Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door doglover76, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ik ga volgende week vrijdag een trouwjurk uitzoeken jippieeeeee.....

hoop ook dat het lijstje zwangeren snel langer wordt, maar helaas hebben we daar niks over te zeggen., dat beslist moedertje natuur....

nog maar 4 dagen.....wat gaat de tijd langzaam...zat vanmorgen te twijfelen om een testje te doen, maar heb me kunnen bedwingen....goed he :D

2. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    nog niet testen hoor kwebbel....wat spannend ook weer zeg je 1e ronde weer na de mk.

jane, fijn dat je de vk je gerust kon stellen,
    fijne avond !!

3. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Onze zoon is dan ook na een zwangerschap van 34 weken geboren. Dus ik heb de laatste weken niet meegemaakt. En ze zeggen dat je in deze weken veel aankomt.

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    idd ik zou me graag bij het lijstje zwangeren voegen:D maar helaas;)

Fijn weekend allemaal.

Ik heb nu nog een avonddienst en dan ook heerlijk weekend wij gaan zondag naar Joseph

Liefs

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ben zo blij met dit forum! En vooral dit topic.

Ondanks de slechte berichten af en toe kom ik hier toch graag. Erg fijn dag we elkaar kunnen steunen in goede en slechte omstandigheden.

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Daar zijn we voor Jane ;)

Voor de nodige support in tijden dat we dat niet zo makkelijk met mensen dichtbij kunnen delen.....
    Wij zitten allemaal in het zelfde schuitje.

7. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey lieve mensen,

Ik ben ook blij met dit topic!:DJullie zijn top!

@jane:
    Nog even geduld hebben meid, je moet eens zien hoe snel de tijd omvliegt! Voor je het weet heb je straks je kindje al in je armen! Geniet er dus nog maar lekker van. En het is juist fijn dat je kwaaltjes minder worden!

@eline:
    Wordt het een jongen of een meisje?????????
    Spannend, Hou je het stil of mag de hele wereld het weten??

@kwebbel:
    Ik duim voor je meid! Zou echt leuk voor je zijn! Veel plezier met het uitzoeken van je jurk! Wie neem je allemaal mee?

Voor degenen die een knuffel nodig hebben:Knuffel!!!!!!!!!

Hier gaat alles z'n gangetje. Heb gisteren een super zware en lange dag op m'n werk gehad. De batterij was helemaal leeg! Ben vooral s'avonds snel moe, maar dat zal er wel bij horen, haha! Mijn borsten zijn ook aan't groeien en ja, ze worden er niet mooier op!!! Er staan een aantal aders op.....Ach, moet er wat voor over hebben!!:D

8. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Hallo allemaal

Ik he even snel door al jullie berichten gelezen en jullie hebben jullie best weer gedaan moet ik zeggen. Bedankt diegene die ons een fijne vakantie wenste. We hebben het erg aar onze zin gehad. Ik ben helemaal uitgerust. Mijn rug gaat veel beter en mijn hoofdpijn is nu weer hoofdpijn te noemen en geen migraine. Hoop dat ik weer kan werken na de vakantie.

@ingie. BAlen dat je ongesteld bent geworden.

@Wendy. Gefeliciteerd met je nieuwe baan.

@Eline. Leuk dat je een buikje hebt. Ik vind dat als je zwanger bent het ook leuks is om dat te kunnen zien. Bij mij gaan de broeken nu ook strak zitten en 's avonds na het eten moet de knoop los. Ben nog niet aangekomen.

@San. Ik ben benieuwd hoe het met je gaat. ik vind het bij jou nog steeds als zwanger klinken. Ik hoop het heel erg voor jullie.

@Sammie. Spannend jullie huis in de verkoop. Ik hoop dat je 'm snel kwijt bent. lijkt me in deze tijd niet makkelijk,maar jullie hebben ook nog geen nieuw huis dus dat scheelt. Dan heb je in ieder geval geen dubbele lasten.

