx lieverds!! op naar ronde 6 maar weer!gister zijn we ff flink wezen stappen was wel ff ouderwets lekker ghihi en nu maar weer positief gaan denken en hopen op het beste!al weet ik nu helemaal niet meer wanneer ik een ei heb als ik die al heb maar gooed... ik ga nu weer voor jullie op het wachtbankje verder duimen!!
Hoi allemaal, ik was het onderwerp kwijt, zat allemaal te kijken bij deel 1, maar daar gebeurde niks meer.. JT, balen hoor, hoop dat je de volgende ronde meer succes hebt. Claudia, jullie hebben wel echt pech gehad hoor, niet normaal... Voor de meiden die op het wachtbankje zitten, succes!
@jt: misschien kan je deze ronde eens je temperatuur gaan bijhouden? Dan ga je een beter beeld hebben wanneer je eisprong nu juist is in je cyclus. Kan wel geloven dat een wandeling eens deugd deed, en het is normaal dat je efkes vloekt hé. Veel succes deze ronde, ik duim ook weer mee! Ook voor de andere meiden die wachten natuurlijk, ik hoop echt dat jullie ons snel vervoegen!
Ik ga geen foto van mezelf plaatsen omdat er verschillende mensen uit m'n directe omgeving ook op het forum zitten en volgens mij nog niet weten dat ik erop zit (hou mij nl. nogal van de domme als ze over ZP babbelen ). En via pb gaat het helaas niet...
met stappen bedoelde ik uitgaan!! heb zoujuist iest ergs gehad...........gister weer geen bloedverlies en vanmorgen naar het toilet en voelde iets uit me komen,was net...nou dacht eerst nog misschien een bloedprop maar nee zat een vlies omheen en kreeg het amper weggespoeld later, heb wel een foto gemaakt en het voelde gewoon niet goed.denk bijna zeker te weten wat verloren te zijn! dat was ook he enige,verder geen bloed meer daarbij, wou mn ha bellen maar die is met vakantie toen maar en vk gebeld op advies van mijn zus maar die zijn maar tot half 1 bereikbaar.. ppppfffffffffffff