Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door doglover76, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Kwebbel, heb nu pas naar je jurken gekeken, was even in de wolken hahaha.
    Ik vind de 1 e en 3 e heel erg mooi, leuk zeg.

Chivay ja dat gaat kriebelen he.
    Bij babys world in den haag doen ze het vanaf 16 weken,
    We kregen ook een fotoboekje met 6 echofotos, ook van voetje, echt heel leuk.
    En we kregen een best grote knuffelhond.
    We hebben gelijk een broekje gekocht, en een pakje, en truitje, allemaal roze hahaha

xxxxx

2. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Eline van harte leuk een meisje alles word roze :D

Mooie trouwjurken ik persoonlijk vind de eerste erg mooi:).

Hier gaat alles zijn gangetje vanmiddag volleybaltoernooi gehad was met 10 min al uitgevallen weer door mijn knie loop nu op krukken :(.
    Vriend lief me maar opgehaald en heeft me thuis helpen omkleden zegt ie wat zijn jou (.)(.) veranderd:D. hmmmm ja weet het ook niet maar iemand vroeg hoe het ermee ging nou denk er bijna niet aan heb me erbij neergelegd dat ik volgende week gewoon naar de huisarts ga omdat er nog niks is maar maandag ook maar even een bezoekje langsbrengen ik eis een foto van mijn knie wat een eisen toch allemaal maar goed .

Fijne avond allemaal groetjes san

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    @kwebbel ik vindt de eerste jurk ook het mooist

@wen ik voel me wel wat beter, heb weer het idee dat het wel goed zit

@eline wat leuk zeg! Een meisje

4. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Eline wat leuk een meisje:) Ik ga zo effe een ovutestje doen om te kijken hoe het ervoor staat. Kan het toch niet laten:) Mooie trouwjurken hoor! Echt super leuk om een trouwjurk uit te zoeken.

5. @Eline: leuk, een meisje! Ik ga stiekem ook hopen op een meisje, een jochie is ook leuk, maar een dochtertje… dat lijkt me toch ook wel heel gezellig, zeker als ze wat ouder worden.

@San84: Op krukken, dat is balen! Wat is er met je knie?

Mijn ongi was donderdag voorbij, maar ondertussen ben ik flink verkouden, en ik moet ook nog eens werken nu.

6. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey Ladies,

@ Alicia sterkte meis !

@ Eline wat leuk een meisje! Dat word lekker shoppen.

Voor de dames die bijna mogen testen zal voor jullie duimen!
    Voor de dames die bijna een eisprong hebben lekker klussen!

liefs,

7. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Eline, wat leuk een meisje!! Eigenlijk had ik dat idee ook al bij jou..;)

@San, balen joh dat je een blessure hebt aan je knie! Hopelijk kan de huisarts je verder helpen!

@Kwebbel, wat een mooie jurken! Ik vind de 1e het mooist..
    Een trouwbeurs ben ik toen ook geweest, viel ook tegen zeg!! Maar de show is inderdaad erg leuk om bij weg te dromen..:D

@Chantal, succes met testen.. Hopelijk vind je 'm snel!

@Chivay, mij schoonzus heeft het ook pas gehad en volgens mij is zij ook ongeveer 16/17 weken! Dus mischien duurt het toch niet zo lang meer voor je?!;)

Ik verwacht m'n ei morgen of overmorgen maar nog geen positief teken van de ovutesten..:(
    De overige 'symptomen' (slijm e.d.) heb ik wel veel duidelijker dan afgelopen rondes?! Het blijft lastig hoor je lichaam leren kennen! ;)

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Banne
    Ghehee... Met 19.3 hebben we de 20wk echo..
    Maar vanaf 17w kunnen we bij ons echobureau een geslachtsbepaling laten doen... Wie weet, als ik mijn nieuwschierigheid echt niet kan bedwingen maken we nog een extra afpraak ;)

9. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Gefeliciteerd Eline, een meisje!

10. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010
    Wendyenrichard - 6 november - ronde 1
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010
    Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje

Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010
    Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010
    San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-09-2010
    Antsy - 21 januari - ronde 3 - 2e kindje
    Ingie - 28 januari - ronde 3 - 2e kindje.
    Girllie23 - 30 januari - ronde 4 - 1e kindje
    Wallie1978 - 1 februari - ronde 3 - 2e kindje
    Wen1975 - 2 februari - ronde 3 - 1e kindje
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje
    nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje
    missyf - 12 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Banne77 - 14 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje
    NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 - 1e kindje
    Jeanetjuh - 22 februari - ronde 4- 1e kindje
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje
    Miekje28 - 14 maart - ronde 2 - 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken

Zo weer even het lijstje mee, stond alweer ver weg...

Het is spannend voor sommige zie ik!:D

@Wen1975, voel je al iets?

@Ingie, hoe is het met jou nu? Al iets bekend?

Walli en Girllie, heb ik ook al een tijd niet gezien?!;)

11. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Evelienthijsen ben jaren geleden met korfbal op iemand voet gestaan en ben er toen doorheen gegaan en sindsdien is het een zwakke plek maar de huisarts zei dat het allemaal wel meeviel nu ben ik van het zomer met volleybal er weer door heen gegaan en dan gister weer.
    De huisarts kan nu dus niet meer zeggen dat alles goed zit ga moren gelijk bellen en dan moet hij maar een afspraak maken om foto's te maken want dit gaat zo niet langer en mijn knie is dik :$.

Verder gister avond ondanks alle pijn rare steken in mijn buik en
    (.)(.) zijn ook nog steeds anders en weer bloed snuiven bij het snuiten dus de huisarts mag wel 3 afspraken achter elkaar plannen voor mij:D .

Hoi is het verder met iedereen spannend allemaal.
    Oja dat wou ik nog zeggen jullie zijn allemaal toppers meiden .
    Groetjes san

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Heej san hier alles goed, vannacht heerlijk geslapen.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt

chivay ik ben benieuwd of je je kan bedwingen met de 17 weken echo. Ik denk dat het moeilijk gaat worden.

Wij zijn eigenlijk ook erg nieuwsgierig wat het gaat worden.

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Eline. gefeliciteerd. leuk dat jullie een dochter krijgen. Had je zelf dat voorgevoel ook al?

@Chivay. dank je. Ben inderdaad blij dat ik de 12 weken grens heb gehad. Was voor mij toch wel belangrijk. Nu kunnen we verder kijken. Dinsdag de nekplooimeting,ben daar wel zenuwachtig voor. De hel fase van zwanger worden tot bevallen, het blijft allemaal spannend en afwachten:). We zijn gister naar een babywinkel geweest om eens te kijken wat ze allemaal hebben. Voor mijn vriend ging er een wereld open. Hij had geen idee dat er zoveel te krijgen is en ook nog in zoveel modellen;)
    Hoe voel jij je nu?

@jeanetjuh. Fijn dat het beter met je oma gaat,een hele geruststelling.

Vandaag komt het kindje van mijn nichtje in een kistje thuis. We weten nu dat ze plotseling ademhalingsproblemen kreeg en toen zijn ze meteen met haar naar het ziekenhuis gegaan. Ze wilden haar toen naar Nijmegen brengen,maar dat was al te laat. Het is nog niet bekend of het lag aan het syndroom wat ze heeft. Ze is namelijk met een chromosoom minder geboren en is daardoro gehandicapt. Hierdoor besef je weer eens extra dat het eigelijk alleen maar belangrijk is dat je kind gezond is.

Groetjes Alicia

14. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden!

Weer een hoop in te halen zo met lezen:D! Maar een teken dat het gezell is hier!!
    Gister was ik jarig, alweer 25 jaar!! Een mooie dag was het, veel visite en een hoop leuke cadootjes. Veel kinderen, maar dat vind ik alleen maar gezellig. Ja dan leg je om 12 uur in bed en dan denk je wel even, oke we zijn als enige zonder kids. Wordt het niet eens snel tijd bij ons. Maar ja wie weet volgend jaar zijn we met ze 3. Kan het zelf nog niet inzien, maar het kan natuurlijk.
    Wens iedereen een hele mooie witte zondag toe, en werkse morgen allemaal!!

liefs van nana

15. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    @Alicia, Wat een naar bericht voor jullie. Sterkte.

