Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door doglover76, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jeanetjuh wij willen het wel weten. Mijn moeder heeft altijd gezegd dat het dan geen verrassing meer is maar ja ik vindt dat het wel een verrassing blijft want op het moment dat je bevalt weet je pas hoe het er echt uitziet.

Nog 1,5 week en dan gaan we het eindelijk vertellen aan onze ouders.

2. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    spannend Jane, dat je je zolang stil kan houden
    zou ik eerst ook doen hoor, maar de situatie lag ff anders

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Banne Nee voel niets... :( Dus zal wel een ongi worden, maar ja op zich dan ook fijn om te weten dat mijn cyclus goed is na mijn vmk.

@Kirin Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En de moed niet opgeven he!

@Jeanetjuh Goed te horen dat je oma weer een beetje opkrabbeld. Dat zelfde heb ik idd met mijn opa, zou het fijn vinden als hij het nog mee mag maken. Verder heb ik geen opa en oma's meer.

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, ja idd bij mij is dat ook zo heb verder ook geen opa's en oma's meer.

@ Jane, en je moet zelf weten wat je leuk vind:D ik zou het niet willen weten maar mijn vriend weer wel haha.
    Knap dat je het zo lang geheim hebt kunnen houden.

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hallo dames,

Kirin, gefeliciteerd!!!

Ook ik ga gewoon ongi worden hoor! Vorige keer voelde ik een week na mn ei al duidelijk dat ik zwanger was en nu helemaal niet. Heb nog steeds gevoelige gezwollen borsten, maar verder voel ik niks.

6. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Kirin. gefeliciteerd met je verjaardag. En je kunt nog steeds op je 27ste moeder worden. Heb je nog een aantal maanden voor en anders zal 28 ook een leeftijd zijn. Fijne avond en niks breken he.

@?. Weetv niet meer wioe het vroeg over of we het geslacht willen weten. I wil niet weten wat het wordt,maar mijn vriend wel. We moeten daar een oplossing voor zoeken. Maar als wehet weten,vertellen we het niet aan onze familie. We hebben ook besloten om geen 3D echo te doen. We vinden beide de foto's niet mooi. Kindje ziet er heel gelig en onnatuurlijk uit en je ziet zo veel van je kind,wij willen dat pas bij de geboorte zien.

@Jeanetjuh. Hartstikke fijn dat het beter gaat met je oma. Ik akn me voorstellen dat je nog graag deze oma eil vertellen dat ze overgrootmoeder word. Ik heb zelf geen opa's en oma's meer en juyist nu vind ik dat erg jammer. Mijn vriend heeft nog een oma en zij word nu voor het eerst overgrootmoeder,erg leuk vidn ze dat en wij natuurlijk ook.

@All. Weten jullie al namen voor jullie kindjes. Wij zijn erg druk aan het denken en vooral jongensnamen vinden wij erg moeilijk.

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @all sorry dat ik niet op iedereen reageer.. ik les wel mee maar ben te moe om te reageren.

mijn man voelt zich met vlagen goed en dan weer ziek.. dinsdag terug en hoop natuurlijk dat hij niet hoeft te blijven ivm de ontsteking.... ( is eerder gebeurd)

Verder met mij gaat wel.. zo nu en dan pijnlijke borsten, de bultjes om mijn tepels zijn ook iets groter ( nog nooit gezien!) en de steekjes in mijn buik zijn voornamelijk aan het eind van de dag en vroeg in de ochtend... mar geen ongi .. ook s nachts heb ik ze ietsjes.. maar niet zo heftig als paar dagen geleden. Ik heb wel hoofdpijn en verschrikkelijk moe! Voel me 6 maanden zwanger haha!

@ eline leuk dat je een meisje krijgt!! ( ben wel jalours!!)

@nana en kirin gefeliciteerd! Koppie op kirin, onze tijd komt wel!

@alicia, jou buikje komt ook vanzelf wel en veel sterkte met het verlies!

liefs

8. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey Ladies,

@ Nana en kirin Nog gefeliciteerd en gefelicteed!

@ Jeanetjuh wat fijn dat het weer beter gaat met je oma! Zou inderdaad leuk zijn als ze het nog meemaakt om overgroot oma te worden!

Wij zouden wel willen weten of we een jongen of een meisje krijgen.
    Namen voor een meisje heb ik al wel een beetje in gedachte maar voor jongens namen moeten we nog goed overna denken moeilijk moeilijk!

liefs

9. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey Ladies,

Hebben jullie al een idee waar je zou willen bevallen?
    In het ziekenhuis, kraamhotel of thuis. En welke manieren bijv. in bad of staand( lijkt misschien een beetje raar staand maar ze zeggen dat het zou iets makkelijker is)?

Ik zou zelf graag in het kraamhotel willen bevallen en aan de hand van hoe de bavalling zal verlopen staand.

Zijn er ook dames die een ruggenprik zouden willen ( het is hier namelijk niet de een gewoonte omdat te doen)
    In amerika krijgen vrouwen standaard een ruggenprik tenzij anders word geadviseerd.