Ik krijg net een niet zo leuk berichtje. HEt kindje van mijn nicht is overleden. Zij is afgelopen juli geboren en meteen werd duidelijk dat het niet goed was. Zij blijkt gehandicapt te zijn en de toekomst moest leren wat ze wel en niet zou kunnen. Nu belt net mijn moeder dat ze overleden is. Mijn moeder kon ook niet vertellen waaraan of waardoor,maar ik schrik daarwel heel erg van. Zeker omdat het zo plotseling is.

Groetjes Alicia

9. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Alicia, wat naar zeg als zo'n kleintje overlijd!! Sterkte ermee!

@snelheidsduivelMiekje:p, Ook al is het je eigen schuld het blijft balen natuurlijk zo'n boete!

@Kwebbel, Hartstikke leuk vooruitzicht een trouwjurk uitzoeken! Heel veel plezier alvast! Lekker veel passen, dat is zo leuk! Ook jurken die je op het eerste gezicht niet uit zou zoeken kunnen toch heel mooi zijn.;)

@Eline, je vertelt hier toch wel wat het wordt he, ik ben een en al nieuwsgierigheid hier!!:D

@Chivay, ik hoop toch wel voor je dat het binnenkort wat meer te zien is!

@All, ik vind dit ook een erg leuk topic en kom hier ook heel graag! Jullie zijn allemaal TOP-meiden!

Hier verder alles rustig, ik ben wel toe aan weekend! We hebben een lekker rustig weekend hier! Als het weer een beetje meezit maar weer eens lekker met de hond het bos in!

Fijn weekend allemaal!
    Greetz Bianca

ps. Hoe is het met Antsy?

10. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Het is alweer weekend! Morgen ben ik jarig:p en wordt ik 25 jaar! Een groot feest eigenlijk. Kreeg alleen net te horen dat me moeder zware longontsteking heb en dus helaas niet kan komen:(. Me moeder en ik hebben een hechte band, dus je kan wel na gaan hoe erg ik het vind. Dit wordt me eerste verjaardag zonder moeders.
    Maar oke, ik moet het dus doen met de visite die wel voor me komen;).
    Met mij gaat het verder wel goed. Heb nog geen verschijnselen voor ong of zwanger zijn. Dus denk zelf dat ik volgend weekend ( hoop ik) ong wordt. En niet dat ik een heeeel lange cyclus heb. We wachten het weer af.

prettig weekend allemaal!!

liefs nana

11. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    hallo dames

@ alicia sterkte meid.

@ aan alle dames een heeeeeel fijn weekend en ook een dikke knuffel van mij!

veel liefs

12. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @alicia wat ontzettend erg zeg!!vooral ook omdat het toch nog heel plotseling is gegaan zo te lezen!
    Veel sterkte en een dikke knuffel!!!

@banne heb de boete ook maar snel betaald,en ga toch echt beter opletten ;)
    @kwebbel, leuk jurk passsen!!waar en met wie ga je??ik ben vorig jaar ook in deze tijd geweest, 1 tip op een hanger komt het heel anders over dan als je m aan hebt!!
    Ik vond het reuze moelijk,heb jij al idee wat je wel/niet wil?
    @jeanetjuh veel plezier bij joseph,leuk!!

@all Ook ik ben super blij met dit topic!iedereen zit in t zelfde schuitje en snapt elkaar erg goed!
    Qua leeftijd zitten we volgens mij ook redelijk tussen 25-35,

Iedereen fijn weekend, ik lees na t weekend wel bij,heb avonddiensten!

liefs miek

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, spannend hoor je jurk passen:D

@ Alicia, heel veel sterkte.

@ Wen, heb jij al nieuws over je opa? Gaat het al wat beter?

Mijn oma is maandag met spoed naar het z'huis gebracht ook met een longontsteking en gaat ook helemaal niet goed ze is 85 maar toch je wilt haar niet missen he.