Zo dames wat heb ik een boel bij moeten lezen, maar liefst 13 pagina's. Dus kan niet echt meer persoonlijk op iedereen reageren.

@Eline, Wat leuk een meid, hebben jullie al een naam?

@All, Ik vind het ook fijn dat we hier allemaal ons "ei" :D kwijt kunnen.

Ik ben vandaag jarig, 27 geworden. Dus heb een inimini dipje. Heb altijd geroepen dat ik zo tussen mn 26/27 mijn 1e kindje zou willen. En het zo gehoopt om al zwanger te zijn. Ik wil zo graag een 2010 kindje, Maar denk niet dat, dat nog gaat lukken. Aangezien in nog steeds niet ongesteld ben.

Mijn vriend en ik gaan in elk geval vanavond met mijn schoonvader indoor skieen. Voor de rest gewoon lekker rustig aan doen. Fijne dag iedereen.

16. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    @Nana, alsnog gefelciteerd!

17. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    kirin gefeliciteerd meid, ik ga hard voor je duimen...

en wat is er weer gekletst, en mijn geheugen is een vergiet...
    niet best, ik vergeet alles.

san stertke met je knie meid, ikhoop dat je snel meer weet en ook dat de huisarts je meer kan vertellen over het niet ongi worden...

18. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is er weer veel gekletst...

@nana? en kirin:
    Gefeliciteerd met jullie verjaardag!

@alicia:
    Erg allemaal! Ik heb er geen woorden voor, als ouders ben je in zo'n geval zo hulpeloos......sterkte

@kwebbel:
    Ik had ook altijd een plaatje in mijn hoofd hoe mijn droomjurk eruit zou zien, nou ik kan je vertellen het werd een heel andere jurk, haha! Ik wilde wit, het werd champagne. Wilde geen sleep, had ik wel! En ik wilde een sluier, die had ik niet! haha, zo zie je maar!:D

@Eline:
    Leuk! een meisje! Zijn jullie er al uit over de naam? En gaan jullie het aan iedereen vertellen dat je een meisje krijgt of houden jullie het voor jullie tweeën?

Mijn hormonen gieren door mijn lijf!!!!!
    Mijn man lacht erom....Dit wordt nog lachen, zegt hij, ik moet het gaan filmen! Later kan ik er ook wel weer om lachen!!!!:D

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Kirin proficiat met je verjaardag! Maak er een leuke dag van en niet te veel vallen met skieen.

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Nana, nog gefeliciteerd.

@ Kirin, jij ook gefeliciteerd en ga hard voor je duimen het is nog niet te laat meid.

@ Wen en kwebbel voor jullie wordt het ook heel erg spannend. Bij mij is mijn ongi weer voorbij ben echt enorm ongesteld geweest heel veel stolsels nog verloren heb ik normaal nooit dus nu zal alles wel goed schoon zijn dus wie weet heb ik deze ronde meer geluk:D maar ga voor jullie heel hard duimen:D

@ Ingie, en weet jij al meer?

@ Sammie, Alicia, Jane en Mama van 4 willen jullie weten wat het wordt?

@ All, het gaat nu nog beter met mijn oma:D ik had vrijdag avond echt al afscheid van haar genomen ze reageerde niet meer op me was zo moe en zag grauw en oppeens gaat het gewoon weer goed de koorts zakt en ze voelt zich ook weer veel beter is vandaag zelfs weer uit bed geweest ben hier echt zo blij mee wil gewoon graag dat zei het ook weet als we een kindje hebben.

Wij gaan zo naar utrecht heb er echt super veel zin in hoop dat het weer een beetje rustig blijft.

Liefs

Deel Deze Pagina