Ben benieuwd hoe jullie daar over denken

liefs

10. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    @wenrich wanneer mag je testen? ga voor je duimen dat je een positieve test in handen zult hebben!

Liefs

11. Kirin, gefeliciteerd met je verjaardag!

Nana, jij ook nog gefeliciteerd. Ik had in mijn hoofd dat je vandaag jarig was, anders had ik je in mijn berichtje gisteren al wel gefeliciteerd.

Dit keer denk ik dat namen zoeken een nog grotere uitdaging gaat worden dan bij Jelle. Een meisjesnaam hadden we toen vrij vlot, voor een jongensnaam heb ik echt een afstreeplijstje gemaakt waar er uiteindelijk 1 overbleef. Jelle dus. En nu moet een tweede naam er natuurlijk een beetje bij passen. De meisjesnaam blijft misschien wel staan, maar een nieuwe jongensnaam wordt vast lastig.
    Maar goed, zo ver is het voorlopig nog lang niet. Eerst maar eens zwanger zien te worden.

Ik wil weer thuis gaan bevallen, want dat is me vorige keer (letterlijk) erg goed bevallen :p
    Omdat ik toen vrij veel onder de douche heb gestaan/gezeten, bedacht ik daarna dat een bevalling in bad me eigenlijk wel fijn lijkt, dus ik denk dat ik daar de verloskundige tegen die tijd nog eens naar vraag.
    Ik wil dus ook geen ruggenprik, dat kan thuis uiteraard ook niet. Nou verliep mijn bevalling best vlot en zonder problemen toen, dus dat was ook niet nodig naar mijn idee.
    Maar ja, iedere bevalling is anders natuurlijk, en iedereen ervaart het ook weer anders. Van tevoren weet je ook gewoon echt niet wat je moet verwachten. Mij is het in ieder geval 100% meegevallen.

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    @mamavan4 bij jullie was het inderdaad anders met vertellen maar ik merk wel dat ik het steeds moeilijker vindt om mijn mond dicht te houden.

Vooral na vanmiddag toen we met schoonouders zijn gaan wandelen met de hond, toen hadden we het op een gegeven moment over trouwen en toen zei ik nou ik ga daar zeker geen lening voor nemen en misschien trouwen we wel helemaal niet. Mijn schoonmoeder daarna van ja maar als je kinderen wilt moet je toch trouwen..... ik zei tegen vriendlief in de auto ik hoop wel dat ze het dan leuk vinden als we het gaan vertellen. Mijn vriend zei ook al de tijden zijn toch veranderd.

Ik weet van mijn ouders dat die er zeker geen probleem van maken maar ik vindt nog steeds dat het onze eigen keus is om te trouwen of ze het nou leuk vinden of niet.

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hier precies hetzelfde hoor Jane, mijn ouders maakt het niet uit of we trouwen, maar mijn schoonouders maken er wel een punt van dat ik al zwanger was voor we getrouwd waren. ze vroeg ook of we nu gestopt waren met proberen zwanger te worden tot ons huwelijk. heb haar eerlijk gezegd dat we daar gewoon verder mee gaan en dat het toch afwachten is wanneer het ons gegund is.

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @love me, zit nogsteeds in mijn "eerste" cyclus...maar ik wacht tot eind volgende week tot ik ga testen weer..heb nog een maand als , als er dan geen ongi is dan ga ik naar de gyn..hoop dat hij me clomid voor gaat schrijven, omdat ik vermoed geen eisprong te hebben (al teste ik in okt wel een ei met de ovu test...)

liefs

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    @kwebbel ik vindt dat je toch zelf mag bepalen wat je doet, als mijn vriend alleen wil trouwen omdat zijn ouders het willen hoeft het van mij echt niet. Wij willen misschien over een aantal jaar trouwen, we vinden het ook leuk als onze kinderen erbij zijn.

Iedereen mag toch zelf bepalen wat hij of zij wilt doen, de kans zit er ook in dat we niet trouwen.

Daarom ga lekker door met zwanger proberen te raken want wellicht als je het nog een tijd duurt als je getrouwd bent krijg je echt spijt

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Kirin, gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wij hebben de naam al, hadden we al voor ik zwanger was.
    Hier nog de fotos van de echo, heb geen scanner dus foto van gemaakt

17. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal ,

Wat kletsen jullie erop los .

Wij hebben de roepnamen nog niet klaar maar we hebben de doopnamen al wel klaar voor zowel jongen als meisje .

verder heb ik er nog niet over nagedacht hoe wij zouden bevallen maar ik wil wel in het ziekenhuis geeft mij een rustiger gevoel.

Jarige gefeliciteerd he .

verder hier erg veel pijn zit ons ook niet mee dit jaar maar goed ook dit komt wel weer goed .

fijne avond groetjes san

18. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    en met open mondje

19. carpediem2010

6 okt 2009