Liefs

14. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    alicia sterkte meid... is niet niks!!

jeanetjuh sterkte met je oma

eline succes morgen en wel hier ff vertellen he...

nana alvast gefeliciteerd en veel plezier morgen, ook al is het zonder je moeder geniet ervan, misschien kan je eerder de dag even bij haar langs gaan.

kwebbel, leuk volgende week al jurk uitzoeken...heb je al wat in je hoofd ongeveer??

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Tjee zeg...
    Alicia dat is heftig... veel sterkte!

En jeanetjuh... ook veel sterkte.. Hopelijk mag je oma opknappen!!

Nana alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk knapt je moeder snel op!!

16. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    chivay, ook al de 13 weken voorbij, pff gaat dat hard zeg, ik zal blij zijn als die hier ook voorbij zijn, dan gaat het misschien nog sneller...

17. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010
    Wendyenrichard - 6 november - ronde 1
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010
    Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje

Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010
    Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010
    San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-09-2010
    Antsy - 21 januari - ronde 3 - 2e kindje
    Ingie - 28 januari - ronde 3 - 2e kindje.
    Girllie23 - 30 januari - ronde 4 - 1e kindje
    Wallie1978 - 1 februari - ronde 3 - 2e kindje
    Wen1975 - 2 februari - ronde 3 - 1e kindje
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje
    nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje
    missyf - 12 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Banne77 - 14 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje
    NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 - 1e kindje
    Jeanetjuh - 22 februari - ronde 4- 1e kindje
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje
    Miekje28 - 14 maart - ronde 2 - 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken

18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Nana Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je moeder snel opknapt.

@Alicia Wat erg zeg, heel veel sterkte!

@Jane Daarvoor zijn we er, om elkaar te steunen. Ik ben er ook blij mee.

@Kwebbel Goed zo, nog even jezelf bedwingen. :p Wanneer wil jij gaan testen? Leuk vrijdag je jurk uitzoeke, wie gaan er met je mee?

@Jeanetjuh Mijn opa ligt nog steeds in het zkh maar is stabiel. Wrs gaat hij naar een verpleeghuis toe, we weten nu wel dat er nog meer aan de hand is en dat zal niet meer beter gaan maar alleen slechter.:( Jij sterkte met je oma, en idd hoe oud ze ook zijn, je wil ze nog niet kwijt.

@Eline Veel plezier morgen... Ben benieuwd wat het wordt!

Hier voor de rest rustig. Mocht ik nog niet ongi zijn dan doe ik of dinsdag of woensdag een test, denk ik. Voor de rest een lekker rustig weekendje! Fijn weekend allemaal!

Liefs
    Wendy

19. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Wat een nare dingen lees ik heel veel sterkte en denk aan jullie!!!!

Verder de jarige gefeliciteerd he een kwart eeuw:D

Trouwjurk passen :D geweldig en gewoon alles passen lijkt me al leuk.

Eline hoe is het met je buik???

Hoop dat ik iedereen heb gehad en anders ook succes veel plezier of wat jullie nodig hebben.

Hier nog niet ongi en nog geen test gedaan dus we zien het wel nog anderhalve week en dan mag ik naar de huisarts:D

Groetjes san

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    @Alicia wat erg zeg, heel veel sterkte.
    je gaat ook al weer snel he met je zwangerschap.
    De weken vliegen voorbij vind ik.

@nana van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er toch een leuke dag van he!

@kwebbel, wat leuk zeg je jurk passen, echt spannend

@Jane, ik was ook zo onzeker, zeker een paar weken voor de 1 e echo.
    Mijn verschijnselen namen ook af, amper misselijk geweest, en borsten waren weer normaal. Ik dacht toen het is vast niet goed.
    Maar ja toch allemaal goed. Denk dat het erbij hoort, dat je onzeker blijft.

Ik moet straks voor de geslachtsbepaling om kwart over 2, en heb ook weer beetje zenuwen van als de uk maar gegroeid is enzo.
    je blijft dat gewoon houden.
    Jullie horen het vanmiddag meiden.

We hebben gisterenavond ons trouwringen uitgekozen, het is wit goud en geellgoud, en ik heb 3 steentjes erin.
    Echt leuk

xxxxxx

Deel Deze Pagina