Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door doglover76, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    #181 Chivay, 28 jan 2010
    Laatst bewerkt: 28 jan 2010
    ;) Ik kan nu iets voelen.. maar zien eigelijk nog niet....

Maarja... als ik naar mijn moeder aard??
    haar collega's maakte de dag dat ze met zwangerschapsverlof ging grapjes of ze wel zwanger was!!

2. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    kwebbel, neterschap meid en ik ga duimen hoor.

eline, spannend, hoop dat ze het al kunnen zien... en vertel je het hier ook??

chivay, heerlijk als je zo slank blijft...

jane, ik zou dat ook niet gaan betalen voor een echo, dan maar even wachten tot 10 februari...
    dan mag ik ook weer naar de gyn. en ik eis een echo haha

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik maak me best wel een beetje zorgen, vannacht hoefde ik niet de wc normaal zeker 1 keer of zelfs twee keer. Ik heb geen hoofdpijn en misselijkheid is er ook niet......

Hoop dat ik het mis heb maar denk er wel over na

4. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    ongetwijfeld zit je er toch over in maar is niet nodig hoor, en ander trek je toch gewoon aan de bel...
    meid ik voel verder ook weinig

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    @ jane....maak je niet druk hoor meid, het is niet zo dat je continu kwaaltjes moet hebben, geniet er juist maar van dat je even geen last hebt. Je hebt vast een mooie echo over 2 weekjes.

hier is de "buikgriep" al weer over, was van korte duur.

ik word denk ik gewoon ongi van de week, heb helemaal geen kwaaltjes meer, alleen wat zware borsten.

6. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Vanmorgen er maar eens een test aan gewaagd. Hartstikke wit. Dus nu maar wachten tot ongie komt. Loop al een paar dagen met buikpijn. Laat de ongie maar komen.

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jane Probeer te genieten van je zwangerschap, wat Kwebbel al zei je hoeft niet elke dag iets te voelen. En als je blijft twijfelen gewoon je vk bellen, daar is ze voor. Knuf

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Ingie Balen meid, misschien is je ongi iets ontregeld na de mk.

9. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    ingie, jammer dat de test negatief was, misschien over paar dagen nog eens, als je nog niet ongi bent...

10. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    We zullen het wel zien wat er gebeurt. Ik heb zelf het gevoel dat ik ongie ga worden.

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Ingie, balen dat de test negatief was hopelijk wordt je dan snel ongi.

@ Jane, probeer idd gewoon te genieten maar als je je echt zorgen maakt zou ik gewoon de vk bellen.

Liefs

12. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Ingie wat balen dat de test negatief was, maar je zou nog een keer kunnen testen over een paar dagen. Hier is er nog niets te bekennen. Als het goed is heb ik volgende week mijn eisprong. Tot nu toe om de 2 dagen geklust en meer kan ik er ook niet aan doen. Hoop wel dat ik een eisprong heb dit keer, want heb het gevoel dat ik dat de vorige keren niet heb gehad. Vandaag nog even een late dienst en dan heb ik lekker een paar dagen vrij. Echt wel veel zin in aangezien ik de laatste tijd veel gewerkt heb.

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Heb zojuist maar even de verloskundige gebeld voor mijn eigen gevoel en ze zei dat het normaal was dat je in de eerste drie maanden op hetzelfde gewicht blijft of zelfs afvalt. Dit ook omdat het embryo heel veel van je vraagt en al je reserves pakt.

We hebben nog wat doorgekletst en ze zei dater volgens haar geen reden tot paniek was. De reden van de later echo is omdat dit dan uitwendig kan en er dan veel meer te zien is.

Ben weer een beetje gerust gesteld, vanavond ga ik lekker met vriendlief naar de bios ''avatar'' en daarvoor uit eten. Dus hoop dat ik dan wel een beetje eetlust heb

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Fijn dat ze je een beetje gerust heeft kunnen stellen Jane!!
    Enne.. afvallen.. hier ook hoor.. ben ruim 4 kilo kwijt sinds ik zwanger ben..
    Komt best veel voor begreep ik al...

Geniet lekker vanavond! Hopelijk voel je je snel wat zekerder!

15. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook afgevallen. Dit is echt geen reden tot paniek. Volgens mij ben ik in mijn hele zwangerschap maar 5 kilo aangekomen.

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Chivay het komt idd vaker voor dan je denkt.

Gewoon nog even afwachten tot 10 februari en dan weten we meer.

Ik hoop dat er snel meer zwangeren bij komen, is nu alweer een tijdje geleden

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wow Ingie, 5 kilo maar dat zou ik ook wel willen. Hoef je er ook niet zoveel meer af te trainen

18. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    We doen ons best om het lijstje met zwangeren langer te maken.;)

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jane Fijn dat je gerustgesteld bent, je moet het proberen lost te laten en gaan genieten. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik. :D Veel plezier vanavonde!

@Chivay We doen onze best, maar de natuur wil niet meewerken. :D

20. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    lieve meiden wat is er weer veel en gezellig gekletst,
    @jane fijn dat je wat meer gerust gesteld voelt, denk dat ik zelf ook iedere week wel een echo zou willen, maar ja steeds 55€ is ook zo wat he;)

verder @ iedereen veel succes weer met al dat gewacht....is het niet op een posi test, dan wel op echo of ongi.....
    je zou er bijna simpel van worden hoeveel wij vrouwen moeten wachten....dat maakt in de file staan nog dragelijk ;)

hier niks nieuws te melden, ben aan t aftellen tot de carnaval :) vandaag fijn snelheids boete gekregen, dus werk voor niks dit weekend...maar ja is eigen schuld!

Iedereen alvast fijn weekend!

liefs miek

Deel Deze Pagina