Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door doglover76, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Nou zondag ongie geworden helaas. En een vreselijke buikpijn. Ben nu snot verkouden en voel me niet lekker. Kleine man ook al verkouden en niet lekker.

2. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010
    Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010
    Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010
    Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010
    San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-09-2010
    Wen1975 - 2 februari - ronde 3 - 1e kindje
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje
    nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje
    missyf - 12 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Banne77 - 14 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje
    NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 - 1e kindje
    Jeanetjuh - 22 februari - ronde 4- 1e kindje
    Ingie - 28 februari 2010 - ronde 4 - 2e kindje.
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje
    Miekje28 - 14 maart - ronde 2 - 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken

mezelf er weer goed tussen gezet

3. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    ohw wat balen ingie, beterschap ook

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Balen Ingie wel fijn dat je cyclus weer goed is en op naar de volgende ronde he! Hopelijk hebben we deze ronde meer geluk. Ik had ook enorme buikpijn deze keer heb een paar dagen op de bank gelegen en op bed met een kruik. Beterschap he ook met je kindje

5. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Dank je. Voel me echt slecht. Ga zo even mijn bed in. Ben de buikpijn nu gelukkig een beetje kwijt. Deze keer was wel heel erg pijnlijk.
    Hopen dat deze ronde ons meer geluk brengt.

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ahhh Ingie balen!! Beterschap!

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

8. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

daar ben ik het ook mee eens. je prikt een keer bloed,maakt verder niks uit voor het kindje. En de nekplooimeting is gewoon een echo waar ze naar de nek kijken. Maar dat gaat gewoo allemaal uitwendig,dus geen probleem. Je moet je alleen wel realiseren dat je te horen kunt krijgen dat je een mongooltje krijgt. dat maakt je hele zwangerschap wel anders

9. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @ingie. Balen dat je ongi bent. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent.

@wendy. Welkom hier.

@Chivay. Mijn broek begint nu strak te zitten,'s avonds na het eten moet hij ook open. Mijn vriend zei laatst dat mijn navel wat naar voren gaat staan,dus de verandering is er. Heb van het weekend een zwangerschapsbroek besteld. Dan heb ik die in ieder geval als ik hem nodig heb.

Vandaag de nekplooimeting gehad. het zag er erg goed uit zei de verloskundige. Alleen een normale nekplooi en geen verdikking zoals je bij syndroom van down ziet. We krijgen van de week de uitslag van het bloed nog.
    Ook weer mooie beelden van het kindje. De verloskundige wees de handjes aan en liet zien dat er 5 vingers zaten. Ook zag ze de kaken al en het botje in de neus. Ik wist niet dat je al zo veel kon zien,echt heel mooi. Ook hebben we weer foto's gekregen,dus we hebben aleen hele fotocollectie.

10. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @alicia Fijn dat de echo goed was!altijd leuk om foto's te krijgen van jullie wonder!

@wendy welkom,ook een zeeuwse ;)

@iingie balen dat je ongi bent...

@jeanetjuh zit nu op dag 30...

@all denk nu toch steeds meer dat het wel s raak zou kunnen zijn,vooral 's avonds zo'n weeïg gevoel in m'n buik en gister ineens flinke steken....maar ja miss loop ik mezelf compleet gek te maken!wat wel typisch is onze hond komt nu ineens tegenaan me liggen,terwijl ze anders lekker aan de andere kant van de bank ligt......heb al meer gelezen dat dieren het aanvoelen....

Vandaag testen gehaald,wel van dirkx drogist, maar moet nog tot vrijdag wachten, dan is manlief thuis....vanavond en morgen overdag werken,dus dan gaat de tijd wat sneller....

iedereen succes en sterkte!

liefs miek

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010
    Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje

Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010
    Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010
    Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010
    San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-09-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje
    nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje
    missyf - 12 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Banne77 - 14 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje
    NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 - 1e kindje
    Jeanetjuh - 22 februari - ronde 4- 1e kindje
    Ingie - 28 februari 2010 - ronde 4 - 2e kindje.
    Wen1975 - 2 maart - ronde 4 - 1e kindje
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje
    Miekje28 - 14 maart - ronde 2 - 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken

Lijst aangepast, ben ongi worden.

12. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Miekje, wat spannend voor je! De testen laten liggen he tot vrijdag!:p:D Sterkte met wachten....

@Alicia, wat fijn dat alles er weer goed uitzag! Leuk zo'n foto collectie!

@Wen75, Ahnee! Balen meid, hopelijk de volgende ronde meer geluk!!!

@Ingie, balen dat je ongi bent geworden! Veel beterschap ook voor de kleine!

@Wendy, welkom! De 3e wendy als ik het goed heb?!

Beter laat dan niet: KIRIN nog een digitale verjaardagsknuffel voor je!!!

13. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Ik word steeds onzekerder....:(
    Nog steeds geen positieve ovutest terwijl het de afgelopen rondes heel regelmatig was?! Ik krijg het idee dat m'n eisprong misschien heel vroeg is geweest?! Pfff... die onzekerheid, ik word er gek van.

Ach ja, we wachten weer wat af! :D

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Banne Baal er idd van, maar aan de andere kant ben ik blij dat mijn cyclus weer netjes 29 dagen is na mijn vmk.
    Vanaf wanneer ben je begonnen met je ovu-testen dat je denkt dat je eisprong vroeg is geweest?

@Alicia Fijn dat alles er goed uit zag! Fotocollectie weer verder uitgebreid. :D

@Ingie Balen van je ongi en beterschap voor jou en de kleine.

@Wendy2010 Welkom, idd de 3e al. :p

@Miekje Spannend vrijdag testen, je cyclus is wel snel weer op orde na je lange 1e ronde. Ik hoop dat je een positieve test in handen krijgt.

15. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Dames ik ben zo blij:d Ik had net een knal positieve ovutest:D Had ze gister besteld en dacht even kijken of het al zo ver is (dacht zelf namelijk zaterdag) en ik ging weer kijken zie ik dat ie knal positief is. Weer iets minder onzekerheid aan deze kant:)

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Alicia.... Fijn die goede echo!! :)

@ Wen... Ahh jammer, balen!!

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    heey nog een naamgenootje!!! wendy2010 welkom!

ik vraag me af mag ik eigenlijk zelf een afspraak maken bij de gyn of moet ik daarvoor echt een verwijzing hebben van de ha?

@wen balen zeg!!

met mijn man gaat goed.. alleen hij heeft dus die ontsteking waar ze.... hou je vast.. niks aan kunnen doen... mijn mond viel open.. hij maakt er nu kans op dat er een gat ( ja echt een GAT!!) in zijn neustussenschot komt en hij niet normaal zijn snot meer op kan halen! ( er is een ontsteking in het sneetje waar ze in hebben lopen klooien om een stuk bot weg te hakken) dus misschien moet hij dan weeeerrr geopereerd worden.

Hij is nog behoorlijk ziek maar heeft afgesproken vrijdag te gaan werken! wat een gek zeg! Ben het er niet mee eens, ik vind dat hije erst moet kijken hoe het gaat... zucht mannen! ( komt omdat hij het thuiszitten zat is)
    klussen zit er nu ff niet in... ik kan hem echt totaaal niet verleiden.. na enkele pogingen wil hij nogsteeds niet... tja...

ik hoop in ieder geval snel duidelijkheid te krijgen.. want dit is echt niks! op een ander forum was er een vrouw met pco... is vandaag bij gyn geweest en al 10 mnd nie ongi geweest.. wou dat ik al kon zodat ik ook wist hoe of wat.... grrr ga denk toch de dokter bellen morgen voor een verwijzing...

liefs

18. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Heb een cadobon gekregen voor me verjaardag van de DA van me werk, kan ik effe plamuurcreme:D halen voor me puisten!!
    Ben weer erg duizelig, net alsof ik weer ijzer te kort heb. Ik weet het niet, maar wordt er wel onzeker van. Hoop toch zo dat ik van de week ongesteld word. Ik ga zeker niet testen of ik zwanger ben, want ik voel me niet zwanger. Als je zwanger ben, moet je toch wel wat verschijnselen hebben?? Dat ik nu duizelig ben zeg volgens mij helemaal niks. En heb het er dus niet mee te maken.
    Ik wacht het gewoon nog maar weer effe af:(.
    Sterkte allemaal!!

wendyenrich@ hoop dat je snel duidelijkheid krijg, ik kan me voor stellen dat je helemaal knetter gek word!

chantal1234@ Gelukkig een positieve ovutest, daar hebben we gelukkig wat aan!!

banne77@ erg he dat afwachten! wat moeten wij als vrouwen toch geduld hebben!

liefs van nana

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik had geen verschijnselen hoor de vorige keer, dus dat zegt helemaal niets. Duizeligheid zou wel degelijk een verschijnsel kunnen zijn. Nog 2 dagen dan mag je testen als je nog niet ongi bent, dus dat zou ik ook gewoon doen. ;)

@Wendy Ik weet niet of je perse een verwijzing nodig hebt, maar je kunt het zkh gewoon even bellen. Wrs kan je sowieso een afspraak maken en hoef je alleen verwijzing bij je te hebben als je er naar toe gaat. Ben benieuwd...
    Jeetje, zit je man niet mee he? Ik hoop dat hij niet weer geopereerd hoeft te worden, sterkte met hem!

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hoi dames,

vandaag is mijn NOD maar nog geen ongi, ook geen bruinverlies ofzo....

heb af en toe wel lichte krampen, maar nog niet echt het gevoel dat het doorzet. als ik morgenochtend nog niet ongi ben, gooi ik er een testje tegenaan.

Deel Deze Pagina